La Roche Posay- Cicaplast Mains krema za ruke

Posted by Dear Skin at 13:35



Moja priča o koži ruku je poprilično tužna. 


Godinama sam radila posao gdje su mi ruke bile izložene vodi, agresivnim deterdžentima i klimatskim promjenama.
Ne moram ni naglašavati koliko je koža na rukama patila. 

Vremenom je došlo do stanja da je pucala do krvi pri najmanjem pokretu prstiju.
Strašno bolno i neugodno, ruke gore kao žeravica, a krv teče pri najmanjem pokretu.

Od tada, kreme za ruke su moj vječni pratioci. Nalaze se na svim mjestima u stanu, torbici, radnom mjestu i slično.
Isprobala sam razne kreme: od drogerija do najskupljih i ono što mi se često događalo prilikom korištenja krema za ruke: vječito su me pekle.  Naravno, radi rana koje imam na rukama.






Danas Vam donosim svoj dojam o  La Roche Posay , novoj kremi za ruke iz linije Cicaplast.


Spominjala sam Vam već Cicaplast kremu i moje hvalospjeve o njoj kada me spasila nakon koagulacije kapilara na licu u ovom postu prije 8-9 godina.

 S obzirom na učinkovitost kreme za lice, bila sam vrlo znatiželjna kakva je krema za ruke iz iste linije.

Cicaplast mains je kombinacija glicerina i niacinamida (vitamin B3). 

Obično uvijek kupujem glicerinske kreme za ruke jer sam zaključila da najbolje pomažu mojoj koži tijekom dana. 
Za noć više volim one bogate bademovim ili nevenovim uljem i/ili karite maslacem.


Samim time, krema je gelaste teksture i vrlo blagog, skoro nikakvog mirisa.


Što se tiče upijanja, u moje katastrofalne ruke upija se brzo, čak i malo prebrzo , ali naglašavam da je moja koža na rukama iznimno oštećena i gruba.

Neću previše filozofirati oko sastojaka, vidjet će te ih na kraju posta, želim samo naglasiti da na mojim rukama ostavlja blagi film, više kao omotač koji obavija kožu i na taj način štiti ruke.

Proizvod doista obnavlja kožu, pretpostavljam radi spomenutog niacinamida i karite maslaca.

Ruke su vidljivo obnovljene odmah prilikom upotrebe, a najvažnija činjenica je da me  ruke ne peku.  



Učinak zaštite traje nekoliko sati, naravno, prilikom pranja i doticaja s vodom treba obnoviti sloj, ali tako je i s drugim kremama, pa čak i onim od 350 kn ( vjerujte mi J).


Iz LRP-a kažu : 

  Poznato je kako su određeni poslovi nerijetko  grubi prema koži ruku. Od takvih trajnjih oštećenja naročito trpe zdravstveni djelatnici, fizički radnici, frizeri i pekari koji su u stalnom dodiru dodiru s otapalima, deterdžentima i agresivnim sredstvima za čišćenje što često onemogućuje njihov daljnji rad.

Upravo to drage moje, ukoliko se kao i ja bavite poslovima koji su katastrofa za kožu ruku , ili ste  vrijedna domaćica i puno  izlažete Vaše ručice vodi i deterđentima, pretpostavljam da će Vam ova kremica biti dragocjen dnevni pratioc.


Ukoliko imate sreće i ne radite puno rukama, vjerojatno Vam ova krema neće biti ništa posebno i možda u tom segmentu preskupa za svakodnevnu upotrebu, no samo oni koji imaju probleme kao ja i povlače ih desetljeće, shvatit će o čemu pišem.




Cijena Cicaplast mains : 58,50 kn (8 eur) za 50 ml. 

Koje su Vaše najbolje kreme za ruke? Svaka preporuka dobro došla, osim kortikosteroida jer ih više ne želim koristiti.

