Suradnički post: Kozmetika za svaki džep: Uvod + usporedba rumenila: Illamasqua Hussy i Catrice Celtica LE Pinkadoxa by Maja

Posted by Dear Skin at 13:28


Moja draga Maja s kojom se poznajem dugo s foruma.hr, a također, moja vjerna čitateljica, pripremila je za nas jedan fantastičan post i unijela malo boje i makeup-a na ovaj blog:



Uvod:
Bok, moje je ime Maja. Imam 40 godina i velika sam zaljubljenica u kozmetiku.
Osobno nemam nikakvih predrasuda prema kozmetici na osnovu cijene. No nažalost ima moj džep :) . Koliko god čeznutljivo gledam neke proizvode koje želim, trenutno  ih ne mogu priuštiti pa sam pribjegla raznoraznim trikovima i snalaženjima u traženju proizvoda meni prihvatljivijeg cijenovnog ranga. To iskustvo želim i podijeliti s vama.
Kada je Martina predložila da se jave suradnice odmah sam se odlučila javiti, jer cijenim njeno kozmetičko znanje i iskustvo, redovito ju pratim, te imamo neke zajedničke boljke koje pokušavamo riješiti: zrela dehidrirana koža, koža sklona lučenju sebuma (iako nemam problema s aknama), želja za minimiziranjem utjecaja zuba vremena na našu kožu. Njoj to ide jako uspješno, a ona me potaknula jednim svojim komplimentom da zaključim: da i meni ide relativno dobro.
Pronašla sam podosta kozmetičkih proizvoda koji mi odgovaraju. Neke od njih mogu usporediti sa proizvodom višeg cijenovnog ranga (kao što je slučaj u današnjem postu) dok za neke nemam usporedbu ali sam zadovoljna njima pa ću iz tog razloga i pisati o njima.

Illamasqua Hussy vs. Catrice Celtica LE  Pinkadoxa

Moja ljubav prema kozmetici, koju koliko toliko uspjevam obuzdati, ima jednu opsesiju: to su rumenila. Priznajem da moja ljubav prema rumenilima graniči s ludošću i da iako ih imam dovoljno za do kraja života (ako zažmirimo na rok trajanja), uvijek neko novo "slučajno" zaluta u moju kozmetičku torbicu. Osjećaja krivnje se rješavam prosljeđivanjem rumenila koje manje koristim prijateljicama :). Zato je moj izbor za prvi post pao na: rumenila.
Catrice Celtica je Limited edition kolekcija  koja je upravo stigla u naše dućane ( Muller). Boji ovog rumenila nisam mogla odljeti: breskvasto koraljna, lagano dewy. Inicijalno sam ga namjenila za poklon, no nisam izdržala, jednostavno sam morala svoje prste gurnuti u njega i isprobati ga. Rumenilo je prekrasno, nije prejako pigmentirano, daje prirodan izgled licu i podigne ga. No izgledalo mi je i jako poznato ;-).
Rumenilo je bojom izrazito slično Illamasqua Hussy rumenilu. Rekla bih: gotovo isto. Jedinu razliku  u boji koju ja vidim između ova dva rumenila je da je Hussy mat dok je Pinkdoxa dewy kremasto rumenilo i iz toga proizlazi vrlo lagana razlika u nijansi pri swatchanju te Hussy djeluje koraljnije. Blendanjem se ova razlika gubi pogotovo ako se uz Hussy koristi highlighter, ili se preko Pinkadoxa nanese matirajući puder.
Usporedba:
Trajnost na licu:
Illamasqua Hussy: Illmasqua ima stvarno izrazito trajna rumenila u prahu Ocjena: 5/5,
Catrice Celtica Pinkdoxa:  Rumenilo je podosta trajno, no ipak izblijedi kroz 8 sati nošenja. No rekla bih da je usporedivo s trajnošću Illamasquinih manje pigmentiranih kremastih rumenila Ocjena: 4/5
Efekt  na licu:
Illamasqua Hussy: svježa boja,  mat. Ocjena za efekt bez highlightera 4/5 ,
Catrice Celtica LE Pinkadoxa: svježa boja, lagano dewy . Ocjena 5/5
Tekstura:
Illamasqua Hussy: praškasto u kamenu,  baršunasto i nježno  Ocjena: 5/5
Catrice Celtica LE Pinkadoxa: krem do praškasto rumenilo, praškasti efekt izostaje, to je odlično kremasto rumenilo, prvo takve lijepe teksture na koje sam naišla u tom cjenovnom rangu. Tekstura  pod prstima vrlo slična Illamasqua kremastim rumenilima. Ocjena 5/5
Pigmentiranost:
Illamasqua Hussy: izrazito jaka, ovo je rumenilo s čijim nanošenjem treba jako pripaziti i biti lagane ruke. Ocjena 5/5
Catrice Celtica LE Pinkadoxa: jaka. Ne toliko koliko illamasquino, no  tim je lakše za rukovanje Ocjena: 4/5
Nanošenje:
Illamasqua Hussy: nanosim pažljivo da ne pretjeram, mekanim kistom za rumenilo. Lako se blenda Ocjena: 4/5
Catrice Celtica LE Pinkadoxa: nanosim prstima, lako se blenda. Ocjena 5/5 (prsti su uvijek pri ruci :))
Cijena:
Illamasqua Hussy: 180kn Ocjena: 2/5
Catrice Celtica LE Pinkadoxa: 35 kn Ocjena: 5/5
Zaključak:
Oba rumenila su divna. Ni s jednim nećete pogriješiti. Vrlo je teško nešto zaključiti, jer uz Hussy sam jako vezana, idealno je rumenilo za ljeto. No Pinkadoxa ima svoj šarm i prednost niske cijene. Preporučila bih ga ljubiteljicama rumenila koje žele imati ovakvu boju u svojoj kolekciji a da to ne ostavi veliki utjecaj na njihov džep. Najveća razlika proizlazi iz razlike u teksturi, rumenila u kamenu su nosiva kroz sva godišnja doba i uvjete, dok kremasta izbjegavam ljeti jer su manje trajna na licu. Poštenija usporedba bi bila da su rumenila iste teksture. No najpoštenije bi bilo da kažem: da sam birala između ova dva rumenila prije godinu i pol kad sam kupila Hussy, odlučila bih se za Pinkadoxu.

