Sve o lubrikantima

Posted by Dear Skin at 00:19



Sigurna sam da ovaj blog posjećuje jako malo muškaraca, stoga smo slobodne otvoriti i ovu temu za koju smatram da je itekako korisna.

Vjerujem da ste pročitavši naslov posta pomislile na orgazam, ali pod pojam lubrikanti spada više toga.
Krenimo redom:

Lubrikanti su korisno žensko pomagalo kod problema sa suhoćom vagine.
Suhoća se može dogoditi iz više razloga:

- posljedica uzimanja nekih lijekova i kontracepcije

- hormonalni poremećaj kod poroda, dojenja i menopauze

- stres

Vjerujem da većina Vas zna koliko je suhoća neugodna, bolna, a često dovodi i do svakakvih upala.

Prva pomoć-ginekolog koji će nam preporučiti upotrebu lubrikanata.



Nekada davno, naše bake su imale isti problem. Tada su se koristila sredstva koja su se našla u kući-razna ulja, masti i čajevi. Malo kasnije, naše majke su već imale nekakav izbor no i dalje se posezalo za bilo čime (razna ulja, dječja ulja i slično)

Danas je izbor ogroman: doslovce nas napadaju razna sredstva za vlaženje u svakom marketu, reklamama, kioscima i benzinskim pumpama i zato nemojte koristiti bilo šta !

Naša sluznica je puno osjetljivija od kože, vrlo brzo propušta sastojke u krv i zato odabir mora biti puno pažljiviji nego kod kozmetičkih preparata.

Lubrikanti su najčešće mješavina mineralnih ulja, parabena, glicerina, glikola i konzervans kako bi se dobila što bolja "sklizavost" i šatro vlaga.

Ne moram Vam ni pisati kako takav sastav nije nikako dobar i morate dobro pročitati deklaracije.
Stručnjaci povezuju glicerin s jednim od okidača kandide, posebno kod žena koje su sklone gljivičnim infekcijama.
Zato žene- oprez !




Na sreću, postoje danas lubrikanti koji su organski, prirodni i veganski...


Takvi lubrikanti se kupuju u  bio trgovinama, ljekarnama ili naručuju s interneta.
U sastavu imaju najčešće ulje konoplje, siberski ginseng, aloe veru, steviu koji pomažu i zacijeljivanju tkiva.
Ukoliko Vam je lubrikant potreban za seks, onda izaberite one na bazi organskih ulja i pčelinjeg voska.
Dobro se raspitajte da li je lubrikant kojeg imate pogodan za upotrebu s kondomima jer neki nisu.

Preproruka : Yes lubrikanti koji su višestruko nagrađivani i posjeduju organske certifikate.

Moja iskustva su raznolika. Često su mi ginekolozi prepisivali lubrikante za vlaženje sluznice: Femigel, Gynofit itd.
Uglavnom su bili na bazi vode što se meni osobno nije pokazalo učinkovito jer bi se vrlo brzo nakon primjene stanje vratilo na staro.
Neki su čak sadržavali čajevac što je onako, ugodno hladilo.

Zapravo sam razočarana s tim "ljekarničkim" lubrikantima i za sada sam najzadovoljnija spomenutom markom Yes koje kupujem u ljekarnama Farmacie. 
Prema potrebi, kupujem one na bazi ulja ili vode.

Koristite li lubrikante? Koji su Vaši favoriti?
















53 komentari:

  1. Koristim lubrikant neki s Iherba. Išla sam pogledati sastav i čini se ok. I MM se sviđa hihihihi

    Odličan i edukativan post, vjerujem da će mnogima biti korisno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si našla što ti/Vam odgovara :D

      Izbriši
  2. Jeste li znale da glicerin tijelo pretvara u glukozu i tako možete zaraditi kandidu koje se takoo teško riješiti ?

    Ček, zbog glicerina se tijelo pretvara u glukozu? Jel to sam meni zvuči apsurdno? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh što ti je struka, no dobro, krivo objašnjeno, stručnjaci povezuju glicerin s jednim od okidača kandide kod žena koje su sklone infekcijama,
      Koji je tvoj favorit, ukoliko ga imaš?

      Izbriši
    2. Blogger nešto zafrkava -.-
      Ma dobro, mislila sam da si htjela možda reći da se glicerin pretvara u šećer, to i nije tak daleko od istine, al da tijelo postaje glukoza ... Candyman! :D
      Favorit lubrikant? Nemam ga, mada sam lani kupila Durexov na bazi vode, al ne znam, posuši se odmah pa ga i ne lajkam baš :D

      Izbriši
    3. vjerojatno je pjesnik htio rec da tijelo pretvara glicerin u glukozu, ali to se dogadja u jetri pa nisam sigurna zasto je okidac, ali nisam do sad citala nista s tog podrucja bas pa ne bi nagadjala. za lubrikantima do sad srecom nisam imala potrebu tako da nemam sto preporucit

      Izbriši
    4. Možda zato što generalno bakterije vole papati glicerin pa se namnože :D

