Shiseido Benefiance Extra Creamy pjena za čišćenje i Benefiance Wrinkle Resist tonik za lice

Posted by Dear Skin at 22:28


   Stiglo nam je hladno vrijeme i sezona grijanja, a samim time i sezona isušivanja kože i kronične dehidracije. Vjerujem da sve imamo slične probleme zimi: isušenost, ljuskanje, dehidracija, tijesna koža... Upravo zbog takvih problema, lutajući bespućima kozmetike i parfumerija, padam zimi na sve što ima u nazivu "creamy".

 Čišćenje lica je kod mene najvažniji dio dnevne rutine, stoga me uvijek možete nagovoriti na neku novu umivalicu ili čistač za lice. Slično je bilo prošlo proljeće, kad sam slučajno zalutala na promotoricu Shiseida u jednoj od mojih parfumerija i kojoj sam se požalila na dehidracijske probleme.

   Preporučena mi je pjena za čišćenje iz Benefiance linije, namijenjena dehidriranoj i zreloj koži, te popratni tonik iz iste linije, koji u sinergiji daju odlične rezultate


Shiseido Benefiance Extra Creamy Foam je proizvod koji nudi nježno uklanjanje nečistoća i viška površinskih stanica kože koji doprinose znakovima starenja. Uz nježno čišćenje, obećava hidratantna i anti-aging svojstva


Cleasing Foam dolazi u tubi bakreno-zlatne boje. Iako čitam da navode luksuzno pakiranje, moram priznati da meni sama ambalaža nije previše luksuzna, ali je kvalitetna i lako se koristi.

   Do sada sam koristila Shiseidovu umivalicu iz Pureness linije koja je u ambalaži na pumpicu i time se jednostavno koristi, stoga je ovo bio moj prvi susret s čistačima koji su pakirani u tubi.
   Prvo što me iznenadilo, bila je tekstura proizvoda


Tekstura je gusta pasta koja više podsjeća na neku masku ili enzimski piling zbog čestica  koje su vidljive okom


Koristila sam na način kako mi je objašnjeno u parfumeriji: malu količinu utrljati na vlažno lice i isprati. Nakon prva dva puta korištenja, iskreno, došlo mi je da prvi put u životu zapakiram i vratim proizvod u parfumeriju.

   Pasta se u doticaju s licem odmah sušila, nikakve pjene nema, a kamoli extra kremaste, nečistoće se nisu uklonile, a lice je bilo toliko "škripavo" i zategnuto da mom razočarenju nije bilo kraja.

   Na slijedećoj fotografiji možete vidjeti i dobiti dojam kako izgleda upotreba ovog proizvoda:

Zar ne izgleda kao nekakava maska, a ne pjena za lice?

Međutim, prilikom predstavljanja noviteta na Shiseido doručku o kojem sam više pisala u ovom postu, saznala sam u čemu je bio problem kod upotrebe ovog proizvoda.
Naime, Simona Colleti, brand managerica za europsko tržište, objasnila mi je da se sve pjene iz Shiseidovog asortimana koriste na način da se mala količina proizvoda prvo mora zapjeniti, a potom nanijeti na kožu

   Postupak je slijedeći: pomiješati malu količinu paste s vodom kako bi se stvorila pjena te se kružnim pokretima umasira u lice i ispere. 
   Simona je prilikom prezentacije koristila Shiseido četkicu za lice, no može poslužiti bilo koja četkica namjenjena licu.


Nadam se da vam je sad jasno zašto ovaj proizvod zovu pjena

Kada se koristi na pravilan način (koji meni nije objašnjen), zaista se dobije kremasta pjena koja radi svoj posao, odnosno očisti lice.
Osjećaj koji ostavlja nakon upotrebe je temeljito čista koža koja je vrlo "škripava" pod rukom.
  
I dalje  mislim da ovaj proizvod nije dobar za nekoga sa suhom i dehidriranom kožom zbog činjenice da je koža potpuno zategnuta.



Sastojci:

Water, Potassium Stearate, PEG-8, Potassium Myristate, Glycerin, Dipropylene Glycol, Potassium Laurate, Stearic Acid, Myristic Acid, Glyceryl Stearate SE, Sorbitol, Cocamidopropyl Betaine, Lauric Acid, PEG-60 Glyceryl Isostearate, Polyethylene, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Phytosteryl Macadamiate, Talc, Trisodium EDTA, Phytosteryl/Octyldodecyl Lauroyl Glutamate, Ethylcellulose, Sodium Hyaluronate, Sodium Benzoate, Fragrance, Iron Oxides.

