Suradnički post : Moja njega ruku i noktiju by Ana -bug_lady

Posted by Dear Skin at 23:48



Vrijeme je za prvi suradnički post na mom blogu. Danas za Vas piše Ana, poznatija pod nickom bug_lady. 
Žena koja ima toliko lijepe nokte i za čijim manikurama uzdišem godinama na forumu hr.

Prepuštam Vas Ani:



Drage moje,

Ne mogu vam opisati koliko sam se obradovala kad sam vidjela poziv od Dear Skin da se javimo kao guest bloggerice. Poslala sam joj mail nakon otprilike 10 sekundi razmišljanja i skromno se prijavila :), a ona me rado prihvatila.
Tema koja mi je odmah pala na um je njega ruku i noktića, s obzirom da je to jedna od mojih opsesija. Tema je ogromna i u jednom postu je nemoguće pokriti sve aspekte njege, no pokušat ću se dotaknuti svega po malo u postu, a ako Vas nešto zanima, možemo neki sljedeći tekst posvetiti specifičnom dijelu njege ili problemu koji vas muči.
Često mi se prijateljice žale da imaju suhe ruke, da im se listaju nokti ili pucaju. I to već godinama. S obzirom da sam i sama imala te probleme, i uspješno sanirala, mislim da mogu ponuditi nekoliko, nadam se, korisnih savjeta.
Gorljivi sam zagovornik brige za tijelo i održavanja balansa, od vježbanja poput yoge koja nam donosi višestruke koristi do prehrane sa kojom možemo riješiti 80% svih problema. Postoji izreka u koju vjerujem: ''health is reflected from the inside out’’ pa stoga unošenje dovoljno vode i nutrijenata osigurava zdravlje kože i noktiju. Zdravi nokti su znak zdravog tijela. Nokti su građeni od keratina, proteina koji se nalazi i u kosi i u koži. Osim keratina, ključni vitamini su oni iz B-kompleksa, C, A, E, D, te kalcij, cink i željezo. Ukoliko naše tijelo nema dovoljno tih nutrijenata ili ih ne absorbira na adekvatan način (usljed bolesti, stresa itd.), to je odmah vidljivo na našoj koži, kosi te noktima koji postaju krhki, lomljivi ili se listaju. Osobno sam sama iskusila te probleme jer sam usljed teške insuficijencije željeza imala izuzetno lomljive nokte koji su se jako listali, no ključno je da sam stanje prepoznala i riješila. Ukoliko niste u mogućnosti prehranom riješiti problem, postoji niz preparata sa kojim možete nadoknaditi manjak vitamina poput specijalizianih pripravaka keratina, onih koji ubrzavaju proizvodnju keratina ili vitamina za kožu/kosu/nokte.
Njega ruku i noktiju je jednako važna kao i njega lica, no to je jako često zaboravljeno i zanemareno. Kaže se da ruke otkrivaju stvarnu dob i to zato jer s vremenom koža gubi tonus, te dođe do stvaranja bora, pjega i drugih znakova starenja. Sa malo pažnje, u par koraka možete osigurati zdravlje i lijep izgled ruku.

Zaštitite ruke kremom – iako svi imamo kremu sa zatitnim faktorom za lice, zaboravljamo da je i ruke potrebno štititi. One trebaju vlagu, ali i SPF zaštitu. Kod odabira kreme, volim one sa glicerinom, no među stotinama krema sa ureom, vitaminom E, karite maslacem itd... sigurno ćete naći one koji vam savršeno odgovaraju. Koje god odabrali, samo je jedno pravilo – mazati, mazati i mazati! Što češće.

Briga za kožicu oko noktiju – baš kao i ruke, i nokte je potrebno vlažiti. Najjednostavnije je utrljati kremu za ruke dodatno i oko svakog nokta. Ako je kožica oko noktiju jako suha na tržištu postoji niz specijalnih kremica i ulja za kutikulu a preporučam i obilato namazati ruke i nokte kremom te staviti pamučne rukavice preko noći. Kožicu ne režite već lagano potisnite štapićem.

