Najava nove rubrike+ prvi post: Roaccutane i ja u borbi protiv zla! :)

Posted by Dear Skin at 01:17


Od danas uvodim novu rubriku na blogu koju neko vrijeme planiram i nadam se da će Vam se svidjeti:)

Momentalno je blog u fazi izrade i sve će biti puno preglednije i ljepše. Do tada, novu rubriku možete naći na vrhu stranice pod nazivom " Iskustva i savjeti čitateljica". Tu ću objavljivati Vaša iskustva, recenzije, mišljenja i savjete raznih problema i proizvoda, kako kozmetičkih tako zdravstvenih.
Pozvane ste sve koje želite sudjelovati u ovoj rubrici da se javite na moj mail.

Svrha rubrike je da dijeleći iskustva i savjete pomognemo jedne drugima pune podrške i razumijevanja kako samo mi žene možemo :)

Prvi post u ovoj rubrici otvara Hannah, mlada žena koja će sa nama podijeliti svoje iskustvo u borbi protiv akni :)
Prepuštam Vas Hannah:

Pozdrav za sve čitateljice Dear skin, ja sam Hannah i zadužena sam za današnji post.
Da počnemo. Prvi problemi s kožom su se javili ulaskom u pubertet, sa prvom mjesečnicom. Podrazumjevali su povremenu pojavu prištića, koji su bili tu i drzala sam ih pod kontorlom sve do svoje 20 godine. A onda je uslijedio stresan period na faksu, obnova godine,  kutija cigareta dnevno i moje lice je naprosto buknulo. Pojavile su se akne. Dijagnoza : Acne vulgaris et comedonice. Niko u porodici nikada nije imao i ja sam morala da budem prva, nažalost. Nakon toga slijedi potraga za  dermatologom, u periodu od 5 godina promijenila sam četiri dermatologa, da četiri. I svaki od njih je imao svoju terapiju .
Prva terapija : Skinoren ujutro, Diacneal ( danas Triacneal) navecer, Cleanace gel- umivanje. Trajalo je to par mjeseci , a efekta skoro da nije ni bilo. Nakon toga mijenjam dermatologa, na preporuku ljekara porodične medicine, bolesti dobivam istu terapiju uz Benzaknen, čišćenje lica jedanput mjesečno i pilnig tečnim azotom. Nakon izvjesnog vremena , koža lica se popravila, ali je to daleko od  željenog rezultata.  U medjuvremenu  radjeni i mikrobiološki testovi, svi negativni. Zatim na preporuku dermatologa dobivam Diane 35, od kojih sam imala insomniu  i aritmiju. Te antibiotik Hiramicin, koji je izazvao užasan pad imuniteta, da se  tjedan dana nisam mogla dići iz kreveta. 
U ljeto 2013 'breakout' ponovno, užas, lice nikad gore. A onda na preporuku prijateljice odlazim kod   dermatologa , koji jedino rjesenje vidi u Roaccutane-u. Ja sam ga prethodno Izbjegavala. Ali  razgovor sa njim, i sva objašnjenja koja mi je dao navela su me da ipak razmislim. Dolazim doma, a onda čudo od 'Googla' ponudi svašta na tu temu, i uz sam lijek dodje upstsvo sa nuspojavama otprilike kao dvolisnica iz dnevne štampe. Slijedi hamletovsko pitanje: Piti ili ne piti lijek?
Konačno prelomim i kažem DA.
Za one koji ne znaju, a malo ih je vjerovatno , Roaccutane ili izotretinoin je  derivat vitamina A i spada u skupinu retinoida. Koristi se u liječenju akni  već dugi niz godina i izazva mnoge kontraverze oko same upotrebe. Zbog niza nuspojava koje može izazvati , ali i zbog toga sto NE SMIJETE BITI ili OSTATI U DRUGOM STANJU za vrijeme terapije, ali ni najmanje 6 mjeseci nakon poslednje popijene tablete.  Odredjena koncentracija lijeka se apsorbuje i zadrzava izvjesno vrijeme u masnom tkivu,  a sam lijek spada u skupinu TERATOGENIH ljekova, sto znaci da dovodi do ostecenja ploda.  
Sto se tice mog iskustva sa Roaccutanom, ja nikakvih pretjeranih problema nisam imala. Izuzev suhoće sluznica, a to podrazumijeva sve sluznice, da ,da i vaginalnu i nesto bolnije i obimnije menstruacije, nego inače. Stoga sam povećala unos tekućine.  Usne, usne su posebna priča, jer se  suše  i pucaju užasno, tako da je balzam za usne obavezan, koji je meni trajao 2 dana, ali bukvalno. Oko petnaestog dana terpaije dolazi do naglog pogoršanja (normalan slijed dogadjaja), kada sve izlazi vani i to traje nekih tjedan dana. Ljuštenja  kože u mom slučaju nije bilo, iako je moguce i to. U tom periodu čak sam se natjerala i da prestanem s pušenjem (nepušac već  4 mjeseca!) jer je jedna studija pokazala da cigarete u kombinaciji sa Roaccutaneom zapravo  povećavaju rizik od razvoja karcinoma pluća za 40%. Izbjegavati alkohol, ali sam si ja povrmeneo priuštila čašu crnog vina. Korigovala sam i prehranu, koja je podrazumjevala smanjen unos masti i šećera i prebacivanje na prirodne sokove, gazirane izbjegavti u širokom luku.
  Obavezna kontrola jetrenih enzima i takozvani lipidogram, odnosno nivo holesteroala i triglicerida  u krvi jednom mjesečno.  Ja sam imala sreću da su mi nalazi prije početka terapije i po završetku iste bili skoro identični.
Terapija je trajala 5 mjeseci , prvih mjesec i pol 10mg, zatim 2 mjeseca 20 mg i opet mjesec i pol 10 mg.  Uz upotrebu Retn A kreme, Benzaknen, hidratantne kreme i umivalice, a  izbjegavanje pudera. Sam lijek djeluje na lojne žlijezde, pri čemu dovodi do smanjenja produkcije sebuma i smanjenja same žlijezde i za posljedicu ima suhoću kože,kose i ostalih sluznica (vec sam napomenula).  Sada će skoro pa mjesec dana kako sam gotova s terapijom, izbacila sam i Retin A iz upotrebe, a prešla na LRP Effeclar Duo, koja je savršeno paše mojoj koži  i hidrtantna krema iz apoteke, koju oni prave, uz redovno čišćenje lica kod kozmetičarke jednom mjesečno.
Dnevna doza i koliko dugo ce trajati terapija ovisi od stepena akni i kilaže. Obično  doza ide po kilogramu tjelesne težine, odnosno započinje se terapija sa 0,5 mg/kg.  Jedna kutija  sadrzi 30 tableta od 10mg.  I može se dobiti jedino na preporuku ljekara!!!  Ne uzimati na svoju ruku. Izbjegavati sunce i koristiti kremu sa visokim zaštitni faktorom.
Ja nažalost nisam imala više opcija i pristala sam na Rooaccutane,ali predlažem da probate sve sto se nudi  prije nego se odlučite.  Moje iskustvo je pozitivno, sad zasad, sto ne znači da će i vaše biti. Ostalo je da riješim jos par ožiljaka,   hemijskim pilingom ili laserom. Zatim slijedi održavanje, koje podrazumijeva redovno čišćenje lica i kremice. 
Par savjeta (iz licnog iskustva) :
-dalje prste od lica
-izbjegavajte eksperimente na sopstvenoj koži, tipa pripravljanje maskica u kucnoj radinosti, meni nisu pomogle, čak su i odmogle
-  nadjite dermatologa s kojim mozete razgovarati , iznijeti svoje misljenje i  da to sve sto zajedno radite daje rezultate. Dobar dermatolog,  već  pola posla obavljeno
-čitajte sastav i preparativne i dekorativne kozmetike, sto manje komedogenih sastojaka
-izbacite cigarete, prema najnovijim istrazivanjima postoje tzv. 'pušačke akne'  kod zena 
- izbacite mlijeko iz prehrane, prepuno je hormona
-nakon umivanja, višak vode pokupite običnom papirnom maramicom
-Benzaknen ili Flogocid nek'   su vam  uvijek pri ruci