Cijena: 399 kn (53 eur) - 125 ml

Benefiance WrinkleResist 24 Balancig Softner- tonik za lice



   Balancig Softner je losion (tonik) za lice koji se koristi nakon čišćenja i/ili umivanja. Namijenjen je  koži s vidljivim znakovima starenja  i služi za omekšavanje kože i pripremu za slijedeće korake njege (serum, krema..).
   Osim ove verzije, postoji i verzija za jako suhu kožu, Benefiance WrinkleResist 24 Balancig Softner Enriched kojeg nisam isprobala pa ne mogu usporediti s ovom mojom verzijom s fotografije.

   Za razliku od pjene za čišćenje, tonik dolazi u zaista luksuznom pakiranju: debela, staklena bočica s pozlaćenim poklopcem. 

Balancig Softner sam koristila ujutro i navečer nakon umivanja kao svaki tonik za lice. 
Miris je vrlo blag i ne mogu ga točno definirati, no za informaciju svima koje brinu mirisi proizvoda: Balancig Softner ima delikatana miris, skoro nikakav.

   Nakon korištenja, lice je zaista "omekšano", i onaj osjećaj zategnutosti nakon umivanja pjenom se vrlo brzo izgubi upotrebom ovog tonika. 
   U opisu proizvoda Shiseido navodi "obilno vlaženje kože" plus anti - age sastojak (Mukurossi ekstrakt, što god to bilo) koji pomaže u borbi protiv bora.

   Ja se ne bih složila s "obilnim vlaženjem“. Za mene taj pojam znači puno jaču hidrataciju nego što sam dobila ovim proizvodom, ali nemam zamjerku jer je lice glatko i kako sam već napisala, "omekšano". Što se tiče hidratacije, na mojoj koži je nužan serum i/ili krema. Sam tonik po sebi nikako ne  može poslužiti kao samostalna njega, osim kod izrazito masne kože

Sastojci: 


Water, SD Alcohol 40-B, Dipropylene Glycol, Butylene Glycol, Glycerin, PEG/PPG-14/7 Dimethyl Ether, PPG-13-Decyltetradeceth-24, Phenoxyethanol, Erythritol, Xanthan Gum, Sodium Citrate, Benzophenone-5, Fragrance, Sodium Metaphosphate, Citric Acid, Serine, Tocopheryl Acetate, Sapindus Mukurossi Peel Extract, PEG-90M, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Acetylated Hyaluronate, Hydroxyproline, Alcohol, Chlorella Vulgaris Extract, Yellow 6, Silica, Tocopherol, Uncaria Gambir Extract, BHT

Cijena: 399 kn ( 53 eur) - 150 ml


Zaključak:  

Ukoliko ste u potrazi za nježnim, kremastim čistačima, te hidratantnim tonicima, ova dva proizvoda preskočite.

   Visoka količina alkohola i parfema u toniku mogu izazavati iritacije kod osjetljive kože. 

   Kod mene se pokazao kao solidan tonik, nije izazvao nikakvu iritaciju, svoj posao je odlično odradio.  Ako očekujete neki anti-age efekt od ova dva proizvoda, moram Vas razočarati.

   Nema anti-age djelovanje, što ne čudi osobiti s obzirom da su sastojci koji bi trebali djelovati puno iza alkohola, mirisa i parfema.

   Jeste li probale Shiseido Benefiance liniju? 

Koje su Vaše preporuke za zimu za blago čišćenje i toniranje?

40 komentari:

  1. Meni nije jasno zašto na mnogim proizvodima prosto ne napišu uputstvo za upotrebu?!
    Inače volim penaste cleansere ali nisam do sada koristila ništa iz Shiseido opusa. Baš sam danas kupila Weleda mleko za čišćenje lica od badema, pa jedva čekam da ga isprobam. Bez obzira što nemam suvu kožu, zimi volim da koristim nešto jače proizvode za lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uputstva , odnosno deklaracija je jako kratka, a kako sam bacila ambalažu, nisam stigla fotografirati. Meni je samo žao što mi je promotorica prodala pa mi j eonda mogla objasniti način korištenja.

      U svakom slučaju, i ja volim zimi kremasto, bogatije i što nježnije.

