Avon Ideal Flawless Invisible Coverage - swatchevi i recenzija

Posted by Dear Skin at 14:42




Kada su puderi za lice u pitanju, vrlo sam izbirljiva. S obzirom da je moja koža daleko od savršene i vrlo rijetko izlazim bez podloge za lice, s velikom radoznalošću sam isprobala puder koji mi je na recenziju poslao  Avon Hrvatska, točnije, pet njih.


Riječ je o Ideal Flawless Invisible Coverage tekućem puderu.

Puder je namijenjen svim tipovima kože. Sadrži pigmente koji se stapaju i prilagođavaju tenu te osiguravaju nevidljivo prekrivanje nesavršenosti.

Kod nas je dostupan u 5 nijansi :

Nude - neutralna, svijetla nijansa sa žutim tonom
Shell - svjetlija neutralna nijansa
Ivory - najsvjetlija od svih nijansi s rozim tonom
Natutal Beige - srednje svijetla nijansa sa žutim tonom, tamnija od nijanse Nude
Medium Beige - najtamnija od svih nijansi, meni izgleda dosta neutralno



Swatchevi na danjem svjetlu, nijanse s lijeva na desno: nude, shell i ivory


Unutarnje svjetlo:


S blicom:


Vanjska svjetlost nijanse : natural beige i medium beige


Unutarnja svjetlost :


I skupni swatchevi svih nijansi na suncu, s lijeva na desno : nude, shell, ivory, natural beige, medium beige



Puder je smješten u staklenu bočicu količine 30 ml. Na vrhu je pumpica i poklopac preko nje.
Vrlo higijenski i praktično.

 Sviđa mi se jako sistem blokiranja pumpice okretom u stranu jer na taj način nema nereda, curenja pudera i slično.



Moj ten je srednje taman s žutim tonom.  U zimskom periodu, moja nijansa kod Ideal Flawless Invisible pudera je definitivno Nude.

Formula pudera je vrlo kremasta. Sadrži sitne biserne čestice  koje se prilagode tenu, daju sjaj , ali definitivno se ne morate bojati da će te s ovim puderom „svijetliti“.
Potrebna je jedan stisak pumpice za cijelo lice , vrlo je maziv i čini mi se da bi bočica mogla potrajati cijelu vječnost.

Nanosim ga svojom RT Expert Face brush kistom s kojom najviše volim nanositi tekuće pudere. Primjetila sam da se brzo suši u doticaju s licem pa su potrebni malo brži pokreti.

  Moje lice ima puno nesavršenosti koje treba prekriti: prošireni kapilari, hiperpigmentacije i crveni ožiljci od akni.

 Prekrivanje  je prirodno,  što bi otprilike značilo srednju prekrivnu moć.

Kod nekih većih nepravilnosti morat ćete upotrijebiti korektor, ali na to sam ionako navikla i kod ostalih podloga.

Moje suhe dijelove lica nije istaknuo i nije nestao u proširenim porama.
Puder ne masti lice, prilagodi se tenu i izgleda prirodno. 

Naravno, tu je važno i odabrati svoju nijansu i pripremiti lice za nanošenje pudera.

Vrlo je važno napraviti balans na licu prije nanošenja: suhe djelove hidratizirati,masne matirati.

Na masnoj T-zoni ponašao se postojano poprilično dugo vremena, otprilike 4 sata sam bila bez brige dok nisam posegnula za matirajućim puderom.

Sastojci:



Cijena : 65 kn u aktualnom Avonovom katalogu

Zaključak:

Ideal Flawless Invisible puder je zaista odličan, rekla bih, dnevni puder. Ako volite prirodan izgled bez osjećaja maske na licu i prirodan sjaj,  svakako bacite pogled na ovu podlogu koja, vjerujte mi, može parirati puno skupljim i high-end puderima.

I za kraj nijansa nude bez baze i matirajućeg pudera na meni




64 komentari:

  1. I meni se sviđa ovaj puder.Isprobala sam ga jednom i dopao mi se upravo iz razloga jer daje taj prirodan sjaj koji volim.Pravi "dnevni" puder kao što kažeš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo isto mišljenje :)

      Izbriši
  2. I ja ga volim! Slažem se sa svim napisanim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam još nikad isprobala Avon pudere, ali ovaj se ne čini loš, prema recenziji mislimd a bi i mojoj suhoj koži mogao odgovarati. Ako ne u zimi, onda sigurno u toplijem periodu godine. Isto mislim da bi mi sada bila idealna nijansa Nude :D
    Btw. škicni kod mene na blog, imam nešto za tebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ovaj puder zaista može svatko nositi. Ne zateže suhu kožu, vrlo je ugodan.