Nosite rukavice prilikom obavljanja kućanskih poslova  – nema mi ništa gore od osjećaja suhih ruku nakon pranja suđa ili kad vidim da mi je izloženost vodi uništila manikuru. Sav trud koji uložite u održavanje ruku/noktiju vam može propasti ukoliko perete suđe bez rukavica (jer topla voda isušuje i miče prirodna zaštitna ulja) ili čistite kuću sa kemikalijama koje mogu uzrokovati crvenilo i suhoću. Znam da je nespretno i nezgodno, ali ja sam se naviknula nakon samo nekoliko puta.

Redovita manikura  – ne budite ljeni lakirati J. Pi tome imam 2 pravila - korištenje zaštitnih baznih lakova je obavezno te lak treba skinuti nakon 3,4 dana. Baznih lakova ima nebrojeno puno vrsta: ako vam se listaju koristit ćete one sa formaldehidom, ako pucaju sa proteinima, a za održavanje zdravih noktiju preporučujem proteinsko/vitaminske baze. Osim toga, one djelomično štite i od bojanja noktiju sa lakom. Volim nalakirane nokte, ali redovito skidam lak nakon 3, maksimalno 4 dana jer se nokti isušuju te bojaju nokat. Kada skidate lak, nemojte trljati blazinicom natopljenom acetonom već ju prislonite na nokat, držite te povucite. Za skrarićavnje i oblikovanje koristite kristalne rašpice koje rade sealing nokta te dodatno spriječavanju listanje.
Utrošak vremena? 10-15 min po manikuri, vrijeme koje svatko od nas može izdvojiti s vremena na vrijeme. Sa brzo sušećim nadlakom koji osuši sve nalakirane slojeve doslovno u nekoliko minuta, vrijeme koje ćete potrošiti na manikuru više nije izgovor.

Vaši nokti nisu alat   Koliko puta se zaustavim da nešto potisnem, podignem ili sastružem. I nakon što mi je nokat puknuo po stoti put – naučila sam ih ne koristiti kao alat.

I za kraj da vam pokažem moje proizvode za osnovnu njegu noktiju:

1.       Kremice i ulja za njegu kožice oko noktiju

-          P2 cuticle gel sa medom i propolisom: kupila sam ga u Njemačkom DM-u za 2,5 € i od tad je nezamljenjiv u njezi. Nimalo ne masti, brzo se upije i vidim da mi je popravio stanje kožice. U mjesec dana sam potrošila pola bočice.

-          P2 cuticle cream sa marelicom: također kupljena u Njemačkom DM-u, vrlo hranjiva te ugodnog mirisa. Brzo se upija i lijepo njeguje. Na žalost, ne sjećam se koliko je koštala ali nije preko 3 €.

-          TRIND Nail Balsam: nije na bazi ulja te sadrži biotin. Možete ga nalakirati na nokat prije svake baze (ostavi se minutu dvije na noktu) ili koristiti samostalno. Pomože dodatnom vlaženju nokta.

-          Orly ulje: koristila sam ga dok nisam prešla na P2 proizvode. Iako je dobro, sad mi samo stoji zanemareno.

-          Poshe krema za zanoktice: dobra dnevna kremica na jazi ulja jojobe i aloe vere, ugodnog mirisa.


-          BIO-H-TIN Nagelcreme Plus kremica za nokte i zanoktice: savršen proizvod koji pažljivo nanesem oko nokta svaku večer prije spavanja. 
      Ne samo da nahrani i navlaži već mislim da mi od nje nokti i brže rastu. Možete ju naručiti u Zagrebu u ljekarni na Dolcu ili kupiti u ljekarnama u Njemačkoj (za 6,99 €) i Austriji (oko 7,50 €).


