New In Special

Posted by Dear Skin at 01:00




Iako sam obećala samoj sebi da neću više pisati New in postove, ovo je specijalna prilika koju želim sa svima podijeliti.

U 10 mjeseci postojanja mog bloga kojeg sam otvorila bez ikakvih očekivanja i slike što me čeka kroz ovaj moj krasan hobi, došlo je da podijelim radost sa cijelim svijetom.


Osim prekrasnih poznanstva uživo, stekla sam mnogobrojne prijateljice.

 Prijateljice u pravom smislu riječi:  razumijevanje, poštovanje, rame za plakanje, pomoć u svakom smislu, veselje i smijeh...sve ono što prava prijateljstva pružaju.

Neka su virtualna jer smo, nažalost, predaleko jedne od drugih , a neka su se produbila ispijanjem kavica i odlascima u šetnje i šopinge.

Stekla sam mnogo čitateljica koje mi se redovito javljaju, i Vi ste drage,  moje prijateljice.

Nemate pojma koliko mi znači kada mi pošaljete mail ili poruku u kojima smo se zbližili, stekle povjerenje , u kojima se jadamo, veselimo, dijelimo radost i oko sitnice...


Krasne ste sve i HVALA Vam što me pratite, podržavate i da nema Vas ne bi bilo ni ovog mjesta !

Ovaj dio posta je moj specijalni New In u kojem sam dobila toplinu i Vaše srce.

A sad na ono čime se moram pohvaliti i što mi je uljepšalo dane :

Jane Iredale puder Amazing Base, dar moje čitateljice Petre koja je htjela da ga isprobam i napišem svoje mišljenje.

Hvala Petra, uskoro pišem recenziju <3



Zatim me iznenadio paketić čitateljice _lolly, koja zna moju ljubav prema Tom Ford-ovim parfemima i odvojila za mene dekant i tester BB kreme koju još nisam probala.

Hvala <3



Stiže paketić iznenađenja od Perse s bloga Beauty&Sweets


 Ovaj ljepotan je stigao od moje drage kolegice Beauty Blogette , žene s savršenim ukusom i koja  je pogodila ravno u sridu :))


Poklon kojeg nisam stigla prijaviti u mom zadnjem rođendanskom new in postu, stigao ravno od kolegice blogerice i prijateljice A little make up obsessed


Nedugo zatim, stiže mi jedno predivno iznenađenje od drage čitateljice scarfs.


Draga scarfs je putovala na izlet u Ikeu i sjetila se mene , te mi tamo kupila ovu divnu kutiju koja se rasklapa.  Savršeno praktičan i lijep poklon.

Uz njega je i krasan mali ručnik kakve najviše volim, te nekoliko proba šampona i regeneratora koje sam potrošila :)




Hvala <3

Divna Green Girl koju slobodno mogu nazvati prijateljicom, žena koja mi je pomogla u mnogim životnim nevoljama, koja nikad nije rekla ne, koja uvijek ima vremena za mene, čije srce je veliko kao kuća i koja mi je pomogla na raznim poljima , a ne samo u kozmetici, šalje svoj paket


"Speciale za Dear Skin"





Hvala <3


 Mirna s bloga A Girl in Berlin  i Meli s bloga Mell's corner , blogerice čije postove i mišljenje  iznimno cijenim, i prije svega prave prijateljice, šalju mi ovaj predivan paket :


U njemu se nalazi čuveni Mary-Lou Manizer, divota od highlitera i o kojem ste vjerojatno čitale puno hvalospjeva.




Zaista je preeedivan <3

Moj prvi pjeskoviti lak Golden Rose broj 58



Oprostite na mojoj lošoj manikuri, htjela sam ga što prije nalakirati i fotografirati na suncu :))

P2 ruž u nijansi Copacabana





Vaša Martina Dear Skin <3




84 komentari:

  1. Draga, hvala tebi što što pišeš ovako kvalitetne postove, jer mi smo zato tu, pre svega,
    Vidi se iz aviona (ako mogu tako da se izrazim) da si predivna osoba, jako plemenita, brižna i pametna. Poznajem te samo virtuelno, ali za tebe mogu da garantujem!