      Vidjelaaa sam <3 Hvala draga, divno i jako si me obradovala :)

      Izbriši
    2. Ako sam te obradovala, onda sam i ja sretna :))

      Izbriši
    3. Jesi, ni sama ne znaš koliko <3

      Hvala <3

      Izbriši
  4. Jako lijepo i prirodno izgleda na licu i nije loš izbor boja...nisam dugo imala ništa od Avona...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, prirodan i lijepo izgleda. Znam da ne koristiš pudere no isprobaj tester ako si u prilici, zanima me i tvoje mišljenje.

      Izbriši
  5. Odlicna recenzija. Imala sam nekoliko avonovih pudera i bila sam uvijek zadovoljna sa njima. Takodjer uvijek uzimam Nude nijansu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco**

      Još jedan dokaz kako imamo isti ten :)

      Izbriši
    2. Ja sam jos koristila Calming effects puder i suuuper je (za jesen/zimu).
      I neki Extra lasting i on mi je bio super.
      Onda neki mineralni u prahu- cista petica.
      I tako, stvarno sam zadovoljna sam njihovim puderima. Cesto su na akciji i za povoljnu cijenu dobijate dosta toga :)

      Izbriši
    3. Davno sam koristila Avonove pudere jako dugo i uvijek bila zadovoljna, Zapravo sam pomalo zaboravila kako imaju super dekorativu :)

      Izbriši
  6. Izgleda dosta prirodno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno prirodan, zaista sam jako zadovoljna:)

      Izbriši
  7. Jednom sam ga kupila i bila sam zadovoljna. Slažem se da je više dnevni puder i da mi sa masnom kožom moramo da ga setujemo bar jednom u toku dana. Ok proizvod, ok cena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo isto mišljenje i da si zadovoljna :)

      Izbriši
  8. super zvuči! imala sam neki njihov puder (calming effect? tako nekako...) i super mi je bio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisam isprobala tu liniju, svakako isprobaj i ovu, mislim da bi ti se dopao :)

      Izbriši
  9. Znam da je Goss dosta nahvalio ovaj puder. Nisam nikada isprobala Avonove pudere (bad, bad Avon diler :P ), volim njihovu Anew liniju preparative i ruževe. Možda i naručim ovaj puder, dosta je jeftin.
    RedHeadTea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se jako dopao, svakako ti preporučam tester od svoje Avon lady. I ja volim jako njihove ruževe :)

      Izbriši
  10. Zvuči mi zaista primamljujuće, svakako ću ga uzeti u obzir prilikom sljedeće kuopnje. A i izbor nijansi je OK, za svakog ponešto :)
    I sviđa mi se kako izgleda na licu, baš blistavo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izbor nijansi je stvarno ok. Doista djeluje blistavo i prirodno, podsjeća me na jedan Chanel puder samo je puno povoljniji:)

      Izbriši
  11. Meni bi taj puder sigurno odgovarao, i vec neko vrijeme sam se dvoumila da li da ga porucim.
    Cini mi se da bi mi mogao sad zimi taj nude, mada ipak je vjerovatnije da je to ipak za mene Natural Beige nijansa. Mozda ga sad i porucim. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni odgovara i Nude i Natural beige. Sad za zimu će mi bolje odgovarati Nude jer je svjetliji od Natural beige

      Izbriši
  12. Bas mi se svidja kako izgleda na licu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Moram da priznam da mi se svidja i lepe su mu nijanse. Mozda bih mogla i testere da porucim. Mada trenutno imam dovoljno pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj, barem ćeš znati kakv ti je kad potrošiš zalihe :D

      Izbriši
  14. Nude je tvoja zimska nijansa? pretpostavljam da bi to meni onda bilo tamno, ivory bi bila najbliza svemu, al je problem ako je roza :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da bi tebi savršeno odgovarala Ivory, nije jako roza. Ili čak mješavina Ivory i Shell

      Izbriši
  15. Zanimljiv puder, moram priznati da me pakiranje jako dojmi jer volim te pumpice na vrhu a i sama efekt izgleda dosta privlačno ... hm, bacim oko na njega ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakirnje je zaista na nivou. Mislim da bi bila zadovoljna , trebaš probati :)

