Davines Nourishing Moisture Remedy Shampoo + Hair Building Pak maska

Posted by Dear Skin at 00:24

Zima...kaotični period kako za kožu, tako i za kosu.  Moja kosa je prilično tanka, isušena bojanjem , neposlušna i zimi joj posebno nedostaje kvalietne njege.

Obzirom da sam Davines kozmetikom  više nego zadovoljna, posljednjih mjesec dana koristila sam ovaj dvojac kako bih svoju kosu dovela u najbolje moguće stanje.
Prema preporuci blogerice Zdrava Kosa , kojoj neizmjerno vjerujem kada je njega kose u pitanju, odlučila sam isprobati čuvenu Davines Hair Building Pak masku za kosu, a po preporuci stručnjaka  iz Davines-a, uz nju sam koristila i Nourishing Moiusture Remedy šampon jer u toj kombinaciji dolazi do najboljih rezultata.



Evo i mojih dojmova....

Nourishing moisture remedy šampon


Ovaj šampon namijenjen je nježnom čišćenju i jačanju  dehidrirane i krhke kose .
Sadrži proteine riže, ekstrakte morskih algi, sljeza i nevena.
Jača kosu i vraća joj vlagu, ostavljajući vlasište i kosu mekanom i sjajnom.

U početku sam koristila šampon tako da sam istresla manju količinu u ruku i potom nanosila na kosu, dok nisam shvatila da bočica ima šiljasti aplikator kako bi se njime nanosio šampon direktno na vlasište. 


Tekstura je gelasta, blago žučkaste boje, mirisom i konzistencijom podsjeća me na neki medeni nektar iz prirode.  

Kada ga nanosite pomoću aplikatora na vlasište,  dobije se lijepa, ne prebogata pjena kojom savršeno obuhvatite cijelu dužinu kose.
Miris nije intezivan, ali je divan, meden i lijepo se zadržava na kosi. Osobe koje smetaju mirisi , ne moraju se plašiti jer ih ovako nježan miris neće razočarati niti zasmetati.
Šampon sadrži SLS u sastavu, i moram napomenuti da nisam primjetila isušivanje vlasišta, perut ili bilo kakvu iritaciju.

Za moju poludugu kosu, dovoljna je jedna "pruga" preko sredine glave i po jedna sa svake strane uha.
Ispiranje je poseban užitak... perući kosu ovim šamponom doslovno osjećam kako čisti razne naslage,  dim i nečistoću s kose.
Ne iritira vlasište i kožu, dapače, osjećaj nakon pranja je kao da je kosa "prodisala".

Kosa je doista na dodir čvršća, bolja...ipak, mojoj kosi nije dovoljan sam u segmentu vlage, no ne uzimam mu to za manu jer je rijetko koji šampon dovoljan samostalno.

Sastojci:




Davines u kombinaciji s ovim šamponom preporučuje mnoge maske i balzame, ovisno o Vašim željama i potrebama.

Nakon šampona, koristim OI All in one milk, koje zaslužuje poseban post jer je nešto najdivnije što sam isprobala u posljednje vrijeme za njegu kose .



Hair Building Pak maska


HBP je maska za suhu i oštečenu kosu. Bogat, hranjiv tretman koji sadrži aminokiseline, propolis i proteine pšenice.

I kod ovog proizvoda, kao i kod prethodnog, priznajem, koristila sam na pogrešan način dok nisam pročitala deklaraciju na kojoj piše : " Nanijeti na suhu kosu, raščešljati cijelom dužinom kose, ostaviti 10 minuta da djeluje, te isprati"

Naime, uvijek maske i tretmane koristim nakon pranja šampona, no kod HBP-a, važno je napomenuti da se koristi na suhu kosu, raščešlja cijelom dužinom kose, ostaviti 10 minuta i potom ispire.

Dolazi u pakiranju od 200 ml. Na prvi pogled izgleda jako hranjivo i koncetrirano , zato je važno ne pretjerati količinom , a niti dužinom trajanja djelovanja.


Kod jako oštećene kose, HBP je potrebno intezivno koristiti jednom tjedno tokom mjesec dana.
Dakle, ovo je jako koncetriran tretman koji se koristi samo kada Vam je kosa u prilično lošem stanju za njen brzi oporavak i liječenje.


