Nuxe Nuxellence Jeunesse anti-age fluid - dojam

Posted by Dear Skin at 17:00

Sa Nuxe kozmetikom malo koja ljubiteljica preparative nije upoznata. Ima nekoliko mjeseci kako sam prvi put isprobala ovaj fluid, a potom ga i dobila na recenziju od Nuxe Hrvatska, hvala !

Radi se o prošlogodišnjem novitetu i koliko sam čitala, jednom od najprodavanijih Nuxe proizvoda

Nuxellence® Jeunesse

PRVI FLUID KOJI PUNI KOŽU MLADOŠĆU I SJAJEM


CVJETNA BATERIJA
KOJA POPRAVLJA MITOHONDRIJALNU DNA  
KAKO BI TRAJNO NAPUNILA KOŽU MLADOŠĆU I SJAJEM.

ZA SVE ŽENE SVIH DOBNIH SKUPINA."


 Fluidi su proizvodi namijenjeni mješovitoj ili masnoj koži, no njih se ne moraju odreći žene sa suhom kožom jer ih u tom slučaju mogu koristiti kao serum ispod svoje uobičajene kreme za lice.

Obzirom da je moja koža mješovita, fluide često koristim i kupujem, posebno u toplijim mjesecima.

Nuxe Nuxellence Jeunesse anti-age fluid, prije svega predivno miriši. Onako Nuxeovski kako smo navikli u proizvodima ovog brenda.
Upijanje nije trenutačno što se meni osobno jako sviđa jer volim kada osjetim proizvod na licu prije njegove konačne apsorpcije u kožu.
Ne ostavlja ljepljivi osjećaj, ali ipak mu treba na mojoj koži oko 5-10 minuta da se potpuno upije.

Nuxe ovim proizvodom obećava trenutnu blistavost i punjenje bora, energiju kože pomoću biljnih sastojaka i čak 10 patenata.

Koristila sam ga kao noćnu njegu prema preporuci proizvođača.
U segmentu hidratacije, na T zoni se odlično ponašao. Nisam se ni jednom probudila ljuskave ili isušene kože, dok je na obrazima nedostajalo masnoće što sam uspješno izbalansirala tankim slojem kreme za lice.
Učinci koje sam primjetila su sjaj kože, jasnija tekstura , kao da vrši  lagani piling i zaista se nadam da su ti učinci i dugoročni. Međutim, kao podloga za makeup ne funkcionira bez dodatne kreme za lice, ali to mu ne zamjeram jer je namijenjen kao noćna njega.

U segmentu bora i "energije" kože, teško je napisati nešto suvislo. Moja koža, iako stara 37 godina nema previše bora, a one dublje koje se nalaze na nazolabijalnom području i području čela tvrdokorne su na mnoge preparate pa tako i na ovaj fluid.



Zaključak:

Nuxellence Jeunesse anti-age fluid, je sa velikim pravom ušao na moju listu favorita za 2013-t kao najbolji fluid koji sam probala, a najviše me se dojmila svilenkasta i glatka tekstura, te raskošan i svjež miris.


Međutim, Nuxe nije potpuno prirodan brend, osobe s osjetljivom kožom, pozorno proučite listu sastojaka. Uočila sam dosta kemijskih sastojaka kao i alergena koji bi mogli iritirati osjetljivu i crvenilu sklonu kožu. 

Iako namijenjen svim dobnim skupinama, mislim da je najbolji izbor za  žene s prvim boricama ili kao preventiva.
Nama malo starijima, po meni bolji izbor su linije Aroma Vaillaince ili Merveillance .



Sastojci:


Cijena 339,00 kn ( 45 eur) za 50 ml.

Jeste li probale Nuxellence Jeunesse anti-age fluid?

Koji je Vaš najdraži fluid za lice?


45 komentari:

  1. Probala i na žalost Nuxellence i ja nismo ostvarili vezu na duže staze.
    Inače nemam problema s kožom (mešovita, je osetljiva, ali opet dosta tolerantna), no nakon nanošenja ovog fluida pojavljivale su se crvene fleke :/
    I lagani svrab.

    Thumbs up za recenziju <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, to je ono što sam napisala da ipak nije za osjetljivu kožu radi podosta iritantnih sastojaka koji bi mogli osjetljivu kožu dodatno iritirati i uzrokovati svrab.

      Testeri, testeri, testeri....:D

      Tnx <3

      Izbriši
  2. Meni je ovaj fluid užasno isušio i nadražio kožu :/. Inače mi Nuxe-ovi proizvodi nikako ne odgovaraju, pokušavam otkriti što točno toliko izaziva iritacije. Čak me lice i nakon micelarne svrbi.
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alergeni, konzervansi...svašta može nadražiti kao i biljni ekstrakti na koje možemo biti alergični.

