Green Girl : On Cloud Nine suho ulje

Posted by Dear Skin at 00:14

Iako još nisam uvela službenu kategoriju na blogu "proizvod mjeseca", večerašnji proizvod o kojem Vam pišem zaslužuje tu titulu po svim mogućim kriterijima koji su kada su ulja u pitanju, kod mene vrlo visoka.



OPIS PROIZVODA:

 Brzoupijajuće ulje koje hrani kožu bez osjećaja masnoće. Nakon tuširanja umasirajte ga u kožu, upit će se za par minuta, a koža će biti mekana, mirisna i nježna, bez zatezanja. Pogodno za korištenje na tijelu, licu i kosi. 
Ulje miriši na macerat gardenije u kokosu (poznat kao monoi miris). 


PAKIRANJE:

- ulje je pakirano u staklenu bočicu sa sprej pumpicom radi lakšeg nanošenja u količini od 100 ml.
Ulja je uvijek dobro pakirati u staklene bočice, plastične nisu dobar izbor.

- sprej pumpica odlično raspršuje proizvod. Ne propušta niti izbacuje previše ulja, vrlo je kvalitetna što je veliki plus. Ako išta mrzim, to je ne kvalitetni "otvor" proizvoda koji s vremenom prestaje funkcionirati.

- ja osobno, raspršim potrebnu količinu u dlan pa nanosim na željene dijelove tijela, lica ili kose

- bočica je prozirna što ne utječe na kvalitetu čuvanja proizvoda jer se radi o stabilnim uljima, dok se  mješavine za lice moraju pakirati u tamne staklene bočice




TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE:

- kada je opis suhog ulja u pitanju, vrlo je teško govoriti o njegovoj teksturi. Vjerujem da ste isprobali neko suho ulje i već znate kakav je osjećaj takvih proizvoda. Iako je "suho" ipak ostavlja masnjikavi osjećaj, ali se za razliku od ostalih ulja upija vrlo brzo.

- miris je...blago rečeno: božanstven! Barem meni:)  Ljubiteljica sam gurmanskih, opojnih mirisa i među mojim top notama je definitivno monoi- varijacija na temu kokosastih mirisa, bogat, senzualan, gurmanski, ali ne onako bljutavo sladak ili plastičan kakav ste na primjer mogli osjetiti u nekim proizvodima s ovim mirisom, pa Vam izaziva mučninu ili žgaravicu.
Miris u ovom ulju je vrlo prirodan, ne zadržava se predugo na koži pa se ni najosjetljivije osobe ne moraju bojati onog osjećaja "gušenja" ili užeglosti na koži. Za moj ukus, mogao bi se komotno i duže zadržati, ali očito je moja koža gladna svih ovih divnih sastojaka pa tako i miris ne ostaje koliko bih htjela.

- upijanje na mojoj koži koja je momentalno u zimskom dehidriranom stanju je prilično brzo.
Kao što znamo, sva ulja je dobro nanositi na vlažnu kožu. Kod ovog proizvoda, upijanje je jednako brzo kako na vlažnu, tako i na suhu. Naravno, ne možete očekivati da će netragom nestati s kože, osjećaj lagane masnoće je prisutan oko 10 minuta, a nakon toga ostaje svilena, nahranjena i senzualna koža.

NAČIN KORIŠTENJA:

- On Cloud Nine suho ulje je višenamjensko ulje. Koristi se za sve što Vam padne na pamet: tijelo, lice, kosu...

- ne postoje neka posebna pravila kod ovakvih proizvoda već se koristi individualno.

 Koristim ga na način da poprskam količinu ulja na dlan- ujutro umjesto seruma, par kapi utrljam na obraze, nakon pranja kose, nanesem na mokre vrhove gdje se pokazalo odličnim jer se brzo upija i njeguje, te se na kosi ovaj divan miris najduže zadržava.
Potom, nanosim na vrat, dekolte i grudi kao noćnu njegu, te često napravim i masažu lica.
Koristila bih ga rado za cijelo tijelo, ali ipak ga štedim koliko je moguće :)

SASTOJCI:


- coco-caprylate, caprylis, biljno ulje makadamije, biljno ulje suncokreta, biljno ulje argan, shea olein, prirodni miris, tokoferol

-mislim da je ovdje sve jasno: proizvod je nekomedogen, bez silikona koje često nalazimo u sličnim proizvodima, odličnog sastava koji njeguje i kožu i kosu.