    Divni su ti poklončići, i želim ti da ta prijateljstva večno traju! Jako bih volela da te upoznam, rekla sam ti to veći najiskrenije se nadam da ću imati prilike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti**

      Poznajemo se virtualno ali iskreno se nadam da će se to ubrzo promijeniti i da ću upoznati i tebe i ostale drage čitateljice i blogerice iz Srbije :)

      Izbriši
  2. Jao, predivnih stvari, ženo! Sretnice <3 EL lakić je prekrasne boje, vjerujem da ti stoji kao rođen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Istina, lak je kao rođen za mene :)

      Izbriši
  3. Nemam sto dodati nego <3
    I meni je blog donio mnoga prijateljstva, a neka od njih su zbilja posebna <3
    A ti svakako zasluzujes svu paznju i srecu i ljubav oko sebe <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, blogovi su nam donijeli mnoga posebna prijateljstva i poznanstva. Sretna sam što sam te upoznala :*

      Izbriši
  4. Kako je predivno imati oko sebe žene, pa makar i samo ovako, preko compa i sa samo par rečenica napisanih u neku kasnu uru, koje te podržavaju i razumiju tvoju ljubav za šminkom/kozmetikom!!! U mom životu nema takvih, svi oko mene smatraju da je moje ponekad i opsesivno gomilanje preparative i dekorative jako frivolno, bespotrebno i suvišno. I nikako im ne mogu objasniti da je ritual njege i nanošenja make upa neki moj način da kroz vanjsku sebe svaki dan uljepšam onu ponekad od života izudaranu i na dane poraženu i pregaženu unutarnju mene...
    Malo sam nesuvisla, ali razumiješ što hoću reći, zar ne?
    I čekam tvoju recenziju JI! Meni je PurePressed bila predivna, ali mi je lice izreagiralo iznimno bolnim potkožnim gadovima...
    <3 RedHead

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivno napisano.... kao da sam ja napisala. Isto tako, ja nemam s kime podijeliti svoje kozmetičke slabosti i presretna sam što mogu podijeliti s ženama koje me razumiju.

      PurePressed nisam probala, a uskoro tipkam dojmove o Amazing Base :)

      Izbriši
  5. Koliko divnih stvarcica i divnih prijateljica :) ovaj golden rose pjeskic stvarno moram konacno kupit predugo ga gledam :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si pozitivna osoba i privlačiš poštovanje i ljubav. Cure brinu za tebe,pa te molim da pustiš čistače po tudjím kućama. Ne moraš baš sve probati.;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :DD

      draga loredana, trebaju mi pod hitno čistači, pod hitno :)

      Hvala**

      Izbriši
  7. Ti si pozitivna osoba i privlačiš poštovanje i ljubav. Cure brinu za tebe,pa te molim da pustiš čistače po tudjím kućama. Ne moraš baš sve probati.;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Martina ostavljaš dojam iskrenosti , kažem dojam jer se ne poznamo, ali čak i na ovakav način teško se može prevariti. Jednom sam rekla da mi se sviđaju tvoje objave i blog općenito jer imaš realne, raznovrsne i znalački odrađene teme na tim područjima . Nastavi raditi , a ja ću nastaviti čitati .

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne znam zašto nije moj komentar objavljen , ali nema veze ja sam napisala da mi izgledaš i iskreno , mislim ono što napišeš i objaviš je realno , prirodno i znalački odrađeno. Volim takve objave jer pokrivaš široko područje ne samo kozmetike i njege nego i šire. Mislim da si vrijedna čitanja u ovom segmentu. Ne hvalim bezveze nego mi odgovara tako,a i generacija smo pa mi je milije jer žene u tim godinama su najbolje bar što se tiče nekog životnog iskustva, a i drugih stvari. Uglavnom samo nastavi naprijed. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Monica na pohvalama, čitanju i korisnim komentarima.
      Također sam puno toga od tebe naučila i shvatila **

      Izbriši
    2. Martina nadam se da će nas život jednom i spojiti ;-) jer za prave ljude u životu nikad nije kasno i hvala tebi.

