Glo therapeutics: Retinol CS serum

Posted by Dear Skin at 18:59


Posljednih pet mjeseci, koristila sam proizvod koji vam danas predstavljam, a dobiven je na recenziju od strane  Bahlen Beauty Studia.


OPIS PROIZVODA:

- radi se o serumu za lice Retinol CS koji je namijenjen ublažavanju bora i širokih pora s teksturom bogatom sastojcima poput retinola, glikolne kiseline i prirodnih posvjetljivača tena.

- Glo-Therapeutics proizvode možete vidjeti na ovom linku, kod nas je dostupan samo dio asortimana.


Pogodan je za zrelu kožu, kožu oštećenu suncem, aknastu i suhu kožu, te prije kozmetičkih tretmana.


PAKIRANJE:

- bočica od 30 ml od čvrste plastike i pumpicom za lako doziranje proizvoda.



TEKSTURA, MIRIS I UPIJANJE:

- rijetka, prozirno žućkasta tekućina koja se brzo upija;

- miris nije posebno privlačan, jako se osjeti alkohol, ali se ne zadržava predugo na koži.


NAČIN KORIŠTENJA:

- serum se koristi 2 do 7 puta tjedno, isključivo navečer prije spavanja. Na potpuno čistu i suhu kožu, nanese se dovoljna količina, meni su bila potrebna 3-4 stiska pumpice za cijelo lice i vrat, izbjegavajući kožu oko očiju.

U početku sam ga zaista koristila dva puta tjedno, no posljednja tri mjeseca stavljala sam svaku večer, ali napominjem da je moja koža navikla na razne kiseline. Ne preporučujem prva dva mjeseca češću upotrebu od dva puta tjedno zbog mogućih reakcija kože na retinol ili glikolnu kiselinu.

- nakon 30 minuta, nanijeti hidratantnu kremu.

SASTOJCI:



- Retinol CS serum sadrži 3% retinola i 4% glikolne kiseline, što je prilično mali postotak ako očekujete neke revolucionarne rezultate. 
Ph je nizak (2,3) što je dobro jer pomaže boljem upijanju u kožu.

- loša vijest je alkohol denat koji je na samom vrhu popisa sastojaka, a mogući je iritans za kožu, posebno osjetljivu. 

- dobra vijest: antioksidanti u sastojcima koji djeluju protupalno, adstrigentno, vlaže i smiruju kožu.


DJELOVANJE:

- kako sam već napisala, koristila sam ga posljednjih pet mjeseci i toliko mi je trajala bočica, iako sam u početku koristila dva-tri puta tjedno, ovaj serum može potrajati i do pola godine bez ikakvih problema.

- nažalost, kod mene su učinci mršavi: pore su i dalje jednake što mi je primarni problem. Kod bora nema posebnih pomaka; imam nekoliko dubljih bora koje su prilično tvrdokorne i počinju se lagano peglati otkako koristim jedan drugi režim.

- u središnjem predjelu lica primjećujem čišću kožu i pore se manje pune, no nisam sigurna koliko je to utjecaj seruma, a koliko moje redovito čišćenje lica i maske koje koristim.

Uglavnom, serum me nije oborio s nogu i mislim da se za njegovu cijenu mogu pronaći puno bolji i učinkovitiji preparati.
Ima premalen postotak djelatnih tvari, ovisno kakve su Vam proširene pore, ne možete očekivati posebne pomake.

 Preporučila bih ga kao pripremu lica za "jače" tretmane i u slučaju da nemate osjetljivu kožu, uz obavezno pridržavanje uputstva i korištenje visokog spf-a tokom dana što ne piše u uputstvima, ali je jako važno!

CIJENA I DOSTUPNOST:

- zaista ne znam koliko ovaj serum točno košta jer sam ga, kako sam napisala, dobila na recenziju.
 U  Bahlen Web Shopu ne vidim u ponudi ovaj proizvod, ali uspoređujući cijene ostalih seruma, pretpostavljam da mu je cijena između 200 i 400 kn (25-55 eur).

Jeste li isprobale proizvode Glo Therapeutics? 
Koristite li proizvode na bazi retinola i/ili glikolne kiseline?