Miris je skoro identičan Remedy šamponu, suptilan i meden. 

Moj dojam nakon mjesec dana korištenja je više nego pozitivan.

Nakon što sam počela koristiti na pravilan način, maska je doista oporavila oštečenu kosu, podarila njegovan, zaglađen i zdrav izgled, kao kod profesionalaca u salonima.

Ne masti dodatno što je za mene plus veliki kao kuća!

Kosa je sjajna, njegovana i sa sigurnošću mogu napisati da mi je ovo do sada najbolji isprobani profesionalni tretman za kućnu upotrebu.

Moram napomenuti da ovaj tretman djeluje ovisno koliko Vam je kosa oštećena. 
Nikako nemojte produživati vrijeme držanja maske na kosi jer bi u suprotnom kosa postala previše kruta.
U početku, mislim da je 5 minuta više nego dovoljno, a kasnije ovisno o stanju kose produžiti djelovanje na 10 minuta.

Sastojci :




Zaključak:

Moja Davines njega izgleda ovako:

- HBP maska prije pranja, 10 minuta na suhoj kosi

- Remedy šampon i pranje kose

- OI All in one milk na mokru kosu, te sušenje

Vrlo sam zadovoljna ovom rutinom, iako je zvijezda ovog tria All in one milk, Hair Building Pak masku preporučam ako Vam je kosa u lošoj, oštećenoj fazi kao tretman za brzi oporavak.
Remedy šampon me se najmanje dojmio, kosa je prilično suha nakon njega , iako vidljivo čvršća i punija.



Davines proizvode možete kupiti u određenim salonima koji rade Davines kozmetikom.

Cijene:   Remedy šampon 250 ml - 97 kn (13 eur), 
Hair Building Pak 200 ml- 150 kn (20 eur) što može varirati ovisno o prodajnom mjestu.

Jeste li isprobale ove proizvode?

Koji su Vaši omiljeni proizvodi za zimsku njegu kose?




53 komentari:

  1. Nismo nazalost, cula sam za ovu firmu od tebe. posebno me zanima to mlijeko za kosu. ja uopće ne znam šta bi koristila, treba mi nesto za volumen, osjetljivo i peckavo vlasiste koje se relativno brzo zamasti pa kosa brzo oteza i padne. vrhovi malo suhi ali ne od bojanja ili peglanja i sl. htjela bih da mi je kosa cista, svjeza, leprsava, puna volumena i lipo zagladena nakon pranja, bez metla looka, a vlasiste umireno-ha ha :D. sve što uglavnom dobijem je polovina nabrojenog :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja..iz iskustva znam da sve što služi za volumen , rijetko kada lipo zagladi kosu . Obično iza volumenastih proizvoda, kosa je prilično "metla look-a", zato je najbolje pronaći neki pravi tretman koji ćeš staviti nakon pranja kose. Ovo mlijeko bi ti se moglo dopasti, pišem uskoro o njemu :)

      Davines je 90 do 100 posto prirodan, probala sam dosta toga i ništa me nije peckalo niti iritiralo.

      Izbriši
  2. balea mleko za kosu, moja kosa je suva, gusta i kovrdzava i ovo mleko mi lepo spusti (inace imam problem sa previse volumena), zagladi i omeksa kosu, definitvno moj omiljenu proizvod za kosu ikada, mada mislim da nekome sa tankom i ne bas bujnom kosom ne bi odgovarao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaljeno Baleino mlijeko..probala sam, i u pravu si: to je super za gustu kosu puni volumena, za nas smrtnike s tankom i jadnom , malo je prebogato :/

      Izbriši
  3. Takodje na preporuku divne devojke sa bloga zdrava kosa odliucila sam da probam ovo pakovanje, nadam se da ce i moji utisci biti isto toliko pozitivni. Uzgred, kosa Vam je divna :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da čitam o tvojim utiscima :))

      Hvala ti :)

      Izbriši
  4. E nisam ovo probala. Nekako mi je kosa poslednje za sta trazim neke super proizvode uglavnom kupujem drogerijske stvari. Pojma nemam sto. Valjda ako budem imla neki problem sa kosom i to sto koristim mi ne bude dovoljno onda cu da potrazim nesto bolje. Ponekad kupim neku bolju i skuplju stvar ali retko :) Bas mi se svidja ovaj post. Mislim da se ne bih slozila sa samponom. Volim i navikla sam na one koji lepo pene i kosa je posle meka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoja kosa izgleda zaista zdravo i lijepo. Moja je jako uništena od bojanja, zime, uvjeta na poslu...