P.S. slika1. prije samog pocetka terapije
slika2. nastala 15 dana prije kraja terapije... sada je to jos bolje :)



Kakva su Vaša iskustva s Roaccutane lijekom? Imate li savjet plus za sve koji pate od akni?

62 komentari:

  1. Osobno nisam imala problema sa Acne vulgaris, ali moja sestra ima itekako i nadam se da će pročitati ovaj post. Nisam znala da Roaccutane isušuje čak "iznutra", užas. Dobro si napravila što si povećala unos vode. Znam puno žena sa različitim iskustvima tijekom ove terapije , ali svima je više-manje pomogao. Tvoje lice je sada prelijepo i drago mi je da je terapija bila uspješna te da si krenula na manje agresivne preparate.
    I da, čišćenje kod dobre kozmetičarke je izuzetno važno, to svi sa problematičnim licem tvrde.
    Imaš li kakav savjet za lokalne akne, neko učinkovito sredstvo?

    Odličan post, hvala ti što si podijelila svoje savjete i iskustvo sa nama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Martina, hvala na prilici koju pruzas nama, tvojim citateljicama da dijelimo svoja iskustva. Bila je to duga borba, koja jos traje... ali nadam se da cu da izadjem kao pobjednik. :) Ako barem jednoj djevojci, zeni, moj post bude od koristi
      ja presretna.
      Sto se tice lokalne terapije, mislim da je LRP Effeclar daleko ispred svih liniija namijenjenih problematicnoj kozi, a probala sam ih poprilicno. I da, sa Flogociodom mnogo brze zacijeli sav nered koji napravite na licu. Nakon tretmana, par dana ja koristim samo Bivacin (Baneocin) puder i hidratantnu kremu, i pokazalo se kao dobitna kombinacija u tom periodu.
      Ako bude prilike, nakon par mjeseci mozda da napravimo i update... :) Hvala jos jednom <3 :*
      Do narednog citanja!
      HannaH

      Izbriši
  2. Malo sam zastala i razmislila sam u ovome postu gledajući na njega iz dva sasvim različita kuta.
    U prvome sam zamijetila to kako je hormonski disbalans i stresan način života doveo do nastanka akni, što je veoma česta pojava ua razdoblju puberteta. Osim dermatologa, želim naglasiti da je ponekad važno se okrenuti alternativi, odnosno krenuti od onoga što je najteže (prestanak pušenja, dovoljan unos tekućine, prehrana...), a zatim razmisliti o prirodnim riješenjima koji možda ne djeluju na (mladi) organizam tako agresivno. Sa samim uzimanjem lijekova, primjetim da često dođe i do promjene navika, u direktnom primjeru - lijek je bio motiv za prestanak pušenja. To me dovodi do drugog kuta gledanja, a to je onaj sugestivni koji mi se nije svidio. Nemojte me krivo razumjeti, molim vas, jasno mi je koja je tema u pitanju. Ali, lijek kao lijek, mislim da ga nije dobro sugerirati na svoju ruku, iako je u tekstu naglašeno da je to osobno iskustvo. Pišem upravo iz tog razloga što ima veoma veliki broj nuspojava s jedne strane, dok je prelako dostupan s druge strane. Nekim osobama je možda to dovoljan razlog da dođu do njega na svoju ruku, bez da se prethodno posavjetuju sa stručnom osobom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram prokomentirati da si jako lijepo napisala. Nažalost, čak i do najtežih lijekova ljudi mogu doći bez odobrenja i konzultacije liječnika, pa čak i oni ponekad prepisuju bez kontrole i prijeke potrebe. Nadam se da će svi prvo probati sve ostale alternative a onda uz strogi liječnički nadzor i provjeru jetrenih proba kako je Hannah napisala, krenuti na hormonske pilule a potom na ovaj lijek.

      Izbriši
    2. Naravno, i za pilule treba puno opreza kao i one agresivnije lijekove jer i oni također imaju mnogo nuspojava.

      Htjela bih i ja podijeliti svoje iskustvo o toj napasti koje se nikako riješiti... Moje lice je bilo u jednom periodu čak u gorem stanju nego što je prikazano gore na slikama. Naime, imam akne vezane uz menstrualni period, korištenje tekućih pudera, masnu prehranu i stres. Još sam jedna od onih osoba na licu kojoj lice mora biti poculanski glatko čime sam sebi zadala veoma mnogo problema oko ožiljaka od akni. Jednom sam koristila lokalni antibiotik na svoju ruku koji nije dao nikakvih rezultata jer sam ga koristila tu i tamo, kad bih se sjetila i kako bi mi palo napamet. Koristila sam skupe kreme, losione, čistilice, dok jednog dana nisam rekla sebi da je pravo vrijeme da prestanem s takvim načinom života. Uzalud mi sve to uloženo dok se tješim hranom i cigarama, a stanje prekrivam neodgovarajućim puderima. Hranu koja mi smeta sam izbacila, gotovo u potpunosti - u vrijeme PMS-a potpuno, tokom mjeseca je jedem umjereno. Old habits die hard, kažu. Smanjila sam šečer, gazirana pića. Umjeso litre i pol, popijem i do tri i pol litre tekućine zimi (od toga najviše obična voda, zeleni i bijeli čaj). Samim time sam se riješila masne T zone koja mi sada ne predstavlja niti najmanji problem, čak ni tijekom nošenja tih pudera koji naprave akne party na obrazima.