ZAKLJUČAK:

Godinama koristim suha ulja i zaista mi je nezamislivo ostati bez ovakvog proizvoda.
Međutim, na kraju se ispostavi da ih koristim za njegu tijela što nije baš isplativa investicija.
Razlog je što mnoga suha ulja zamaste kosu bez obzira koliko"suha" bila, a na lice se nisam usudila stavljati iz straha da ne začepi pore i napravi kaos.

On Cloud Nine ulje od autorice čijim rukama neizmjerno vjerujem,koristim i na licu i na kosi.
Doduše, ne svaki dan i ne na cijelom licu već na obrazima koji su mi najviše dehidrirani i crveni.
Nisam sigurna kako bi se ponašalo na masnoj koži.Pretpostavljam da bi bilo prehranjivo, ali i masnokošci mogu uživati u blagodatima ovog ulja koristeći ga na mnoge druge načine.
Suha i mješovita koža, bez straha mogu koristiti: ne radi nikakav nered,ostavlja osjećaj neizmjerne glatkoće što je meni,laiku, velika misterija obzirom da proizvod ne sadrži silikone.

CIJENA I DOSTUPNOST:

- 100 ml -110 kn (14,5 eur), kod Green Girl, koja nakon narudžbe kreće u izradu svježeg proizvoda i kojem je potom rok trajanja minimalno 6 mjeseci uz čuvanje na tamnom i hladnom mjestu ( ne mora se držati u hladnjaku)

- Green Girl proizvodi dostupni su svima: Srbija, Crna Gora, BiH i dostava je vrlo povoljna.

Jedina "mana" ovom proizvodu je: STVARA OVISNOST, što za posljedicu ima brzo trošenje jer će te kao i ja jedva čekati da svoju kožu počastite ovim luksuzom :)

Edit: Green Girl, želimo i zlatnu verziju ovog ulja!

Koristite li suha ulja? Čini li Vam se da se ja sve više oduševljavam aromakozmetikom? :D









65 komentari:

  1. on, a ne one cloud nine :) inace redovno citam blog i uzivam naravno! lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispravljeno, skužila sam nakon objave, mada je za mene ipak One momentalno :))

      Hvala ti <3

      Izbriši
  2. Zahvaljujuci tebi,i ja uzivam u ovom ulju:-)
    Prekrasno je,potpisujem recenziju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi vidjela kako je dobro? Drago mi je da se slažemo i imamo isto mišljenje :))

      Izbriši
  3. Znala sam da će mi se svidjeti prije nego sam pročitala :D Već mi je podugačka lista sa narudžbom koju sam pripremila za GG i sad me nagovoriš i na ovo :P :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je ulje koje bi svaka žena trebala imati :D

      Posebno vi na moru,gdje ima dosta bure i vjetra, a nas na kontinentu,miris odmah "baca" na more :D

      Izbriši
  4. I eto, još jedno ulje i još jedan GG proizvod na mojoj listi želja :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divno je, nećeš se pokajati, posebno za tvoju suhu i nježnu kožu :)

