Kozmetički pregled + NEW IN

Posted by Dear Skin at 19:24


Kao veliki meteoropata, posljednjih mjesec dana, uglavnom se borim s posljedicama južine koja nas je sve zahvatila i njezinim posljedicama na organizam.

Osim što se svakodnevno budim s glavoboljama, uhvatila me strašna kičmobolja pa je tjedan prošao u odlascima na inekcije, masaže, a krenula sam i na jedan zdravstveni tretman za kičmu o kojem ću Vam uskoro opširnije pisati.

Nadam se da ste mi Vi dobro i da se uspješno borite s ovim ludim vremenom.


Bez obzira na ove neugodnosti, u kozmetičkom svijetu, mjesec je bio predivan i sadržajan.

Stigli su mi čak dva paketa iz Sarajeva mojih prijateljica i čitateljica kojim sam više nego oduševljena:


-I love...piling za tijelo, krema za ruke i body losion sve u mom omiljenom mirisu vanilije.
Nikada nisam isprobala ovu marku i zato sam presretna što napokon imam priliku :)

-Kantarion intimni gel, zna moja draga A. koliko je kantarion dobar za intimno zdravlje i poslala mi ovaj gel :)

-Revelique tekući puder, duo blush, dvije olovke za usne, korektor, lak za nokte i ruž, sve nijanse totalno pogođene i po mom ukusu :))

Drugi paket od moje Sarajke, dugogodišnje prijateljice, sastoji se od

- Revelique duo rumenila i ruža za usne

- Puzzle antibakterijski puder kojeg duho želim isprobati, praktičnog rokovnika i ogledala<3

Hvala Sarajke moje, sve je predivno !


Na početku tjedna, moja draga prijateljica, iznenadila me kako ona kaže"sitnicom" i poslala predivan paket sa otoka Hvara <3


Radi se o ručnim radovima:

 -Hvarski medenjaci koje sam morala sakriti od mojih ukućana, hihi

-piling za tijelo ruža-vanilija, koji me svojim mirisom ovaj tjedan doslovno dizao iz mrtvih <3

-sapuni za lice i tijelo, prepuni poznate hvarske lavande <3

- kugle za kupanje koje su doslovno zamirisale cijelu ulicu :))


Stiže mi i divan poklon prijateljice koja je očito znala što želim jer se u njemu nalaze stvari skinute s moje WL !
Hvala draga A <3


U paketu se nalazi:

- Loreal Absolut repair maska za kosu

- Guerlain Teraccota sjajilo za usne

- mini ručnik od finog pamuka kakve najviše volim za nježni piling lica



Potom moja majka donosi iz frizerskog salona novosti za kosu:


Radi se o Magharbian Oil šamponu i balzamu za kosu, te Palco laku i spreju za sjaj kose, ali testiranje će pričekati jer sam momentalno zaljubljena u ovu kombinaciju:


- John Masters Organics šampon iz linije Scalp i Davines All in one milk

Zatim sam još malo kupovala...

Green Girl

Apivita

I dobivala....




Poseban dar kao čitatelj godine na blogu Ksenya Design



Stiže još probica na testiranje...


Poklon od Avon Hrvatska u kojem se nalazi ruž iz nove linije Hidrokolor Absolute, koji sadrži čak
6 elemenata za apsolutno neodoljive i besprijekorno zdrave usne


Proizvodi za lice koji me sve više oduševljavaju:


Bioline Staminal serum za bore i Bioline Sweet Relief  linija za crvenilo lica.

Protega d.o.o. šalje na testiranje i recenziju  Silverex Exclusive kremu za osjetljivu, problematičnu kožu        s nepravilnostima. 



Jako sam znatiželjna glede ovog proizvoda, Silverex sapun sam koristila dugo i puno mi je pomogao kod problematičnih perioda sa kožom.