1.       Bazni lakovi
– upotrebljavam ih zavisno od stanja noktiju. Seche Rebuild koristim kada mi se nokti jako listaju. Kada se prestanu listati prelazim na Seche Retain. Seche baze sadrže formaldehid koji veže slojeve nokta. U zadnje vrijeme sa noktima nemam nikakvih problema te ih održavam sa proteinskom bazom Nailtiques. Napomena – nemojte se bojati formaldehida u bazama. On je opasan u plinovitom stanju i u većim koncentracijama pri dugoročnoj izloženosti, tako se njegovom prisutnošću u bazama nemojte uopće zamarati.


1.       Nadlakovi

-          Čak i ako lakirate nokte 1x godišnje brzosušeći nadlak je poizvod koji jednostavno morate imati! Odabrali vi Seche Vite ili Poshe, on će vam u par minuta potpuno osušiti lak i možete nastaviti sa daljnjim aktivnostima bez straha da ne uništite manikuru. Iako daju i sjaj, ja volim koristiti poseban nadlak za sjaj (najdraži mi je Mega Shine od Sally Hansen) iako on sporije suši lak nego brzosušeći nadlak. Sve naručujem sa eBay-a.


1.     4.  Ostalo
-          Nokte oblikujem i skraćujem isključivo sa OPI kristanom rašpicom. Neuništiva i najbolja J. Dodatno zatvara slojeve nokta pa vam se neće listati. Naručite ju na eBay-u ili preko Click2Chic.hr
-          O Aveo badem odstranjivaču laka za nokte pjevaju već i vrapci na grani. Jeftin, učinkovit, ne isušuje i ne ostavlja bijele tragove. Možete ga nabaviti u Mulleru, 125 ml za 3,90 kn.
-          Nakon nebrojene isprobanih krema za ruke zaustavila sam se na ovoj: Cien SOS Hand Concentrate. Krema bez mirisa, silikona i parafina, njeguje nevjerovatno dobro, a sve to za samo 10 kn u Lidlu. Gusta je i teže se razmazuje, ali vjerujte mi – to je zaista ultimativna krema za ruke.


I zašto se trudim – jer volim uredne lijepe nokte J i mislim da ruke odražavaju jako puno toga.

Jedna od kojih zadnjih manikura sa OPI Dutch 'Ya Just Love OPI?



Koliko vi njegujete svoje ruke i nokte? Postoje li možda teme o kojima bi voljele znati više? ;)

Pozdrav svima
Ana
bug_lady

48 komentari:

  1. Ja sam tek sad shvatila koliko proizvoda imamo zajedničkih: Seche Retain i Rebuild, P2 balzam za kožicu,Bio-H-tin kremica, Aveo odstranjivač, Trind balsam i na koncu imam isti ovakav OPI !!!

    Pa dobro, zašto onda nemam isto ovako lijepe nokte?? :D

    Odličan post i sad napokon znam tajnu tvojih noktiju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahaha, hvala draga! Sve su to super proizvodi, samo ih je na žalost toliko puno da treba isprobavati dok se ne nađe savršen.
      bug_lady

      Izbriši
  2. Njegujem redovito nokte, najčešće odlazim na manikuru jer mi kronično nedostaje vremena da se posvetim sama. Voljela bih više znati o Sally Hansen, toga nema u Hrvatskoj?? I super mi je boja ovog Opija, ja najčešće nosim crvene nijanse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša, Sally sam naručila preko feelunique.com. A ima ga i na eBay-u. Suši sporije (razmazili su me Poshe i Seche) pa mi je sve sporije :), ali daje divan sjaj i ne povlači lak.
      bug_lady

      Izbriši
  3. Odličan post! I moram podijeliti oduševljenje s Cien koncentratom. Kupljen nedavno, samo za probu, a kako mi se čini, neću stati na samo jednoj tubici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, ja imam po jednu za svaku prostoriju. Navečer obilno namažem, a po danu kad se sjetim.
      bug_lady

      Izbriši
    2. odlican post bugice <3, naravno da sam morala kupiti cien kremicu nakon tvojih hvalospjeva i jos gledam zenu neku kako se vrzma oko tih kremica i uzima onu bademovu, a ja - ne, ne gospodjo, uzmite ovu crvenu TO JE ONA PRAVA :wink-wink:

      Izbriši
    3. :) i kakva ti je kremica? :)
      bug_lady

      Izbriši
    4. ajme, kremica dusu dala za nocnu regeneraciju ruku!

