Tretman : Minival i bojanje trepavica- Goodbye maskare!!

Posted by Dear Skin at 01:40



Drage moje žene, večeras moram podijeliti s Vama oduševljenje tretmanom kojeg sam napravila prije nekoliko dana, a radi se o minivalu i bojanju trepavica :))

Iskreno, čula sam prije za minival trepavica, no nekako mi je uvijek bilo zadnje na listi tretmana koje želim isprobati.
Nedavno sam se našla u društvu stručnjaka za kozmetologiju , gđa Snježana , koja mi je predložila ovaj tretman.
Naime, moji očni kapci se sve više spuštaju :/

Pogled bez maskare djeluje jako umorno , beživotno i nimalo spektakularno.




Moj tempo života u posljednje vrijeme je prilično ubrzan: malo spavam... svaki dragocjeni trenutak čuvam za odmor i ne ostaje mi previše vremena za uljepšavanje.

Vrlo često u posljednje vrijeme izlazim bez makeup-a, ili na brzinu nabacim osnovne stvari: puder, rumenilo i korektor.

Maskara za trepavice je nezaobilazan kozmetički proizvod i zahtjeva poprilično vremena kako bi se lijepo nanijela i osušila, a da ne govorim o uvijačima za trepavice koje često preskačem u žurbi kako ne bih ostala bez oka :D

Oči su ogledalo duše i zato one moraju biti u prvom planu i najljepše uređene.


Moje trepavice prije tretmana:








Kako se izvodi tretman?

- minival trepavica je tretman kojeg izvodi kozmetičarka i za to je potrebno oko 30-45 minuta

- izvodi se u ležećem položaju na kozmetičarskom stolu gdje se lijepo opustite i prepustite čarobnim      rukama kozmetičarke

-  za početak, očisti se lice od masnoća, nečistoća i/ili makeup-a

-  nakon toga, kozmetičarka stavlja posebne pamučne valjčiće (uvijače) uz rub trepavica

-  trepavice se potom uvijaju posebnim štapićem i stavlja se fiksator

-  nakon cca 25 minuta, izvodi se druga  faza kojom se trepavice dodatno fiksiraju , a potom se uklone    uvijači i trepavice isperu toplom vodom




Sam tretman ne boli, nije neugodan, dapače, ja sam jako uživala i skoro zaspala :-)

Nakon minivala, na redu je bojanje trepavica koje nije nužno, ali moja preporuka je da obojite trepavice jer će rezultat biti zaista kompletan i veličanstven.

Bojanje trepavica


- bojanje prepustite također stručnjaku


- izvodi se posebnim bojama s hidrogenom i možete birati između crne, plave, sive ili smeđe boje

-ja sam izabrala, naravno , intezivno crnu

- kozmetičarka zaštiti okoloočno područje posebnim pamučnim trakama

- boja se nanosi specijalnim štapićem na trepavice, i radi kemisjske reakcije tijekom postupka, možete osjetiti lagano zagrijavanje.

 - vrlo je važno da ne otvarate okice, no to će Vam i kozmetičarka napomenuti.

- nakon 5-10 minuta, vaticama namočenim u toplu vodu , uklanjaju se ostaci boje s trepavica

Moje trepavice nakon tretmana:








Moje trepavice su prilično guste i srednje dužine, problem je što  su ravne i oštre i malo koja maskara ih drži uvinutima bez upotrebe metalnih uvijača. 

Ne moram ni objašnjavati koliko sam se oduševila rezultatom: 

Uvijene i crne trepavice 24 sata dnevno!!!

Ukoliko je Vaš problem kratke i rijetke trepavice, preporučam neku drugu metodu: parcijalni umetci, umjetne trepavice i slično. Izbor je danas zaista ogroman.



Proizvodi koji su korišteni za moj tretman su :

Wimpernwelle (minival) i Binacil ( boje za trepavice)






Tretman bojanja i minivala trepavica košta oko 150 kn ( 20 eur), cijena može varirati od salona do salona.

Ja sam oduševljena s ovim čudom i zaista ne znam gdje sam bila prije!

 Moje trepavice su crne i uvijene bez razmišljanja o maskari i uvijanju trepavicama svako jutro.

