Dame i gospodo: njegovo veličanstvo : Clarisonic® Mia 2™

Posted by Dear Skin at 00:43



Drage moje, ja sam još pod dojmom...naime, jučer je u Hrvatskoj službeno predstavljen svjetski poznati brend Clarisonic, koji u Hrvatskoj lansira svoju posljednju inovaciju - Mia 2 – sonično čišćenje lica.




Događaj se održao u ugodnom ambijentu poliklinike Bagatin (trebate samo vidjeti pogled !),  gdje sam sa zanimanjem slušala sve o ovom korisnom ljepotanu.

Naime, prije godinu dana sam naručila Clarisonic sa Ebay-a, nakon mjesec i pol je stigao u moje ruke, da bi se prilikom jednog sitnog kvara otkrilo da je fejk :/

Nakon što sam jučer isprobala original, definitivno sam shvatila da je moja pridošlica s interneta doista bila kopija.

No, vratimo se novitetu koji nam je napokon stigao:

Mia 2, zahvaljujući patentiranoj soničnoj tehnologiji, dokazano čisti kožu šest puta bolje u odnosu na čišćenje proizvoda rukom. 
Sonična metoda istovremeno je nježna i moćna te djeluje na prirodnu elastičnost kože u cilju temeljitog i dubinskog čišćenja, preobražavajući njezinu teksturu i smanjujući pore. Ten postaje glatkiji, ujednačeniji i blistaviji.


Domaćini događaja:  L'Oreal Lux grupacija i tim poliklinike Bagatin, predstavili su nam novitet kojeg sam iskreno, sa nestrpljenjem čekala.



Kako znate, ja sam opsjednuta čišćenjem kože. Koristim mnoge metode: četke, krpice i razna pomagala kako bih svoje pore što bolje očistila.

Sa zanimanjem sam pogledala demonstraciju čišćenja na modelu gdje je jedna strana lica čišćena konvecionalnom metodom ( mlijeko+blazinice), a druga strana lica Clarisonic-om.


Pogodite koja strana lica je bila savršeno i dubinski očišćena i vidljivo glađa?



Za razliku od svih sličnih uređaja, Mia 2 oscilira naprijed-natrag u dvije dostupne brzine pri soničnim vibracijama od preko 300 okretaja u sekundi, nježno uklanjajući nečistoće iz pora.   Čišćenje je toliko učinkovito da koža neusporedivo bolje upija kreme, serume i ostale proizvode za njegu.


Jedinstveni, kompaktni punjač pLink™ magnetski se pričvršćuje za dršku te omogućuje 24-minutno korištenje. Za ujednačeno i dubinsko čišćenje lica, Mia 2 sadrži patentom zaštićen T-Timer koji nakon određenog vremena pulsirajući ukazujući da je vrijeme za prelazak na sljedeći dio lica. Time omogućava jednominutni ciklus čišćenja: 20 sekundi na čelu, 20 sekundi na nosu i bradi te po 10 sekundi na svakom obrazu. Aparat je pod dvogodišnjim jamstvom; u potpunosti je vodootporan, što ga čini idealnim za korištenje u kadi ili pod tušem, a uz njega dobivate i kutiju optimalnu za nošenje na put.



U Hrvatskoj će biti dostupne dvije verzije: Mia 2 koja je namijenjena njezi lica i Plus koji je namijenjen njezi i lica i tijela.

Moći ćemo birati i tri različite vrste četki: za osjetljivu kožu, mješovitu ili normalnu te aknastu, i naravno posebna četka za tijelo.


Kao što vidite na fotografiji, potpuno je vodootporan i time pogodan za korištenje pod tušem i slično.
Nakon fantastične prezentacije, mogle smo i isprobati učinkovitost Mie 2 na licu mjesta.

Naravno da sam odmah isprobala :D

Na raspolaganju su nam bile stručne ruke kozmetologa i sobe za tretmane gdje sam se odmah zaputila sa debelim slojem make up-a :




Za moju mješovitu, osjetljivu kožu s proširenim porama, upotrijebljen je gel plus četka za normalnu kožu.

