PRVI BLOGOROĐENDAN

Posted by Dear Skin at 22:06



Siječanj je definitivno mjesec rođendana, tako je došao i ovaj dan 22.siječanj kada sam točno prije godinu dana otvorila blog i napisala prvi post.

Kada sam otvorila blog, nisam očekivala apsolutno ništa. Otvorila sam ga kako bih na jednom mjestu skupila svoje dojmove, iskustva, na neki način frustracije ali i oduševljenja raznim kozmetičkim proizvodima.

Bilo je svakojakih tema- bez tabua i predrasuda... pokušali smo prestati pušiti, bile smo humanitarne, pomagale jedne drugima raznim savjetima...šalile se, kukale i plakale zajedno...bilo je krađe laptopa, lošeg fotoaparata...

Kako u životu biva, svatko od nas ima uspone i padove, no svakim danom sam mislila na Vas moje drage čitateljice, veselila se večerima kada sam uživala pisajući postove, čitajući Vaše komentare, mailove i poruke.



Moj blog je još u povojima, no broj čitatelja svakodnevno raste, ostvarila sam mnoga prijateljstva, kako virtualna, tako uživo. Naučila mnogo od Vas, prihvatila mnoge savjete koji su zlata vrijedni i presretna sam da smo se okupile na ovom mjestu, da nas vesele iste ili slične stvari.

Hvala Vam na svemu!

Željela sam organizirati i blogorođendansko darivanje, ali još nisam odlučila koja nagrada bi bila za ovako poseban događaj na mom blogu.
Željela bih da bude zaista nešto posebno, zato... stay tuned :))



67 komentari:

  1. sretan ročkas, puno dobrih postovaa i proizvodaaa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan ti blogorođendan <3 i da ih bude još puno puno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Martina, nek' je sa srećom! :D
    Sa uživanjem te čitam i čitaću te ubuduće jer si nepresušan izvor inspiracije, naš guru za negu kože i divna osoba.
    Stvarno, sve najbolje i srećan blogorođendan <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma zar je vec toliko proslo?!
    Neka je sretno i veselo i zelim da se jos duuuuugo druzimo vezani i za dobre i one lose stvari
    :-******

    OdgovoriIzbriši
  5. Srecan ti blogorodjendan! Tvoj blog je mlad ali je divan kao da ima sto godina i da je pun iskustva s blogovanjem. Jos jednom svaka ti cast za sve sto si uradila u ovoj prvoj godini, a svaka sledeca ce sigurno biti samo bolja i bolja :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan ti bio prvi od mnogih draga Martina!!!

    Hvala i tebi na svakom savjetu, iskrenom mišljenju i prvenstveno velikoj volji kojom nam svima prenosiš svoje veliko znanje na ovom (a i na ostalim) područjima

    :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Pošto te pratim od početka ne mogu vjerovat da je već prošla godina dana! Sretan blogorođendan!! Nastavi i dalje tak..!! :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan ti blogorođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam i želim ti još puuuuno postova i rođendana i svega lijepoga! Znam da nikad ne komentiram, ali ti si jedna od rijetkih blogerica koje stvarno pobožno pratim. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga sretan ti blogorođendan, nadam se da ćeš nas i ubuduće dugo uveseljavati!! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Srecan rodjendan :)))
    Vec je i prva godina bila prepuna divnih i korisnih postova i dogadjaja, sigurno sam da ce tako biti i u narednim godinama, a ja cu te i dalje vrlo rado citati :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan ti prvi virtualni rođendan, još mnoge doživila :) Sretno i samo tako i dalje, punom parom, bez tabu tema ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Još jednom - sretan rođendan!! Tvoj blog je zbilja jedan od onih za koje definitivno ne bih rekla da je tako mlad! Ostani nam takva, iznenađuj nas s postovima, ruši predrasude (kao i do sada s određenim škakljivim postovima), pokazuj nam svoje krasne stvarčice prenosi svoje znanje :) Želim ti puno sreće i uspjeha u daljnjem blogiranju <333!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tek odnedavno pratim i već pročitah skoro sve postove, fantastična si! Čestitke i puno sreće u daljnjem radu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Srecan rodjendan!!! Citam te od pocetka i sa nestrpljenjem cekam svaki sledeci post...dosta toga sam naucila od tebe i svidja mi se tvoj direktan pristup!!! Samo tako nastavi!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sretan rođendan dragom blogu! Zbilja se vidi sav trud i ljubav koja je uložena u njega. Otkad sam ga otkrila posjećujem ga svakodnevno i to je moja mala oaza nakon svih dnevnih obveza. Hvala ti na tome!
    Marijana