Ukoliko imate problem s ravnim trepavicama kao ja, od srca Vam preporučam ovaj tretman čiji efekt traje      6 do 8 tjedana. Nećete sigurno požaliti:)











Koja je Vaša tajna uvijenih i crnih trepavica? Kako Vam se sviđa ovaj tretman? Probale ili tek namjeravate?








78 komentari:

  1. Ajme draga, trepavice su ti fenomenalne sada! gledam i ne vjerujem :D moje su trepavice takoder ravne i mislim da je ovaj tretman definitivno za mene, samo ih ja ne bih bojala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell, jooj kako je ovo dobro, neku večer skidam šminku i zaboravih na svoj minival i mislim : pa kako neide maskara dolje :D

      Pronjuškaj malo po salonima u svom gradu, mislim da ćeš se oduševiti kao ja :)

      Izbriši
    2. Hahahahaah da vjerojatno bi se svakome dogodilo da skida maskaru koju nema nakon ovog tretmana i meni izgleda super

      Izbriši
    3. Hihihi, ne možeš vjerovati, ali ja trljam i skidam...dok nakon 10 minuta nisam shvatila da uopće nemam maskaru :D

      Izbriši
  2. Stvarno sam odusevljena kako sve ovo zvuci a tek izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena, a tek kako sam ja sretna i zadovoljna :))

      Topla preporuka :)

      Izbriši
  3. Ovo izgleda fantastiiično! Moram se raspitati o cijenama u BL i da li to iko radi da čim prije probam :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da ima i kod Vas. Raspitaj se, mislim da ovako nešto svakoj ženi treba :)

      Izbriši
  4. Odlicnooooo! I ja sam savrseni kandidat za takvo sto i sigurno budem uradila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco <3

      Jedva čekam tvoje dojmove , ma sigurna sam pošto smo jako slične da ćeš se oduševiti kao ja :*

      Izbriši
  5. Ovaj tretman ti je odlican, zato sto ce ti ustedeti vreme vezano za spremanje, pogotovo kada se zuri na posao, ili moze biti interesantan leti (na moru), pogotovo tada trepusice posvetle...;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem , posebno će dobro doći ljeti kada ne volimo previše makeup-a, a želimo biti lijepe :))

      Izbriši
  6. Sjajno izgleda! Kad bih znala nekog da dobro radi kod nas,sigurno bih uradila.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Stasha :)) Raspitaj se u svom gradu, vjerujem da je ovaj tretman hit svugdje :)

      Izbriši
  7. Odlicno!! za bojenje sam cula i prije, ali ovaj minival trepavica mi je novost.
    Morat cu malo istrazuti tko u mom gradu to radi! :)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bojanje trpavica i obrva je prilično "stara" stvar i prihvacena od mnogih žena. Za minival sam čula i vidjela u reklamama, ali iskreno nisam previše obracala pažnju, koja greška :))

      Izbriši
  8. ja sam neko vrijeme to bas htjela napraviti ali nisam nasla u rijeci nigdje da to rade pa sam nekako odustala od toga :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj se ponovo raspitati, vjerujem da je ovaj tretman dostupan u mnogim salonima.

      Izbriši
  9. Rezultat je genijalan!! Baš WOW! Ja si već zamišljam kako bi maskara išla na tako lijepe trepuške :)
    KOliko traje boja + minival na njima i jel ok za osjetljive oči?
    Parcijalne trepvice iskreno ne bih preporučila - par kolegica ih je stavljalo i prvi tjedan izgledaju divno, ali kad počnu ispadati izgleda očerupano i grozno.
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala bug_lady :)) Dodavajući maskaru, efekt može biti samo još bolji:)

      Boja i minival traju od 6 do 8 tjedana, vidjet ćemo kako će se ponašati kod mene. Za osjetljive oci nisam sigurn, mada su moje prilično osjetljive i nisam imala nikakve posljedice niti neugodnosti. Ipak, kozmetičarka koja radi mora biti jako pažljiva , a klijentica strpljiva u smislu ne otvaranja očiju dok se izvodi tretman.

      Parcijalne me zasad ne privlače...no kod mene se nikad ne zna :D

      Izbriši
  10. Totalna fora za nekog tko nema vremena previse za sminkanje, ja svoje crnim i uvijenima drzim dobrim starim uvijacem i maskarom i meni radi spustenih kapaka definitivno trebaju uvijene trepavice da otvore pogled

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, radi spuštenih kapaka, trepavice moraju biti što bolje uvinute kako bi se otvorio pogled.