      Izbriši
  4. Aaaaaaaaaaaa, bug-lady :)
    Nokti su ti, kao i uvijek, divni, a Dutch 'Ya... ti savršeno stoji. Ja se radujem nekim budućim člancima o svim divotama koje posjeduješ. Mislim da sam ti 100 puta do sada rekla koliko ti zavidim na kolekciji :D.

    BTW, odličan članak. Obuhvatila si sve što je potrebno za lijep izgled ruku i noktiju.

    Aurora sa foruma ;)


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      hvala ti. A ja već dugo kukam kako ti imaš savršene nokte i kako bi takve!
      Tema je ogromnaaaaa. Lako sam mogla i napisati 10 stranica ali malo sam se suzdržala :).
      bug_lady

      Izbriši
    2. Da, ogromna tema i mnoštvo proizvoda. Samo oblikovanje bi mogla biti zasebna tema, kožica oko nokta isto... Zato mi se sviđa kako si obuhvatila ono najbitnije za svaki dio.

      U zadnje vrijeme mi nestaju komentari, pa sam sinoć poslala dva. Nisam provalila da se objavljuju poslije odobrenja :)

      Izbriši
  5. Divan post sa odlicnim savjetima (na zalost noktice malo zanemarujem ali promijeniti cu to). Zacitala sam toliko ds sam se vozila podzemnom dvije stanice duze pa se sada vracam nazad :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. odličan članak! Žena sa sređenim noktima uvijek djeluje mnogo profinjenije. Trudim se oko svojih zadnjih godina :) nekad su se strašno listali, no dovela sam to u red pomoću učvršćivača rekla bih...
    Htjela bih preporuku za tu kristalnu ebay turpiju. Upisala sam u tražilicu i izbacilo mi je masu njih do 2 $ otprilike, iznenadila me cijena. Je li to to ili si mislila na neke druge?
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Ja moram priznati da imam sreće s noktima, prirodno su čvrsti pa ne koristim posebne kremiceza njih već samo dobro utrljavam kreme za ruke u to područje ili čisti karite maslac. Sviđa mi se što si spomenula da lak skidaš nakon tri-četiri dana, ja bih još dodala da nije loše svaki tjedan dat noktima da dišu bez laka dan-dva...da ih ne znam kako njegujemo, ne može mi nitko reći da je dobro da su konstantno pod lakovima...i nema ništa ružnije nego na nail blogovima vidjeti kad netko stavi fotku svojih golih noktiju, a oni skroz žuti...kao šta ima veze, ne vidi se ispod...meni to odvratno ružno izgleda...tvoji su nokti prekrasni, a i ovaj OPI mi se jako sviđa! I bravo što si probila led s prvim suradničkim postom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mikka, imaš sreće :) i dobro ih njeguješ sa utrljavanjem kremice. Osobno, nokti mi nikad nisu bez laka, a nisu ni žuti. Doduše, sad jesu jer čistim po 1,2 nara svaki dan pa nisu baš reprezentativni :)
      bug_lady

      Izbriši
  8. Bug hvala ti na ovom postu :) Ja sam za početak odlučila otići u neki salon da mi pravilno i jednako skrate dužinu,zatim moram kupiti kristalnu rašpicu i možda ću na ljeto imati nokte da ih mogu slikati ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. scarfs, očekujem slike i prije ljeta :)
      bug_lady

      Izbriši
  9. Mene često pitaju imam li gel na noktima i gdje ga radim, i to mi je najveći komplimet :)
    Što se tiče rašpice, upiši u tražilicu Crystal Nail File. Ove do par dolara su staklene, ne kristalne. Staklene su jeftine, ali ni do koljena kristalnima (iako su bolje od onih kartonskih ili metalnih koje svi koriste). Od kristalnih, najbolje i najpoznatije su one iz Češke, ali kako samo rijetki sretnici imaju priliku doći do njih, svakako preporučam OPI kristalnu rašpicu koju je moguće kupitu tu: http://click2chic.hr/sl/Nokti/OPI-Crystal-File-kristalna-raspica-ref.-FI031/ ili na eBay-u za oko 10 dolara.
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, zapisala sam nekoliko preporuka!