      Izbriši
  10. Zasluzila si ti sve to,i jos vise,dobro se dobrim vraca :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao ja sam se raznežila <3 Divno, ovo je čarobno zbog suštine <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Blogoprijateljstva i druzenja se najlepsi deo same blogoprice ;) Jako je lepo kada dobijemo povratnu informaciju od ljudi koji nas redovno citaju i cene nas trud i ulozeno vreme. Ti si svakako neko ko zasluzuje sve pohvale, jer ne samo da se bavis kozmetikom i makeup-im vec cesto dotices teme o kojima iako se mnogo prica, malo se zna ili ne zeli o tome da se diskutuje. Ti na jako iskren nacin iznosis svoja iskustva, sto ljdi jako cene i uvek se vracaju tvom blogu ;) Meni, licno, je jako drago da jedan ovakav blog postoji i od <3 ti zelim puno dragih prijateljstava iz ove price i puno uspeha u daljem pisanju <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam sta vise da dodam na ovo a ne bih da ponavljam Marijine rijeci pa se samo pridruzujem komentaru :)
      :**

      Izbriši
  13. Ovo je najlepsi New In posto koji sam ikada citala! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. A nabavila si najlepsi Holiday lak. A taj hajlajter sad svuda vidjam po blogovima. Meni nesto ne treba pa ne balavim za njim :))) Ali bas je lep.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan je hajlajter i ja ih jako volim. A lak je zaista najljepši :))

      Izbriši
  15. <3
    Slažem da je ovo najljepši new in, svaka čast curama na trudu i pažnji :)))
    Neizmjerno mi je drago što si otvorila ovaj blog jer sam puno toga naučila od tebe i imala prilike pročitati iskustva mnogih cura/žena.
    Samo nastavi tako draga :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi tears **

      slažem se, komentari na mom blogu su zlata vrijedni svima :)

      Izbriši
  16. Baš se vidi da si voljena po odabiru krasnih poklona... divote....

    OdgovoriIzbriši
  17. ajme predivno je sve Martina, i za mene si jedna od najboljih blogerica i samo tako nastavi :) u svakom tvom postu uživam..
    hoću te već duže vremena pitati možeš li mi preporučiti neku dobru kremu za ispod pudera, imam normalnu kožu lica bez prištića ili nekih nepravilnosti, uz izražene podočnjake i masniju T-zonu nakon par sati? i po mogućnosti da ima SPF i da nije preeskupa (studentski budžet) :) hvala :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      što se tiće kreme, teško da postoji on koja matira T zonu i vlaži obraze istovremeno. Što se tice drogerijskih brendova, zadnje sam imala i isprobala Niveu q10 plus za masnu i mješovitu kožu. Nije previše matirala a odlična podloga za puder.

      Izbriši
  18. Ovo su mi najdraži postovi u čitavoj blogosferi, ovako zaista specijalni ;) .

    Pomno birani proizvodi sa kojima ćeš biti zadovoljna su zaista posebni ali opet su posebnija prijateljstva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :)

      I meni su ovo najdraži postovi , no bez obzira na sve, prijateljstva su jedino što vrijedi:))

      Izbriši
  19. Odgovori
    1. Draga scarfs, nema na čemu, divan mi je ovaj tvoj dar i na počasnom mjestu :)

      Izbriši
  20. Predivne stvarčice, ali mene je raznježio onaj drugi dio priče...nova prijateljstva, razumjevanje, dijeljenje malih životnih radosti i ljubavi prema kozemetici s drugima koji su isto tako opsjednuti kao i mi sami...ma to je prava bit svega...i zato uživaj!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to draga Mikka , prijateljstvo, razumjevanje...to je ono što sam dobila ovim blogom i to me čini sretnom :)

      Izbriši
  21. Divni noviteti, jedan od najlepsih new in postova ikad, prijateljstva su pravo blago, hvala i tebi sto si uvek tu nas!!! Veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Divno je pročitati jedan ovakav post. Oseti se kada te neko voli. Na mene si ostavila utisak iskrene, neposredne, dobronamerne i simpatične duše i zato te rado čitam :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovaj post predstavlja jednu sustinu blogosfere. Nismo tu samo da delimo informacije i iskustva, vec da delimo price i stvaramo secanja. Ja sam preko bloga, kao i ti, stekla mnoga poznanstva i svako mi je na sebi svojstven nacin drago. Sto se tebe tice, ne poznajemo se previse dobro, ali kao sto su i pre mene rekli ,,iz aviona se vidi da si dobar covek'', a to je nesto sto svi prepoznaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, napisala si jako lijepo , ja nemam što dodati.