      Izbriši
  11. Vauuuu...rezultat je zapanjujuć....idealno za žene koje su u stisci s vremenom...meni nasrecu netreba nešto takvo...trepavice su mi duge a nedostatak volumena rješavam maskarom....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako...kod žena s nedostatkom vremena kao što je kod mene u posljednje vrijeme slučaj, fantastična stvar!

      Izbriši
  12. Odlično izgleda, baš ti je otvorilo pogled, dalo neku dodatnu svježinu pogledu, predobro!...super stvar za sve sretnice sa spuštenim kapcima i ravnim trepavicama...bilo bi super kada bi napravila update kroz neko vrijeme, koliko ti je dugo trajalo i jesi primjetila da ti je išta uništilo trepke (mada realno i maskara ih svaki dan pomalo uništava :/)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga Mikka, tvoje trepavice su prirodno tako uvinute da ti zaista ne moraš o ovome razmišljati. Što se tice unistavanja, to bih vjerojatno odmah primjetila. Trepavice su iste kvalitete kao i prije tretmana no dugoročno, mislim da se više uništavaju svakodnevnim šminkanjem i uklanjanjem ostataka .

      Izbriši
  13. Vau! Stvarno je velika razlika! Baš kao što ti reče, ovo je valjda poslednji tretman koji bi mi pao na pamet, a u stvari odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Drago mi je da sam isprobala ovaj tretman , zapravo, treba poslušati savjet stručnjaka i probati nešto novo, efekt je više nego zadovoljavajući :)

      Izbriši
  14. Preedobro, ja bi si to odmah napravilaa :))
    Kolko sam shvatila, ti si iz Zagreba? Mozes nam reci u kojem salonu si to radila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*

      Mnogi saloni rade ovakve tretmane, no ja bih ti preporučila salon "Smart" ( Vrbik i/ili Špansko) jer rade s ovim kvalitetnim preparatima.

      Izbriši
  15. Nikad nisam razmišljala o minivalu i bojanju trepavica, iako sam znala za te tretmane. Ali eto, opet si me nagovorila na trošenje, tako da sam se upravo naručila;)
    Vedra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, nadam se da ćeš biti zadovoljna kao ja.

      Javi obavezno dojmove!

      Izbriši
    2. Razlika je fenomenalna,okice su ti sada puno zavodljivije, i ljepše još u ovo predblagdansko vrijeme super stvar.......

      Izbriši
    3. Hvala Maja :))

      Oči su mi napokon živnule :)

      Izbriši
  16. Prvi put cujem za ovo! A bas su predobri rezultati! A koliko od prilike to sve kosta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :*

      Cijene se razlikuju od salona do salona, a i utječu na nju preparati koji se koriste. S obzirom da su kod mene korišteni najkvalitetniji preparati , cijena je oko 20 eura. ( bojanje+minival)

      Izbriši
  17. I ja prvi put čujem i baš mi se sviđa. Ja isto imam dosta duge ali ravne trepavice i samo određene maskare ih uviju. Stvarno trepavice utječu na izgled očiju. Morat ću se i ja raspisati za to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoje trepavice su preedivne <3
      Ako imaš problem kao ja s ravnim i neposlušnim trepavicama, ovo je kao stvoreno za tebe :)

      Izbriši
  18. Mogla bih, mogla. Rezultat je predivan. A očekivala sam puno veću cijenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da cijena zaista nije prestrašna za efekt koji je fenomenalan i trajan :)

      Izbriši
  19. Odlično ti je ispalo! Stvarno imaš divne trepavice, jedina mama im je što su prirodno ravne :)
    Ja imam ravne trepavice, ne tako guste kao tvoje, ali ok su po pitanju toga. Dugo sam htjela na minival, ali u mojoj okolici to nitko ne radi, barem nije kad sam tražila. Na kraju sam uspila na jednom putovanju otići na tretman. I ja sam skoro zaspala ;) sve dok nije došlo do problemčića-jedno oko nije primilo. Kozmetičarka je bila šokirana, nije mogla vjerovati. Valjda su mi tu jače dlake, jer me s te strane više boli kad čupam obrve. Rekla je da će mi ponoviti, ali na moju odgovornost. Na sreću na kraju je sve super završilo i stvarno je dugo trajalo. Onda sam si kupila set da mogu to obavljati doma-nije da svima preporučam da se igraju s kiselinama oko očiju doma, ali meni funkcionira. Samo treba više vremena jer radim jedno po jedno oko.
    Što se bojanja tiče na mojim trepavicama ne daje baš neki efekt. Ne mogu reći da su pretanke, ali razlika kad stavim maskaru je velika, tako da sam od toga odustala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Donna, odlično si primjetila. Moje trepavice su prilično kvalitetne i guste ali užasno ravne i neposlušne.