      Volim ponekad uložiti u malo bolju njegu i drago mi je da nisam razočarana kao prošle zime s hvaljenim Kerastase.

      Izbriši
  5. HBP kupih iz istog razloga i po preporuci iste devojke, ali nisam još počela da koristim pošto želim da dam pravu šansu proizvodima koje već isprobavam. Piši i o tom mleku, taman da kupim i njega pa da počnem da koristim kad i HBP :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da čitam i tvoje dojmove, pišem o mlijeku što prije. Predivno je. Na onu foru Revlon Unique ali puno, puno bolje barem za mene.

      Izbriši
  6. Jako me zanimala recenzija HBP maske, ali trenutno mi kosa nije u lošem stanju tako da preskačem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si napokon zadovoljna svojom njegom i rezultatima :))

      Izbriši
  7. Jako mi je drago da si pronasla nesto sto ti odgovara jer si vise puta pisala o svojoj borbi s kosom :) ja nekih vecih problema nemam ali zato se moja kosa izrazito brzo masti pa su dva dana bez pranja iste ko dobitak na lotu :) probala sam razno raznih sampona ali vec drugi dan kosa bi mi vec bila sljepljena... Spas sam pronasla u prejeftinom samponu iz mullera aiko a doista ocekivanja nikakva nisam imala, izbacila iz upotrebe balzame za kosu. Otkrila sam ulja koja ne maste vec samo lijepo njeguju,.Trenutno nakon pranja namazem ruke sa nuxe suhim uljem i lagano prodem kroz kosu. Ona je fino mekana, hidratizirana, ne leti posvuda i ne masti se bar dva dana :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulja su predivna za kosu i zaista je potrebno samo pronaći ono koje najbolje odgovara. Nuxe je predivno, najmanje masti i lijepo njeguje. Nažalost, meni se kosa jako brzo zamasti tako da sam još u potrazi za svojim THE uljem.

      Izbriši
  8. Jel netko zna gdje se moze kupiti u Rijeci ili preko koje stranice na netu je najblje kupovati Davines preparate?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje ti je pitati Davines Hrvatska na FB-u, a imaš i na feelunique.

      Izbriši
    2. na feelunique sam gledala ,nema...

      Izbriši
    3. Dala bih ruku u vatru da sam vidjela nedavno...no na Jagodi ima sigurno

      Izbriši
  9. HBP se koristi nakon pranja kose, a ne pre! Koristim ga oko dve godine, pre kupovine sam apsolvirala internet sajtove na temu ovog pakovanja. Najviše verujem zvaničnom Davinesovom sajtu. Ne verujem da su u poslednje dve godine promenili formulu, imam isto ovakvo pakovanje (ambalažu). Odakle tebi podatak da se stavlja na suvu kosu??? Ja ne znam ni kako bih ga na suvu rasporedila kako je koncentrovano. Ćemu svrha pakovanja kad ga naneseš na slojeve prašine prljave kose, a onda fino opereš šamponom? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ju koristila nekoliko pita nakon pranja, dok nisam slučajno okrenula kutiju i ugledala deklaraciju na kojoj piše: "Nanijeti na suhu kosu, raščešljati cijelom dužinom kose, ostaviti 10 minuta da djeluje te isprati"

      Zatim sam počela tako koristiti i moram ti priznati da mi je učinak bio puno bolji. Ne znam da li je to neka greška, ali tako piše na mojim uputstvima koje nisam odmah u početku uočila.

      Izbriši
    2. Na mom pakovanju piše da se drži 10 minuta na srpskom, ali ne piše pre ili posle, a moram da pročitam ponovo šta piše na engleskom.
      Ja ga uvek stavljam nakon pranja i držim po 20tak minuta. Ovo pakovanje naprosto obožavam :)))
      Na njihovom sajtu je pisalo posle pranja...