Osjećaj na licu je vrlo ugodan, četka je iznimno nježna i vjerujte, ovo je pravi užitak. Mogla bih se naviknuti da mi netko svaki dan dobro očisti lice :))

Naravno, za Miu2, nije Vam potrebna stručna pomoć. U tišini svoga doma, za 30 sekundi imate savršeno čisto lice, a dugoročno kako klinički rezultati pokazuju smanjenje pora, sitnih linija i bora, te poboljšanje tonusa kože.

Nakon čišćenja, nanesen mi je serum s hijaluronskom kiselinom kojeg je lice doslovno popilo i krema koja se vidljivo bolje upila u lice. 

Clarisonic obožavaju i muškarci širom svijeta, a vjerujem da će i u Hrvatskoj prepoznati blagodati ovog uređaja, Luka je također isprobao:


Iskreno se nadam da naše polovice neće krast Miu 2 u kupaonici kako oni to znaju kriomice raditi s našom kozmetikom, već će nabaviti vlastiti primjerak, makar vlastitu četku :)

U nastavku, pogledajte još fotografija s druženja, a ja već vidim sebe kako peglam karticu u Mulleru :))








Komplet Clarisonic Mia 2 sadrži:

·         uređaj Clarisonic Mia 2
·         univerzalni punjač
·         četku za čišćenje lica – za osjetljivu kožu
·         gel za čišćenje lica (uzorak od 30 ml)
·         zaštitnu kutiju za nošenje na put


Clarisonic Mia 2 sonično čišćenje lica prodaje se po cijeni od: 1.175,70 HRK (preporučena MPC) ekskluzivno u Muelleru: Trg B.J.Jelačića te CCO Jankomiru.

Za kraj, ja jedva čekam 10. veljače kada će se Mia 2 pojaviti u Muller-u! Pišite mi, koristite li uređaje za čišćenje lica i jeste li probale Clarisonic?



100 komentari:

  1. Nisam ni znala da mi treba dok vi niste krenule sa postovima nakon eventa :D sad mi se čini da ovo MORAM imati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahhh, na mnogim blogovima, pročitam toliko toga što mi treba :D

      Izbriši
  2. Ne prestajem misliti o njemu :D žeeeeelim i vidim se i ja jednog dana kako peglam, al zasad će pričekati! :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo mi stvarno treba!!! jedva čekam da se pojavi u mulleru!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam probala onu Sigma glupost i katastrofa je,bacene pare ali ovo uzimam cim dodjem u Zagreb,mozda dodjem samo zbog Clarisonica:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postojem mnogi slični aparati na tržištu,no ništa se ne može uspoređivati s Clarisoinic-om.

      Nadam se da ćeš u budućnosti i sama napraviti usporedbu Clarisonic-a i ostalih sličnih proizvoda.

      Izbriši
  5. Ovo deluje sjajno. Nije mi delovalo mnogo interesantno dok nisam malo više čitala o njemu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja čitam godinama, i interesantan mi je jako, jako dugo :D

      Izbriši
  6. ooooo, kako božanstveno!! Ja sam uvjerena da mi treba već godinu dana! Sao nikako da izdvojim lovu kad netko ide u USA, a bojim se da ću malo pričekati i sa kupnjom u Hrvatskoj, osim ako ne ulete neki popusti u Mulleru + poklon bon :). Al zaista mi se čini kao genijalna stvarčica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te shvacam :D Ja ga jako dugo želi, i čak naručila prije godinu dana.l Napokon nema više dileme:živjele kartice i rate :D A nadam se da će biti i kakvih popusta :))

      Izbriši
  7. Baš sam neki dan vidila ovu prezentaciju na tv i mislim se kako će manija da pocme :D. ovo mi je na wl već godinama ali nikad pri vrhu zbog cijene. Ako je zaista cetka zamjena za npr pilinge koje ja dosta koristim, dugoročno bi se isplatila. i da Li se cetkica mora mijenjati? zanima me i taj gel što se dobije, pretpostavljam da preporucuju njega koristiti ali moze naravno i bilo koji drugi gel? ugl zelim :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Clarisonic manija među beaty holičarkama traje dugo godina, a eto ga sad i kod nas :)
      Cijena je ista kao vani , a četke se naravno, preporučuju mijenjati svaka 3 mjeseca. Vlakna sprečavaju nakupljanje bakterija i nisu porozna. Nije naglašeno da se treba koristiti neki poseban gel, koristi se uz uobičajene čistaće.