      Izbriši
  5. sorry sto postavljam pitanja nevezana za temu, no...
    1. vidjela sam na fb-u da koristis kreme za depilaciju. zanima me koliko ti drzi depilacija njima? zanima me njihvoa ucinkovitost
    2. (ekstremno glupo pitanje, ali ipak :D) nedavno sam kupila 2 farbe za kosu i na netu provjerila da su stare 4 i 7 godina. nisu uopce otvorene. je li to mozda moguce koristiti?
    hvala najljepsa, unaprijed! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema problema, rado odgovorim koliko znam.
      Što se tice depilacije, ja imam osjetljivu kožu sklonu pucanju kapilara , od lica prema nogama. Zato koristim ili kreme ili britvice (za tijelo). Nedavno sam kupila Afroditinu kremu za depiliranje lica( baš tako piše na njoj) i preporodila se. Napokon neka krema koja me ne iritira a za 3 minute skida dlake s lica. Vidjet ćemo na duže staze.
      2. jooj taj ebay i net, ja sam milion puta kupila stvari jako stare. Iskreno, ovisi o bojama ali vjerojatno su standardne , prepune konzervansa pa im rok može biti tako dug, ipak, ja bih na tvom mjestu isprobala na nekom dijelu tijela ili na vrhu kose, nedaj Bože nekakve reakcije na vlasištu.

      Izbriši
    2. Joj odlično što naiđoh na ovaj komentar, moram i ja nešto u vezi depilacije da pitam.
      Depilacijska krema ne uklanja dlačice iz korijena, je li tako?
      Ukoliko uklanjaš nausnice depilcijskom kremom- da li ti onda koža iznad usana bude sivkaste boje (kao kod muškarca nakon brijanja)?
      Naime ja imam takav problem i sad ne znam što da radim, plačem, surfam po netu i tražim pomoć:(
      Ja nisam nikad brijala nadusnice niti sam ih uklanjala depilacijskom kremom, nego sam ih izdepilirala šećernom pastom - i- sad mi je koža tu sivkasta i vidi se da su tu bili brkovi
      Postoji li neka krema koja će mi vratiti normalnu boju kože?

      Izbriši
  6. Super je ulje :) Ja ga koristim već par tjedana svaki put nakon tuširanja i spašava moju suhu kožu u ovo hladno doba. Nisam ga koristila na kosi jer za to imam svoja ulja za kosu ali za tijelo je odlično. Nisam bila fan suhih ulja jer im treba dugo da se upiju no kod Green Girl se upije odmah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo zadovoljstvo. Ja oduvijek volim suha ulja, kod mene se prilično dobro upijaju sva, ali ovo me oduševilo em zbog mirisa, em radi sastava :)

      Izbriši
  7. Ide na wish listu. Opsjednuta sam sa svim monoi proizvodima (ili onima koji tako mirišu), pogotovo uljima za tijelo pa mislim da bi ovo mogao biti moj prvi Green Girl proizvod. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je tako, onda je ovo ulje pun pogodak za tebe:)

      I ja sam opsjednuta svime što ima naziv Monoi, Tiare...::D

      Izbriši
  8. Uf, ovo super zvuči makar bi mi bilo draže da je i sastavom kao monoi (kokosovo ulje, gardenija), ovako mi je ipak preskup :/
    Imam ovaj s iherba i isto mi miriši odlično, idealan je za ljeto :))) - http://www.iherb.com/Monoi-Tiare-Tahiti-Coconut-Oil-4-fl-oz-120-ml/13254

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo nisam sigurna što si htjela reci i sa cime usporediti. Ovo nije Monoi ulje, ovo je suho ulje sa mirisom Monoi.
      Kokosovo ulje i gardenija ne daju suho ulje niti je uopće sličan tip proizvoda tako da se ne može uspoređivati.
      A i kokosovo ulje je kruto pa bi to onda bilo gusto, ne bi izlazilo kroz pumpicu.
      Ovo nije Monoi ulje već ima samo takav miris i nije mu to svrha, a koliko ja znam,kokosovo ulje je jeftinije pa čak i monoi macerat je jeftiniji od svih ovih ulja koji su u ovom suhom ulju .
      Dakle, ovo suho ulje je mješavina biljnih ulja i frakcioniranog kokosovog ulja pa je stoga brzoupijajuće. Nema veze sa original maceratom gardenije u kokosu, samo ima taj miris, a ako netko želi GG uvijek može upotrijebiti neki drugi miris. Usporedba se može napraviti sa nekim drugim suhim uljem, a ne sa kokosovim uljem u koji je dodan parfem kao što je ovo ulje koje si ostavila u linku.