      Događa li ti se to samo kod Nuxe ili imaš slična iskustva s drugim proizvođačima?

      Izbriši
    2. Od ovih "ljekarskih" samo Avene i Nuxe mi izazivaju iste reakcije, više manje kod svih preparata, čak i kreme za sunčanje od Avena (dobila sam osip gdje god sam je namazala :o). A ulje od Nuxa , ono predivno sa zlatnim česticama (sva sreća na testerima), mi je izazvala takve ekceme, da su kortikosteroidi bili neizbježni poslije :/
      T.B

      Izbriši
    3. Ajme užas, definitivno moraš izbjegavati ta dva brenda, nešto u sastavu im je zajedničko što nije za tvoju kožu i najbolje da ih se kloniš.

      Izbriši
    4. Odustala sam od isprobavanja tih ljekarničkih krema, i držim se onog s čime sam bila zadovoljna ( Uriage i Eucerine) , ali lićko se nikad ne žali na Sisley i Chanel :o , kako bi rekao moj dragi: "Rascartana si" :)
      T.B

      Izbriši
    5. Hahaha, ni moje se rijeko kad žali na Sisley :P

      Chanel nisam puno isprobavala no reci ti dragome da je lice jedno i da u njega treba ulagati :P

      Izbriši
  3. Čini se super. :) Još ga nisam stigla probati, ali namjeravam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ću onda cuti i tvoje dojmove :)

      Izbriši
  4. Joj,joj:((tri tjedna se nakon4 potrosena testera nisam mogla rijesiti blago je receno cireva:(((inace imam masnu mjesovitu kozu.citala sam samo hvalospjeve o fluidu pa rekoh;idem probat.
    m.m.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam čitala same pohvale, i zapravo je hvalevrijedan kao proizvod koji će lijepo hidratizirati i to je sve.

      Nažalost, mnoge recenzije govore kako je nekomedogen, bez ulja i silikona što nije istina i može začepiti pore .
      Srećom da si imala samo testere.

      Izbriši
  5. Meni je ovaj fluid izvrstan. Moja koža je mješovita trenutno, ljeti više masna, nemam nekih većih problema na licu. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam 30g.i nemam osjetljivu kozu..sta mislis bili mogla?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po meni si ti najbolji kandidat za njega, no svakako prvo potraži testere:)

      Izbriši
  7. Isprobala sam tester do kojeg sam stvarno velikom mukom došla i ok mi je proizvod za taj prvi dojam ali opet nisam bila baš WOW oduševljena, mada opet ponavljam - tester pakiranje od 2ml nije mjerilo ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužim, ponekad ni 50 ml nije neko mjerilo za konkretan rezultat, ali barem si stekla neki dojam :)

      Izbriši
  8. probala i odličan je! iako imam osjetljivu kozu meni ti kemijski sastavi nisu smetali ni naaravili bilo kakav oblik iritacije ili alergije

    OdgovoriIzbriši
  9. Nemaju svi nuxeovi proizvodi lip miris, npr aroma perfection anti imperfection je koma, a sitila bi se i još nekih. dok recimo osobno skoro pa povracam od mucnine koju mi stvara ulje sa sljokicama što se tice mirisa, posebno liti. obično mi je podnosljivije ali Caudalie i Melvita imaju meni osobno daleko lipsi miris.
    ovi fluid sam koristila i dobar mi je ali nista spektakularno. miris i tekstura predivni, može čak i liti za nas manje sretne mjesovito/masne i poraste. lipo hidratizira, meni krema posli ne triba. malo osvjezi lice i to je sve. Nije duracell baterija za neprikosnovenu ljepotu i blistavost moje koze, na bore i ne racunam ;). nije mi izazva nered. nisam još ustanovila šta mi smeta na licu jer sam prije mogla svasta trackat, a sad vise ne i bojim se uopće isprobavat :/. Ugl mislim da bih ga kupila ponovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za miris ulja sa šljokicama, anti imperfection nisam probala, iako skoro sve od Nuxa meni ima jednu zajedničku notu u mirisima, kao na primjer Dove ili Nivea ako me razumiješ. Mogla bih žmireći otkriti po mirisu o kojem se proizvođaču radi.

      Što se tice ovog fluida, zahvaljujući tebi sam ga prvi put probala i apsolutno imamo isto mišljenje. Lijepo hidratizira, daje sjaj koži i to je sve.