    OdgovoriIzbriši
  17. samotna šetačica22. siječnja 2014. u 22:32

    Sretan blogorođendan! Veselim se još mnogim postovima i rođendanima! :)
    Ja sam od onih koje iznimno rijetko komentiraju, no redovito navratim da vidim što je novo u tvom kutku interneta.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sretan ti blogorođendan draga Martina, nek ih je još puno, puno! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Širi i dalje pozitivnu energiju!! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Da budeš s nama još duuugo duuugo! U kratkom si roku dostigla velike uspjehe, a to puno govori o tebi! .:*

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitam ti i želim ti ih još mnogo!

    OdgovoriIzbriši
  22. Od srca sve najbolje.Ja te ne pratim od samog pocetka,ali ne mogu da verujem da tvoj blog ima samo godinu dana.Jer je odlican,poucan,profesionalan,rad,trud i posvecenost se bas osete.Sta li ce biti onda tek posle jos godinu dana :).Srecan rodjendan i veeeliki pozdrav
    Adrijana

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Martina, još jednom ti od srca čestitamo blogorođendan i želimo ti još puno puno godina pisanja!
    Veselimo se novim postovima! :* :*

    OdgovoriIzbriši
  24. All the best!!!! Nadam se mnoštvu novih postova!!:-D:-D

    OdgovoriIzbriši
  25. Sretan ti blogorodjendan!! Da se ne ponavljam ;-) , potpisujem sve receno iznad, neka ih bude jos puno puno, postova I rodjendana. Kao I tvojih iskrenih osjecaja koji su toliko ociti u svakom postu ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  26. Srećan rodjendan! Na tvom blogu sam saznala toliko nekih informacija koje su mi veoma koristile, tako da je tvoj blog opravdano jedan od onih koji se skoro svima nalaze u top 5. :D

    OdgovoriIzbriši
  27. Srecan blogorodjendan draga nasa Martina <3 Da ih slavimo jos puno, puuuunoooo... ;) Jako sam srecna sto sam otkrila tvoj blog :**** Ostani tako divna kao uvek, a mi cemo sa zadovoljstvom da te citamo <3

    OdgovoriIzbriši
  28. Sretan blogorođendan ti želim i da ih bude još puno puno :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Sretan, sretan! :) I nek ih bude još puno ;)

    OdgovoriIzbriši
  30. Draga,
    sretan blogorođendan! :) Veselim se godinama koje slijede :)

    OdgovoriIzbriši
  31. I dalje puno, puno lijepih i novih proizvoda želim tvom blogu ;-) !!

    OdgovoriIzbriši
  32. Sretan prvi rođendan:-) Počela sam čitati tvoje postove samo prije par dana, a imam osjećaj kao da te poznajem i u stvarnosti, tako su mi bliske i životne teme o kojima pišeš!

    OdgovoriIzbriši
  33. Sretan 1.blogorođendan! Samo naprijed. Super si!

    OdgovoriIzbriši
  34. Sretan roćkas jer da nema ovog bloga ne bi bilo ni nas i ovog prijateljstva. Zato, živio nam blog! Još sto godina.

    OdgovoriIzbriši
  35. Sretan rođendan od srca!
    Ovaj blog je doista osvježenje na blogozajednici. I doista mislim da ima dušu. U vrlo kratko vrijeme postao mi je omiljeni blog. I bude mi žao kad dođem i vidim da nema novog posta, jednostavno kao kad čitaš dobru knjigu pa samo hoćeš još.
    Stvarno je blog poseban!!!