      Izbriši
    3. Sada sam potpuno zbunjena, morat ću pitati svoju frizerku, tako piše na deklaraciji, mada na pakiranju piše "after shampoo"...šit, izgleda da je tu neka greška nastala . U svakom slučaju, isprobaj na suhu kosu, baš me zanima tvoje mišljenje

      Izbriši
    4. Sada sam oprala kosu i stavila Vegatarian Miracle :)

      Pogledala sam pakovanje HBP, na engleskom piše posle šamponiranja ( i to su dva puta naznačili), staviti pakovanje i držati 5-15 minuta sa ili bez izvora toplote ( zagrevanja) i potom pažljivo isprati.
      Ja sam jednom prilikom probala da ga stavim na suvu kosu, ali tada mi je kosa bila jako oštećena i kidala se. Kidala se i od pakovanja, jer je kao Pavlovićeva mast koncentrovano. Sada, ne znam kako bih ga rasporedila po kosi. Znam samo, da treba da ga koristiš mesec dana, a onda samo povremeno. Meni se desilo da sam preterala,pa mi je kosa u jednom momentu bila kruta jako. Ne treba zdravoj kosi toliko proteina, to je barem neko moje iskustvo. Dve godine ja obavezno imam HBP u kući, ali obavezno :D Kad sam ga kupila bila sam spaljena, a u međuvrenu mi je porasla zdrava kosa, oštećeno sam još početkom sada prošle godine, ošišala i ne eksperimentišem više. Hoću da kažem da sam probala HBP i na jako oštećenoj kosi i na zdravoj i ima velike razlike. Pisala sam i ja o njemu na početku blogo-karijere, moje mezimče :) Nema boljeg pakovanja za mene, ja za negu kose ne štedim naprotiv, HBP se pokazalo kao najbolje do sada. Tu mu je Kerastase za petama :D
      Što se upotrebe tiče, ja najviše verujem proizvođaču, oni znaju najbolje logično je. Znači ono što piše na kutiji i ono što piše na njihovom sajtu. Sad, što se vremena držanja tiče to može biti individualno u zavisnosti od stepena oštećenja kose. Mada, tebi ne treba više od 15 minuta, lepa ti je kosa ne kudi je bez veze :D I meni je pored sve nege malo suvlja sad, normalno je to zima, grejenje :*

      Izbriši
    5. Tako piše i na mom pakiranju- after shampoo. Hmmm, očito je došlo do nekog nesporazuma, u svakom slučaju ova maska je dragocjena, meni je djelovala na svaki način i puno pomogla. Sad ju ne koristim jer je kosa došla do neke dobre faze i slijedeće bih uzela tu Vegeterian Miracle što si mi već odavno nahvalila kao redovno njegu.

      Zima je katastrofalna za kosu, isušuje se, izgleda metlasto i oštečeno i ovakav kvalitetan tretman bi svatko trebao povremeno napraviti bez obzira na stanje kose.

      Izbriši
  10. wow sto ti je narasla kosaaaa :)))
    ja sam po pitanju njege kose kao muskarac (ili gore :D ), samo sampon i to je to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco :))

      I ja sam do nedugo, no ti se ne bojiš i nemaš takvih problema. Mojoj kosi su počeli biti potrebni intezivni tretmani.

      Izbriši
    2. E zato kad budem krenula sa farbanjem (sad pokoju sijedu maknem makazicama :O ), znam kome cu se javiti :**

      Izbriši
    3. Hahahaha, može, znaš ko ima punooo iskustva :))