      Zato, moj savjet je, uvijek krenite od onoga jednostavnog i imajte strpljenja. Nađite snažan motiv - nemojte da bude agresivan i prijeteći. Nek to bude malo zadovoljstvo na kraju dana kad se osjećate snažno jer danas niste zapalili cigaretu. Samo danas to gazirano piće zamijenite čajem. Samo danas, učinite to samo danas i svako ostalo "danas" u živvotu. Zavolite se onakvima kakvi ste. Oni pravi ljudi ionako gledaju u mjesto ono mnogo skrivenije od lijepog lica ili tamnih podočnjaka. Nemojte raditi sebi ono što ne biste poželjeli da se dogodi drugima. Mislite na sebe kao organizam u cijelosti, poslažite prioritete, odbacite sve ono negativno, uživajte u svim trenutcima i lijep ten i sjaj u očima će doći sam od sebe.

      Izbriši
    3. Hvala na komentaru .
      U mojoj borbi koja traje poprilicno dugo, probla sm sve, i Roaccutane je bio poslednja opcija. Od promjene ishrane, prestanka pusenja (pa opet vracanja cigaretama), fizicka aktivnost, zeleni caj,...sve, apsolutno sve i nije bilo nekih znacajnih rezultata. Polako je sve to ostavljalo traga na moju psihu i moje samopouzdanje. Zato sam i pristala na Roaccutane. I namjera mi je bila da ukazem djevojkama, da i ako dobiju Roaccutane, uz obavezan nadzor lijecnika i par stvari koje one mogu uciniti, ta terapija ne bude tako lose iskustvo. NE UZIMATI LIJEK NA SVOJU RUKU, to svimi govorim!
      lijep pozdrav
      HannaH

      Izbriši
    4. Veoma si lijepo sve objasnila, i drago mi je što si u konačnici ipak stala na kraj toj napasti. Vjerujem da je bilo teško odlučiti se za takav krajnji potez i veoma mi je drago što si spomenula komponentu samopouzdanja koja igra veoma važnu ulogu u ovakvom problemu. Takoer, ono što uvijek naglašavam i ponavljam te, ali nikako se ne liječiti na svoju ruku! Ni pod koju cijenu.

      Izbriši
    5. Upravo tako! Mnogo utice na samopouzdanje, nazalost, znaju to svi koji su imali/imaju akne. Hvala ti puno.
      HannaH

      Izbriši
  3. Odlican post i tema.:) Ja sam pre tri nedelje krenula da pijem 30 mg svaki dan i samo me jedna stvar buni iz tvog teksta, ti kazes da treba izbaciti mleko a ja od pocetka pijem tablete uz mleko jer koliko znam lek se rastvara u mastima pa je valjda zbog toga bolje ga piti uz mleko ili jogurt..Flogocig i ja koristim a sto se tice nuspojava, pored suvih usana i koze lica ja sam postala i osetljiva na hranu sa jacim mirisom.. Ali u sustini sve nuspojave su minimalne i mogu se kontrolisati.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da ... vitamin A je iz skupine liposolubilnih vitamina, sto znaci da se rastvara samo u mastima. Ja sam primjetila, da mi nakon mlijeka izbijaju novi pristic i akne, malo citala o tome... i nasla informacije oko hormona. Probaj da nadjes na netu tabele sa namirnicama koje su najbolje konzumirati uz terapiju. Ako budes trebala jos neku informaciju,javi se . Sretno s terapijom! Nadam se da ce rezultati biti zadovoljavajuci.
      lijep pozdrav
      HannaH

      Izbriši
    2. Hej, ako baš ne možeš bez mlijeka, nabavi domaće!
      Ili se prebaci na tekući jogurt.

      Izbriši
    3. Neznam, ja nebi preporucila domace mlijeko. Ja jako volim domace mlijeko al mi je lice poludilo od njrga, imala sam akne po obrazima i nisam ih se mogla rjesiti mjesec dana. Onda sam izbacila domace mlijeko, sir i jogurt i lice se ocistilo do kraja. Jedino konzumiram kupovno mlijeko na kojem kuham zobene i to mi uzrokuje nikakve probleme jer je blaze, jos ga ja dodatno razblazim vodom.
      Jedino me muce mrlje od akni pa ako ima tko kakvo ucinkovito rjesenje protiv toga slusam :)

      ivy

      Izbriši
    4. Ja mislim da ni domace mlijeko nje bas najbolje rjesenje. Mozda da pokusas sa sojinim?!
      Ivy- meni super pase ovaj C-serum (DIY) ima pomaka, stvarno. A koristim i cetku za umivanje 2x sedmicno, bas mi fino odradi piling. :)) da probas, ne moze skoditi.
      lp
      HannaH

      Izbriši
  4. Moj savjet je ojačati organizam pravilnom prehranom, krenuti riješavati problem korak po korak i tako možda sporo ali sigurno stići do cilja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na svajetu!
      lijep pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  5. Uh, akne... :( Dobila sam ih sa 18 godina i borba je nazalost predugo trajala. Taj period zivota mi je bio ispunjem jako tuznim, stresnim i negativnim dogadjajima i zaista vjerujem da je to uzrokovalo hormonalni disbalans, generalno dosta lose stanje organizma i izmedju ostalog pojavu akni... Pokusala sam terapiju hormonalnim tabletama, ali nakon 9 mjeseci nije bilo nikakvog pomaka pa sam prekinula. Novaca nisam imala pa privatni dermatolozi nisu dolazili u obzir, a ovi "besplatni"... Bolje da ne komentiram. :)
    Istovremeno sam se borila sa zivotnim problemima i pokusavala u sebi napraviti red i bez obzira na sve pronaci mir i nekakvu ravnotezu. Svu energiju sam preusmjerila na ono dobro u zivotu, nisam se nikad lose hranila, ali i tu sam uvela neke promjene na bolje, isto kao i ucestalu fizicku aktivnost...
    U jednom trenutku otkrila sam La Roche Posay Effaclar liniju koja mi je do kraja ocistila lice. A moram reci da su akne bile i podosta gore od ovih na prvoj slici. :(
    Danas, 10 godina kasnije, dobijem poneki pristic, imam poneki oziljak i mjesovitu kozu, ali i bogato iskustvo. :)
    Nazalost, danas u vecini slucajeva medicina, a posebno dermatologija lijeci simptome, a ne uzrok...