      Drago mi je da je još netko isprobao ovaj tretman i da si zadovoljna kao ja. Ovo za "neprimanje" na jednom oku je zaista fascinantno, ali sve je individualno pa tako i to. Meni jednom nije primio minival na kosi :D
      Ja nisam baš spretna da tako nešto radim doma pa se neću upuštati u tu avanturu, ali ako si vična zašto ne ?

      Bojanje sam prije prakticirala i ono..ok je ali bez minivala ili maskare također nije previše fascinantno, osim u slučaju kod žena koje imaju jako svjetle trepavice.

      Izbriši
  20. Koliko otprilike ce trajjati na ocima kad se uradi? I prijavi nam kroz neko vrijeme jesu li unistene trepavice na neki nacin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam napisala, minival traje 6 do 8 tjedana, svakako pišem update :))

      Izbriši
  21. Iskreno sam oduševljena efektom sa poslednje fotografije. Stvarno sjajno.
    ALi naslov me je oduševio ;D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Di :*

      Zaista mi uopće nije potrebna maskara , osim kad želim baš dramatičan look :)

      Izbriši
  22. Koja razlika! Trepuške su ti krasne a iznenadila me i cijena tretmana, nekako sam očekivala da će biti viša :) Moje trepuške su prirodno malo uvijene,odnosno kad stavim maskaru zadovoljna sam rezultatom pa uvijač niti ne koristim, ali ovo je odlično za sve one s ravnim trepavicama kao i manjkom vremena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petite :*
      Cijene se koliko sam primjetila dosta razlikuju od salona do salona, ali ova je nekako gornja granica i po meni vrijedi zaista.

      Zavidim ti na prirodno uvijenim trepkama :))

      Izbriši
  23. baš ti lijepo stoji.
    izgledaš prirodno i s izraženijim trepavicama, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  24. Zaista je "vau efekt"
    Ja sam bila vec na bojanju trepavica ali vec nakon 2 tjedna se nis nije vidjelo. Mozda zato sto su dosta svijetle,mozda je do preparata....
    U svakom slucaju ti izgledas super :)
    Lp Marina P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bojala sam nekoliko puta trepavice. Imam prilično tamne i nije mi bilo potrebno bojanje, pretpostavljam da i u tim bojama postoje određene kvalitete , a možda i sam postupak kozmetičarke.

      Hvala Marina :*

      Izbriši
  25. imala sam i minival i farbanje trepavica prije nekoliko godina i bila sam super zadovoljna. minival je drzao koji tjedan (2-3) , sad trepavice i obrve farbam sama :) joline

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo zadovoljstvo ovim tretmanom :))

      Izbriši
  26. ovo izgleda vrh! cula sam za taj tretman jer jedna kolegica vec godinama s vremena na vrijeme radi i minival i stavljanje parcijalnih trepavica. ima dosta kratke i ostre trepavice, nisu toliko rijetke ni blide i minival bude oke. kad ove pocnu ispadat (umjetne), izgleda tragikomicno. nije mi nikad padalo na um da bih mogla to ucinit ali evo kako starim (i cini mi se da cu se tesko mirit s gravitacijom :/) i kako sam posli poroda skroz druga osoba i fizicki i psihicki (i ja sam ima bit medicinski fenomen jerbo ne znam nikoga ko je ovoliko dugo vucara hormone i mliko :/), ne bi se cudila da jednom uradim i botox ali pod opcpm anestezijom. tako mi se sad ovo cini super privlacno, a rezultati su predobri. moje su se trepavice dosta proridile inace su relativno duge i tamne, maskaru uvik stavljam na brzinu, a uvijac ne koristim jer ga se bojim s tim da sam i njega probala ali sam uspila ucinit samo desno oko XD.
    po pitanju trepavica i njega sam pocela koristit ricinusovo ulje za skidanje sminke ali to je meni lipilo.,. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno draga, umjetne nisam nikad probala , ali spremam se isprobati one koje se lijepe. Obožavam to vidjeti na drugim ženama. Parcijalne me iz nekog razloga nisu privlačile,mada se to kod mene nikad ne zna :D