40 komentari:

  1. L'Occitane Karite krema i Clarins Creme Jeunesse Des Mains. Inače imam potpuno iste probleme s kožom ruku kao i ti, nekad mi čak zna i curiti krv niz dlan kad pukne koža. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan izbor, imala sam nekoliko puta Loccitane Karite i jednom Clarinsovu. Međutim, kako moram mazati na kile krema, pokazale sumi se ne isplativim , barem ne zimi kada sam u kroničnoj fazi :/

      Izbriši
    2. Nije ni ova loša. Nije tako dobra kao Clarinsova ili L'Occitane, ali za tu cijenu je stvarno ok, a nema parabena, mirisa i slično, brzo se upija i ima je duplo više od ove dvije.

      http://www.iherb.com/Madre-Labs-Hand-Cream-With-Argan-Nut-Oil-Unscented-2-5-oz-71-g/38095

      Izbriši
    3. Odlično zvuči, dobar sastav i cijena. Ide u košaricu , hvala :))

      Izbriši
    4. Nema na čemu, nadam se da će ti se svidjeti. :) Ja sam je dobila kao freebie uz narudžbu, ali ću je sigurno opet naručiti.

      Izbriši
  2. Ja nemam problem sa grubom kožom ruku, ali znam žena i starijih i mladjih kojima bi ovakva kremica godila. Htela sam jednoj da poklonim kremu za ruke i mislila sam da uzmem Weleda SkinFood, ali sada je i ova ušla u takmičenje. :) Ja koristim neutrogenine kreme za ruke, nekada onu sa mirisom nekada bez, a kući, pred spavanje, Formulu 48.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weledinu nisam isprobala pa ti ne mogu dati pametan savjet, no ako se odlučiš za ovu, posebno kod jako oštečene kože, nećeš pogriješiti.

      Formula 48, kultna krema, dugo sam ju koristila no sad mi je preslaba :/

      Izbriši
  3. Znam kako je užasan osećaj kada su ruke toliko suve :/ Pre su mi često bile takve, posebno na prelazu iz jeseni u zimu. Ove godine sam kupila, sasvim slučajno, Dove intensive nourishment deep care complex kremu za ruke i moram priznati da bolju kremu nisam imala do sad. Dosta je i jeftina, oko 180 dinara je bila (ispod 2 evra), a sadrži 75 ml.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puuno na preporuci, svakako ću uzeti i Dove kremu kada kažeš da je tako dobra prilikom prve posjete Dm-u.

      Krema za ruke nikad dosta :/

      Izbriši
    2. Nadam se da će ti odgovarati, ja sam zaista oduševljena :)

      Izbriši
  4. Kod mene nije tako strašno kao kod tebe, ali ipak imam suhu kožu ruku sklonu pucanju. Neutrogenina krema za ruke (ona klasična plava, koncentrirana) mi poprilično pomaže, ali i rukavice su mi obavezne pri svakom izlasku vanka. Baš bih voljela isprobati ovu od LRP, morat ću je pronaći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neutrogenine kreme sam jako dugo koristila, i super su mi za noć. Preko dana mi je malo premasno jer ne mogu raditi s masnoćom na rukama. I da, rukavice su obavezne :))

      Izbriši
  5. Isprobala sam na desetke raznih krema ali ni jedna mi nije pomogla kao kad prije spavanja namažem kremu (makar običnu niveu) u debelom sloju i navučem pamučne rukavice...ujutro je koža mekana i nahranjena. Pročitala sam post o rozacei danas jer sam tek nedavno otkrila tvoj blog i uživam u svakom tvom tekstu, savjetima...itd. Mene muče popucale kapilare po nogama i strašno sam nesretna zbog njih...:(

    OdgovoriIzbriši
  6. ...suhe su mi ruke ali srećom ne toliko kao tebi...u stvari ih najviše uništava pranje ruku na poslu nekvalitetnim tekućim sapunima...Neutrogenu i Loccitane Karite su cure već spominjale pa se neću ponavljat, sad mi je zadnja bila jako dobra i Melvita ultrabogata krema za ruke s kakaom, arganom i karite maslacom, baš fino hrani smo šteta što nije malo jeftnija :/

