Stop pušenju- objava dobitnica

Posted by Dear Skin at 22:41




Kako sam obećala jučer, danas donosim izvlačenje  potencijalnih dobitnica u ovom projektu.

Nažalost, moram objaviti da su još dvije prijavljene odustale, stoga od jučerašnjih sedam prijava ostale su pet.

Dakle: 9 prijava, 1 diskvalificirana, 3 odustale, ali nadam se samo u ovom projektu.

Kako je odlučio random . org




Dakle, dva izvučena imena  morati će dokazati da su se suzdržavale posljednja četiri tjedna od nikotina , u suprotnom izvlačimo ponovo.

U međuvremenu, bez obzira na sponzorske nagrade, ja sam odlučila nagraditi i ostale prijavljene poklon paketićima. Mislim da osim zdravlja i oslobođenja ružne navike , sve prijavljene zaslužuju poklon.


Projekt je bio iznimno zahtjevan, uložila sam puno truda i vremena da uspijem izvesti do kraja.

Iznimno sam sretna i ponosna što je ovaj moj mali blog okupio divne čitateljice u podršci, savjetima , kao i divne sponzore koji su prepoznali bit ovog projekta.

Zato Vam svima od srca još jednom HVALA <3

Podsjećam da je tijeku  mjesec borbe protiv raka dojke i važnost samopregleda i pregleda.

Također, podsjećam i na divnu i napuštenu djecu u domu za djecu bez roditeljske skrbi koja se vesele i najobičnijoj gumici za kosu.

Danas sam posjetila jedan takav  Dom  s prikupljenim stvarima koje mi ne trebaju a nekome će itekako dobro doći. 

Zahvaljujem od  srca čitateljici koja je sudjelovala u sakupljanju stvari za djevojke koje bi također htjele biti njegovane  a nemaju ni osnovno.


Do sljedećeg projekta ljubi Vas sve Martina DearSkin <3



23 komentari:

  1. Jeeej,isplatilo se,hvala ti na ovom projektu ;))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh od uzbuđenja sam zaboravila cestitati Nives i ostalim curama,stvarno je lijepo od tebe sto ces i ostale cure nagraditi,zasluzile su ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da i ja nešto osvojim i to još kakvu nagradu :o

      draga čestitke i tebi i svim curama koje su uspjele u našoj apstinenciji i da nam potraje zauvijek :D
      a Martina kao Martina, duša od žene, mogle smo i misliti da će sve nagraditi :)

      Izbriši
  3. Čestitke curama! Odličan projekt iako virujen da je bija jako zahtjevan, ali sve u dobru svrhu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitke prestalima, cestitke nagradjenima samo sad nastavite s nepusenjem :D

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitke curama! stvarno je teško riješiti se te napasti, tako da svaka vam čast! :)
    Martina, znam da si spominjala da i ti prestajes s pušenjem, pa me zanima jesi li uspjela?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Četiri tjedna je odličan početak, no ne mogu se još proglasiti ne pušačicom, ali za par mjeseci sigurno da.

      Izbriši
  6. i stavrno svaka čast što dijeliš i sa djecom! kad bi barem svi mi malo više mislili na druge

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, meni je djecu i djevojake tako drago kad mogu razveseliti makar sitnicom i često ih posjećujem :))

      Izbriši
  7. Čestitke djevojkama! Šteta da druge nisu bile odlučnije, no ovim curama je svakako najveća nagrada prestanak pušenja! Sve ostalo je bonus :D
    A ti si draga, nesebična kao i uvijek i stalno nam pokazuješ koliko je veliko tvoje srce :*

    OdgovoriIzbriši
  8. divno što si posjetila Dom za nezbrinutu djecu :), da li im se trebaš najaviti kada odnosiš stvari ili samo odeš tamo? i čestitke na ovoj akciji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo dođem, uvijek je netko tamo a može se i poštom poslati :))

      Izbriši
  9. Čestitam na odličnom projektu i svima koji su prestali.. I sama sam prestala prije dvije godine i mogu reći da mi je to bila jedna od najboljih odluka u životu, isplati se radi zdravlja i radi izgleda, a i zbog ljudi oko vas :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitke svim pobjednicama i svima koje su ucestovale.
    I svaka cast tebi Martina na svim projektima koje radis srcem!

    Puno pozdrava,
    :*
    Aida

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aida, definitivno bih radila stalno neke projekte :D

      Izbriši
  11. bravo, svaka vam čast <3
    nadam se da ćete ustrajati i dalje :D
    a bravo i Martina :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Aaaaaaa Martina... <3<3<3<3<3
    Čestitke dobitnicama, odnosno pobjednicama, a posebno Nives jer nju i poznajem! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Svaka cast na projektu i svemu, iako nisam komentarisala sve sam upratila i mislim da je ovo super stvar! Cestitke svima jer shvatam da nije lako rijesiti se bilo koje ovisnosti. Odlicnu si stvar ucinila draga Martina, uzivas moju podrsku kao i uvijek!! <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Cure, sretno i dalje:9 A one koje niste izvučene nemojte biti tužne;)
    A ja sam propustila ovaj projekt s prikupljanjem, baš mi je žao:(
    _lolly

    OdgovoriIzbriši