      Sigurna sam da je i ovo tvoje divno, ali to su dvije različite stvari :)

      Izbriši
  9. Znam kako ti je, znaaaaammmm.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ga i ti imaš i da me razumiješ :))

      Izbriši
  10. Koliko mi je mucno kad pises o njenim proizvodima :/ Hocu i ja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. D
      Sad vidiš kako je meni kad čitam o mnogim nedostupnim brendovima kod tebe :)
      GG može dosta povoljno dostaviti u Srbiju, C.Goru i BiH.

      Izbriši
  11. Zahvaljujući tebi imam ga i ja :) Odličan mi je i meni se miris zadržava na koži :)) Štedim da sad po zimi ali kad zatopli mislim da ću se samo s njime mazati...
    Pod zlatnu verziju si mislila šljokice ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Presretna sam što si zadovoljna, i ja ga štedim koliko je god moguće :D

      Da, mislila sam kako bi bilo dobro da GG napravi za ljeto zlatnu verziju s šljokicama , za nas koji to volimo :)

      Izbriši
    2. Sviđa mi se ideja :)

      Izbriši
  12. I ja glasam za verziju sa šljokicama hihihi :) Makar i ovo zvuči kao savršenstvo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je odlično, no verzija sa šljokicama će biti pun pogodak za ljeto :)

      Izbriši
  13. Nije mi jasno sad kad spominješ kokos, da li ga ima ili ne? Jer sve što ima kokos mi uzorkuje prištiće,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema kokosa, vidi se u sastavu i nema veze sa kokosom niit gardenijom, isto kao što u proizvodima koji miriši na ružu unutra nema ruže u nikakvom obliku.

      Ovdje je dodan miris monoi, ništa više od toga

      Izbriši
  14. Ja sam baš slaba na ulja moram priznati pa mi ovo zainteresiralo.

    OdgovoriIzbriši
  15. ne želim ispast bezobrazna, ali ne razumijem kad ti koja zbilja investiraš u skupe proizvode napišeš kako neki tako "jeftiniji" proizvod štediš kad svatko tko čita tvoj blog zna da ti nije žao dat novce i za doslovno deset puta skuplje proizvode, a sad ovog, kao , štediš jer jadna nemaš novaca. zbilja presmješno.

    inače, divna recenzija, kao i većina na ovom blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anonimna, ja ne razumijem potrebu za ovako suvišnim komentarom. Molim te, pročitaj post još jednom ako želiš jer nisi shvatila.Nisam napisala da ga štedim jer je skup ili nemam novaca, već zato što mi je predobro i zadovoljna sam.

      Riječ "štednja" u ovom smislu nije u pitanju novac, vec kada jako volimo jedan proizvod, onda ne zurimo da ga sto prije potrosimo vec ga "stedimo" da sto duze uzivamo u njemu.

      Hvala :)

      Izbriši
  16. Volim ulja u svakakvim oblicima, baš virujem da je i ovo super.

    OdgovoriIzbriši
  17. zvuči divno i čim potrošim zalihe, kupujem :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U to sam sigurna, znam koliko voliš suha ulja :)

      Izbriši
  18. Shvaćam oduševljene aromakozmetikom i ja sam oduševljena GG proizvodima, mada nisam probala ovo ulje, ali vjerujem na riječ da je uistinu super jer su svi njihovi proizvodi koje imam visoke kvalitete, korisni su i tak divno mirišu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo mirisima neću ni govoriti, a osebno ovo ulje , sama sebe bih pojela nakon njega :D

      Izbriši
  19. Imam nuxe suho ulje tj. imam jos par kapi i mislim da bi mi i ovo bilo odlicno iako pojma nemam kako monoi o kojem pises mirisi. :-) Ali potrosila sam neki dan hrpu love u l occitanu na omiljenu badem liniju tako da cu morati malo stati na loptu kad je o kupovini rijec...bar do rodendana,a on je za par dana. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sigurno si negdje osjetila taj miris, obično ti imaju naziv Tiare ili Monoi ( balea , yves rocher..), onako kokosasto ali ne plaža stil već baš lijepo i senzualno.