Za kraj, otkrit ću Vam svoje naredne planove: u tijeku je redizajniranje bloga, uvođenje novih rubrika i puno novih ideja.

Blog slavi ovaj mjesec svoj prvi rođendan. 

Trebam Vašu pomoć u vidu sugestija, kritika, prijedloga i slično.

Pišite mi o čemu biste najviše voljele čitati, što Vam se sviđa, a što ne. 

Svaki prijedlog kao i kritika su dobrodošli :))





62 komentari:

  1. Čestitam na rođendanu i na uspjehu jer si u godinu dana postala jedan od vodećih i najutjecajnijih blogova :)
    Sva sreća ovaj put nisam imala problema sa južinom, a mislim da ćeš ti uz sve ove kozmetičke divote uspjeti bar na kratko zaboraviti na svoje....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Ni ja ne mogu vjerovati da je već prošla godina dana:))

      A što se tice južine, nadam se da će uskoro stati inace se selim u bolnicu :D

      Izbriši
    2. ... Preseli se kod mene ;-*

      Izbriši
  2. Avonovi ruževi su savršeni, navući ćeš se skroz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, već vidim tu činjenicu i prema ovom prvom primjerku :D

      Izbriši
  3. Baš me zanima ova Silverex kremica,nadam se da će recenzija ubrzo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam jako znatiželjna, krecem od danas s upotrebom :)

      Izbriši
  4. Krasne stvarčice! Jedva čekam recenzije, a posebno me zanima kakva će ti biti Silverex krema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:)

      Silverex krecem koristiti, baš i mene zanima i jedva čekam dobro isprobati :)

      Izbriši
  5. Baš mi je žao zbog leđa, suosjećam.. I veselim se postu o leđima jer i mene muče zadnjih nekoliko mjeseci.. Ali zato si imala sve ove divote da te razvesele :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, sve ove divote mi itekako ublažavaju bol . Post o mojim leđima, uskoro, jooooj :D

      Izbriši
  6. od svih divnih stvari najvise me zanimaju tretmani za ledja, imam jako problema sa lumbalnim dijelom, tako da su svi prijedlozi i iskustva dobrodosli!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem, uskoro krece čak serija postova na tu temu uz puno savjeta, a i uskoro ću pisati kako se borim u ovom najgorem periodu bolova.

      Izbriši
  7. Uvod razumijem jer mi je i samoj tako :( i opće nemam utješne riječi :(.

    Noviteti mi se sviđaju pa te oni možda utješe u prvotno spomenutim problemima.

    Za kraj - sretan blogorođendan ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da sve imamo muku s leđima :/

      Hvala draga kumo, ti si za to zaslužna :)

      Izbriši
  8. hjoj koliko divnih stvari imaš ovdje! najviše sam ljubomorna na vichy kutijicu, ta mi je s tetom u plavoj haljini najljepša, ali nisam je nigdje uspjela uhvatiti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Kutijica je divna i zaista najljepša od svih koje su bile u ponudi :)

      Izbriši
  9. Divni noviteti! :) Želim još punooooo blogorođendana! odlična si i prepuna originalnih ideja, samo tako nastavi! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  10. Divni noviteti, ali ja moram da priznam da bih od svega najradje ove kolače sa Hvara mljac, mljac :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, medenjaci su san snova, morala sam ih sakriti od gramzivih ukucana :D

      Izbriši
  11. Srecan Blogorodjendan! Nadam se da ce ti biti bolje. Blog je sjajan, samo nastavi tako i radujem se novim postovima! :)) pozzz

    OdgovoriIzbriši
  12. Pratim tvoj blog od početka i za mene je najbolji odsvih domaćih blogova. Voljela bih čitati malo više o kozmetičkim tretmanima jer sam u tvojim godinama, kada kozmetika sve manje i manje djeluje. Imaš li tako nešto u planu?