      Izbriši
  16. Nisam nikada koristila Avon-ove pudere :( Zvuci mi zanimljivo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih koristila prije dosta vremena i bila sam zadovoljna, ni ova linija me nije razočarala :)

      Izbriši
  17. Martina kad ce recenzija ostalih proizvoda od GG sta imas?! Sory sta ovako upadam..ali malko sam nestrpljiva:).Puder zaista lijepo izgleda Sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Večeras tipkam jednu poslasticu od GG , jednostavno ne stižem sve recenzIrati koliko proizvoda imam :D

      Izbriši
  18. Nisam nikad isprobala njihove pudere, ja većinom doživljavam samo njihove pudere :) Ne mogu vjerovati kako žuto izgledaju zadnje dvije nijanse :O mislim da bi meni odgovarala nijansa Shell pa ću probati nabaviti tester, moja Avon Lady uvijek naruči i testere :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shell je super nijansa i mislim da odgovara mnogim ženama sa svijetlijim tenom. Svakako treba testere isprobati :)

      Izbriši
  19. Gledala sam taj puder ali mi se činilo da bi mi i Ivory mogao biti presvijetli. Čak sam naručila i tester ali ga nažalost nisam dobila... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da svaka Avon lady ima mogućnost nabavke testera, svakako ih zatraži . Ivory je jako svijetao ali se super prilagodi. probaj i nijanse Shell i Nude:)

      Izbriši
  20. uopće ne zvuči loše... premda se u posljednje vrijeme držim bb kremica ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kombiniram i jedno i drugo, nekad me drže puderi a onda navalim na BB kreme :)

      Izbriši
  21. Kraljice! :D Odlično si ti ovo odradila!
    Imala sam davno njihov calming efects puder i moram reći da mi je fakat bio dobar. Ovog nisam probala, a nisam sigurna ni jel mi treba pored 5 ostalih pudera i BB kreme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell **

      Polako...potroši zalihe a onda kad kreneš po nove, obrati pažnju :)

      Izbriši
  22. Oodlicna recenzija! :) Mislim da sam ja neka nijansa Ivory... A sta si koristila ispod pudera? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      ispod sam imala fluid sa spf 30 od La Prairie.

      Izbriši
  23. Avon dekorativa je inače stvarno super, pa tavo vjerujem i ovi puderi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, sve što sam imala od dekorative, bilo mi je odlično :)

      Izbriši
  24. Ne znam dali je već bio takav post, ali sad kad sam pročitala priprema lica za nanošenje pudera, poželjela sam pročitati tvoj post o pripremi lica... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja, svakako ću napisati takav post :)

      Izbriši
  25. Ovo mi baš super djeluje! A taman sam pisala popis za Avon shopping, očito mi je suđeno da ga kupim! :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Svaka čast na predstavljanju gomile nijansi :)
    Nisam probala nijedan Avonov puder, uvek se plašim da ne promašim nijansu pošto one u katalogu veze nemaju sa nijansama samih pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se_/ Tako sam i ja puno puta pogriješila, ali navodno svaka Avom kady može nabaviti testere stoga najbolje isprobati prije odluke.

      Izbriši
  27. Ni ja nisam probala Avonove pudere, a nekako mi se čini da bi mi možda Shell najviše odgovarala. Inače, baš me začudiolo kolika je razlika u nijansama, recimo između Nude i Ivory :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Širok raspon nijansi , mislim da zaista mnogo žena može pronaći odgovarajuću nijansu

      Izbriši
  28. Svidja mi se finis jako, ali nikako ni po swatchevima ni po opisu ne mogu prokljuvit koja bi mi nijansa eventualno odgovarala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje ti je zatražiti svoju Avon lady testere, koliko znam, imaju ih pa tako izabrati ono najbolje što ti odgovara

      Izbriši
  29. Odlična recenzija, ja sam inače već godinama Avon Lady i isprobala sam nekoliko njihovih pudera, ali ovaj nisam. Nekako sam se sada navukla na njihovu Ideal Flawless BB kremu :-)
    Da, uvijek možete zamoliti svoju Avon Lady da vam naruči tester, ja ih uvijek naručujem tako da znam imati u zalihama. ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      drago mi je da se javila i Avon Lady i potvrdila čitateljicama da uvijek mogu zatražiti testere i isprobati proizvode prije kupovine:)

      Izbriši
  30. Nagovorila si me na kupnju - savrsen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, stvarno jako dobar puder, i ja ga momentalno koristim :)

      Izbriši