Dermalogica Daily Microfoliant vs Alpha H Gentle Daily Microfoliant

Posted by Dear Skin at 00:06



Moje oduševljenje Dermalogica Daily Microfoliantom (u daljnjem tekstu DM) mogle ste čitati u ovom postu. 

Kako sam osoba koja voli pilinge i koja je odlučila isprobati vjerojatno sve koje postoje :D, prije nekoliko mjeseci sam kupila set poznatog australskog brenda Alpha H koji je zaposjeo mnoge HG liste na svjetskim beauty blogovima.




O ostalim proizvodima u setu ću pisati, a danas Vam donosim usporedbu Alpha H Gentle Daily Microfoliant (u daljnjem tekstu GDE) sa DM-om.


Oba pilinga su mini size, odnosno manje verzije istog.

1. Količina:

 GDE sadrži 12 grama, dok full size sadrži 50 grama.

Koristi se na identičan način kao i DM: nakon čišćenja lica, u vlažan dlan nasipati količinu male žličice praha, napravi se gusta pasta kojom se uz masažu ispilingira lice, vrat i dekolte oko 1 minutu.

DM sadrži 13 grama, dok full size ima 75 grama.

Dakle, kod količine pakiranja 1:0 za Dermalogicu




2. Pakiranje:

Oba pilinga su pakirana u slične plastične posudice, ipak , kada se skine poklopac, DM ima praktični čep u obliku soljenke kojom se lako dozira prah, dok je kod GDE prah direktno vidljiv i treba pažljivo baratati kako ne bi ispalo previše praha.




Kod pakiranja, 2:0 za Dermalogicu

3. Sastojci:

Oba pilinga "rade" na principu djelovanja  enzima.

Kod GDE se radi o enzimima zelene papaje i ananasa koji na neabrazivan način čiste začepljene pore, mrtve stanice kože i ublažavaju pigmentacije.


Sastojci GDE:

Kaolin, Solum Diatomae, Betonite, Carica Papaya Fruit extract, Ananas Sativas Fruit Extract, CI77891

DM sadrži enzimski prah na bazi rižinih mekinja koji kad dođe u doticaj s vodom otpušta prah papain, salicilnu kiselinu i enzime rižekoji vrše eksfoliaciju i pridonose uklanjanju mrtvih stanica kože, čišćenju i stezanju pora, posvjetljuju kožu i pomažu kod pigmentacija.

Sastojci DM:

Microcrystalline Cellulose, Magnesium Silicate, Sodium Cocoyl Idethionate, Disodiom Lauryl, Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Glutamate, Collodidal Oatmeal, Oryza Sativa Bran, Oryza Sativa Starch, Oryza Sativa Extract, Papain, Salucylic Acid, Aspergillus, Ferment, Extracts Of: Arctostphylos Uva Ursi Leaf, Glycyrrhiza Glabra, Citrus Grandis Fruit, Camellia Sinensis Leaf, Ginkgo Biloba, Allantoin, Hydrolyzed Wheat Protein, Essential Oils Of: Melameuca Alternifolia Leaf, Citrus Grandis Peel, PCA, Cyclodextrin, Allyl Methacrylates, Crosspolymer, Titanium Dioxide, Methylparaben

Kod sastojaka 1:1 za oba proizvoda.


4. Tekstura:

DM prah je mrvicu krupniji u odnosu na GDE koji je dosta sitnije mljeven. Prilikom korištenja oba pilinga, DM kada se poveže s vodom, otopi se u nježnu pastu s kojom je meni osobno lakše "raditi". GDE koji je ionako jako sitan, u doticaju s vodom je vrlo rijetka pasta i potrebno ju je brzo nanositi na kožu, brzo masirati lice jer u suprotnom imam osjećaj da bi se upilo u kožu.



Tekstura: 3:1 za Dermalogicu

DM prah:






GDE piling:








Tekstura: 3:1 za Dermalogicu


5. Djelovanje

Nakon što sam se ispraksirala s korištenjem GDE, zadovoljna sam učinkom, lice je nježno i glatko, očišćeno u mom slučaju samo površinski, dok kod DM-a imam osjećaj da su pore puno dublje očišćene i da taj učinak puno duže traje.

Djelovanje: 1:1 s malim naglaskom da mi je DM ipak učinkovitiji, barem na mom licu.

6. Cijena:

DM , manje pakiranje od 13 grama- 90 kn (12 eura), pakiranje od 75 grama-355 kn (47 eur)

GDE: manje pakiranje od 12 grama nisam našla da se može kupiti posebno, potrebno je kupiti cijeli set s mini proizvodima kojem je cijena preko 30 eura, veće pakiranje od 50 grama-oko 34 eura plus poštarina s obzirom da Alpha H morate naručivati online jer nema kod nas.

Cijena: 4:2 za Dermalogicu

Zaključak:

Oba pilinga su zaista vrlo slična. Mislim da je Alpha H GDE primjeren za super osjetljivu kožu kojoj je potreban jako nježan piling, iako sam puno puta naglasila da je Dermalogica DM također jedan jako nježan piling koji je pogodan za sve tipove.
Zbog svega što sam gore napisala, moj izbor i dalje ostaje DM, možda je subjektivan dojam jer zaista volim učinkovite pilinge i kako ga koristim jako dugo ne planiram mijenjati. Ipak, Alpha H je također jako dobar piling i nećete pogriješiti ukoliko se odlučite za njega.

Jeste li probale ova dva proizvoda? 

Znate li za koji piling koji je sličan ovom dvojcu?