23 komentari:

  1. Odlična recenzija!Šteta što su proizvod upropastili sa alkoholima. Sviđa mi se ova kombinacija glikolna retinol i sasvim bi dobro djelovao na ne zahtjevnu kožu da se malo ispegla i osvježi. Kako si lijepo rekla ima puno jeftinijih i učinkovitijh proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valjda je najlakše i najjeftinije sve lijepo otopiti u alkoholu, no može to bolje za našu kožu, a i povoljnije :D

      Hvala :)

      Izbriši
  2. Uh, jedva sam cekala ovu recenziju i eto, ispade da nije cemu... Posebno ne za nas koji smo navikli na takve proizvode pa od svakog novog trazimo da bude jos bolji XD
    Sve u svemu, nije ga lose imati i koristiti ali kao sto si rekla, za taj novac se mogu naci ucinkovitiji proizvodi. Dobro je za "pocetnike" a za nas malo iskusnije, trazimo i trebamo vise procenata i retinola i glikolne kiseline.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti privuku pažnju proizvodi s retinolom i kiselinama, kao i meni. Nažalost, ovaj proizvod nije za nas :/

      Izbriši
  3. Odlicna recenzija: iskrena i profesionalna. Mislim da zbog toga toliko ljudi i voli tvoj blog. Zao mi je sto nisi zadovoljna ucinkom, ali iskreno to sam i ocekivala jer je ovo klasicna kombinacija, retinol i kiseline, koje ne idu skupa i takvi proizvodi obicno ne djeluju spektakularno. Stvar je u tome da kiselinama pase sto nizi pH, manji od 5, dok je retinol vrlo nestabilan i raspada se vrlo lako u losim formulacijama. Ono sto ga cini stabilnim je, izmedju ostalog, i pH visi od 6, idealno 6-8. Tako da to dvoje nazalost moze vrlo tesko u jednom proizvodu:(. Nije mi poznat ovaj brend, mozda oni imaju neki svoj patent, al obicno je to tako. Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina, nažalost, ne mogu ništa posebno hvale-vrijedno napisati. Možda je nekome tko nije navikao na kiseline ili retinol, učinak ovog proizvoda dovoljan, no zaista ne djeluje spektakularno ni na pore, ni na bore a kamoli na hiperpigmentacije.

      Hvala ti što si nam objasnila ovu zavrzlamu oko spojeva i Ph, zaista zlata vrijedna informacija :))

      Izbriši
  4. mene zanima koji to drugi režim koristiš da su ti se počele peglati tvrdokorne bore? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radi se o jednom serumu s matičnim stanicama kojeg već izvjesno vrijeme koristim isključivo na bore. Čini mi se da se vidno popunjavaju, samo još moram do kraja potrošiti da vidim da li je efekt dugotrajan.

      Izbriši
  5. Odlična recenzija ;))) žao mi je što nije zadovoljio tvoje kriterije. Meni ovakvo što još uvijek ne treba *kucaoddrvo* :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell:)

      Definitivno ti ne treba još :)

      Izbriši
  6. Hoce biti recenzija rezima protiv bora? Lijepo prosim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I mene zanima taj tvoj "drugi režim" :-) !?

    OdgovoriIzbriši
  8. Žao mi je što ti se nije bolje pokazao. Nisam koristila nijedan njihov proizvod.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Martina;moze li jedno pitanje nevezano za ovaj post?(zanima me odgovor a ne znam kako drugacije ti se obratit;)
    Vidila sam na "ogledalu"da su se kod nas pojavile GlamGlow maske...vrlo hvaljene kod stranih youtuberica.cijena nije mala,pa me zanima jesi li ih vec imala priliku probat i vride li uopce ista?puno hvala.mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mirta, i ja jedva čekam Martinin odgovor, baš sam vidjela te maskice. pošto su 300+ kuna, tko zna dal opravdavaju cijenu.

      Izbriši
    2. U mom zadnjem new in-u, mogli stevidjeti probice GlamGlow supermud maske i Youthmud. Šta ja znam, sastav je relativno ok ali ništa spektakularan, efekt na licu jednak mnogim sličnim proizvodima koje sam do sada koristila tako da me nisu posebno oduševile .
      Dosta isušuju. Jedino me zanima Glamglow maska oko očiju, nju još moram probati.

      I da, ako planirate kupnju, mislim da je preko neta povoljnije , a postoje i manje verzije za probu.

      Izbriši
    3. Hvala na odgovoru...otisla sam ih prije posla bar skicnut;))kako izgledaju...nisam odolila.mirta

      Izbriši
  10. Šteta, a stvarno si mu dala veliku šansu od 5 mjeseci. Baš čudno kako su ti ga dali, a nemaju ni cijenu u shopu... :O Ja pretpostavljam da je cijena koju ti pretpostavljaš točna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Šteta da se nije pokazao boljim, željno čekam post o režimu protiv bora :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. još jedan dokaz da nije zlato sve što sija, za tu cijenu ti bi zbilja trebao nešto i raditi... a sad čekam novi post da vidim što to kod tebe djeluje protiv bora :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Preskačem. Naučila sam se čitati sastojke, pa čim vidim alkohol ni ne dajem šansu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Preskačem :/ ali bilo je dobro saznati to kroz post da zaobiđem ;).

    OdgovoriIzbriši
  15. Steta da nije bio uspjesniji, ali dobro je da si nasla nesto sto bolje funkcionira :)

    OdgovoriIzbriši