No+vello centar za fotoepilaciju i pomlađivanje

Posted by Dear Skin at 11:20

Nedavno se u Hrvatskoj pojavio brend Nomasvello koji je zapravo nije novost u svijetu kozmetike. Naime, brend Nomasvello je svjetski lider u svjetu fotoepilacije i fotopomlađivanja prisutan u 17 zemalja, Sjevernoj i Južnoj Americi s preko 1300 centara



Službeno je u Hrvatskoj, točnije u Zagrebu, otvoren prvi No+vello centar u prošlu subotu.

O čemu se zapravo radi?



Sve smo čule za IPL i LED tehnologiju u svijetu kozmetike i njihovu učinkovitost, no po čemu se No+vello razlikuje od ostalih centara?

Nomasvello ima vlastiti istraživački laboratorij, aparati se testiraju i razvijaju kako bi se postizali najbolji rezultaati.

Njihovi aparati su najjači (160 džula/cm2) i najbrži na tržištu kada je u pitanju fotopomlađivanje i fotoepilacija.

Aparati raspolažu modernim sistemom rashlađivanja kojim se postiže efekt lokalne anestezije i zato su tretmani skoro potpuno bezbolni.



IPL Tehnologija (intezivna pulsirajuća svjetlost) je najmoderniji i najinovativniji sistem dugotrajnog depiliranja.  

IPL-om se rješavate dlačica na svim djelovima tijela i svih vrsta dlaka, odnosno debljina dlačica.

Također, IPL Tehnologija nudi rješenje za :

- pomlađivanje kože

- bore

- hiperpigmentacije

- poremećaje cirkulacije

- tretman akni.




Osim IPL tretmana, nudi se i LED tehnologija.

LED tehnologija se izvodi također posebnim aparatom koji je osmišljen za No+vello estetske usluge i radi se zapravo o LED svjetlosti koja pruža:

- čvrstoću i elastičnost kože

- gubitak obujma 

- izbjeljivanje zubi




Ultrazvučno čišćenje lica- Proskin  kojim se minimiziraju pore, poboljšava obnavljanje stanica i učvrščuje koža.

Prvi centar u Hrvatskoj smješten je u  samom centru grada na adresi Vlaška 58, vrlo ugodnog ambijenta. Jako mi se dopala kombinacija bijele i zelene boje koje prevladavaju u prostoru. 





U centru postoje dvije prostorije, odnosno kabine, u kojima se nalaze IPL i LED aparati.






Moram napomenuti kako svaki klijent prije ikakvog tretmana ispunjava upitnik o svom zdravstvenom stanju na temelju čega stručnjak određuje vrstu, trajanje i količinu tretmana.




Moj tretman sastojao se od LED tretmana dubinske hidratacije. 

Nakon što sam se smjestila u ugodnu stolicu, kozmetičarka je očistila lice od makeup-a , te zaštitila oči posebnim naočalama.

Nakon toga, postavlja se  uređaj ispred lica i 10 minuta ugodno ležite dok uređaj radi svoje.

Za vrijeme tretmana, osjećala sam lagano zagrijavanje koje je vrlo ugodno i moram priznati da sam skoro i zaspala :D



Nakon 10 minuta, kozmetičarka je nanijela na lice poseban fluid koji služi regeneraciji i hidratizaciji te vratila uređaj na moje lice slijedećih 10 minuta.

Dakle, sam tretman traje 20 minuta, vrlo je opuštujuć i ugodan i zapravo prava šteta što ne traje duže :)

Nakon tretmana , nanosi se krema i izvodi lagana masaža lica pritiscima kozmetičarke na akupresurne točke na licu.



Nema crvenila niti ikakvih nuspojava i odlično je što se nakon tretmana može nastaviti s uobičajenim obavezama. 
Super za brzinski tretman u na primjer, pauzama za ručak.


Rezultat je glatka, hidratizirana i obnovljena koža lica.

Kozmetika koja se koristi u centru je posebno izrađena za potrebe tretmana, također, može se kupiti za kućnu upotrebu.




.

No+vello centar se uskoro širi i na ostale gradove, a kako brend postoji u susjednim zemljama, s mnogim zadovoljnim klijenticama, sigurna sam da će se i mnoge od nas uspješno rješiti toliko mrskih dlačica i ostalih estetskih problema.

 Djevojke  u centru No+vello, spremne su na sva Vaša pitanja,  iznimno pažljive i ljubazne, a prije svega vrlo stručne u svim tretmanima koje centar No+vello nudi.





Cjelokupnu ponudu možete vidjeti klikom na ovaj link ili facebook stranicu gdje nas između ostalog, čekaju obavjesti o aktualnim akcijama koje se itekako isplati iskoristiti.

Posebno je vrlo zanimljiva akcija u studenom, gdje se prilikom jednog tretmana fotoepilacije dobiva jedan gratis LED tretman po izboru (osim izbjeljivanaj zubiju).




Jeste li već isprobale No+vello usluge ili tek namjeravate?