Prepuštam vas fotkama. Koje nisu obrađivane, pa su takve kakve jesu. (Otkrila da sam totalni antitalent za fotkanje. Molim vas nemojte biti prekritične)




Illamasqua Hussy lijevo, Catrice Celtica LE desno





Illamasqua Hussy lijevo, Catrice Celtica LE desno





Illamasqua Hussy lijevo, Catrice Celtica LE desno





 Illamasqua Hussy gore, Catrice Celtica LE dolje







Illamasqua Hussy desno, Catrice Celtica LE lijevo, nos Viroza 12/2013





Idući post: Čudo od retina.

31 komentari:

  1. Fenomenalna usporedba i post ! Imala sam nekoliko Illamasqua rumenila, ali meni je to bilo malo previše pigmentirano, uvijek bih pretjerala s njima. Doduše, ove nijanse nisu za moj podton , ali su prekrasne i tebi fantastično stoje.

    Catrice ima odlična rumenila, dugo sam vjerna jednoj breskvastoj nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je lijep post o tome kako nas upravo bombardiraju izazito skupim , kažem izrazito kad npr sjenilo može koštati 400kuna!!!!! ili rumenilo 200!!! itsitd itd , napominjem da se ŠMINKAM i da volim kozmetiku i da sam sama platila previše novaca takve stvari , kad se puuuno jeftiniji brendovi i skoro PA ISTE kvalitete i sastava mogu koristit u te iste svrhe. Mislim da su takvi postovi koristi za mlađe kojim misle da ako stave chanel da to netko zna...hahaha nisam zločesta samo toga i sličnog ima jako puno, stil nikad nije bio stvar novca. sreća je kad imaš neke godine još si uvijek jako mlada a opet zrela i razumiješ razliku između zablude i prave istine. Hvala

      Izbriši
    2. Hvala na pohvali. Kod Illamasque je cijena djelomično opravdana s obzirom što nude u svojim dućanima: stručnu pomoć u odabiru, mogučnost isprobavanja. Posebni su po izboru boja, marketingu. Uvijek se mogu naći i sniženja. Drago mi je da jeftiniji brandovi LE kolekcijama počinju izbacivati ovakve "rijeđe" boje.
      što se tiče chanela, ne znam nisam isprobala osim jednom u dućanu, pa ne mogu suditi opravdava li kvaliteta cijenu. No ona mi nisu toliko privlačna, nisam veliki fan zapečenih rumenila. Ali recimo Nars bih voljela isprobati i vidjeti kakva su, kao i Mac. Za dostupne brandove kod nas, meni su u omjeru cijene i dobivene kvalitete + izbor boja najdraža ArtDeco, pogotovo kad su sniženja. Maja