      Izbriši
  11. kosa ti izgleda super, ali moram napomenuti da i lice izgleda cisto :) elem, ja sam proteklu godinu i pol koristila CHI silk infusion koji osim predivnog mirisa je najbolja stvar na kosi koju sam probala. koristila sam i sampon i regenerator infra treatment, medjutim mislim da je ulje ipak najbolje iz ove linije. mala bocica moze da potraje oko 2mjeseca, ako se dobro sjecam. jos jedna stvar koju sam probala i koja me odusevila jeste GK(global keratin) od njih sam koristila samo regenerator. ovi proizvodi se nazalost mogu naruciti samo online http://www.folica.com/hair-care/hair-oils-and-serums/chi-silk-infusion ;http://www.folica.com/hair-care/hair-conditioners/global-keratin-moisturizing-conditioner ali su vrijedni i mogu da traju mjesecima. ovaj regenerator meni je trajao vise od pola godine. kod nas se moze nabaviti makadamia ulje za koje bih rekla da ima slican ucinak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekoliko puta si mi ukazala na te proizvode i ove godine ću ih sigurno naručiti i isprobati. Meni makadamija nažalost nije nešto specijalno pomogla, ali se slažem da je divno za kosu.
      Rade linkovi, potrebno ih je samo kopirati u internet traku i hvala ti puno na njima :))

      Izbriši
    2. ja sam sretna jer se makar lakse pocesljam sa njom (makadamija), dok ne narucim opet chi ili mozda cak ovu tvoju da probam kada je ovako hvalite..meni je kosa prirodna, dakle suha i zimi mi najvise strada dio kose oko vrata od kaputa, salova i stalnog petljanja. .

      Izbriši
    3. Moram se još pozabaviti makadamijom. Nisam ju probala osim kao sprej za kosu i obavezno moram isprobati i chi. To je slijedeće što naručujem :)

      Izbriši
  12. jako me privlači maska, to bi bilo nešto baš za mene čini mi se...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je kosa u lošoj fazi kao moja i za brz oporavak, svakako isprobaj. Postoje čak i testeri u frizerskim salonima

      Izbriši
    2. a je li možda znaš u kojim salonima se u zg može nabaviti? ne mogu naći...

      Izbriši
    3. Imaš u frizerski salon Opium na Kaptolu , studio Etra na Novoj vesi

      Izbriši
  13. HBP je i dalje najbolje pakovanje za kosu koje sam koristila u životu! Kosa kao svila, sjajna, divna, zdrava <3

    OdgovoriIzbriši
  14. HBP je nesto najbolje za oporavak kose!
    Koliko vidim kosa ti je divna :) . Za odrzavanje rezultata koje je nacinio HBP sad mozes koristiti VM.
    A to sto si masku drzala prije pranja se preporucuje tankoj kosi sklonoj mascenju ,tako da nisi pogresila. Ja to cesto radim ,ali navlazim predhodno kosu da bi se maska dobro rasporedila.
    Danas sam trazila to mleko i imaju samo ulje :(.
    Pozdrav od Danijelee !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa baš mi je drago da si se javila i riješila nam ovu misteriju. Znači, maska se može koristiti na dva načina, i nije čudno da mi je odgovarala prije pranja jer je moja kosa upravo to- tanka i sklona maščenju.
      Ulje nisam još probala, a za mlijeko ima i testera, tako sam ga ja prvi put probala.

      Izbriši
  15. odlična recenzija i preporuka, voljela bih ovo probati :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Iskreno nisam ni čula za njih… ja sam se uhvatila Loreal Proffesional šampona i koji god probam nije mi dobar kao on, ali priznajem da me ovo mlijeko zainteresiralo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mlijeko je divno, s obzirom da znam koliko voliš Revlon Unique One, i ovo mlijeko bi ti se jako svidjelo:)

      Izbriši
  17. kosa ti je stvarno puna i lijepa! Vidi se bas razlika. Maja

    OdgovoriIzbriši
  18. Taman sam u potrazi za učinkovitim proizvodima za kosu, recenzija ko naručena :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoje testeri, obavezno isprobaj, jedva čekam tvoje mišljenje :)

      Izbriši
  19. Nisam nesto mijenjala rutinu za zimu, ali bi trebala jer me ne slusa kosa onako lijepo kao ljeti, a i treba joj konacno jedno sisanje. Svidja mi se sastav maske i veliki joj je plus sto se stavlja prije pranja, nema mi gore nego deset minuta cekat u tusu da maska odradi svoje

    OdgovoriIzbriši
  20. Maska mi izgleda super super, a i tvoja kosa također! :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve djeluje primamljivo, a posebno mi je privlačna maska. :)

    OdgovoriIzbriši