NOVOGODIŠNJI LOOK

Posted by Dear Skin at 21:31


Do sada nisam s Vama podijelila niti jedan svoj look, stoga sam odlučila taj dio priče poboljšati i danas

sam pripremila kratku priču o svom izgledu i proizvodima koje sam koristila za doček Nove 2014.

Podloga:


Kao bazu za puder, nanijela sam omiljenu bazu za lice  Glo Minerals.

Nedavno sam kao poklon iz Sarajeva dobila proizvode tvrtke Revelique, između ostalog i tekući puder     Matte & lasting u nijansi beige.

Nakon podloge, išao je moj novootkriveni korektor za podočnjake i ostale nepravilnosti magični Magic Essential concelear koji je sakrio sve moje kapilarice, podočnjake i ožiljke od akni.

Sve zajedno, fiksirala sam puderom u kamenu Youngblood.

Nakon podloga, na redu su obrve i oči


Obrve sam uredila Deborah 24 Ore olovkom u nijansi 281.
Na područje ispod obrva i unutarnji kut oka kultni Eye Bright by Benefit.



Kapci su uređeni predivnim sjenilom iz prošlogodišnje blagdanske kolekcije

  Lancome  Petit Tresor Fil D' Or S112. 




Obraze je krasila prinova u mojoj kolekciji: Revelique Blush duo u nijansi peach, te Mary Lou highliter bez kojeg ne mogu zamisliti niti jedan look <3


Završni touch na trepavicama dao je moj genijalni Wimpernwelle, ekstenzije u bočici i Collistarova maskara Infinito.




Usne sam uredila Shiseido olovkom u nijansi OR 310, te ružom Clarins u nijansi Clementine.
Za što dugotrajniji izgled usana, upotrijebila sam bazu za ruž P2.




Doček Nove Godine bez šljokica nije potpun, ovaj puta upotrijebila sam šljokice na kosi pomoću Annyer spreja za kosu s glitterom, a da bi dojam bio potpun, pomogao mi je moj divan parfem Creed Vanishia.


Što se tice ukrasa, odlučila sam se za samo dva detalja: 

predivan i unikatan prsten, poklon drage Ksenije i prekrasan privjesak, prošlogodišnji rođendanski poklon prijateljice Coco :))








Kako je u konačnici sve izgledalo, pogledajte na slijedećim fotkama. 

Pišite mi, kako ste Vi izgledale u najluđoj noći , a možete me obradovati i kojom fotografijom na moj mail eyedetoxx@gmail.com




76 komentari:

  1. Karmin ti fenomenalno pristaje... Ljupka B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga , divan je ovaj karmin i topla preporuka :)

      Izbriši
  2. Sretna sam što si objavila ovaj post! Na facebooku sam već vidjela fotku looka i stvarno si bila divna :) Odličan makeup, ruž mi se posebno sviđa i trebaš ga nositi češće :)! Slobodno nas počasti s još ovakvih postova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlučila sam i j amalo poraditi na lookovima ove godine :D
      Hvala draga, drago mi je da ti se sviđa :))

      Izbriši
  3. Ajmeeee kako si prekrasna bila <3 :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao curica. :D
    Kod mene je bilo sve dramatično. :D Naglašene oči, to je bio nekakav cat eye i naglašene usne ljubičastim Avon ružem i ljubičastim L'oreal glossy stainom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :))

      Nekad su i moji novogodišnji lookovi bili puno dramatičniji, no kako dolazi s godinama , tako i makeup postaje malo suptilniji :)

      Izbriši
  5. Divnooo <3 Baš izgledaš svježe i njegovano :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa si zaista, fenomenalan novogodisnji look :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu, zaista sam željela dočekati Novu, nadam se bolju godinu u što boljem izdanju :))

      Izbriši
  7. Prekrasna *___*
    A ovo sjenilo i highlighter su mi oduzeli dah!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana :)