      Badem linija!!! Ajme, zavidim, obožavam tu liniju!

      Izbriši
  20. Volim suha ulja ovo mi izgleda odlično, a verzija sa šljokicama za ljeto, ma genijalno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, nadam se da će osvanuti i verzija sa šljokicama :))

      Izbriši
  21. Zvuči primamljivo. Još nisam probala ništa od GG, ali čini mi se da ću pokleknuti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gazdarice: stvara ovisnost :D Ja sam počela sa sitnicama a sad se navukla skoro na sve :))

      Izbriši
  22. Ja cu ga uzeti za lito:) Mogu mislit koji je gust s njim se namazati posli mora:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, imala sma Tiare kremu od Lerbolaria,taj miris najbolje legne nakon plaže :))

      Izbriši
  23. volim ulja, premda sam s njima često u love-hate odnosu ;)
    ovo, kao i sve stvari od gg zvuči odlično... a hebemu zlo, ne mogu virovat da još ništa nisam probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S ovim uljem možeš biti samo u love odnosu, ne znam kome se ne bi dopalo :))

      Izbriši
  24. Obožavam suha ulja pa vjerujem da bi mi se i ovo svidjelo. :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Zvuči očaravajuće :) Ali proizvod sadrži silikone, nije sintetski ali je ipak silikon :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru:)
      S obzirom da si vjerojatno slaba u čitanju sastojaka, molim te, reci nam koji je tocno sastojak u ovom proizvodu silikon?

      Izbriši
    2. Coco-caprylate je alternativa sintetičkim silikonima, on služi da proizvod lijepo klizi i da bude "bezuljni". Dobiven je prirodnim putem i "ne zagušuje" kao sintetički.
      Odgovor na tvoja pitanja zašto prirodni proizvodi lijepo klize a ne sadržavaju silikone, ima i prirodnih alternativa i po tom pitanju :)

      Izbriši
    3. Dakle, došli smo do zaključka: proizvod NE sadrži silikon. Alternativa sintetičkim silikonima NIJE slikon, uostalom, prvi put čujem da postoji prirodni silikon :/

      Izbriši
    4. To je BILJNI silikon izdvojen iz kokosa. Zna biti komedogen i ja ga zato izbjegavam.

      Izbriši
    5. silikon kao sto mu ime govori sadrzi silicij u sebi sto coco caprylate ne sadrzi tako da ovo nije silikon nego ulje sto se komedogenosti tice i "prirodni" sastojci mogu bit komedogeni pitanje je kako tko reagira, ako reagiras izbjegavaj, ali nece svi reagirat. inace ulja zasad jos ne koristim, osim ponekad ullja za suncanje ali ni to mi bas nije najdraza solucija

      Izbriši
    6. Anonimna: Ovako možemo do besvjesti :D
      Coco-caprylate nije silikon već prirodna ALTERNATIVA silikonima, jednako kao što su biljna ulja alternativa mineralnim uljima.Nisu zato to jednaki proizvodi, samo jedno mijenja drugo.

      Što se tice komedogenosti, GG meni nikada ne bi prodala nešto komedogeno, osim toga, ovom ulju je namjena upotreba na tijelu i kosi, moja stvar što ga koristim na licu i nije mi komedogeno.

      Lendoxia: hvala ti na stručnom objašnjenju, znala sam to , ali ne znam ovako objasniti, ipak si ti struka :))

      Izbriši
  26. Podržavam kampanju da GG izbaci ovo ulje sa šljokicama! :)

    OdgovoriIzbriši
  27. I ja se pridružujem kampanji : Želimo šljokice. Inače obožavam suha ulja,a ovo je daleko povoljnije nego npr. NUXE koje inače koristim. Sigurno ću naručiti, jer kao i uvijek vjerujem tvojim preporukama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka draga, godinama koristim Nuxe koje je također divno,One cloude nine me oduševilo i uživam u svakoj dragocjenoj kapljici.
      Nadam se zlatnoj verziji :))

      Izbriši