    Velika pusa i samo tako nastavi <3

    OdgovoriIzbriši
  36. Srećan blogorođendan divna ženo! :*

    OdgovoriIzbriši
  37. sretan prvi rođendan blogića, draga, nadam se da ćemo te još duuuugo čitati! :)

    OdgovoriIzbriši
  38. sretan rođendan jedinom blogu kojeg redovito pratim <3

    OdgovoriIzbriši
  39. Sretan blogorođendan od ♥ i želim ti još puuuuno postova :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Iako uvijek čitam, a rijetko komentiram, morala sam zaželjeti sretan 1. blogorođendan! Nadam se da će ih biti još mnogo! <3

    OdgovoriIzbriši
  41. Bravo za sve odlicne clanke.hvala za ljubazne i lijepe rijeci ,hvala na nesebicnom dijeljenju znanja i informacija.nisu bitne slike,rezolucija i pozicija....ko se pali na savrsenu fotografiju nek se pretplati na national geographic....cmok.mirta

    OdgovoriIzbriši
  42. Sretan rođendan! Čitam te od početka i uživam u svakom postu! :) Samo nastavi tako ;)

    OdgovoriIzbriši
  43. Evo i ovim putem sretan blogorođendan mada sam već na fejsu čestitala, ali bolje 2x nego nijednom :-) da nam još dugo dugo pišeš i da ti se ostvare sve blogerske želje :-)

    OdgovoriIzbriši
  44. čestitam i želim ti još puno uspjeha na blogu!

    OdgovoriIzbriši
  45. Sretan blogorođendan!
    Još puno dobrih postova želim!

    OdgovoriIzbriši
  46. Sretan blogorođendan! Želim ti još puno puno divnih postova! :D :*

    OdgovoriIzbriši
  47. Čestitam draga moja i želim ti još puuuno uspješnih godina :D

    OdgovoriIzbriši
  48. Draga, srećan ti blogorođendan. Ti si stvarno divna osoba, fantastična blogerka i zadovoljstvo mi je da te pratim. Puno sreće i uspeha u blogosvetu! ;*

    OdgovoriIzbriši
  49. Draga moja,sretan ti blogorockas i zelim ti ih jos puno,puno,da nas uveseljavas sa svojim tekstovima jos mnogo godina!!!

    OdgovoriIzbriši
  50. sretan blogorođendan, ti budeš još dugo s nama :*

    OdgovoriIzbriši
  51. Sretan ti blogorodjendan i da bude jos puno, puno zanimljivih postova kao i do sada, a tebi zelim neke fine kupovine proizvoda o kojima bi ti bilo zadovoljstvo nama pisati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  52. srećan rođendan Martina :)
    jako mi je drago da je ovako uspešna godina
    iza tebe, a nadam se da će one koje tek predstoje biti
    još mnogo puta bolje :)))
    veliki poljubac i zagrljaj :****

    OdgovoriIzbriši
  53. Sretan blogorođendan :) Želim još puno korisnih postova :)

    OdgovoriIzbriši
  54. Zar je vec godina dana, uff kako vrijeme brzo leti..meni je najiskrenije drago sto si odlucila pokrenuti ovaj blog. zelim ti sretan blogorodendan i jos puuunooo puuunooo postova.. Sve najbolje!!!!;))

    OdgovoriIzbriši
  55. sretan blogorođendan, želim ti ih još puno i još puno novih čitateljica koje ćeš naučiti tajnama kozmetike :*

    OdgovoriIzbriši
  56. Sretan rođendan jednom od najblogova :*

    OdgovoriIzbriši
  57. Sretan blogoročkas i sve naj u budućnosti! :)

    OdgovoriIzbriši
  58. Sretno!!! Želim ti još puno lipih godina bloganja! <3

    OdgovoriIzbriši
  59. Čestitam ti na ovoj vrijednoj godini koja je iza tebe i želim još puno slijedećih u kojima ćeš nas učiti i poučavati svim lijepim stvarima i kozmetici
    kanela

    OdgovoriIzbriši
  60. Hvala tebi Martina na ispunjenoj godini punoj postova, savjeta i prijateljstva :D
    Sretan rođendan i želim ti još mnogo takvih!

    OdgovoriIzbriši