      Sjenilo je predivno, pravo blagdansko, a bez highlitera se više ne znam našminkati :D

      Izbriši
  8. Jako lijep look, sviđa mi se ruž. Ja sam imala zagasito crveni ruž pa nisam htjela naglašavati oči, samo sam ih malo našminkala sa sjenilom boje kože koje u sebi ima neki zlaćani shimmer i u pregib kapka stavila smečkasto sjenilo, tako da su mi oči izgledale svježije, uglavnom ništa spektakularno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anamarija :)

      Ja sam razmišljala o zagasitom ružu, no nekako mi se uz odjeću više svidjelo zlatno-bež kombinacija.
      Sigurna sam da si jako lijepo izgledala, a koje je to sjenilo boje kože? Pitam, jer takva najviše volim :)

      Izbriši
    2. Hvala :) Catrice paletica od 4 sjenila, 010 The Season's Must Have, na žalost ne znam kako se zove dotična nijansa :)

      Izbriši
    3. Tnx!! Svakako ću obratiti pažnju!

      Izbriši
  9. Predivan look, predivna Martina!! <3
    Ovaj ruž ti prekrasno stoji,a highlighter je savršen :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Duša moja <3
    Blistala si za docek Nove godine :))
    Cim dobijem neku svoju sliku i ako bude na nesto licila XD , posaljem ti :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. weeee, jedva čekam fotke :))

      Sigurna sam da si bila predivna !

      Izbriši
  11. Look je fantastičan baš kao i ti :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan look :) I dobro ti stoji ova boja ruža !!!
    Prsten mi je predivan :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, prekrasan look! Ova nijansa ruža ti genijalno stoji, a posebno moram pohvaliti frizuru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :))

      Svima se sviđa ruž, krasan je.

      Izbriši
  14. predivan look, divna si ušla u Novu godinu :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepa :)
    ML Manizer je tacno ono sto mi nedostaje..ehh..zene :)
    Ja na svim fotkama izgledam kao da imam sljivu na oku..cari doceka na trgu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ML Manizer svima treba, divan je :))

      Pričekat ćemo tvoje fotke, vjerujem da pretjeruješ :D

      Izbriši
  16. baš si lijepa :)
    i sviđa mi se ideja da postaš slike nekog looka.
    češće od jednom godišnje ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba :)

      Potrudit ću se ove godine uvesti malo više lookova :)

      Izbriši
  17. Divna si,bas si se potrudila!!!Blistas ,jednostavno zracis na slikama!Grrrr,sad i meni treba ovaj ML Manizer,a svidja mi se i ovaj mineralni puder od rize,samo neznam treba li mi bas i on:-)Jel on vise za masnu kozu,ili moze i za normalnu?
    I odsad hocu vise tvojih lookova,dogovoreno??
    Ja sam imala crveni ruz i smeckasto zlatne nijanse na ocima,uz naravno crveni lak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)) ML Manizer daje predivan efekt i osvjetljuje djelove lica koje želimo posebno istaknuti, dok puder služi za ukupno matirnje i fiksiranje podloge.

      Dogovoreno :D
      Pokušat ću što više lookova odraditi, a sigurna sam da si u Novogodišnjoj noći i ti blistala <3

      Izbriši
  18. Zeno ti jednostavno MORAS nositi ruzeve u boji jer ti fantasticno stoje! <3
    Predivna si bila, izgledas tako mladoliko- siske mi se sve vise svidjaju. :)
    Ja takodjer bez highligtera zadnjih godina dana ne funkcioniram. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca <3

      Potpisujem za highliter :))

      Izbriši
  19. Predivna nemam rijeci:D Mozda glupo pitanje ali za sta sluzi taj highlighter,kako se nanosi..jel bija kakav post o tome

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ;)

      Nisam još pisala o highliteru, do posta o njemu, on služi za isticanje dijelova lica koje želimo posebno istaknuti ( vrh jagodica, dio ispod obrva itd)

