Dear Skin traži suradnice

Posted by Dear Skin at 23:01




Drage moje, odlučila sam uvesti novu rubriku na blogu koja će se sastojati od suradničkih postova.

Što radi nedostataka vremena i pisanja postova, što radi inovacije tražim suradnice koje žele podijeliti s nama :

- kozmetičke ili zdravstvene probleme i svoju borbu s istim
- savjeti
- iskustva s kozmetikom ( dobra, loša, alergije i slično)
-recenzije preparativnih ili dekorativnih proizvoda

Sve što Vam padne na pameti i želite podijeliti i/ili upozoriti ostale žene.

Uvjet je da nemate kozmetički blog ili slično. Apeliram na moje vršnjakinje, ali nije uvjet.

Dob i mjesto stanovanja nisu prepreka :))

Sve zainteresirane neka se jave na moj mail eyedetoxx@gmail.com s kratkim opisom o čemu bi željele pisati .

Svaki tjedan ću objavljivati po jedan suradnički post mojih dragih čitateljica koje ću za uloženi trud nagraditi :)

Pisanje, naravno, prema Vašoj želji može biti anonimno :))

27 komentari:

  1. Super ideja! Radujem se čitanju postova.:D

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaaaaaaaa, kako kul! osobito mi se sviđa što suradnice neće biti blogerice koje već imaju svoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. od tebe uvijek samo super ideje (kao i savjeti, recenzije itd.), sve pohvale i svaka čast na originalnosti i dosjetljivosti! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo ideja! Ja sam 1/3 kozmeticka pa ispadam iz kombinacije :)) Hajd' valjda ce se naci neko da pise o suvoj kozi :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jedva čekam čitati recenzije!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas me zanima sto cemo zanimljivog citat u toj rubrici :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična ideja...i ja posebno apeliram na tvoje vršnjakinje! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka čast na ideji, i inače obožavam čitati tvoje postove, jedva čekam novi...pogotovo kad je riječ o zrelijoj (samim tim i zahtjevnijoj) koži a tanjem novčaniku...hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh sad si me ozbiljno navela da razmislim o ovome :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh kako bih ja to voljelaaaaaa :) ali mislim da se ne usudim ( nedostatak vremena i svega još :) ali pozdravljam ideju , odlična je :)

    OdgovoriIzbriši
  11. super ideja! jedva čekam čitati suradničke postove :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicna ideja. Tako ćes postići jos veću raznolikost. Joline

    OdgovoriIzbriši
  13. Ideja je stvarno odlicna, dodje mi da se prijavim, jos sam i vrsnjakinja, ako ne i starija. A opet ne znam o cemu bih pisala:) Nina

    OdgovoriIzbriši
  14. ovo ti je super ideja! ne znam doduse ko bi se usudia pisat na tvom blogu XD. nadam se da ces ukljucit i psihotestove, test osobnosti, emotivne inteligencije... :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Extra ideja.
    Ja imam 27god, spadam li u tvoje vrsnjakinje?

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlična ideja! Ja sam tvoja vršnjakinja tako da se veselim postovima

    OdgovoriIzbriši
  17. Ma super ideja, nemam rijeci. Budem ti se javila na mail, pa ti odluci da li sam dobar kandidat da nesto naskrabam ili ne....

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga naša eyedetox ti nas uvijek iznenađuješ svojim fantastičnim idejama.
    Pozdrav iz Dežele:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Baš super ideja. Da se više ludi uključi i podijeli svoja iskustva i nekome time pomogne! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  20. Odliiiiičnaaaa ideja :D Jedva čekam vidit kako će to izgledat :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  21. Svaka čast na ideji. Srećno sa tim, a mi željno isčekujemo nove postove.

    OdgovoriIzbriši
  22. Odlična, odlična ideja :) Veselim se svim člancima, pogotovo onima naših vršnjakinja ;)

    OdgovoriIzbriši