Humanitarno blagdansko darivanje !

Posted by Dear Skin at 13:02





Drage moje čitateljice,

tijekom godine, često sam organizirala humanitarne akcije na ovom blogu, stoga ne mogu zaboraviti i ovo blagdansko vrijeme darivanja.

U nedostatku vremena, nisam stigla bolje organizirati, ali svakako želim iznenaditi pokojom kozmetičkom sitnicom djevojke i  žene koje će ove godine ostati bez svog paketića ispod bora.


Tražim dakle isključivo osobe koje si ne mogu priuštiti kozmetiku, sigurna sam da znate takve žene: nezaposlene, u manjim mjestima, studentice itd.

Znači želim pokloniti u prave ruke , nije mi u cilju pokloniti nekome tko skuplja kozmetiku samo zato što je besplatna.
Molim Vas pomozite mi da nađem takve žene i na moj mail eyedetoxx@gmail.com, s naznakom HUMANITARNO DARIVANJE, pošaljete podatke takvih osoba te obrazloženje zašto i što ona treba od kozmetike, a sigurna sam da ih često susrećete u svojoj okolini.

Dakle, ne mislim na nekoga ko ima tri pudera za lice,  nego na nekoga ko nema ni jednu i slično. 


Svi zaslužujemo radostan Božić <3



24 komentari:

  1. Martina, opet predivno! Želim ti da se i ovaj put jave cure/žene kojima je zaista potrebno. Moju si prijateljicu već jednom razveselila, zahvalne smo ti i ona i ja! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna si draga <3 tvoja osobnost je jedan od razloga zašto volim čitati tvoj blog <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem!
      Ovaj blog mi je kao neka oaza pozitivne energije <3 <3

      Izbriši
  3. predivno od tebe, svaka čast na ovom djelu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Martina, ti si jedna divna, divna žena! Šteta je samo što će te raznorazne paćenice zatrpavati mailovima. Mislim na one nezajažljive, koje moraju imati po svaku cenu. Ovim putem takve jadnice molim da se ako grama još srama imaju, posrame i sklone, te da zaista otvore put i navedu nekoga kome je ovo darivanje istinski potrebno. Još jednom Martina svaka čast, divim ti se, istinski si pozitivni primer na ovom svetu. Šteta je što nema još ljudi poput tebe, i što se drugi ne ugledaju na tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas lijepo od tebe. Zelim ti svako dobro i veselje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka cast,nemam reci ! Odusevljena sam. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka čast, zbilja imaš veliko srce!! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka cast, divna ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno prekrasan gest i nadam se da ce nagrada otici u prave ruke!

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno divno od tebe, svaka čast :) <3 Tereza

    OdgovoriIzbriši
  11. prelepo,nadam se da će otići u prave ruke

    OdgovoriIzbriši
  12. Martina divna si,nisi izgubila osjecaj za stvarnost.Nadahnjujes ljude a to je najveci dar.Pozdrav od Bojane BL

    OdgovoriIzbriši
  13. *Martina,javljam se da bih bila obradovana.Potreban mi je jedan kvalitetan korektor za podočnjake VICHY,TALIKA ili nešto slično.Po mogućstvu da bude bezbojan.Njih ne mogu da priuštim sebi a moja koža je alergična na obične pudere.Takođe,želela bih neki Yves Rocher gel za tuširanje (mango,malina/čokolada).To takođe ne mogu sebi da priuštim.Iz Srbije sam!Veliki pozdrav!
    natasapivnicki81@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Nadam se da ce pokloncici otic u prave ruke :)

    OdgovoriIzbriši