Apivita Pink Clay maska VS Green Girl Endless Love maska

Posted by Dear Skin at 23:28



Kada imate izrazito mješovitu kožu kao ja : masna T-zona + suhi do normalni obrazi, jako teško je pronaći dobru masku za čišćenje koja neće dodatno isušiti obraze.

Glina je jedna od najpopularnijih sastojaka u maskama za lice. Postoje razne vrste glina, za različite          namjene kao i vrste kože.

Ja sam svoju sreću pronašla u rozoj glini.

Roza (pink) glina je mješavina bijele i crvene gline i najpogodnija je za osjetljivu i nadraženu kožu.

Specifičnost joj je što istovremeno omekšava kožu i čisti pore. Ne isušuje kao na primjer zelena glina, ostavlja lice podatno, svježe i sjajno.

Isprobala sam mnoge maske s rozom glinom i danas Vam donosim usporedbu dvije najdraže maske do sada :  Apivita Express Beauty with pink clay VS Green Girl Endless Love









1. KOLIČINA I PAKIRANJE:

Apivita with pink clay dolazi u pakiranju od dvije zasebno odvojene vrećice po 8 grama.
 Znači, 2x8 gr= 16 grama što je dovoljno za četiri upotrebe, obzirom da jednu vrećicu koristim dva puta.



Endless Love dolazi u lončiću od 50 grama što je dovoljno za najmanje 20 puta,  može se naručiti i pakiranje od 100 grama.




2.BOJA I MIRIS:

Apivita ima nježniju pastelno rozu boju, nježnog i suptilnog mirisa, dok Endless Love je izraženije roze boje koja naginje prema ljubičastoj, cvjetnog mirisa koji početkom djelovanja maske nestaje i ne zadržava se.




Kod mirisa, svojstva su podijeljena, ukoliko volite proizvod skoro bez mirisa-Apivita, volite li kao ja miris cvijeća i svježine-Endless Love

3. SASTAV:

Apivita



Endless Love:





4. NAČIN KORIŠTENJA I DJELOVANJE:

Apivitina maska se koristi u ravnomjernom sloju, u trajanju od 10 minuta, prema potrebi, ovisno o tipu kože.


Endless Love se koristi na isti način, vrijeme djelovanja je 30 minuta


Kako bih Vam približila i usporedila proizvode, na svaku stranu lica sam stavila  maske:






Apivitina maska kroz par minuta počinje proces sušenja i do kraja djelovanja se potpuno osuši.
Nikako ne bih preporučila produžiti vrijeme od 10 minuta jer u suprotnom isušuje. Nakon uklanjanja, koža je glatka, čista i "škripava".

Endless love je dobrih 15 minuta potpuno kremasta i sporije se suši, ali do kraja djelovanja potpuno je suha kao i Apivitina i spremna za ispiranje. Nakon uklanjanja, koža je hidratizirana, glatka i čista.


5. CIJENA:

Apivita with pink clay : 39,90 kn (5,30 eur) za 16 grama. Preko online shopova iz Grčke i nekoliko puta povoljnije.

Endless Love : 80 kn (10,60 eur) za 100 grama, te 45 kn (6 eur) za 50 grama

ZAKLJUČAK

Jako volim obje maske i glede učinka čišćenja pora vrlo su slične ako ne i iste.
Glede općenitog dojma - miris, boja, ambalaža, potom i omjera cijene i količine naveliko pobjeđuje Endless Love.
Razlog je vrlo jasan, Endless Love nimalo ne isušuje, ostavlja kožu hidratiziranom, ljepše miriši i puno je povoljnija. Također, veliku ulogu ima ambalaža jer zaista ne volim te jednokratne vrećice, osim u slučaju putovanja.

Ukoliko imate osjetljivu kožu, a istovremeno mješovitu i pomalo nečistu, topla preporuka : roza glina.

Kod osoba s jako masnom kožom, puno mitesera, nečistoća i komedona, bolji izbor su maske od zelene gline ili neem-a.

Koje su Vaše omiljene maske za čišćenje lica?

Jeste li probale maske iz asortimana Apivite i Green Girl?

33 komentari:

  1. Upravo koristim ovu masku od GG i jako sam zadovoljna,zapravo preezadovoljna!! Volim kad pises o Green Girl proizvodima..sve me zanima:) i želim sve probati..iducu cu naruciti zelenu njenu masku:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predobra maska, zaista sam i ja prezadovoljna.