    Zato je moj savjet, prije ovakvih terapija, pokusajte uciniti sve sto mozete sami radom na sebi, dovedite organizam u red, promjenite prehranu ako je potrebno, budite fizicki aktivni, pokusajte naci svoju metodu suocavanja sa stresom i negativnim situacijama, nadjite neki hobi koji vas veseli i ispunjava, pokusajte biti zaista sretni zbog svega trenutno dobroga...
    Ako iznutra bude zdravi i vani ce se to vidjeti, kozmetika je tu da jos malo dotjera stvari do savrsenstva. :)
    Danijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala sto si podijelila svoje iskustvo sa nama. Roaccutan je bio poslednja opcija, ali nazalost neizbjezna!
      lijep pozdrav
      HannaH

      Izbriši
    2. Naravno, razumijem, i drago mi je što je urodila plodom. Samo sam htjela ohrabriti mlađe cure da isprobaju prije toga sve dostupno, a naravno, ako ništa ne pomogne, konzultacija s dermatologom je neophodna. Hvala ti Hannah što si podijelila svioje iskustvo:)

      Izbriši
    3. Hvala, hvala. :) Konsultacije s dermatologom su zaista neophodno, ali ni par dodatnih informacija nije na odmet. ;))
      pozZz
      HannaH

      Izbriši
  6. Ja sad već mudra" teta" hahaahah sam tijekom faksa nailazila na more komentara dermatologa i dokotora i u nedogled isporbavaš svašta , i to je duga priča uglavnom akneeeee....ali nakon nekog vremena , faks je bio već gotov ostala sam u Zg i zdrvaorazumski shvatiš da je hrana , promjena, ogrgoman okidač, pritisci na faksu, novi odnosi , nova sredina itd ....dok jednom nisam došla u apoteku u koju i dan danas idem kad mi nešto zatreba i jedna magistra mi je rekla (da napomenem u tom trenutku bila sam jako laka roba za prodati i kupiti bilo što :-) ) , i najveću istinu od svega, a to je IMUNITET i samo snažiti IMUNITET . To je jaka psihička komponenta , ali to
    je jedini način da očitimo i dušu i tijelo i samim time riješimo se nečiste kože lica. Nikakve krme neće tu temeljno pomoći ukoliko ne riješimo problem iznutra. Hormoni nabubrežne žlijezde znaju napraviti šou na licu, policistični jajnici, hormoni štitnjaše, treba napraviti sve nalaze pa liječiti uzrok , a ne posljedicu. Sretno sa treapijom i licem , možda glupo ali ja kad sam se opet zaljubila u tom periodu nakon nakon raskinute veze i sto problema , drage moje to je bilo bajka ...mislim n alicu hahahaha eto kako između ostalog sreća ulljepšava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da sve imamo istu pricu, bezbroj kremica, mnogo drmatologa... i tako u nedogled. Najbitniije da konacno stanemo u kraj tim gamadima. :)) ah, ta ljubav cuda cini!! :)) Hvala ti na komentaru.
      lijep pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  7. Drago mi je da ti je sad bolje, stvarno se kuži razlika :)

    Meni su nakon prestanka s pilulama izbile akne po licu, ne doduše jako, ali bilo ih je i svaki mjesec bi mi se javljale na drugom mjestu, od čela, brade, usana pa do obraza.
    Trenutno sam u stanju sanacije crvenih flekica, kora od banane (trljam ju svaki dan po licu 2x jer je bogata vitaminima) i noviderm boreade lp mi zasad daju super rezultate (bioderm sebium serum mi je bio malo prejak) + zdrava prehrana + vježbanje.
    Pijem 2L čaja na dan (zeleni, kopriva, vrkuta), izbjegavam slatko - osim u voću, izbacila sam mliječne proizvode životinjskog podrijetla (osim posnog sira kojeg ponekad pojedem nakon vježbanja), meso isto rijetko jedem - samo puretinu, piletinu i ribu; rafinirane ugljikohidrate također - umjesto bijele riže jedem crnu ili crvenu rižu, umjesto obične tjestenine integralnu; trudim se ubaciti žitarice poput bulgura, quinoe, amaranta.. i ''superhrane'' poput goji bobica i chia sjemenki.
    Pijem i prah pšenične trave koja je navodno odličan čistač organizma + probiotike budući da ne jedem mliječne proizvode.
    Isto tako sam se prebacila više-manje na prirodnu kozmetiku jer mi silikoni i mineralna ulja u običnoj ne odgovaraju, tj. čepe mi pore :)
    Rezultati se vide, ali to sve ide jako polako nažalost, no ne predajem se :)
    I naravno, izbjegavati stres koji je jedan od glavnih okidača za ovakve stvari, kontrolirati hormone i puno se smijati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga *tearsinhaven, zelim ti srecu, malo ce potrajati, ali ce na karaju rezultati biti super, sigurna sam. ;) I moja prehrana je otprilike ista. Probaj i C-serum (diy) meni je odlican, inace reagujem na E vitamin, ali u ovoj kombinaciji nisam imala nikakvu reakciju. Drzim fige! :)) :*
      lp
      HannaH

      Izbriši
  8. Jako mi se dopada post,sigurno ce mnoge devojke biti zainteresovane :)

    http://newayofteenagelife.blogspot.com/2014/01/first-outfit-postfor-first-day-of-school_27.html?