    Sretan rođendan i želim ti da brzo ozdraviš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na pracenju i pohvalama :)

      Naravno, pripremam se ove godine na ultrazvuk lica, limfnu drenažu podočnjaka, tretman kisikom, a možda mezoterapiju tako da će se moći puno čitati o tome :)

      Izbriši
  13. Joj draga, toliko divnih stvari na jednom mjestu, da ne znam kud bih prije gledala :D!! Žao mi je zbog zdravstvenih problema, ali evo, da ti bude lakše, i ja sam meteoropat, glavobolja na svakodnevnoj bazi mi nije strana, a prije par dana sam izgleda pokupila i neku želučanu virozu... doslovno me želudac boli što god da popijem/pojedem.... bit će bolje :D A za blog, nastavi ovako, veselim se novom dizajnu i rubrikama... volim tvoje edukativne postove, puno toga sam naučila otkada te pratim, a i oni postovi u kojima si predstavljala nekoliko svojih rumenila i bronzera su mi bili jako zanimljivi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:) Žao mi je da i ti osjećaš posljedice ludog vremena i želim nam svima da što prije prođe :/
      Nadam se da viroza nije jaka i da se dobro liječiš!

      Redizajn će biti temeljit tako da će procedura malo trajati, no nastavljam u istom ritmu , hvala ti što me čitaš :*

      Izbriši
  14. Nastavi kao i dosad:) Najvise volim kad pises o preparativi,a posebno o GG proizvodima:D Sviđa mi se i onaj novogodisnji post kako si se nasminkala-toga bi tribalo bit cesce! A veselim se jako kad budes pisala o favoritima zime,tipa sta te spasavalo od dehidracije,sta te razocaralo itd.Ma sve! Ti znas najbolje.pozdrav iz splita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Jako volim GG i puno njenih proizvoda koristim pa ce biti još puno recenzija.

      Što se tice sminkanja, tu sam pomalo dosadna no trudit ću se uvesti neke nove lookove. Postovi o favoritima i razocarenjima su must have :)

      Izbriši
  15. postavila sma ovo pitanje na suradnickom postu s GG ali ne znam hoce li itko vidjeti tamo pa da ovdje pitam :
    gdje se mogu kupiti GG proizvodi?! postoji prodajno mjesto u Zg ili? ili naruciti, i moze link stranice?!
    stalno citam o GG proizvodima a ne znam di ih kupiti. Inace sam definitivno za prirodnu kozmetiku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Green Girl proizvode možeš vidjeti na njenoj stranici na Facebooku
      https://www.facebook.com/pages/Green-girl-prirodna-aromakozmetika/487655824630013?fref=ts

      a kako ona radi individualno i svježe, nema prodajno mjesto već se sve radi po narudžbii svježe. Također možeš naručiti preko FB-a:)

      Izbriši
  16. Ako moze neki post o mitiserima puno bi mi znacio. Srecan rodjendan, veliki pozdrav iz Beograda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Ana :)

      Jooj, miteseri..ne mogu vjerovati da još nismo tu temu prevrtili, morat ću nadoknaditi uskoro :)

      Izbriši
  17. E ako sam za neki blog ocekivala da ima vise od godinu dana to je onda tvoj. Svaka ti cast sta si sve uradila za tako malo vremena! Potpuno sam odusevljena medenjacima :) i nikada mi ne bi palo na pamet da kupim taj antibakteerijski puder. Vidjala sam ga po drogerijama. Jako sam znatizeljna kakvi ce ti biti utisci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne mogu vjerovati da je prošla tek godina dana, no eto...prvi rođendan!