      Izbriši
  8. Djeluje zanimljivo (i zastrašujuće :D), ali neću to kupiti, jer poznavajući sebe, ne treba mi još jedan skupljač prašine! A i mnogi beauty "autoriteti" imaju podvojena mišljenja, uglavnom negativna :/ (npr. Wayne Goss, Caroline Hirons itd)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, Goss kralj;) se pozalo da je kupio cetku za dubinsko ciscenje pora(sa plavim prstenom)i popucale mu kapilare i izbacile jace akne tako da je cak otisa u dermatologa da mu da nesto za to crvenilo i fleke.isto je tako i rekao da iako ima masnu kozu na nju najbolje ipak djeluje ova cetka za osjetljivo lice....ma triba probat....mene privlaci.pozdrav s mora.miki

      Izbriši
    2. A cifra je baš za isprobavanje...

      Izbriši
    3. Kako u svemu, tako i kod Clarisonica postoje podvojena mišljenja. Svi dermatolozi na svijetu preporučuju Clarisonic a prihvatili su ga i naši. Nije bez veze, jer postoje dokazi i studije što smo imali priloike vidjeti kako redovitim korištenjem,osjetljiva koža puna kapilara i crvenila, te aknasta postaje naočigled ljepša i zdravija.
      Ne znam tko je Goss, no ako je imalo razmišljao, trebao je znati da se u početku uvijek koristi četka za osjetljivu kožu, te da se masna koža preagresivnim i prečestim dubinskim čišćenjem još više aktivira.

      Naravno, svatko zna što je za njega najbolje:)

      Izbriši
    4. Koliko sam skuzila, on je koristia 2 g sensitive cetkicu i iša je probatovu za duboko ciscenje i pore. smijesno mi je što kad sam vidila te njegove akne i kapilare uopće nisam pomislila da je to tako strasno, da ne govorim da mu u videima lice uvik izgleda savrseno, znam da je nasminkan. a valjda kad mu je lice godinama bez akni i najmanji pristic je horor pa ga razumin.

      Izbriši
    5. ma o kome pričate? Daš mi link?

      Izbriši
    6. Radi se o Wayne Gossu, na Youtube-u ćeš ga naći pod imenom gossmakeupartist, i on je izniman autoritet na području preparative i dekorative, vrlo je objektivan i kritičan pri analizi bilo kojeg proizvoda. U svojim 20-im godinama je imao problematično lice i tada se zainteresirao za njegu kože i šminku. Bilo tko tko drži do sebe u svijetu kozmetičkih proizvoda i tehnike šminkanja bi trebao posjetiti njegov youtube channel.

      Izbriši
    7. Ahaaa, sad sam se sjetila, pratim ga ponekad:) Mada nemamo isti ukus, kupila sam jedan sprej za fiksiranje na njegovu preporuku ali mi nije nažalost odgovarao :/

      Izbriši
  9. Jeeej evo nečega za čim svi luduju, a mene uopće ne privlači :) Čitala sam dosta recenzija za suhu i osjetljivu kožu i za taj tip kože većinsko je mišljenje da ovaj uređaj može napraviti više štete nego koristi. Mojoj koži puno više pašu kemijski peelinzi nego bilo kakva abrazivna sredstva, a kamoli četke (strašno mi se brzo zacrveni koža), a s obzirom da se ne borim s proširenim porama druge stvari koje obećava mislim da mogu bolje postići na druge načine...ali kužim tvoje uzbuđenje i s veseljem ću čitati iskustva na sve strane jer su već svi poludjeli :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si pronašla ono što je za tvoju kožu najbolje :)