      Obožavam GG, koristim puno proizvoda i uskoro ću pisati i ostatku svoje kolekcije:)

      Izbriši
  2. Ja sam imala od Apivite ovu rozu, pekla me toliko da sam je nakon minute morala oprati. Do sad nisam imala ni jednu masku koja me nije pekla pa sam odustala od njih. Lice mi je suho, osjetljivo i reagira na veliku vecinu proizvoda. Trenutno mi odgovara Bourjois gel za umivanje (rozi), Apivitin zeleni serum i Loccitane karite krema za lice. Strah me uopce isprobavati nesto drugo jer mi treba tri-cetiri tjedna da saniram stetu koju napravi proizvod u nekoliko dana.
    Bilo kakva preporuka za masku je dobro dosla :)
    I pitanje, s kojih online shopova narucujes Apivitu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo: http://bestpharmacy.gr/en/
      Apivita je već jako dugo snižena i zaista se isplati.

      Izbriši
    2. Drago mi je da si spomenula to peckanje kod Apivite. Ja sam probala sve njihove maske i kao ti, svaku sam morala odmah oprati koliko su pekle, ova za divno čudo mi je dobra i ne peče. Stvarno ne znam kog vraga stavljaju u njih.
      Što se tice preporuke za masku, ne znam za što ti treba tj, kakvu masku tražiš? Što bi trebala raditi?

      Hvala Ančice na linku, eto od tuda najčešće naručujem Apivitu :))

      Izbriši
    3. Masku za hidrataciju jer mi je koza uzasno suha.
      Hvala na linku :)

      Izbriši
    4. Iskreno...osim Green Girl plave maske za hidrataciju i Payot Hydra 24 masque ne znam koju bih ti preporučila. Mnoge maske kod mene nemaju nikakav poseban učinak nego kad namažeš malo bogatiju kremu u debljem sloju.

      Pokušaj tu svoju Loccitane kremu staviti par večeri zaredom u malo deblojem sloju ili neku drugu koju imaš:)

      Izbriši
  3. Nisam znala da ima i roze glina. Zvuci kao nesto sto bi odgovaralo mojoj kozi iako imam dosta komedona, zelena glina zna da isusi moju kozu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je roza glina rješenje i za tvoju kožu. Mene zelena previše isušuje, koristim ju jedino ljeti.

      Izbriši
  4. Ja sam bas pre neki dan provalila postojanje roze gline :))) A od ove dve maske ni jedna mi nije direktno dostupna. Moracu jednom da porucim nesto od apivite :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima mnogo maski s rozom glinom, a može se i sama nabaviti pa miješati vlastite maske ako ti se to da.

      Ja sam prelijena za muckanja pa volim gotove proizvode: D

      Izbriši
  5. Apivitinu nisam probala, Endless love sam potrošila i bila mi je odlična :))
    Sad me mami green girl plava maska ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje za Endless Love :))

      Plava je također odlična, prava hidratantna bomba :))

      Izbriši
  6. Moj glas ide GG :) Iako pikiram već neke Apivitine maske, jedino ću u širokom luku izbjegavati onu od krastavaca :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja preporuka GG, Apivitine maske sam isprobaloa sve i zaista ne znam koja bi bila totalno ok za tvoju osjetljivu kožu jer skoro sve peckaju

      Izbriši
    2. A neee :( Ja sam se "nameračila" na onu od meda. Jesi nju probala?

      Izbriši
    3. Imam ju čak u svojoj kolekciji, sutra ju stavim pa ti javim da li i ona peče :)

      Izbriši
  7. Imam baš ovu rozu od Apivitr, mene nekako nije oduševila, nije mi isušila kožu što je super, ali više mi se sviđa efekt koji dobijem od nekih drugih maski za čišćenje poput one Schaebens od jagode iz Mullera o kojoj sam pisala...imam još jednu dvije Apivitine maskice u zalihi za isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam što je ona tocno trebala napraviti na tvom predivnom tenu bez ikakvih nepravilnosti?