      Medenjaci nisu samo lijepi nego i jako ukusni, a puder je u fazi testiranja, baš imam što i prašiti s njime :P

      Izbriši
  18. cestitke blogu na prvom rockasu! trebala si organizirat party u kozmetickoj igraonici :D.
    citajuci tvoj blog, tvoje savjete, gostujuce postove i komentare citateljica, puno sam naucila, a zahvaljuci tebi poprilicinu buzu napravila u takuinu ali sve je vridilo pa nek ide zivot :D.
    super su noviteti. apivita intimnu tusiralicu uvik gledam ali nikako da je kupim, malo me cijena odbija pa me zanima detaljnije o njoj. trenutno i vec duze koristim lactogyn, vec dvi godine, ali kao da se tilo zasitilo pa bi volila prominit. maghrabian oil koristim arganovo ulje i miljun puta mi je bolje od razvikanog, a meni beskorisnog i nenormalno skupog mythic oil. također bih rado volila probat avonove nove ruzeve ali odavno nisam vidila zenu s katalozima pa sam izisla iz avonskog đira. i dalo bi se jos o novitetima raspravljati ali mi se ne da gledat ponovo gori XD. e da, jako me zanima ovaj john masters scalp!!! ne mogu naci normalni sampon za vlasiste koje pomalo pecka i cese i brzo se zamasti :/
    sto se tice kozmetickih savjeta za blog ja bih npr voljela da se puuuuuno ali puno vise pise o prirodnoj kozmetici na koju mislim da cu kad tad potpuno pric, ne samo radi financija nego i zato sto virujem da su najbolji ljekovi jednostavni, nepretenciozni i u prirodi (iako dobar kupovni kemijski piling mislim da ce vjecno bit dio moje preparative :)). dakle zanimali bi me postovi o njezi uljima masne/mjesovite koze, o njezi uljima u borbi sa zacepljenim porama, zatim pomoc u rjesavanju fleka, pomoc kod suhog okoloocnog podrucja, ulja za skidanje make upa...zatim ulja u borbi protiv celulita, protiv strija, opustene koze, ulja za osjetljivo vlasiste, nokte koji se listaju i pucaju... citala sam temu o uljima ali bih voljela pojedinacne postove o specificnim potrebama koze lica/kose/tijela...i da se tocno napisu uljne mjesavine koje se mogu koristiti jerbo nekad sam ka malo dite pa mi se sve mora objasnit osobno, doslovno i skolski :D. a od ostale kozmetike, puno vise me zanima preparativa nego dekorativa, posebno serumi i njega za 30+. od dekorative su mi najbitniji puderi jer sto idem starija, sve mi je teze naci odgovarajuci puder. također ne bi bilo lose govoriti i o njezi zubi, dok ih jos imamo XD, mozda neki post o trudnoci i dojenju.
    od nekozmetickih tema bilo bi lipo imati koji lifestyle post :D. voljela bih nekad mozda citati o tome kako se nositi s brigama, a prezivjeti XD, o zivotnim navikama (super mi je onaj post o dorucku!), stavovima...u odnosu na svakodnevicu koju nam 'lijepa nasa' pruza :). kako reagirati ili sto poduzeti u svezi kronicanog nedostatka kulture i ljubaznosti kod ljudi, nepostovanja, bahatosti te cajka/sex 'idolopoklonstva' kod tinejdzera...i sl, ugl među ostalim, siriti međusobnu potporu i pozitivu ali ne u vidu jeftinog povrskog zenskog magazina i poluclanaka na internetu di je vec svaka tema obrađena iz svih kantuna cesto osrednje i polovicno. i jos bih voljela citati o mirisnim svijecama XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga moja, planirala sam party no nažalost, odustala od te ideje. Ovako ćemo virtualno partijat :D
      Dobro da si spomenula, planiram puno postova o prirodnoj kozmetici kojoj se i sama sve više i više okrecem, kako ja tako i moja suradnica koja će nesebično dijeliti recepte i savjete.
      Ti znaš da i ja najviše volim preparativu, no pojačat ću malo postove s dekorativom, možda kupim i bolji fotić pa se ne moram ovako muciti sa svakim ružem riskirajući da se skupe znatiželjni susjedi gledati što ja to radim :D
      Planiram i ubaciti life style postove, mada ne znam kako će to izgledati a da ne budeveć 100 puta prevrnuto.
      Ali, ovaj tvoj komentar i je dao dosta ideja i hvala ti na tome i što me pratiš <3