      Ovo čudo, minival trepki koliko god mi je smišno zvučalo, mislim da aću ga redovito ponavljati, zaista ne znam gdje sam bila prije :D

      Ricinusovo ulje svi hvale, no ni ja ga baš ne volim, sva t amasnoća mi uvijek završi u oku :/

      Izbriši
  27. Rezultati su fantasticni i razlika je ogromna- odmah je pogled otvoreniji!
    Ja sam cula za minival kada sam vidjela da ga je Lisa Eldrige napravila.
    Samo da te pitam, jesam li ja dobro shvatila su ovo tvoje trepavice bez maskare?
    Ako jesu, ovo je onda jos vise nevjerojatno! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, morala sam rezultat odmah podijeliti s vama. I da, fotke su napravljene isti dana nakon tretmana bez maskare.

      Kada sam nanijela maskaru da dobijem na gustoći, efekt je bio još ljepši :)

      Izbriši
  28. Wooow!!! Moje trepavice su beskrajno duge i ravne, pa ovo moram obavezno da uradim! Farbanje možd ai ne bih jer se maskare ne mogu odreći, ali uvijanje definitivno :D

    OdgovoriIzbriši
  29. Ovo izgleda stvarno impresivno! Meni trepavice tako ne izgledaju niti s jednom maskarom!
    I dobro znam kako je to kad ti je ugodno kod kozmetičarke pa skoro zaspeš hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  30. Farbanje ne ali zato minival vrlo rado. Ovo izgleda savrseno!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Baš je super, ja sam farbala trepavice ranije, ali za minival nisam čula, moram potražiti radi li to neko kod nas. Odlično:)

    OdgovoriIzbriši
  32. Stvarno je rezultat fantastičan! Ali ti zaista imaš i guste i dovoljno duge trepavice, moje su zaista jadne tako da bi meni jedino nadogradnja riješila problem :-)

    OdgovoriIzbriši
  33. Izgleda mrak, mrak. Ko što sam ti napislaa i na FBu daaavno sam bila na bojanju trepavica i užasno me peklo, al ko što si i rekla, vejrojatno je bilo do kozmetičarke :/

    A voljela bio ovo probati imam ultraravne i ultrasvijetle trepavice... al se još uvijek bojim :(

    OdgovoriIzbriši
  34. Prelepooooo izgleda, boje od najprirodnije maskare, a opet vrlo efektno..definitno vredno novca i ako stvarno izdrzi 6-8 nedelja to ce biti super :)

    OdgovoriIzbriši
  35. rezultati su fenomenalni!
    moje trepavice su uvijene prirodno, no farbanje bi im dobro došlo, stvarno genijalno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Ovo je odlično pogotovo kako si navela za one koji se ne stignu ni šminkati zbog obaveza, a efekt prije i poslije je predobar!
    uživaj u ovom periodu sa krasnim trepkama :)))

    OdgovoriIzbriši
  37. ooooodlično!!! ovo i meni treba :D

    OdgovoriIzbriši
  38. Ovo je fantastično! Naručujem se u Smart, hvala što si podijelila sa nama

    Marija

    OdgovoriIzbriši
  39. Ovo je fantastično. Baš su ti lepe trepe :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Nisam probala, i još ne mogu vjerovati da nemaš na okicama niti kap maskare. Kako ti dobro izgledaju trepavice!!
    Razmišljala sam o ekstenzijama, čisto da malo podignem pogled preko ljeta, nisam ni znala da ovo postoji! Moram potražiti da li imamo nešto slično u Splitu!

    OdgovoriIzbriši
  41. Kako su samo uvijene Martina!!! Fenomenalno ;)

    Ja sam inace ceo zivot opsednuta ekstremno dugim i gustim trepavicama i uvek biram maskare koje to i obecavaju i nikada nisam shvatala poentu onih koje pruzaju "prirodan"izgled ;) Moje su nazalost jako svetle i bez maskare sama sebi izgledam pomalo bolesno ;) O ovome sam razmisljala jedno vreme i odustala...moracu ponovo da razmislim ;) Mozda me i ubedis ;)

    OdgovoriIzbriši