      Izbriši
  2. Khm, pa ne verujem da bih se ikada odlučila na ovakvu čistilicu da znam koji je postupak upotrebe.
    Tražim nešto efikasno, a jednostavno.
    Dok ga nanesem sa strane, pa dok zapeni, pa dok se umijem... prođe voz :D
    Zimi lice čistim bademovim ili maslinovim uljem Ugl. pre spavanja, a ujutro ide hidratacija serumima.
    Kao i ti, trebam dodatno zaštititi područje oko usana, nosa i deo čela koji imaju tendenciju ljuspanja -.-'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, dobro si primjetila, mada sam se nekako "uigrala" pa je išlo prilično brzo. U svakom slučaju, ima puno boljih a povoljnijih.

      Izbriši
  3. japanci imaju posebnu mrežicu u koju stave malu količinu umivalice, rukama je trljaju da nastane gusta pjena koju zatim stavljaju na lice i peru ga. ;)
    ovaj lonsion najvjerojatnije nije tonik kao što pišeš i što bi nama zapadnjacima značilo. to se rukama namaže na lice i dok je ono još vlažno nanosi se krema. alkohol u tim proizvodima ti nije štetan, a služi da što prije sastojci prodru u kožu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo snoopy, mislim da si apsolvirala japance :D Moram ti priznati da prvi put čujem za tu mrežicu, da sam znala i ja bih isprobalas nekim svojim mrežicama koje imam. Ipak, mislim da je bio posao promotorice koja mi je prodala da mi i objasni način korištenja kako pjene, tako losiona.
      S losionom sam zadovoljna, ono ništa posebno , ali ok .

      Izbriši
    2. evo link na curu koja je po meni lijepo opisala čišćenje : http://www.youtube.com/watch?v=9DRb_Xe63R4

      Izbriši
    3. edit; super dođu i naše četke tipa kabuki.

      Izbriši
    4. S kabukijem sam probala kada si mi zadnji ut preporučila i odlično funkcionira. Pogledala filmić, hvala ti na njemu :)

      Kako se kod nje zapjeniloooo :D

      Izbriši
  4. Nisam probala i nakon ove recenzije sigurno ne bih. Doduše, ne bih ni pre nje, jer ovo nije tip proizvoda koji je namenjen mom tipu kože.
    Recenzija je odlična! A stvarno je glupo što ne postoji na proizvodu objašnjenje za korišćenje proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Deklaracija na hrvatskom je vrlo štura i kratka.Vjerojatno je detaljno objašnjeno u uputstvima na kutiji na ostalim jezicima :/

      Trebala sam možda i sama proučiti :/

      Izbriši
  5. I ja volim jednostavne stvari, da lako zapeni, fino se ispere i da ne iritira kožu. Kako kaže Misha, dok se očistim ode voz :)
    Najčešće koristim prirodne sapune, bez konzervansa, boja, parabena, silikona, dove ili chicco npr, samo za čišćenje. Ranije sam imala čitav arsenal gelova za pranje lica, raznih namena i mirisa, dok nisam skontala da mi oni pojačavaju lučenje sebuma i prave haos na licu, sve do jednog. Sada sam našla ono što mi odgovara, umivanje, miscelarna, dnevna, okolooćna, ili mleko za skidanje šminke, umivanje, miscelarna (ja ne skidam sa njom šminku), oklooćna noćna ili serumi zavisi. Volim i maske da stavljam, kad imam vremena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista izgleda komplicirano i dugotrajno, ali kad se "ufuraš" ide brzo :D

      U zadnje vrijeme i ja se sve više priklanjam prirodnim sapunima i blagim sredstvima.

      Imaš odličnu rutinu, bravo!

      Izbriši
    2. Hvala :) Za sada mi ovako prija, mirno mi je lice, čisto da ne ureknem. Ako se nešto bude menjalo, menjaću i ja rutinu, za sad mi je ovako superiška :)

      Izbriši
  6. I ja volim kremastije stvari u ovom periodu,trenutno koristim Apivita umivalicu koja mi je odlicna,ubacim katkad i Really,really gel:-),maske od Lusha Oatfix i Brazened honey,i masku od Loccitane-a koja se upije u kratkom roku pa samo visak uklonis blazinicom.Jesi li probala onu Mixa kremu za ruke,kakva ti je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apivita i Really umivalice su i dalje moj broj 1:)) Kakav ti je btw Really gel?

      Lushove maske sam slabo isprobavala, ali ove ću si umemorirati da ih potražim, i koja ti je to maska od Loccitane?