      Izbriši
  19. Jedva cekam odgovore na Green girl kozmetiku,i na John Masters sampon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj serum sa vitaminom C sa narucila zbog tvoje recenzije i odusevljena sam sa njim.
      sta je ovo crveno u bocicama

      Izbriši
    2. Drago mi je da si zadovoljna kao i ja:)

      Biti će još puno recenzija njenih stvari:)

      Izbriši
  20. Oooo, što volim rođendane....pa čestitam draga!!! I neka još dugo, dugo i sretno raste tvoj mali blog :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ne spominji juzinu uopce i mene muci danima, jedva gledam danas od ovakvog vremena. A od svega su mi najvise upale u oko Avon stvarcice, srce mi je super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Južina me ubi ovih dana :P

      Privjesak je presladak :))

      Izbriši
  22. Sretan 1.!
    Ja bih isto voljela vidjeti više raznih lookova, kako make upa, tako i obleke ;)
    A za leđa preporučam kiropraktiku, mene je spasila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični prijedlozi, ubacit ću više lookova.

      Kiropraktika je mrak, samo treba naći pravog stručnjaka. Preporuke?

      Izbriši
    2. Ja idem u Američku, na Horvaćanskoj ;)
      Kad me nešto gadno zgrabi, odem 2, 3 puta, iako već nakon prvog tretmana osjećam 90% poboljšanje. Kad sam u ok fazama, odem jednom u tri mjeseca!

      Izbriši
  23. jaooo, ovo je rođendanski mesec :))
    dopadaju mi se noviteti, i čekam recenzije za GG novitete :)
    žao mi je zbog problema sa leđima, je l' veruješ da me ista muka
    muči :(( radujem se postu koji pripremaš na tu temu i čitamo se kao i do sad :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja:))

      leđa me ubi doslovno, o toj temi ću posvetiti puno pažnje jer vidim da nas mnogo ima s time problema:)

      Izbriši
  24. I ja čestitam blogu na rođendanu i želim ih još puno, puno :D
    Sve je divno!! Posebno me interesira Silverex, molim te što više o njemu, gdje nabaviti, cijena i sl. stvari kada ga testiraš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Sara :))

      I mene jako zanima Silverex, krenula sam s upotrebom pa ćemo vidjeti :)

      Izbriši
  25. Draga moja,sretan rodendan tvom blogicu i neka ih bude jos puno,puno!!!
    Drago mi je da ti se svidja poklon:-)
    Pusa sa Hvara!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Renchice <3

      Poklon ne da mi se sviđa nego sam oduševljena !!

      Izbriši
  26. Ijao, kakva gomila! Želim tvom blogu srećan rođendan i da ih bude još puno, puno, a tebi da ti brzo prođu bolovi i da uvek budeš super :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Draga moja neka ti je sretan rođendan, tvoj blog me oduševljava iz dana u dan i svako jutro je moje omiljeno štivo i želim da tako ostane još dugo dugo...
    Pozdrav iz BiH

    OdgovoriIzbriši
  28. ajme ženo, kakve stvarčice *.*
    sretna ti godišnjica, tebi prognoziram duuuuugo i plodno trajanje <3
    nisam znala da silverex sad ima i kremice, neko vrijeme smo se držali sapuna ali pomak baš i nisam primjetila pa smo odustali od njega...
    i južinu ne spominji :P

    OdgovoriIzbriši
  29. Ajme koliko divnih stvarčica. Apivitu jedino dijelimo. I super sam zadovoljna. :) Nadam se da ćeš i ti biti. I sretna ti godišnjica, neka ih bude još puno, puno! :)

    OdgovoriIzbriši