    OdgovoriIzbriši
  9. Samo da pohvalim novu rubriku, zaista je odlična i ne sumnjam da će mnogima biti od koristi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da ce mnogim djevojkama biti od koristi!
      lijep pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  10. za razliku od nekih stvari koje pročitam na netu kako ljudi ne uključujući mozak olako dijele savjete drugima, ovaj post je izvrstan, ne mislim da je imalo opasan po ikoga, osim možda po budale koje će biti i bili su blesavi bez obzira što pročitali; tako lijepo, iskreno i razumno napisan post, sa toliko upozorenja i opreza u pisanju; želim ti Hannah da ti terapije uspiju i da se riješiš akni zauvijek, sama nisam imala problema s tim, ali moja sestra vodi borbu sa aknama već godinama i nema što nije isprobala i kod koliko liječnika bila; u zadnje vrijeme kombinacijom opet hormona, izbacivanjem šećera i mliječnih proizvoda, te smanjenjem stresa zapravo, počelo joj se stanje poboljšavati i jako sam sretna zbog toga; postoji hrpa uzroka i kombinacija zašto netko počne imati problem s tim i upravo zbog te kombinacije, teško je pronaći rješenje, a stres kad je umješan? psiha? to je najteže riješiti; jedno vrijeme sam radila u laboratoriju za kožne i spolne bolesti i vidjela sam tamo svakakvih i čudnih stvari; mislim da su razni kožni poremećaji i samoj medicini nedovoljno istraženi; no zna se da su vrlo često (naravno, nikako uvijek) upravo nevjerojatno povezani sa psihom;

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Ja sam samo pokusala da prenesem svoje iskustvo, bez ikakve lose namjere, sa zeljmo da pomegnem ako mogu bilo kome. S obzirom da nikada prije nisam pisala, mnogo mi znaci da sam dobro odradila post. Hvala puno na zeljama. I slazem se da su kozni problemi dosta povezani sa psihom.
      lijep pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  11. odličan post, nema boljeg savjeta od onog koji dobiješ od osobe koja ga je probala na vlastitoj koži :D
    drago mi je da si našla nešto što ti je pomoglo, slažem se da je dobar liječnik s kojim možeš normalno komunicirat i koji će te detaljnije uputit u problematiku ključan...
    za cigarete se oduvijek znalo kako ruše ten, eto dobre motivacije za prestanak pušenja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Nije bas da sam imala zelju da probam na vlastitoj kozi, ali eto kad vec jesam... zasto ne podijeliti s drugima. :)))
      lijep pozdrava
      HannaH

      Izbriši
  12. Draga Hana, kako si otkrila da ti je nesanica bas zbog diane 35? Ja ih pijem vec 6 meseci zbog ciste na jajniku, oduvek sam bila nocna ptica ali sada bas primecujem kako bas imam problem da zaspim pa me zanima tvoje iskustvo. Unapred hvala.:) Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majchi draga, prvih mjesec dana uzimanja Diane 35, skroz slabije sam spavala u prosjeku neki 4-5h, a onda drugi mjesec krenule i aritmije i otezano disanje u intervalima. Javim se lijecnici, a ona kao da jos par dana vidimo kako ce ici, medjutim u tih par dana od 72h ja sam uspjela odspavati 3h. K'o zombi sam bila. :) Tu je bio kraj moje terapije hormonima.
      pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  13. drago mi je da ti je lice bolje i žao mi je što ništa drugo nije pomoglo jer iako je situacija bila loša, ne bih rekla da je bila kritična, iskreno, očekivala sam puno goru sliku "prije", no shvaćam očaj, iako nije bilo TOLIKO strašno (znaš i sama da ima cura s puuuno gorim tenom), frustrirajuće je da ništa drugo ne očisti lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaista je frustrirajuce kad se trudis i cinis sve, a rezultata skoro da i nema ili su jedva vidljivi. Ali eto valjda svemu dodje kraj, pa se nadam i ovome :))
      pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  14. Mislim da je bitno napomenuti da se prije uporabe ovih tableta ispunjava psihotest jer jedna od nuspojava ovih tableta su psihicke promjene...sad ne znam dal si ga i ti rjesavala al tako bi inace trebalo biti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja iskreno nisam radila psihotest, ali preporucam svima koji ce krenuti s terapijom. Da, nazalost neke od nus pojava jesu depresija i manjak koncentracije. Hvala sto si spomenula. Ja nisam imala, srecom, nikakvih problema sto se toga tice.
      pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  15. I ja sam nekad bila na terapiji Roacutane+hormonske,a zatim par godina samo hormonske. Kad sam prestala sa hormonskim tabletama,nastao je pravi uzas na mojoj kozi,a ono kakvo je bilo prije nego sam pocela sa terapijama je nista prema onome poslije. Potkozne akne po cijelom licu,najgore na obrazima. Uz to mi je ciklus bio nikakav,po 3-4 mjeseca. Godinu dana sam isprobavala na svoju ruku razne proizvode,ali islo je samo na gore. Nisam htjela ponovno preci na tu kemiju jer se jos i sad bojim mogucih posljedica zbog te terapije. Otisla sam kod Stribora na konzultacije i preporucio mi je oleokapsule kako bi mi se hormoni uravnotezili i caj od koprive. Sad nakon 2-3 mjeseca,vidim pomake i polako mi se lice cisti od tih gadova,a ciklus mi je normalan. Oleokapsule sadrze ulja par biljaka(kadulje,anisa,muskatne kadulje,nocurka). Zbog svih tih posljedica prestanka uzimanja hor.tableta,porasla mi je svijest o stetnosti lijekova,vaznosti prehrane itd. Promijenila sam se podosta. Sad ne bih nikad vise pocela sa tom terapijom. Preolako se propisuju lijekovi i zamagljuju nam se oci da nam priroda daje sve sto nam treba,pravi lijek. Zelim svima puno uspjeha u borbi i da pronadete ono sto je stvarno najbolje za vas:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, preporucujem ti da se slikas s vremena na vrijeme, ne moras svaki dan, kad se sjetis... onda kad bacis pogleda na slike, tacno mozes vidjeti napredak. To sam i ja uradila, cisto radi sebe. S obzirom da hormonske pilule sadrze sintetske hormone... znam da se savjetuje caj od CRVENE DJETELINE, jer sadrzi izoflavone koji podsticu produkciju estrogena i potpomaze u regulaciji hormonskog disbalansa. Porazgovaraj s lijecnikom i o tome, mozda. O da, mnogo popijenog caja od koprive ( koji je savrsen za kosu, ako isperes njime ;))) i zelenog caja, Tacno znam sve. Nazalost istina je to sto kazes za lijecnike. Zelim ti mnogo srece i da sto prije dodjes do zeljenih rezultata. ;) :*
      pozZz
      HannaH

      Izbriši
  16. Držim fige da lice bude uskoro savršeno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana! Ce da bude uskoro savrseno, na dobrom sam putu. ;)))
      pozZz
      HannaH