 Kakva su Vaša  islustva s IPL i LED tehnologijama?



22 komentari:

  1. Išla sam na fotoepilaciju lica u njihovom centru u BiH-a i nisam zadovoljna.
    Bila sam kod njih više od dvadest puta, potrošila oko 900 KM (oko 3500 kn).
    Dlake su još tu, na jednom mjestu nisu crne kao što su bile ali i dalje rastu, dok se na drugom mjestu njihov broj povećao.
    Ne sugeriram ništa ovim komentarom nego sam željela podijeliti svoje iskustvo.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru . Ja osobno nemam iskustva s uklanjanjem dlaka IPL-om pa ne mogu ništa komentirati . Žao mi je da nisi zadovoljna .

      Izbriši
    2. Poštovana Lidija, možete li nam reći u kojem gradu tj adresu gdje ste radili vaše tretmane u BiH. Tako šete nam pomoći da vas možemo provjeriti kao klijenta i vidjeti koliko ste tretmana odradili? Takođe ovom prilikom vas pozivamo da posjetite naš centar u Vlaškoj 58, i odradite jedan free IPL tretman fotoepilacije lica i porazgovaramo o vašemu problemu, naš tel je 01 7987 780.
      No+vello Hrvatska
      ..

      Izbriši
  2. Nisam nikada bila na niti jednom kozmetickom tretmanu lica,a ovo zvuci obecavajuce i salon im je zaista prekrasan.
    Nemsi druge nego pratiti akcije i konacno isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Salon je jako lijepo uređen i ugodan. Sigurna sam da svatko može pronaći nešto za sebe :)

      Izbriši
  3. Mislim da smo radile isti ili ne? Kod mene je bio anti age :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, isti tretman smo radile. Iako si ti puno mlađa od mene, mislim da je dubinska hidratacija svakome potrebna . I kod Vas u BiH , brend postoji puno duže , dok se kod nas tek pojavio :)

      Izbriši
  4. Zvuči odlično. Da mi se riješiti dlaka desnu ruku bih dala:-)

    Moj problem je bikini područje i facijalne dlake, koliko je tretmana potrebno ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Maja, s obzirom da ja nisam kompetentna, prenijet ću ti odgovor na tvoje pitanje stručnjaka:

      " Broj sesija će zavisiti od fototipa kože, o boji i debljini dlake, područja koje se tretira, spola i starosti klijenta, kao i hormonskog statusa, ali se uglavnom kreće između osam i deset sesija, plus minus 2. U svakom dijelu našeg tijela dlačice su različite, čak i kada se nalaze na istoj zoni. Mogu biti više na površini ili dublje, mogu biti svjetlije ili tamnije, mogu se naći u porama sa više ili manje aktivnih žlijezda, kako lojnih tako i znojnih. To uzrokuje da u svakoj zoni našeg tijela, imamo dlačice koje se više ili manje lako uklanjaju."

      Svakako ti preporučam da se i osobno dođeš konzultirati :))

      Izbriši
  5. Drago mi je da su konačno stigli i kod vas :) Već sam pisala na blogu o svom iskustvu sa njima - probala sam i IPL i LED izbjeljvanje zubi i obožavam ih! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odmah sam pročitala post i drago mi je da si zadovoljna, eto, od sad i mi možemo uživati u tretmanima koje Nosvello pruža

      Izbriši
  6. Prolazila sam neki dan gradom i vidjela ovaj centar, nisam znala o čemu je riječ dok nisam pročitala.

    Sviđa mi se tretman koji si radila, moja koža je jako osjetljiva sa dermatitisom, koliko su ta svjetla pogodna za takvu kožu?

    Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana, LED tehnologija je pogodna za sve vrste i tipove kože. Koliko sam saznala u samom centru, pokazuje odlične rezultate i kod ljudi s problemom vitiliga.

      Izbriši
  7. Koliko je to uspješno kod uraslih dlaka?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod uraslih dlaka IPL je pravo rješenje jer vas rješava minimalno 85% dlačica i ubija ih u korijenu tj folikuli. Urasle dlačice je javljaju u samoj folikuli izazvane bakterijskom reakcijom. Svijetlost to tretira u samom korjenu tj tretira samu folikulu i svaka nova dlacica je tanja, svjetlija i rjeđa dok se totalno ne uklone tretmanima.

      Izbriši
  8. možeš li napisati koliko si platila svoj tretman?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. skoro svi pa tretmani za LED i IPL koštaju 279kn, pa tako i ovaj moj.

      Izbriši
  9. njihova stranica je hakirana?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam saznala da je :( Hakirana je stranica i nadam se da će tehnička služba brzo riješiti problem.

      Do tada ih možeš prariti na facebook linku kojeg sam ostavila u postu :)

      Izbriši
  10. Odlična informacija, ja bi na izbjeljivanje zubiju. Baš ću ih kontaktirati da vidim koliko tretmana treba. Jesi probala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala , ali čula sam odlične povratne informacije. Javi svakako rezultate i dojmove :)

      Izbriši