      Izbriši
  8. Probala sam nekoliko Apivita maskica, ali ovu od roza gline nisam. GG masku nisam probala, ali planiram :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Apivitinu nisam probala,GG sam imala,i opet cu naruciti..imala sam i onu plavu I'l wear mask ta mi je jos bolja.Jesi probala zelenu njenu masku?Kad ce recenzija balzama,ulja,maske-pilinga i ostalih GG proizvoda?!pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam išla u njen katalog pogledati koju to zelenu masku spominjete, vjerojatmno se radi o Almighty mud. Nisam ju probala, sama mučkam neem prah pa dobijem slično, It wear masku imam i to u dvije verzije i upravo su obje pri kraju :P

      Izbriši
  10. Koje proizvode od GG planiras recenzirati?! Ovo je najbolji blog preparativne kozmetike:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhhhh, imam puno njenih proizvoda i sve ću recenzirati: suho ulje, dva tonika, dnevnu kremu*serum, hidratacijsku masku, masku s AHA kislinama, a naručila sam i maslac za tijelo i ruke i novu okoloočnu.


      Hvala <3

      Izbriši
  11. Nisam koristila nijedan od pomenutih proizvoda, a pošto imamo isti tip kože(najzahtevniji što se tiče odabira proizvoda) verovatno ću prvom prilikom kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako proguglaj, ima još mnogo maski s rozom glinom ukoliko su ti ove nedostupne.

      Izbriši
  12. Ne znam zasto ali cini mi se da sam jedina osoba, blogerica pogotovo, koja nije zainteresovana za GG proizvode. Citam dosta pohvala ali ne "osjetim" neki konkretan razlog zbog kojih bih zamijenila lako dostupan, provjeren proizvod koji vec koristim nekim iz GG ponude. Ne znam da li se mogu ove informacije pogledati no zanima me da li su javno dostupne zvanicne kvalifikacije osobe koja pravi ove proizvode? Ne znam o kome je rijec i zeljela bih znati nesto vise o osobi koja ih pravi posto preparativu jako ozbiljno shavtam i takvo nesto bi mi bilo od ogromne vaznosti ako bih je uopsteno uzela u obzir. I da se razumijemo, samo radi tebe bih to i ucinila Martina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Selma, potpuno razumijem tvoju skepsu jer sam i ja najveći skeptik koji postoji općenito prema aroma kozmetici-bila.

      U današnje vrijeme prevelike ponude kozmetike, marketinških trikova, reklama i slično, ženama nisu potrebne nikakve kvalifikacije da bi se pravilno njegovale i učinile najbolje za svoju ljepotu i zdravlje. Tipičan primjer smo mi blogerice koje nemamo nikakve kvalifikacije o temama o kojima pišemo i savjetujemo žene koje nas čitaju, vjeruju a potom i koriste ono o čemu pišemo.
      Tako je i kod Green Girl i mnogih drugih koje posjeduju znanje i iskustvo veće od onih sa 20 diploma koje koriste u svrhu vlastitog profita. Tu prvenstveno mislim na razne dermatologe kojima badava diploma i stručnost kada ženama propisuju preparate koji mogu biti opasni za njihovo zdravlje i nemaju nikakvog učinka.
      Uspjeh Green Girl i njoj sličnih nisu diplome, kvalifikacije i reklama. Njihov uspjeh su stotine zadovoljnih žena, njihove djece i obitelji kojima su njihovi preparati i znanje pomogli kod kožnih problema što za posljedicu ima zdravlje, ljepotu pa i veće samopouzdanje i kvalitetu života.
      I sama znaš koliko postoji raznih travara koji imaju na tisuće sljedbenika i nitko ih ne pita za zvanične kvalifikacije već samo za učinak i uspjeh.
      Što se tice GG, ona je otvorena za svakoga koga zanima da ju posjeti i uvjeri se u njeno znanje, uvjete i kvalitetu proizvodnje.

      Izbriši
    2. Hvala ti na detaljnom odgovoru, ova me tema kopkala vec neko vrijeme ali nisam znala da li bi moje pitanje bilo pogresno shvaceno...Imam jos mnogo, zaista mnogo pitanje glede ovoga no ta bih pitanja postavila GG u slucaju da ozbiljno razmatram kupovinu tih proizvoda.

      Izbriši
  13. znala sam za zelenu i bijelu glinu, ali za ljubičastu još nisam čula... green girl maska odlično zvuči, a ni ne izgleda loše ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ova maska mi djeluje kao proizvod s kojim bih mogla biti poprilično zadovoljna! I cijena je stvarno odlična, ugodno sam iznenađena!
    Nadam se da će biti još recenzija GG proizvoda! :)

    OdgovoriIzbriši