      Izbriši
  17. Ja sam se izlečila Roakutanom:) To je bilo pre više od 5 godina u mojih 24-5 god, i da se ne ureknem, nikada više nikakvih problema nisam imala:) Osim suvoće kože i usana, što se lako reši mazanjem, baš nikakvih negativnih efekata nije bilo. Koliko se sećam, poboljšanje je nastupilo već posle desetak dana, a posle se sve više i više popravljalo.... Moram da dodam da sam se u vreme pre terapije hranila zdravije no ikad (povrće, čorbice, mleko nikad nisam ni volela), ali da to ni najmanje nije uticalo na poboljšanje stanja. Moj slučaj nije bio drastičan, ali je mene taj problem užasno pritiskao i malo je reći da se nikad nisam pokajala što sam se opredelila za ovaj lek....Mada, to je samo moje iskustvo, i istini za volju, spadam u osobe koje više poverenja imaju u medicinu, no u kućne bućkuriše, travke i tako to:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Buco. hvala sto si podijelila svoje iskustvo sa nama. Drago mi je da je trapija Roaccutaneom urodila plododm i dala zeljene rezultate. Iskreno, ja sam bila skepticna prije terapije, al' sada ni najmanje ne sumnjam u svoju odluku. Kakva ti je bila njega koze poslije Roaccutanea?
      pozdrav
      HannaH

      Izbriši
    2. Posle terapije mazala sam hidrantnu kremu, tako činim i sad. U pitanju je obična hidrantna krema, mada navodno ima neki zaštitni faktor od sunca u njoj, a prave je državne apoteke ovde kod nas u Srbiji. Ne koristim apsolutno ništa sem nje, a umivam se mlakom vodom i sapunom, i to samo uveče. No, ja se ni ne šminkam, tako da verovatno spadam u one koji manje polažu u negu uopšteno:(

      Izbriši
    3. I ja sam sad na hidratanoj apotekarskoj isto tako proizvodi narodna apoteka Tuzla i odlicna mi je, a navecer Effaclar Duo. Prezadovoljna sam kako mi sada lice izgleda, da ne ureknem :), tako da izbjegavam sminku, pudere i dalje. Hvala ti puno, bas mi je drago da i nakon 5god nemas problema. Nadam se da ce i kod mene ostati ovako, da se nece vracati na staro nikada. Brat ide za par sedmica u Bg, pa cu mu reci da nabavi jednu hidratantnu cisto da uporedim i da isprobam. :))
      saljem ti puno pozdrava i cuvaj se... vidim da je kod vas pravo hladno :))
      HannaH

      Izbriši
    4. Ne verujem da ćeš se ikada vraćati na staro:) Mada, lečenje može i da se ponovi, zlu ne trebalo. Ja ga nisam ponavljala nikada:)... Koža mi je neposredno nakon terapije bila perfektna, bukvalno čista i glatka kao staklo. Sada više nije tako idealna, mada bih morala da se zagledam da nađem te sitne nepravilnosti. Ako se i pojavi neka bubuljica, bude izolovana i površinska, te spontano nestane za 2-3 dana, nema onih dubinskih kojima ne vidiš ni početak ni kraj:(....Videćeš, taj problem ćeš prosto eliminisati i nećeš se ni sećati da ga je ikada bilo....Svako dobro:)

      Izbriši
  18. Prije svega pohvale za novu rubriku, i hannah za ovaj post. Znam koliko teska borba moze biti i dugotrajna, a frustracije i nezadovoljstvo samim sobom uvelike otezavaju stvar.. Kod mene je bilo slicnih problema i slazem se kako je doista tesko pronaci dobrog dermatologa. Ja sam ih nekad zvala "mesari" tako su djelovali, takav pristup imali a bome i rezultati losi. Spas sam pronasla slucajno pri odlasku u inozemstvo i nenadanom posjetu dermatologu; terapija ujutro je bila otopina koja je sadrzavala eritromicin ( uz ostale pomocne sastojke ) ista se skidala ja bih ga nazvala ljekarnickim tonik losionom a navecer isto to ali kao zavrsni korak krema sa bezaknen, salicil kremom ( uz dodatne pomocne sastojke ) koja mi je doslovce obnavljala kozu. Hvala Bogu da mi je to pomoglo i danas su tu samo povremeni problemi a kad koza poludi uvijek imam rezervu terapije za sredit stvar jer drugo ne pomaze. Ono sto se ima za kupit u ljekarnama a da pomaze kod ovakvih slucajeva bi bio Aknemycin i diferin samo je uz to potrebna i hidratacija, drugo nisam probala pa neznam... Sto se tice ljekarnickih brendova tu je svatko individualan i svakome pase drugi proizvod, cak i meni ovisno o stanju koze, svaki put neki drugi proizvod donese olaksanje. Tu nazalost nema pravila i jedini spas je isprobavanje i cekanje da se nesto poboljsa.. Svim djevojkama mogu samo savjetovati promjenu nacina zivot ka zdravijem, biti blag i njezan prema svojoj kozi, puuuuno strpljenja i da im koza na kraju ipak zablista :))) cure drzite se

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zara, drago mi je da si nasla odgovarajucu terapiju i da joj se uvijek mozes vratiti kad dodu krizni momenti. Imam osjecaj da je ovo 'borba' kroz citav zivot i da jednostavo sve cure sa problematicnom kozom moraju paziti na sve sto stavljaju na lice, nazalost. Da, bas tako treba biti blag i njezan prema svojoj kozi. ;) Hvala ti.
      pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  19. Nekidan sam naisla na blog malamanjaanja koja je opisala svoj put borbe....
    Bas mi je drago da se stanje popravilo Samo hrabro naprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nela, hvala ti. Da, da citala sam i odlican je za djevojke koje tek pocinju sa terapijom.
      pozdrav
      HannaH

      Izbriši
  20. Pozdrav svima, a osobito onima koji imaju, imali su ili će imati akne.

    Pohvala prvo za novu rubriku i hannah za post. Kod mene su se akne pojavile u 11. godini i trajale godinama, uz neprestane recidive i, unatoč što je posljednja i najteža upala više od pet godina daleko od danas, i danas koristim preparate kojima održavam zdravlje kože. Smatram da je ono što akne najviše zahtijevaju strpljenje i upornost, uporno strpljenje, strpljena upornost, kako hoćete. :) Osobno sam protiv učestale promjene dermatologa ako poboljšanje stanja ne uslijedi ekspresno brzo jer česte promjene terapija još produže oporavak. Smatram da je bolje prethodno se dobro raspitati i prema dobrim preporukama odlučiti za dermatologa, a onda skupiti svu volju, strpljenje i živce ovoga svijeta i krenuti u borbu slušajući svaku uputu dermatologa. Očekivati ekspresni oporavak - ne. To s aknama nije moguće i nema dermatologa koji ih može izliječiti čarobnom štapićem. Nažalost..