      Izbriši
  10. Ja baš i nisam nešto zagrizla za Clarisonic, iako se čini super temeljit za dubinsko čišćenje lica, al za sad radije ostajem pri old fashioned way ribanju lica. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, svatko zna što mu najbolje odgovara, drago mi je da imaš svoju provjerenu metodu:)

      Izbriši
  11. Volela bih da ga imam u jednom trenutku. Nije ni malo jeftin ali k zna mozda jednog dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah draga, nikad se ne zna. Clarisonic će još dugo, dugo biti broj jedan u ovoj kategoriji :)

      Izbriši
  12. Hahahahaha!!!! Peglanje kartice :-D
    Vidjela sam to vec na tv prodajama, ali nisam bas vjerovala. Dobro he citati ovakva iskustva kao tvoja. Mozda budem probala kad dobijem posao u nekom saloncicu....za sad mi je preskupo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, ono što se prodaje na TV prodajama i slično i Clarisonic se ne mogu uspoređivati.

      Nadam se da ćeš se brzo zaposliti i ispuniti si svaku želju :))

      Izbriši
  13. Ja ga koristim već 5 godina :) i moram reći da sam postala ovisna o njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu, može više detalja? Koju četku koristiš? Koliko ga često koristiš? Kakve si pomake vidjela?

      Hvala :))

      Izbriši
  14. Nisam ni čula za ovo čudo dok nisam počela po blogovima masovno čitati o ovom eventu.Jako mi se sviđa sve što pruža i čini mi se da ga moram imati:-)).Joj bankrotirat ću zbog vas:-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja godinama čitam o njemu, doduše na stranim blogovima. Drago mi je da se pojavio kod nas i da možemo još puno više čitati o njemu i iskustvima.

      Izbriši
  15. Ja ne kužim što znači sonična metoda ili sonično čišćenje. Jel to nešto posebno? Mislim, u čemu je razlika izmedju klarisonica i no name četke? Imam no name četku, kupljena u Tchibu za 8€, ima mekanu i tvrdju četkicu. Zadovoljna sam, no potrebno je redovito korištenje. Koža bude čista, roza, djeluje zdravo, pore su manje vidljive. Zaboravila sam je ponijeti na godišnji tako da sam 6tjedana koristila običnu ručnu četkicu za čišćenje lica iz müllera. Rezultat je bio isti! Tak da nekak ne kužim, što clarisonic ima u sebi da bude još bolji? E da, primijetila sam da je bitan i gel koji koristim, naravno :) Bas bi voljela ako neka od vas zna razliku da mi pojasni, hvala! Joline

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam stručnjak, međutim, uspoređivati Clarisonic sa svim sličnim njegovim kopijama je kao da uspoređuješ Mercedes sa Ladom :D Mada apsolutno ne mislim da ništa drugo nije dobro, u konačnici, najvažnije je da smo zadovoljne i da je koža dobro očišćena.
      Sonična tehnologija je velik broj titraja za dubinsko čišćenje kože. Učinkovit je ali dovoljno nježan za svaki tip kože - "nježna snaga" koja neće iritirati ni najosjetljiviju kožu.

      Izbriši
    2. Zainteresirala si me, ko i onicno. Prvom prilikom cu isprobati i clarisonic. :)

      Izbriši
    3. Svakako će se moći isprobati, a onda je najbolje donijeti odluku o kupovini :)

      Izbriši
  16. Ne znam koliko je dobro svaki dan ribati lice s ovim... po meni je to malo žešći mamac za budale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti meni se na sviđa. Čista navlakuša. I redovito ili svakodnevno korištenje toga vjerujem može oštetiti kožu.

      Izbriši
    2. Svatko ima svoje mišljenje, navlakuša ili ne, Clarisonic je godinama broj jedan kod mnogih korisnika. Da li je pametno ribati lice svaki dan, sve ovisi o koži, a to sve znamo najbolje kakva je naša koža. Ono što mogu napisati iz svog iskustva, nježniji je prema licu nego moji vlastiti prsti kojima se ribam svaki dan.

      Izbriši
    3. na žalost mislim da ,mnogi ne svačju važnost čisšćenja lica.