      Izbriši
  2. Odlična usporedba i jako, jako dobra recenzija
    Nisam isprobala ni jedno ni drugo, al vjerujem da će koje kremasto Catrice završiti i kod mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Sad bih voljela i ja još koje isprobati. Maja

      Izbriši
  3. Odlican post!
    Odvalila sam na "nos viroza 12/2013" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto kad sam ga vidjela u punoj veličini. Isti swatch :) Maja

      Izbriši
  4. Sve lijepo objasnjeno, hvala!
    Mislim da odo po njega-nemam nijedno krenasto a nijansa mi je predivna i obozavam koraljno roskaste nijanse. Imam jedno praskasto od catrice- peach i nesto ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi hvale catrice. Hvala tebi! Maja

      Izbriši
  5. Odličan post! Ja koristim samo pečena rumenila,sad ih imam samo 2 ako ne brojim nyx paletu koja ima sve,pa tako još 3 rumenila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja nisam fan pečenih, doduše probala sam samo bourjois. Koja ti imaš? Maja

      Izbriši
  6. Odličan post i lijepa rumenila! Nijansa mi je stvarno divna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao, sto ja volim roza rumenila! *_*
    Ali ih, nazalost, izbjegavam jer mislim da mi bronzeri puno ljepse stoje.
    Imam okruglo lice pa si s rumenilima ne izgledam bas najbolje. :D
    Ali tebi predivno stoje ove boje; clanak je odlican! ;)
    Nadam se da ces pisati i dalje ovdje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može i bronzer s rozim izgledati lijepo. Kao ovdje: http://www.makeupandbeautyblog.com/product-reviews/it-takes-two-to-text-and-a-duo-like-bobbi-browns-new-bronzerblush-duo-in-bahama-brown-and-pink-peony-to-shine-with-a-faint-glint-of-shimmer/

      Hvala puno na podršci! maja

      Izbriši
  8. Hehehe ''nos viroza'' <3
    Odličan post, probala sam oba i dopadaju mi se, svaki na svoj način :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao ovaj Catrice mi treba :D Nazlost sumnjam da cu je uspjet nac :( volim njihova kremasta rumenila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je jučer još jedno u Mulleru Gardenmall, Zagreb. Maja

      Izbriši
    2. Hvala na informaciji, ali nisam vise u Zagrebu tako da jedino ako dodje u Kozmo nekad u buducnosti mozda uhvatim :)

      Izbriši
    3. Na kraju sam ga ipak uhvatila :D I obozavam ga vec :D

      Izbriši
  10. @Dear skin puno ti hvala na prilici. Moram priznat da me lupala trema :)

    Već sam našla nedostatak posta pa ću evo tu nadopisat.
    Komedogenost
    Illamasqa: za sastojke Illamasqua rumenila sam pročitala na forum.hr da su komedogena.
    Catrice Celtica: nažalost već prvi sastojak je komedogen.

    Ja nemam problema sa čepljenjem pora, pa sam zanemarila ovu važnu informaciju. :(
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična usporedba! Svi jako hvale Catrice rumenila, sljedeći put kupujem njihovo. Ja rumenila baš nešto ne gomilam :D

    OdgovoriIzbriši
  12. To su moje boje. Baš ću baciti pogled na to catrice rumenilo. Ponekad se zaželim kremastog rumenila i to onda kad mi je ten dobar pa mogu dozvoliti sjajeve na licu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo Maja , odlična usporedba, temeljita i sa realnim fotografijama !

    OdgovoriIzbriši
  14. Catrice je super! Uvijek sam mislila da je to nešta bezveze i jeftino. Evo primjera: Absolute Nude paleta mi je bolja od Dior 5 color palete. Catrice traje cijeli dan, Dior baš i ne.

    OdgovoriIzbriši
  15. poptuno razumijem ljubav prema rumenilima. i kad se suzdržavam i ne kupujem, drugi me darivaju.
    jednostvano ih je puno oko mene, takva mi je karma :)

    OdgovoriIzbriši
  16. odličan post, osobno sam jako zadovoljna catrice kozmetikom :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post! Genijalna si sa "nos viroza 12/2013" ;) Imam nekoliko Illamasqua rumenila i moram priznati da su nenadmašna po pitanju trajnosti na licu i sva sreća meni nisu komedogeni.
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post, pogledaću to Catrice rumenilo s obzirom da mi je Hussy već dugo na listi želja.

    OdgovoriIzbriši