    Mogu vam pisati i pisati o svojoj terapiji, ali i dalje ću vam na kraju reći da odete kod dermatologa koji će vam dati najbolju terapiju obzirom na vaše stanje. Ako želite iskustvo: pila sam Roaccutane, bez značajnih nuspojava, pomogao je; pila sam Diane 35, skočio kolesterol, ali su pomogle; Effaclar Gel i Effaclar Duo od La Roche-Posaya koristim i dan danas, već godinama - pomažu. Ali terapija djeluje na svakoga drukčije, puno je faktora koji utječu na sve tako da je uvijek potrebno stručno mišljenje, a ne uzimati terapiju na svoju ruku.

    Mislim da se ni psihički utjecaj akni ne smije nikako zanemariti, osobito ako se pojave u adolescenciji. Osim što uvelike utječu na kvalitetu života, konstantni stres izaziva dodatno nastajanje akni. Sveukupni fizički i psihički utjecaji i posljedice mogu biti velikih razmjera, a i dalje je to bolest o kojoj se nedovoljno zna i govori. Smatram da bi se trebalo puno više pričati da bi ih svi počeli shvaćati kao bolest i liječiti ih na vrijeme i pravilno. Osobno sam imala sve genetske predispozicije za akne, a roditelji su mi bili neinformirani, kao i mnogi drugi. ''Oni su to imali kao mladi i to je bilo nešto što se dobije u pubertetu i prođe jednom samo od sebe''. Pri tome ih ne krivim za ništa, platili su svaku kunu mojeg liječenja kada sam sama našla put do njega i za to ću im uvijek biti zahvalna, ali do toga sam trebala doći sama, a kasni početak terapije je tražio i duži oporavak. Zato - informirajmo jedni druge!

    Znam da nas ima puno koji smo ih imali i da to ne želimo nekome drugome, a najmanje što možemo napraviti je podijeliti svoju priču i iskustvo. Tako ćemo barem malo pomoći u osviještavanju drugih. Zato svaka pohvala novoj rubrici i svim blogovima na kojima se dijele iskustva! Kako koristim proizvode La Roche-Posay, u sklopu jedne njihove akcije sam njima poslala svoju priču u obliku videa, i reakcija je bila jako pozitivna, kažu da ljudi nerado dijele svoja iskustva i da je ovo bilo prvo takvog oblika koje su primili. Nekad možda i ne znamo gdje bismo podijelili svoju priču pa evo, i ovo je jedan od načina... Moj video možete vidjeti ovdje: http://www.youtube.com/watch?v=RJsMHkUfNKc

    Ne smatram da je moje iskustvo ne znam kakvo, niti da znam nešto o medicini, ali što sam iskusila, iskusila sam na svojoj koži - doslovno, i to je ono čime možda mogu pomoći nekome, informirati ga... Lijep pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Ivana ili Pekice, hvala sto si podijelila svoju pricu sa nama. Upravo pogledah video i jako mi je drago da je sve u najboljem redu sada. Da, lijecenje samih akni zahtjeva strpljenje, mnogo strpljenja, jer nemoguci su rezultati preko noci. Rijec je o bolesti koze, koja se mora lijeciti i koja upravo kod svakog pacijenta zahtjeva razlicit pristupp i razlicitu terapiju. Ali s druge strane od pacijenta se zahtjeva da suradjuje u svemu. I da, tacno znam uticaj samih akni na psihu od manjka samopouzdanja, do odredjenih depresivnih stadija. Upravo si sve divno objasnila u ovom videu, a i u komentaru... i jako je vazno da dijelimo iskustva izmedju sebe, da tinejdzeri/ke, a i odrasli znaju da nisu sami i da su akne izljecive, samo treba strpljenja. Hvala ti jos jednom, i jako mi je drago da je sve pod kontrolom... napredak je zaista izvanredan! ;))
    lijep pozdrav
    HannaH

    OdgovoriIzbriši
  22. http://www.totalbeauty.com/content/slideshows/adult-cystic-acne-140404/page1