    OdgovoriIzbriši
  7. I moje su ruke strašno suhe, a još mi iskače i dermatitis. Ovu kremu nisam probala, ali me dosad spašavao također LRP Cicaplast Baume. Malčice je skuplja krema od oe i ima je manje. Htjedoh kupiti ovu kremu sljedeću, ali izgleda da ću morati ponoiti Baume tretman, opet mi se stanje pogoršava. :/

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je omiljena neutrogena plava koncentrovana. obožavam je!
    imam i ovu LRP, i zadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nije krema iskljucivo za ruke vec za celo telo,narocito za suve delove . Zove se Atopik krema. Spasava me svake zime jer su mi ruke izuzetno suve. Proizvodi Crystal Derma i krema je cudo. Ako imas priliku i ako se uvozi u HR uzmi je. Neces pogresiti.
    Dobra je i crvena Garnier ali ova prva je mnooogo bolja

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja volim Cicaplast univerzalni balzam a sigurno cu probati i ovu kremu..Jesi mozda probala Mixa kremu za ruke? Čini mi se da sam videla da ih ima i kod vas od skoro.:))

    OdgovoriIzbriši
  11. Pokusaj od Lusha kremu za ruke Helping hands,imala sam je proslu zimu,oni navode da je za ruke vrijednih radilica,i koje su cesto u vodi...Bar probaj kad svratis do Lusha ili pitaj da ti prebace u one male posudice.Ja volim svoje Loccitane i Melvita kreme.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kao sta kazes krema za ruke nikad dosta!! Trenutno koristim Mixa i Neutrogena klasicnu..Nemam suhe ruke,ali to je mozda zato sta ja jakoooo punoo mazem ruke,cak i previse:)Ali doslovno!!!uvijek debeli sloj kreme,a navecer nekad i rukavice.kreme za ruke i labela za usne trosim u abnormalnim kolicinama.pozz Marina

    OdgovoriIzbriši
  13. imam suhe ruke i konstantno ih trackam... u zadnje vrijeme shea butterom u koji dodam noćurkovo ulje, koža zapjeva čim ih osjeti, naročito sad zimi :D
    pred par godina se i meni dešavalo da mi koža konstantno puca, to je bila strava, ruke stalno krvave... dijagnoza je bila uz ostalo i alergija na glicerin i odonda nekako izbjegavam kreme u kojima je glicerin glavni sastojak, premda ni to nije pravilo, ali ipak volim malo masnije ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Uh moje ruke užas :( Iskreno uvijek sam na drogerijskim kremama i nekako sam škrta dati više kuna kad su u pitanju kreme za ruke i nemam preporuku jer mi trenutno niti jedna ne valja :)
    Mislim da sam ovu tvoju vidjela u ljekarni skupa s mazalicom za usta po toj cijeni

    OdgovoriIzbriši
  15. Mene je spasio Spirig Excipial U10 Lipolotion- sa 10% ureom, to je losion za tijelo-napokon sam riješila problem suhoće tijela i ruku-ruke su mi isto tako oštećene kao i tebi-a ovo me zbilja spasilo. Isplati se kupiti za cca 60 kn dobiješ 200 ml proizvoda! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Imam je i ja i stvarno je skroz fina krema :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Tvoja recenzija je olična kao i uvek, a ja svoj primerak još uvek testiram:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Meni jedino pomaže L'Occitane karite krema. Imam nenormalno suhe ruke i uz to sam konstantno izložena agresivnim dezinficijensima i ona je jedina koja uspije prevenirati pucanje kože, a ruke bude mekane i nahranjene.

    OdgovoriIzbriši
  19. Moja omiljena je novootkrivena Crabtree & Evelyn, fantastično njeguje i ima intenzivan miris koji ja obožavam, a kako mi ruke nisu često u vodi onda mi je i miris bitan faktor kod kreme. Voljela bih naći neku jeftiniju varijantu ove kreme pa sam u stalnoj potrazi i isprobavanju :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja već dugo koristim LRP Lipikar kremu, odlična mi je, zapravo moja omiljena, jako je hidratantna in brzo se upija. Baš sam sinoć kupila novu tubu. Sigurno ću probati i Cicaplast : D.