    OdgovoriIzbriši
  11. NOKTI NISU ALAT - to je jako bitno. I otkad sam sama počela ovako misliti imam divne, čvrste nokte. Nema više grebanja noktima i sl. Nokti nisu alat, nego dio tijela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. točno tako :)
      ali još uvijek se nebrojeno puta zaustavim i podsjetim na to.
      bug_lady

      Izbriši
  12. Super post! Evo jednog (vjerovatno) glupog pitanja, ali ja stvarno nemam pojma o noktima :D Kada se stavlja taj brzosušeći lak? Prije lakiranja, ili poslije? Vjerovatno dok se lak u boji još nije osušio, ali zar se taj sloj ne razmrlja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema glupih pitanja draga :)
      Brzosušeći lak stavljaš odmah na zadnji sloj laka u boji. Ne razmrlja lak (samo nemoj jako pritiskati) kad lagano pređeš četkicom. Neki čekaju par minuta između laka u boji i brzosušećeg, no ja ne čekam; možda minuticu. I pazi da brzosušećim pređeš cijelu površinu laka u boji, i rubove te sam rub nokta. tako će ti manikura dulje trajati te brzosušeći lak neće povući ovaj u boji.
      bug_lady

      Izbriši
  13. Super post, taman slažem novu WL. Od sada ima odvojene WL:preparativa, dekorativa, nokti i tijelo :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo je sjajno :) Svaka čast pre svega Martini na dobroj volji i odličnoj ideji, a zatim i devojkama koje prate ui učestvuju u ovakvim stvarima. Noktići su prelepi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Martina je divna :)
      bug_lady

      Izbriši
  15. Odličan post za jednu bolesnicu za njegom ruku. Ja već mislim da pretjerujem da to nije realno. U svakom slučaju ovaj post mi je prijao. Divni nokti i odlična rutina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što se tiče ruku, ne možeš pretjerati :)
      bug_lady

      Izbriši
  16. Jako lijep i koristan post, drago mi je da gostujes na ovom blogu! ;)
    Imas predivne nokte, zaista! <3
    Ja sam u zadnje 2 godine pocela koristiti Evelin i stvarno su mi nokti tako ojacali i narasli da su svi mislili da nisu umjetni.
    Sada ga ne koristim vec duze vrijeme, u pocetku je sve bilo ok, ali primjecujem zadnjih tjedan dana da su mi losi nokti- pucaju kada su kratki! :/
    Kupila sam biotin, nadam se da moze pomoci.

    Jesi mozda isprobala bazne lakove od P2?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala P2 bazne lakove, a Eveline mi je uništio nokte. Na žalost, svakome od nas pašu različite stvari. Da pokušaš opet sa Eveline ako ti pucaju?
      bug_lady

      Izbriši
  17. Ovo je odlično! Moji nokti su iskreno u losem stanju, od kako sam imala problema sa anemijom poceli su da se listaju i pucaju. Trenutno mi izgleda kao nemoguca misija da porastu ali baš ću da probam da se pridržavam tvojih saveta sledećih nekoliko meseci da ih vratim u normalu.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem....ja sam anemična od kad znam za sebe, a prije 2 mjeseca sam odbila transfuziju iako su mi parametri željeza dno dna. Nije stvar u prehrani već u nekim drugim stvarima. No dobro.... Ono što hoću reći je da nedostatak željeza izuzetno utječe na stanje noktiju. Trenutačno kontroliram stanje sa lijekom te su mi se i nokti oporavili uz dobru bazu i njegu.
      bug_lady