      Izbriši
  17. Odlican i isrpan post, vidim uzivala si :)
    Morat cu poceti skupljati novcice :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Blago vama sto dolazi do vas!!! :) Krasan post i prezentacija ovog proizvoda, a bogme i pogled sa poliklinike Bagatin je zaista divan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marija :))

      Nadam se da će i do Vas uskoro pa da isprobaš makar na prezentaciji osjećaj ovakvog čišćenja.

      Pogled sa 10-og kata je zapanjujuć :))

      Izbriši
  19. opet mislim da mi treba, nikako se odlučiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da voliš takve stvari, pa kad isprobaš, lako ćeš odlučiti :D

      Izbriši
  20. Ja sam odlučna u namjeri da ne kupim. Vidjeti ćemo što donosi budućnost. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Priznaću kako sam ovaj post čitala jako brzo i naprskokce, samo da ne uhvatim neki super dopadljiv detalj :D
    Kako nisam pobornik kartica, mislim da ne bi valjalo da se odlučim na kupovinu :D
    Drago mi je da ste se lepo družili <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da si našla koji dopadljivi detalj, jer je sami događaj bio zaista za pamćenje.

      Nisam ni ja pobornik, ali rate su rate :D

      Izbriši
    2. Naravno da jesam :D Čitala sam napreskokce kako me lepota ne bi namamila i kako ne bih pokleknula :D hahaah
      Nisam ja baš dosledna kad mi se nešto svidi, moram to nekako imati :*

      Izbriši
  22. Odlican post! Inace su mi postovi s promocija dosadni, ali si svojim stilom pisanja i fotkama uspjela da me natjeras da procitam cijeli post od pocetka do kraja i to dva puta :)

    Odavno razmisljam o kupovini, ali cijena me uvijek zaustavi.
    Ne mgu vjerovati da si naletila na kopiju na netu, bas mi je zao.

    Kada su spravice za ciscenje lica u pitanju, probala sam samo neki Avon Solutions aparatic za ciscenje lica s blaznicama i mojoj kozi je super odgovarao. Razlika se bas primjeti. Medjutim, nema ga vise u ponudi. Doduse, ovo je totalno drugaciji princip, ali imam osjecaj da bi mi odgovarao :).
    Da li si mozda dobila informaciju koliko kostaju cetke, posto se preporucuje kupovina novih svaka 3 mjeseca?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Cijena je prilično visoka, čini mi se da sam puno više platila onu kopiju s Ebay-a :/
      Viđala sam taj Avonov aparatić i imala sam nešto jako slično od Neutrogene.
      Nisam sigurna za cijenu zamjenskih četki, čim saznam, javit ću ti :))

      Izbriši
  23. Vidim da ti je bilo divno,bas si uzivala!!!Odlican proizvod,sad si me zainteresirala,i nije bas tako skup ,mislila sam da ce kostati i vise.Nisam bas sigurna treba li mi,jer nemam problema sa porama,ali bih ga svakako voljela probati.Tko zna,mozda i pokleknem ako bude jos ovakvih recenzija:-)Koliko kostaju te same cetke sta se mjenjaju,i ima li i njih za kupit zasebno,znas li mozda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je jako lijepo zaista :)

      Domaćini su napravili zaista događaj na nivou. Nisam ti sigurna za cijenu četki, čim saznam, javit ću ti :))

      Izbriši
  24. Draga Martina jel tocna informacija da ce se moci kupiti za sad samo u Zg muller?nadam se da nije:)))
    (Na nekim blogovima sam to procitala).
    Mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mirta, da, nažalost :/ Samo u Zagrebu i to ekskluzivno u dva Mullera: Trg Bana Jelačića i Jankomir.