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja obično kupujem jeftinije kreme jer ih trošim suludo brzo :) I našla sam neke svoje favorite među njima. Za moju ljubav prema nedavno otkrivenoj Mixi već znaš :D Inače, zbog atopije znam imati problema sa pucanjem među pregibima. Prvo me svrbi, pa ja to naravno počešem, a onda pukne koža i napravi se ranica koja se zbog pregiba sve više širi i treba joj jaaako dugo da zaraste. Imala sam Lipikar kremu (koju je i sunshine gore spomenula) bila mi je dobra za umirivanje svrbeža, ali ne previše hidratantna na mojim jako suhim rukama. I da, imam još jednog novog, a jeftinog favorita za kojeg smatram da mi je uz Mixu dosta pomogao, jer ne pamtim kada su mi ruke popucale, što je vrlo čudno za ovaj hladan period :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Obavezno probaj ovu the body shop. :)

    http://m.thebodyshop.co.uk/mt/www.thebodyshop.co.uk/shop-by-range/hemp/hemp-hand-protector.aspx?un_jtt_v_pdp=yes&un_jtt_redirect

    OdgovoriIzbriši
  23. Nikako da kupim ovu kremu a sigurno mi treba, barem po ovome što si napisala. :D Razmišljam i o Loccitane karite kremi, ne mogu se odlučiti. :D

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja nemam suhe ruke, čak ni zimi i stvarno ne bih izdvojila više od 30-ak kn za kremu za ruke, jednom sam dala za L'Occitane i to je to :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Stalno čitam hvalospjeve o ovoj Cicaplast liniji pa ću sigurno i ja uskoro nešto od tih proizvoda isprobati. ;) Ja jako volim Avene kremu za ruke s dodatkom Cold kreme, ona mi spašava kožu u ovim hladnijim mjesecima kada mi se i inače suha koža dodatno suši i svrbi. Super mi je i Avonova glicerinska krema za ruke, no ona mi je više za svakodnevnu njegu kada nemam problema s pojačanom suhoćom.

    OdgovoriIzbriši
  26. Fino fino, svidja mi se sastav kreme :D Ja sam svoje ruke dovela u red :) Najgore je stanje bilo dok sam jos bila na praktikumima pa onda kemikalije ili rukavice koje nosis da se zastitis od kemikalija bas grozno isusuju ruke (doduse trenutno bi se rado vratila kemikalijama pa i suhim rukama s njima)

    OdgovoriIzbriši
  27. Ovih dana koristim i ja ovu kremu i baš mi je dobra. :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Glicerin i ja vodimo rat i nikako se ne slažemo zato preskačem ovu kremu. Ne volim ga u kremi i imam osjećaj kao da sam plastiku nanijela na ruke. Trenutno obožavam Lush kremu o kojoj sam pisala.

    OdgovoriIzbriši
  29. Drago mi je što ti odgovara, meni je isto super, ali nemam takve probleme kao ti. Ali zadnja 3 dana sam provela s rukama u vodi (imali smo kolinje doma, pranje suđe svakih 5 minuta) tako da su mi ruke stvarno dobile dojam kako je to kad su ruke pod konstantnim stresom.

    OdgovoriIzbriši
  30. Ne mogu da stignem da komentarisem vise tako cesto i bas mi nedostaje :( Elem, dobila sam kremu i balzam za usne. Kremu jos nisam probala ali balzam je moj HG sto se tice ove kategorije. To mesto je do sad drzao Eucerin, ali Cicaplast je fenomenalan. Kremu planiram uskoro da nacnem, cim potrosim Mixinu.

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja isto trenutno koristim ovu i zadovoljna sam njome. Inače mi je najdraža ona L'Occitane klasična karite, ali je stvarno skupa da je stalno koristim. Iako ću je kupiti kad potrošim Cicaplast. Nedavno sam koristila Biobaza kremu za ruke i ona mi je bila super za po kući, ali Cicaplast je jača definitivno.

    OdgovoriIzbriši