      Hvala ti puno**

      Izbriši
  24. Divno je sveee:) A najjjjdivnija si TI <3 Marina

    OdgovoriIzbriši
  25. Iskrena, poštena i nesebična osoba poput tebe ne zaslužuje manje :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mell, meni je izuzetna čast što te poznajem <3

      Izbriši
  26. Jao kako divan post <3
    Samo nastavi da pišeš ovaj divan (najbolji) blog :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Martina, legendo naša, da te nema, tribalo bi te izmislit!!! :D :*

    OdgovoriIzbriši
  28. :) upravo pročitah sve komentare i evo me, s osmehom od uha do uha :)
    Ne znam šta bih dodala, a da nije već napisano.
    Ti si divna, otvorena i iskrena osoba. Možda te ne poznajem lično, ali mali je svet ;)
    Drago mi je što je blogiranje srušilo sve geografske granice i proširilo vidike.
    Ti si meni inspiracija.


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, predivan komentar i drago mi je da sam i ja nekome inspiracija :*

      Obožavam tvoj blog ;)

      Izbriši
  29. Divne stvarčice za divnu Martinu! <3 Baš mi je drago da je lak pogođen. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi mogla bolje izabrati, hvala ti još jednom od <3

      Izbriši
  30. Zašto si napisala da više nećeš objavljivat new in postove?? Ma daaaj, to najviše volim :)) I korisno je da vidimo što si nabavila pa možemo tražit recenzije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako su mi postali previše hvalisavi a to ne bih htjela da netko pomisli.

      No ako Vam se sviđaju takvi postovi, pisat ću i dalje :)

      Izbriši
  31. draga Martina, blogosfera je puno toplije mjesto otkako si ti tu :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žanice hvala ti, prelijep komentar, osmijeh mi je od uha do uha :**

      Izbriši
  32. Martinice, ne komentiram te često u zadnje vrijeme, malo sam u gužvi, ali znaj da te pratim, čitam i veselim se svakom novom postu :)
    Jako se veselim recenzij JI Amazing Base-a, baš mi je drago da sam ti malo uljepšala dan :)
    I da, dobro je netko prethodno napisao, lijepo je imati (makar) virtualno mjesto gdje te potpuno razumiju :)
    -Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra, hvala što si mi ustupila ovaj divan puder i hvala ti na čitanju :**

      Izbriši
  33. A kako lipo.. Nekad su i virtualna prijateljstva snažnija od onih pravih, a kad virtualna prijateljstva izrastu u nešto više, pa ne može bolje.. :)

    OdgovoriIzbriši
  34. divan post, i ti si divna i zaslužuješ sve te lijepe geste. i uopće me ne čudi što si stekla brojne prijateljice ovdje, tvoju iskrenost i dobrotu su svi prepoznali, a meni je jako drago što sam te i upoznala. nadam se da ćemo sljedeći put konačno uspjeti popiti i kavicu! :)

    i da, ajme, tek 10 mjeseci blogaš, a ja imam osjećaj da si oduvijek tu. :) u relativno kratkom vremenu obradila si toliko važnih tema i dala nam toliko korisnih savjeta... kako je rekla Lenka, da te nema, trebalo bi te izmisliti!

    ja nešto ne stižem puno komentirati u zadnje vrijeme, još čitam zaostatke iz vremena kad sam bila na GO u 9. mjesecu, na bloglovinu konstantno imam hrpu nepročitanih postova, sve ste vrijedne! :D ali pratim, pratim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga LilMee hvala ti na ovom prekrasnom komentaru. Ti si drago i divno stvorenje, izuzetna mi je čast što sam te upoznala :**

      I meni izgleda tek 10 mjeseci , ali zapravo je to najljepši period jer sam upoznala što uživo što virtualno krasne žene :)

      Izbriši
  35. Moram te i ja pohvaliti i također sve gore napisano potvrditi.... naći osobu koja ti samo tako skoći do parfimerije / ljekarne i sl...bez da kaže teško mi je, ne bi ja to i bez da te pozna velika je rijetkost. Ja sam tebi zahvalna i oprosti što se ne javljam češće, ali te pratim redovno ....i svaki tvoj post mi je melem za dušu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga bubaljuba, nikad mi nije bio problem. Volim pomoći ako mogu i to je zapravo najmanje što mogu napraviti za osobe koje me vole i vjeruju :*

      Izbriši
  36. I ja jednostavno volim da citam voj blog prvenstveno jer verujem u svaku napisanu rec i stvarno mislim da si divna i iskrena osoba.
    A pokloni su predivni ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Danijelaa **

      Rasvjetala sam se kao ruža <3<3

      Izbriši