      Izbriši
  20. Draga Martina izgledas/izgledala si predivno! Prekrasno ti sve stoji i bas je s mjerom. Maja

    OdgovoriIzbriši
  21. Diiiivan look, divan, divan i hoćemo još ovakvih postova! Žeeeeelim Mary-Lou!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, još da su mi tvoje očiiii <3

      Izbriši
  22. Divan umjeren MU, a najlepše je što izgledaš zdravo i koža ti blista. supeeer!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Divna si prijateljice <3 Look koji i sama furam i obožavam!
    Ovu p2 olovku bazu moram abaviti!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Još jedan dokaz koliko smo slične :)

      Izbriši
  24. Izgledas super! Zanimljivo kako imam isti ovaj ruz i na meni izgleda kao da čekam musterije na kantunu XD. a reći mi može Li se mary lou usporediti sa dior nude tan highlighterom?
    Ja sam u kucnom izdanju nosila essie leading lady, na tilu illamasqua sljokicasto ulje. kako sam bila doma, tako nisam nosila teški make up već samo puder, malo rumenila, maskare sa sljokicama i crveni ruz koji se ionako brzo skinia jer smo imali bakanalije :D. pretpostavljam da je tvoj party bia više fancy :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Eh, opet si me nasmijala :D Tako ja izgledam s intezivno crvenim i bordo ruževima: prenapadno i pomalo vulgarno :D

      Što se tice usporedbe ML VS Dior highlitera, ML je više srebrnkast i više osvjetljava dok je Dior više boja šampanjca, oba su predivna i teško se odlučiti samo za jednog.
      Doček nije bio previše fancy , ali dobra prilika malo se bolje srediti i sigurna sam da si i ti izgledala predivno, bez obzira na bakanalije :D

      Izbriši
  25. wow!! blistaš! predivno ti stoji ruž :)
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
  26. Koja boja je laka bila?Može koji post o Mary Lou?! Divna si..:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak za nokte naravno...

      Izbriši
    2. Nažalost nisam stigla noktiće srediti, u planu je bila duboka bordo boja,ali vremena je bilo premalo :/

      O ML pišem uskoro :)

      Hvala ti <3

      Izbriši
  27. Oduševljena sam. Ruž je pun pogodak, a ti si prekrasna! E da, i šiške su ti stvarno zakon. Zadrži ovu frizuricu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Drže me šiške neko vrijeme, mislim da će ostati tako, barem svi misle da sam mlađa :D

      Izbriši
  28. Fini look, njezno al ipak istice prave stvari :) ja sam novu godinu docekala bez kapi sminke i samo s kremom za lice, skroz sam se zaboravila nasminkat, ali su nokti ipak bili na nivou :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lendoxia :))

      Kod mene obratno, sve kako-tako, nokte nisam stigla srediti :P

      Izbriši
    2. sorry sto upadam...al definitivno smo iste XD
      isto vrlo cesto u takvim situacijama ne stignem nokte srediti ili bukvalno ih "sredim" u hodu!!! (pa to lici na... ah :D ).
      cak ih nisam stigla srediti za matursko vece! eto... :D

      Izbriši
  29. Čitam tvoj blog već dugo,i uvijek si zanimljiva.Look mi je zanimljiv i zbog odabira brandova,nema baš puno zvučnih imena,a rezultat je sjajan.Vrlo inspirativno. Sve najbolje u 2014oj !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majo :)

      Ja zaista volim svu kozmetiku i pokušavam kombinirati i izvući ono najbolje od svake :))

      Također, tebi i tvojima sve najbolje u Novoj!

      Izbriši
  30. prekrasna si, kao lutkica! :cerek:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lančić i privjesak su mi divni. baš kakve volim.

      Izbriši
  31. Odlično si izgledala! :)))))))))))

    OdgovoriIzbriši