      Izbriši
  10. Meni je ovaj fluid genijalan. Imam masnu kožu i nije mi izazvao nikakav nered na licu. Baš ga volim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Preskačem, nekako me se ne dojmi previše...htjela sam bila kupit njihove Merveillance kreme za lice, srećom pa sam uspjela dobiti testere, nikako mi nisu odgovarale...nakon toga sam se malo ohladila od Nuxea :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Merveillance krema super, fluid ne ali serum i krema odlični.
      Mislim da za tvoju suhu kožu definitivno nije ni jedna od ovih linija:)

      Izbriši
    2. Ma što je najbolje tester Merveillance kreme je i bio za suhu kožu, ona Merveillance Enrichie verzija, ali mi nije bila dovoljno hidratantna i nije mi se svidjela tekstura, slažem se, nisu za mene!

      Izbriši
  12. Nisam probala, ali zvuči interesantno.Nešto tog tipa bi mi bilo idealno za leto, kada preferiram noćnu negu. Leti danju gledam da koristim što manje proizvoda sa što većim SPF-om. Zanimljivo, zapamtiću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do ljeta, nadam se da ćeš nabaviti testere i isprobati :)

      Izbriši
  13. Steta sto ima netolerantne sastojke, s obzirom da mi je koza osetljiva, kakav je u odnosu na Topicrem hydra fluid? I dalje mi je ostala velika zelja da ga isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topicrem je puno vodenastiji, Nuxe je puno kremastiji i gušći. Hidratiziraju oba odlično, ipak za osjetljivu kožu radije bih ti preporučila Topicrem :)

      Izbriši
  14. Koristila i potrošila, obožavam ga i zaista je odličan proizvod. Inače mi sve od Nuxe-a odgovara, tako da san prezadovoljna s brendom.

    OdgovoriIzbriši
  15. Popravlja DNA - kosa mi se diže na glavi od ovakvih reklamnih rečenica. Sigurna sam da preparat funkcionira, samo me živciraju bombastične i prilično netočne reklame.
    Od Nuxe sam probala micelarnu i suho ulje. Okoočna stoji u zalihama....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, reklamne rečenice su uvijek prejake :D

      Mene jako kopka tvoja okoloočna stoga strpljivo čekam recenziju :)

      Izbriši
    2. evo samo da potrošim Aminogenesis :)

      Izbriši
  16. Uzela sam na ljeto travel set u kojem je bio i ovaj fluid od 15ml. Koza mi je mjesovita prema masnoj i odgovarao mi je. Preko ljeta sam ga koristila umjesto kreme u jutro i bio mi je sasvim dovoljan. Ali zapravo nisam bas primijetila neke ucinke na kozi da bi izdvojila preko 300 kn za full verziju... Danijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično je što se mogu nabaviti travel size. Odlična proba više proizvoda odjednom. Ja sam na taj način isprobala jako puno proizvoda i brendova.
      Žao mi je da nisi zadovoljna, svaka koža je jedinka za sebe i kod svakog je drugačije, ali da ima neku spektakularnu moć, nema.

      Izbriši
  17. vjerovali ili ne, od nuxa još ništa probala nisam

    OdgovoriIzbriši
  18. Ovu recenziju sam cekala:)) mene je takoder bilo malo strah nuxe proizvoda jer moja osjetljiva masna koza reagira na prirodniju kozmetiku i "medicina" je moj spas.. Nedavno sam imala priliku probati aroma perfection kremu i moram priznati da sam zadovoljna jer ne masti dodatno a nije ni isusujuc proizvod. Probleme mi nije izazvao ali trenutno koristim i antibiotske pripravke za lice pa neznam dali su oni za to zasluzni. Neke stvari jos cekaju na probavanje pa cemo se bolje upoznat sa nuxom :)) no kad smo kod ovih seruma meni se ipak drazi cine oni od GG i nadam se da cu neki skoro i probati

    OdgovoriIzbriši
  19. Vrijeme mi je da ga probam,sram me bilo još nisam :)

    OdgovoriIzbriši
  20. ovo mi baš dobro izgleda, moram videti gde kod mene ima ove kozmetike. ja volim fluide, jer mi se lice baš znoji po vrućini (a ovde gde sad živim je uvek vrućina), čak i lagane dnevne kreme me muče, ali s fluidima nekako izguram :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Potrošila sam dva testera od 15 ml i zaista mi se sviđa. Koristila sam ga u posljednje vrijeme intenzivnije i stvarno mi je koža divno reagirala. Prije njega sam stavljala mesolift, zatim nuxe i nije mi ništa više bilo potrebno.

    OdgovoriIzbriši
  22. Jako mi je divan. Imala sam malo pakiranje i bila više nego zadovoljna. A lice mi je bilo divno, baršunasto i mekano. Jedva čekam neku akciju da ga ponovno ugrabim.

    OdgovoriIzbriši