      Izbriši
  25. Ja sam čitala post od rujna pa sam tamo nešto pitala ali to je izgleda prošlo. Pitala bih te, budući da si često u parfumeriji, da mi nešto ispitaš. Ja sam se ujedinila samo s jednim tekućim puderom od La Prairiea s korektorom u poklopcu. Sve je bilo idealno dok ga nisu povukli iz prodaje i ja upravo trošim posljednji od panično pokupovanih zaliha po svim parfumerijama. Sad stalno viđam slike po našim časopisima u svjetloj nijansi. Porcelain blush moja je idealna, a Cream blush za ljeto. Sad mi je ostao samo taj zadnji Ivory, ali malo ga potamnim sa uzorcima iz kupovina. Drugo što me zanima, kad se reklamira event, npr. od La P. dolazi nova krema i suho ulje pa će sigurno biti event; tamo obično budu predstavnici sa mnoštvom uzoraka (bila si na jednom). Jel to otvoreno za sve ili samo s pozivnicom? Planiram jednu veću kupovinu, ali to ću sačuvati za Valentinovski petak ili tu subotu jer ae nadam da će barem u Douglasu biti ladies day s popustom. Koji je to novi Douglas Ilica 11?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Branka, zaista ti nisam upućena u La Prairie pudere, to ti je najbolje pitati uvoznike Everet Group ili koju teteu u parfumerijama. Da, novi Douglas je zapravo stari Iris na Trgu.

      Eventi nisu otvorenog tipa, ja nisam uvijek pozvana, ali ako bude nešto organizirano ili dobijem kakvu informaciju, rado ću Vas obavijestiti.

      Izbriši
  26. jao, blago vama što ga dobijate! vidim da ću morati nekom prilikom da se uputim u hr da uzmem ovo čudo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako dođeš u veljači, možemo zajedno po svoje primjerke :D

      Izbriši
  27. Lagala bih kada bih rekla da ga ne želim, ali pričekat će da uštedim novce za njega. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš se što prije dokopati svog primjerka :))

      Izbriši
  28. Krasno si se provela! I baš šteta šta si naknadno skužila da imaš fejk uređaj... :/ Mene za sad ne privlači jer ne podnosim nikakve četkice po licu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, to su rizici kupovine preko neta :/

      Izbriši
  29. Već neko vrijeme želim to čudo - po mogućnosti rozo :-D, ali će morati pričekati na bolju financijsku situaciju. Koja je razlika između Clarisonic Mia i Mia 2?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogima nam je na WL i nadam se da će se želja ostvariti svima.

      razlika je što Mia 2 ima T-timer koji nakon određenog vremena pulsirajući ukazujući da je vrijeme za prelazak na sljedeći dio lica dok Mia nema, također Mia 2 ima dve brzine za razliku od Mia.

      Izbriši
  30. Mislim da mi treba - Mia 2 sa sensitive četkom. Veselim se što se konačno i kod može kupovati sve više hitova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te, i meni itekako treba i zaista sam jako uzbuđena što je ovaj svjetski brend došao k nama :)

      Izbriši
  31. Što reći? Želim i jedva čekam! Možda se na ljeto samo zbog njega zaletim do Zagreba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne, doći ćeš da popiješ kavicu s Dear Skin a onda idemo zajedno po Miu :D

      Izbriši
  32. Gledam Miu2 vec duze, ali nikako da se odlucim na kupnju. I eto, par dan prije nego su se blogerice raspisale o Clarisonicu, odlucila se ja na kupnju taj tjedan, kad ono sutradan na Ogledalu objavljeno da dolazi i u HR :D U svakom slucaju ju zelim sto prije pa sad ne znam da li da ju narucim sa neta u boji koju zelim. Ili da pricekam da dodje kod nas. Slatke dileme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj savjet, čekaj da stigne k nama. Pazi da ne kupiš kopiju kako sam ja prošla. Onda imaš samo dodatnih komplikacija. Biti će i kod nas skoro svih boja :)

      Izbriši
    2. Mislila sam naruciti sa Feelunique.com pa sam mirna sto se originalnosti tice. Kako nisam iz Zga mozda ce mi to i biti opcija. Jedina prednost Zga po meni je ovjerena garancija jer ne znam kako to funkcionira kad se naruci sa neta posto do sada nikad nisam narucivala el. uredaje.

      Izbriši
    3. Zaista ne znam, ali svakako pitaj da li je pogodan za našu struju da ne bi kupovala dodatne adaptere.