    OdgovoriIzbriši
  23. Koristim trenutno Roaccutane,rezultati su neverovatni vec mesec dana koristim tablete uz losion za lice doroslovac i šampon za kosu i lice znaci nemogu da verujem kako su proklete akne nestale.Preporucujem svakome KO ima problema sa akni neka prvo uradi laboratorijske nalaze tj.Provera upale u krvi kod mene je bio najveći problem pojavila se upala u krvi tj previsok nivo testosterona,Višak energije koji nema gđe da izadje stim preporučujem dobru djetu,trčanje i naravno Roaccutane i sve ce biti onako kako ste zamislili.Pozdrav od Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  24. Želim s vama podijeliti svoju priču.
    Akne sam dobila u ranijoj dobi, otprilike sa 11,12 godina možda čak i prije.Na prvi pregled kod dermatologa sam otišla sa 12 godina. Akne sam imala na licu i leđima, već onda sam imala ožiljke. Doktorica mi je bila prepisala Doksiciklin kapsule, pila sam ih 2x1, 7 dana, zatim 1x1, 3 tjedna. Za leđa sam dobila Betadin, a za lice Dercome clear i Klindamicin. Išla sam na čišćenje lica i leđa. Morala sam provjeravati krv išla sam na kontrole. I ništa mi nije pomagalo, te sam u suglasnosti roditelja počela piti Roaccutane. I ne znam zašto jedno vrijeme sam ih pila i odjednom prestala, više nisam išla na kontrole i nastavila živjeti s aknama. Prije par godina, u 6.mjesecu sam se sunčala, naravno vani je bilo užasno vruće, temperatura sigurno nekih 39 stupnjeva, otprilike 14h. Sjećam se da sam totalno pocrvenila, znači izgorila na suncu. Buknule su mi još više akne, gore nego inače. I početkom 7.mjeseca sam igrom slučajnosti otišla na pregled. Odmah sam bila hospitalizarana. Akne sam imala na licu,leđima,dekolteu i nadlakticama. Sa svim živim su me mazali, išla sam kod oftamologa, ginekologa, pila sam mnoge tablete za akne. Koristila razne kreme i losione. Pila sam Sumamed 6 tjedana i ništa. Opet su mi prepisali Roaccutane. Pila sam 30mg,znaci 3 tablete dnevno, išla na čišćenja i jednostavno sam se borila protiv akni. 4 mjeseca sam pila 30mg dnevno,i 7 mjeseci sam pila 10mg dnevno. Od Roaccutanea mi je koža totalno suha bila. Usne ispucale, suhe ruke i to je to.Koliko se sjećam, drugih nuspojava nisam imala. Nalazi su mi uvijek bili u redu. I izlječila sam se. Nakon tolike borbe, lječenja u bolnici, mazanja s raznim kremama, kozmetološka čišćenja, sve živo sam probala i mogu reći da sam uspjela. Meni kao djevojci akne su bile nešto najodvratnije na svijetu. Nisam se mogla skinuti u majicu bez rukava jer me bilo sram.Nisam željela da ostali znaju i da gledaju moju odvratnu kožu. Ali eto prebrodila sam i to. Trebalo je puno vremena i puno strpljenja da tome dođe kraj. Imam riječi hvale za doktoricu koja me je lječila. Evo dan danas nemam više tolike probleme. Imam gdje god koju bubuljicu. Baš sam se naručila za čišćenje lica,a nisam bila već 3 godine. Što se tiče savjeta. Nemam baš puno, ali trebate brinuti o sebi, o svojoj koži, treba puno strpljenja i vremena (znam iz svog iskustv ;) ) i sve je moguće.Ako mislite da ste jedini koji to imate, varate se. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  25. Želim s vama podijeliti svoju priču.
    Akne sam dobila u ranijoj dobi, otprilike sa 11,12 godina možda čak i prije.Na prvi pregled kod dermatologa sam otišla sa 12 godina. Akne sam imala na licu i leđima, već onda sam imala ožiljke. Doktorica mi je bila prepisala Doksiciklin kapsule, pila sam ih 2x1, 7 dana, zatim 1x1, 3 tjedna. Za leđa sam dobila Betadin, a za lice Dercome clear i Klindamicin. Išla sam na čišćenje lica i leđa. Morala sam provjeravati krv išla sam na kontrole. I ništa mi nije pomagalo, te sam u suglasnosti roditelja počela piti Roaccutane. I ne znam zašto jedno vrijeme sam ih pila i odjednom prestala, više nisam išla na kontrole i nastavila živjeti s aknama. Prije par godina, u 6.mjesecu sam se sunčala, naravno vani je bilo užasno vruće, temperatura sigurno nekih 39 stupnjeva, otprilike 14h. Sjećam se da sam totalno pocrvenila, znači izgorila na suncu. Buknule su mi još više akne, gore nego inače. I početkom 7.mjeseca sam igrom slučajnosti otišla na pregled. Odmah sam bila hospitalizarana. Akne sam imala na licu,leđima,dekolteu i nadlakticama. Sa svim živim su me mazali, išla sam kod oftamologa, ginekologa, pila sam mnoge tablete za akne. Koristila razne kreme i losione. Pila sam Sumamed 6 tjedana i ništa. Opet su mi prepisali Roaccutane. Pila sam 30mg,znaci 3 tablete dnevno, išla na čišćenja i jednostavno sam se borila protiv akni. 4 mjeseca sam pila 30mg dnevno,i 7 mjeseci sam pila 10mg dnevno. Od Roaccutanea mi je koža totalno suha bila. Usne ispucale, suhe ruke i to je to.Koliko se sjećam, drugih nuspojava nisam imala. Nalazi su mi uvijek bili u redu. I izlječila sam se. Nakon tolike borbe, lječenja u bolnici, mazanja s raznim kremama, kozmetološka čišćenja, sve živo sam probala i mogu reći da sam uspjela. Meni kao djevojci akne su bile nešto najodvratnije na svijetu. Nisam se mogla skinuti u majicu bez rukava jer me bilo sram.Nisam željela da ostali znaju i da gledaju moju odvratnu kožu. Ali eto prebrodila sam i to. Trebalo je puno vremena i puno strpljenja da tome dođe kraj. Imam riječi hvale za doktoricu koja me je lječila. Evo dan danas nemam više tolike probleme. Imam gdje god koju bubuljicu. Baš sam se naručila za čišćenje lica,a nisam bila već 3 godine. Što se tiče savjeta. Nemam baš puno, ali trebate brinuti o sebi, o svojoj koži, treba puno strpljenja i vremena (znam iz svog iskustv ;) ) i sve je moguće.Ako mislite da ste jedini koji to imate, varate se. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  26. Joj,

    što me nerviraju ove slike prije i poslije, 1 od 1000 bude prikazana onako kako treba... Bez uvrede jer izgleda da je lice bolje, ali zašto je 2. slika iz daljine, iz drugog kuta, a uz sve to nije ošta kao prva?

    OdgovoriIzbriši
  27. hej, zanima me vaše mišljenje
    Sa terapijom roakutana završila sam prije nekih desetak dana, nažalost pored vidnih ožiljaka (fleka) za koje mi je dermatolog rekao da će nestati sunčanjem meni i dalje iskaču akne, večeras sam na nosu napipala ponovo potkožnu i to me prestravljuje. Da li se dešavalo nekome od vas? Očajna sam bukvalno, razmišljam otići ponovo kod dermatologa iako mi je kontrola tek u oktobru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bog, ja sam pocela piti roccutane prije mjesec dana, na terapiji od 20 mg i sada cu otici izvaditi krv i ako bude u redu pojacat ce mi dozu na 40 mg. Do sada nisam imala nikakvo pogorsanje i naadam se da ga necu ni imati. Kako je tebi isla terapija, koliko si dugo bila na njoj. Cudbo mi je da ti se pogorsalo nakon terapije jer u vecini slucajeva nikome se ne vrati :(

      Izbriši
  28. Meni su se opeeet vratile akne, nevjerovatno, a prije 3 godine sam pila roakutan i nisam više imala problema s njima i sad se vraćam na staro :/

    OdgovoriIzbriši
  29. Cao svima. Interesuje me da li roakutan izaziva neke trajne posledice po zdravlje, pogotovo da li utice na plodnost zene?
    Upoznata sam sa svim sto moze da izazove tokom terapije, ali da se sve to sa prestankom koriscenja povlaci.

    OdgovoriIzbriši