28 komentari:

  1. Eto, sad znam sta ce da mi donese dobra vila iz Sidneja sledeci put :) Obozavam pilinge ali retko naletin na neki nezan a da opet obavi posao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je tako, oba su pravi izbor za tebe, s tim da je Alpha H još nježniji.

      Izbriši
  2. Zaintrigirala si me sad. Gdje mogu naručiti manje pakiranje DM pilinga? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ima Dermalogica Hr svoj web shop, ili znaš već koga možeš pitati da ti pošalje ;)

      Izbriši
  3. Ja imam pitanjce koje nije vezano za post, ali bih te molila za pomoc.
    Dobila sam peeling s hijaluronom na poklon...je li ok da ga koristim buduci da imam 20 godina? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako je ok. Hijaluron djeluje u proizvodima kao dobar ovlaživač, tek ubrizgan ispod kože puni bore. A piling je ionako nešto što se ispire s lica, tako da ako ti odgovara samo koristi :)

      Izbriši
    2. Najljepsa ti hvala! <3

      Izbriši
  4. Alpha-H je jedan izvrstan brend, mislim da ne postoji nesto u njihovom asortimanu da nije vrijedno investicije. Odlicna usporedba!

    OdgovoriIzbriši
  5. E pa bas deluju lepo, ja bih se svakako opredelila za DM nekako mi se sve karakteristike vise dopadaju :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Zahvaljujući tebi imam DM mi je skinut sa WL i pitam se kako sam živjela do sada bez njega, apsolutno savršeno radi svoj posao i stvarno imam osjećaj kako fino dubinski očisti. Po meni je to MUST HAVE koji svi trebamo imati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna usporedba! Meni se onako na opis više sviđa GDE zbog sitnije mljevenog praha, ali vjerujem da bi mi odgovarao i DM. Super su mi ti praškasti pilinzi, nisam još niti jedan probala a vidjela sam da i Green girl ima u ponudi pilinge u prahu koji me baš mame na kupnju :D

    OdgovoriIzbriši
  8. volim pilinge, za vidjeti mi se dm više sviđa, nekako imam osjećaj da s ovim gde koji je totalno gladak ne bih baš ništa ni očistila... ali nekako su mi draži gotovi pilinzi, nisam baš za mućkanje, na to redovito zaboravljam pa preskačem ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dermalogica <3 skoro pa ću potrošit taj piling, a nemam trenutno mogućnosti opet nabavit manju verziju, a kamoli full size :'(

    OdgovoriIzbriši
  10. Imala sam priliku probati DM i svidio mi se, moja koza voli ovakve pilinge i kao takvi su joj o izuzetno potrebni jer imam naglasene pore, koje se dosta brzo i "napune" i potrebno je ucinkovito ciscenje...piling kao ovaj svakako dobrodosao :) sada koristim oriflame swedish spa i moram reci da sam jako zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
  11. posvuda vidim pohvale za taj piling od dermalogice, a baš trebam uskoro kupiti neki pa mislim da će odluka pasti na njega.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuu, imaću mnogo pitanja za tebe, kad budem išla u jednu od naredih kupovina

    Odlična recenzija. Jasna i detaljna! Svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisam još nikada imala ovakove peelinge i nisam za taj tip. Previše sam komotna da još lovim po kupatilu prah. Ali u svakom slučaju odlična recenzija.

    OdgovoriIzbriši
  14. mislim da je vrijeme da više kupim tu Dermalogicu, svaki put kad ju spomeneš kao budem i onda zaboravim opet :/
    zvuči puno bolje od Alpha H

    OdgovoriIzbriši
  15. Uf, i ja obožavam pilinge. :D Ove nisam probala, ali voljela bih. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlicna i jako korisna recenzija. da ovi drugi ima u nas, možda bi ga probala iako mi je DM naj dnevni piling ikad, zahvaljujući tvojoj informaciji :).
    Glasam za post o kemijskim pilinzima :D.

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Martina ja kod tebe svašta saznam vezano za njegu kože. Jel mi vjeruješ da nisam ni znala da postoji piling u prahu. Znala za maske ali nisam pojma imala za pilinge. Jako želim isprobati ovaj Dermalogica :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala na ovoj recenziji, uvijek neki noviteti i sad sam se bas zainteresirala. Imam Dermalogicu i jako sam zadovoljna, no moram priznati da mi se sastav ovog drugog pilinga puno vise svidja:). Nina

    OdgovoriIzbriši
  19. jel ima netko problem s dostavom postova na mail? zadnjih desetak postova mi uopće nije stiglo, ovaj feedburner zeza iz nekog razloga?iva

    OdgovoriIzbriši
  20. Zahvaljujuci tvojoj recenziji kupila sam od DM Gentle cream exfoliant..i jako sam zadovoljna.Ovaj isto imam namjeru probati ...jer ja stvarno OBOŽAVAM pilinge:)

    OdgovoriIzbriši
  21. Bome se do sad nisam susrela s pilingom u prahu doduse ne srecem se bog zna sto s pilinzima uopce >.<

    OdgovoriIzbriši
  22. DM je za mene najbolji na svijetu. Odlican post kao i uvijek. Pozdrav iz Banja Luke...

    OdgovoriIzbriši
  23. Nisam probala niti jedan ali kako sam zainteresirana za oba branda jedan će pasti sigurna sam.

    OdgovoriIzbriši
  24. Zanima me DM piling..koliko ti otprilike traje i koliko ga cesto koristis?!hvala

    OdgovoriIzbriši