      Izbriši
  33. Hoce li biti dostupan samo u zg ili i split npr? :))

    OdgovoriIzbriši
  34. Ne koristim ovakve stvarcice, meni bi ovo bilo pregrubo i njeznije stvari me iritiraju :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakakonznaš što je za tebe najbolje :)

      Izbriši
  35. kako patim od crvenila i kapilara već nekoliko godina čitam mišljenja dermatologa o svemu i svačemu, pa tako i o Clarisonic-u. Ima puno različitih mišljenja (uglavnom ne preporučaju osobama s osjetljivom kožom) ali ako uzmem u obzir da mnogi dermatolozi preporučaju izbjegavanje stippling brusha kod osoba koje imaju problema s crvenilom, onda mogu misliti što misle o Clarisonicu.
    Anyway, vi sretnice koje imate bolju kožu od mene - uživajte u Clarisonicu - i ja bih da mogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također patim od crvenila, ispucanih kapilara i rozacee. Znam da mnogi dermatolozi ne preporučuju, no ja sam neposlušna i moram sve probati :P

      Mada,,koliko sam čula na prezentaciji, mnogi ljudi sa gorim problemima od mene su uspjeli jako popraviti stanje

      Izbriši
  36. Jako me privlači, ali za kupovinu po toj ceni morala bih prethodno da pročitam nekoliko recenzija osoba kojima verujem, a koje su ga koristile neko vreme (ovde ti suptilno sugerišem da ga kupiš :D).

    OdgovoriIzbriši
  37. imam miu 2 već dulje vrijeme i oduševljena sam, bez toga mi je nezamisliva svakodnevna rutina :-) ja sam svoju kupila u Grazu i prezadovoljna sam, definitvno bi svakome preporučila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dal netko zna koja cetka je najbolja? moje lice je mjesovito, ponekada osjetljivo i prosirene pore.. pretpostavljam ova za osjetljivu kozu hm hmm hmmm

      Izbriši
    2. Nina, svakako počni s četkom za osjetljivu kožu

      Izbriši
  38. Želimmmm ♥♥♥, al skupo, jbg.

    OdgovoriIzbriši
  39. Ja ga imam i mogu samo reci da sve ono sto sam se dvoumila nije imalo osnove ::) pa preodlican je :)))) sada znam sto mi je nedostajalo u mojoj svakodnevnoj rutini ciscenja koze <3

    OdgovoriIzbriši
  40. Ja gledam ovaj proizvod već neko vrijeme, ali mislim da ću pričekati iduće čišćenje lica, pa ću pitati moju dermatologicu da li mi ovo treba ili ne? ona je ipak stručnjak....cijena mi je čak i prihvatljiva, mislila sam da će biti puno više.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako javi koje je stručno mišljenje :)

      Izbriši
  41. hajme pa ovo je super super, evo citamcitam sve tvoje postove u ''sutu'', a ovaj me najviše razveselio i jedva cekam doc doma i otici u obliznji Muller, nadam se da ce i u Rijeci imati koji primjer, par puta sam imala priliku isprobati miu i odusevila me.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako planiraš kupiti, požuri, momentalno je neka akcija u Mulleru 10 posto na sve :)

      Izbriši
  42. Imam problematičnu kožu, problemi sa štitnjačom+ dijabetes, što dodatno otežava cijelu situaciju.
    Prištići i miteseri koji sporo ili nikako ne prolaze.Nastaju rane i to traje tjednima..Bi li imalo smisla mabaviti ovakav aparat?
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod štitnjače i dijabetesa, problem moraš riješiti iznutra, no dobro čišćenje će ti jako pomoći

      Izbriši
  43. Slucajno sam naisla na ovaj post. Imam ga vec jako dugo, kupila sam ga u americi jos puno prije nego je dosao kod nas. Nisam ga skoro nikako koristila i sad sam htjela ali neradi, neznam zasto, trebala bih ga odnijetni na servis. Znate li mozda gdje ga u zagrebu mogu odnijeti da vide kaj mu je?

    OdgovoriIzbriši