      Mixa krema je ok, ali s obzirom da su mi ruke u strašno lošoj fazi, malo mi je preslaba :/

      Izbriši
    2. Evo tek sam par puta probala Really,pa jos nemam neko misljenje,jedino mi je cudno sto se bas ne pjeni kako sam navikla,pa onda imam osjecaj ko da lice nije dobro ocisceno(iako znam da to nema veze).
      Od ove dvije navedene maske preporucujem ti ipak ovu Oatfix,meni je prefina,najradje bi ju pojela kad je stavim na lice.A i lice je lijepo nakon nje.
      Maska se zove kremasta maska za lice iz Immortelle kolekcije,probaj doci do testera prvo,jer nije bas jeftina.
      Probat cu i ja tu Mixu,jer ruke su mi taaaaako suhe da je to uzas!

      Izbriši
  7. Moraju bolje educirat prodavacice da im se ne dogadjaju ovake stvari, a pjena bi mogla bit i jednostavnija za koristenje, bilo bi dobro da je se moze zapjenit medju rukama, a ne jos nepotrebnih koraka dodavat u cijelu rutinu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i moram priznati da sam kasnije pjenila među prstima, ali nije to to :/

      Izbriši
  8. Odlična recenzija, svidja mi se kako izgleda textura. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana , svakako isprobaj nekako prije odluke :)

      Izbriši
  9. Nisam probala ništa iz ove linije, ali vjerujem da bi mi se pjena svidjela pošto obožavam takve čistače. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitajući tvoju recenziju za Ibuki, mislim da bi ti se i ova svidjela :)

      Izbriši
  10. suva sam ko barut, te svakako preskacem jer ocigledno ne vredi para za moju kozu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, neka druga bi bila bolji izbor :)

      Izbriši
  11. Nisam isprobala ali mi je drago da znam kako koristiti pjenu ;) ... hm, tete u parfumeriji još jednom zakazale :/ .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, sad ćeš znati pravilno koristiti :)

      Izbriši
  12. super recenzija, dva proizvoda manje uopce na listi za probati! :D nisu mi bili nesto napeti ali primjetila sam ovu liniju u parfumeriji...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se dokopaš testera, vrijedi isprobati :)

      Izbriši
  13. Odgovori
    1. hahaha, baš si me nasmijala komentarom :D

      Izbriši
  14. Nevjerojatno, da nisi upoznala pravu osobu koja ti je objasnila kako se proizvod koristi, mogla si ga bacit! Ja najčešće koristim ulje za umivanje od naše GG, a znam da si ga i ti koristila! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je zakon, ali ja ne mogu bez umivalice. Slažem se s tobom, ne znam nikoga ko koristi ove proizvode, a u parfumeriji nisam dobila pravo objašnjenje :/

      Izbriši
  15. moram priznati da meni nije komplicirana ova pravilna metoda korištenja :)
    šteta što se proizcodi baš nisu iskazali, posebno umivalica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije komplicirano, kada se navikneš, ide brzo :))

      Izbriši
  16. Nije mi jasno zašto lepo ne napišu kako se proizvod koristi kada je njegova upotreba, očito, specifična! U poslednje vreme trudim se da koristim samo blaže čistače i tonike tako da ne bih eksperimentisala sa ovom linijom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno je pisalo na kutiji na nekom stranom jeziku no bacila sam odmah :/

      Drži se provjerenog, ja eksperimentiram :D

      Izbriši
  17. E pa Hvala ti puno puno puno, imam njihovu pjenu za umivanje iz purness linije koja mi je bila katastrofa; isto kao i tebi nikave necistoce nije uklanjala, na licu se odmah nekako susila i ostavljala skripast feeling. Sada sam je probala na nacin kako si opisala i to je sasvim nesto drugo. Hvala ti puno!

    Gdje si kupila ovu cetkicu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ti i ja nismo dobro informirane, ja sam svoju umivalicu skoro vratila dok nisam saznala kako se koristi.

      Četkica je iz Mullera, oko 30 kn, jako mekana i efikasna :)

      Izbriši
  18. Hahahahhahhahah, što se pjene tiče. To mi se dogodilo sa onom Dior umivalicom. Nije žvaka za seljaka. Sada ju obožavam, ali sam isto napravila grešku kao ti i pitala se WTF!? :) I pravo je razočaranje da ovakva dva skupa i luksuzna proizvoda ne obavljaju svoju zadaću.

    OdgovoriIzbriši