      Izbriši
  18. Slinim ja na tvoje nokte po forumu vec odavno :D Imam neku svoju uigranu postavu proizvoda koju koristim, jedino izbjegavam ove baze s formaldehidom, ne jer me strah nego mi ocrvsnu nokte koji onda postanu krti pa puno vise pucaju, meni vise trebaju baze s kalcijem da sprijece listanje iako dugorocno jos nista ne pomaze, sad sam pocela pit biotin pa se nadam da ce to pomoc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga :) formaldehig to radi - napravi sealing slojeva, ali nokti postanu krhki, tj. postaju nesavitljivi pa zato pucaju. moja preporuka ti je da čim saniraš listanje pređeš na baze sa proteinima. A biotin i B-kompleks vitamini će definitivno pomoći :)
      bug_lady

      Izbriši
  19. Super koristan post i potvrđujem da su Anini nokti zaista divni. :-) Nadam se da će se i moji malo oporaviti jer sam baš počela raditi na tome.

    OdgovoriIzbriši
  20. Doista nisam znala koliko tajni krije i njega o noktima! Na sreću, do sada nisam imala većih problema s noktima, a u posljednje vrijeme je najveći problem kako naći vrijeme za uljepšavanje istih. I dosta me to muči zadnjih dva, tri mjeseca jer se u potpunosti slažem da su ruke ogledalo urednosti. Otkriće su mi kristalne rašpice, mislim da ću njih prve nabaviti. I Cien kremu za ruke. I rukavice za pranje kupaonice :-) Hvala Dear skin što je otvorila vrata bloga i objema zajedno na ovoj uživanciji od posta!

    OdgovoriIzbriši
  21. Divan post! Jedino zajedničko nam je ovaj prelepi OPI i Poshe ali sam popisala ostale preporuke :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo Prase, ja već dugo zavidim tvojoj kolekciji OPIcha :)
      bug_lady

      Izbriši
  22. Ahh bugica :D divni nokti kao i uvijek! <3 ovaj post je iznimno koristan i ide u bukmarks ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. iako nisam odavno bila na forumu sjećam se aninih noktiju i njegovanih ruku :D
    odličan post... ne slažem se samo u jednom - aveo odstranjivač laka meni se nije pokazao tako dobar, isušio mi je i nokte i zanoktice pa sad od njega bježim

    OdgovoriIzbriši
  24. Da, kao i kod svega, svatko mora naći ono što mu paše. IZ te cijele linije Aveo odstranjivača, ovo je jedini koji me ne isusšuje :)
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
  25. Divni, divni nokti! Bravo Ana, samo naprid!

    OdgovoriIzbriši
  26. Jakooo koristan clanak i predivni nokti.

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala Sara. Nadam se da je članak obuhvatio sve što treba.

    OdgovoriIzbriši
  28. Imaš jako lijepe nokte. Nadam se da ću i ja jednog dana imate tako duge:) Trenutno koristim samo ulje za nokte od OPIja i po potrebi kremu za ruke, ako nemam osjećaj suhoće onda ju ne koristim. Odnedavna imam novu perilicu suđa koja sjajno obavlja svoj posao i vidim da mi se koža ruku, a i nokti polako, ali sigurno oporavljaju. Ta topla voda i sapunasti proizvodi u dugom dodiru su zbilja noćna mora za našu kožu i nokte... Nimalo rijedak slučaj je bio da mi nakon pranja suđe pukne jedan nokat i onda je naravno trebalo sve skraćivati, tuga koju samo žene mogu razumjeti...
    I evo imam pitanje: koje baze, lakovi i nadlakovi su najsigurniji, toliko sigurni da bi se mogli koristiti u trudnoći?
    _lolly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lolly, hvala ti za kompliment. Čudesno je koliko nam voda uništava, malo po malo, neprimjetno.
      Nisam proučavala koliko je koji siguran u trudnoći, no svakako se sve to upija u nas, pa treba biti oprezan. Možda bi za tebe bili dobar izbor proteinske baze, bez formaldehida, npr. Nailtiques. Lakovi mislim da su svi ok, dok god ne sadrže toluen i formaldehid.

      Izbriši