      Izbriši
    5. Kandida je gljivica, a ne bakterija, al da i ona voli glicerol koliko sam uspjela procitat, mystery solved :D

      Izbriši
  3. Ja sam mislila da će ovo biti neki seksi post, hehehe :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehehe, ipak je ovo beauty blog :D

      Izbriši
    2. Postati cu jedan od onih likova koji pisu "dosao sam samo zbog komentara!" hahaha :D Jednostavno sam znala da ce biti odlicnih primjeraka i nisam se prevarila :D

      Izbriši
    3. Hihhii, problem je što neki pod pojmom "lubrikant" pomisle isključivo na sex posebno analni, pa sukladno tome očekuju post :D

      Izbriši
  4. Svaka čast na hrabrosti za odabir teme :) Sjajan post! Nisam do sada imala potrebe da koristim lubrikante, pa nisam ni puno razmišljala o tome. Hvala na ukazivanju na neke bitne sitnice kojih se u datom trenutku sigurno ne bih setila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nemaš potrebe za njima što je stvarno super.
      Hvala ti :)

      Izbriši
  5. Znaš zašto volim tvoj blog? I tebe?
    Zato što imaš taj prkos da izađeš iz konvencionalnih okvira i pišeš o stvarima o kojima se malo ko usudi ''tako javno''.
    Vreme je da se makne taboo sa tema poput ove.
    I zbog toga imaš moj duboki naklon.
    Izuzetno poučan i koristan post! Delim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Imam previše godina da bih imala tabue i ustručavanja. Mislim da mi stariji ipak moramo educirati u okvirima svojih iskustva :)

      Izbriši
    2. A čuj ju :D ''Stariji'' :))))
      LOL!
      <3

      Izbriši
    3. Hahahaha, hvala ti, samo me tješi :D

      <3

      Izbriši
  6. Draga svaka čast na postu, inače uvijek koristim lubrikant i to Gynaicol (tak nešto) na bazi vode i mislila sam se prebaciti na Yes lubrikante, ali kad sam pitala u Farmaciji rekli su da ih nemaju na zalihi te da ih trebaju naručiti. Rekoh ok, pitam ja za cijenu kad ono mi rekla oko cca 150-200 kn(ne sjećam se točno) , pa sam odustala :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skuplji su istina. Ali vjeruj, vrijede svake lipe posebno ako si osjetljiva kao ja. Mislim da su preko neta nešto povoljniji. Ja sam potrošila puno novaca za razne "jeftinije" lubrikante koji mi nisu bili dobri pa mi se više isplati kupiti Yes koji dosta traju i imaju boljeg učinka kod mene:)

      Izbriši
  7. Martina da li si primjetila kako imas veliki broj anonimnih komentatorica sto mi je jako simpa ali zaista, kako si napisala, nema potrebe jer je ovo pravo zensko drustvo. Posto godinama koristim kontracepcijske pilule zanimala sam se za ovu temu prije nekog vremena dok sam i osjetila tu "suhocu". Vremenom je nestala a jos uvijek koristim pilule tako da vjerovatno one nisu ni bile krivac. Ono sto sam zapamtila dok sam istrazivala na ovu temu jeste da nije bas dobro koristiti lubrikante na bazi ulja (neka frka oko razlaganja, mogucnosti iritacija bla bla) i da su dosta, da kazem, sigurniji oni na bazi vode. Citam da tebi nisu ekstra pomogli. Ja bih svakako radije nabavila taj na vodenoj bazi da mi je potreban. I ako se usudim napraviti preporuku, jer sega mi je da cu preporuciti lubrikant (sama sebi umirem od smijeha), zasto ne ociti odabir? Zasto ne Durex lubrikant? Ljudi znaju sto rade, jel? :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očekivala sam puno anonimnih komentara što je uobičajeno za ovakve teme.
      Slažem se oko teorije o vrsti lubrikanata, no sve ovisi koja je svrha. Na primjer, ja sam ih najviše koristila radi suhoće i tu su vodeni najugodniji ali kao da brzo ishlape. Morala sam ih svaki čas koristitil.
      Ipak, u slučaju sexa, uljni su možda praktičniji no srećom za to mi nisu trebali :D
      Hvala ti na preporuci, Durex je ipak vodeći u toj grani :))

      Izbriši
  8. ovo je super post, svaka cast!
    lubrikante sam nekoc dozivljavala samo kao nesto sto upotrebljavaju oni koji 'projiciraju' kod kuce scene iz filmova za odrasle XD. dok se nisam prvi put susrela s njim iz ocaja. u trudnoci naime, od paranoicnog straha od epiziotomije, jedna zgodna i dotjerana blowfish lookalike gegajuca trudnica :D odlucila je mogucoj nocnoj mori stati na kraj. tako sam odlucila uhvatiti se ukostac sa perinealnom masazom.
    ostalo je povijest XD.
    hahaha salu na stranu, a lubrikant u red :D. dakle, nekome tko, glupo to sada zvuci ali ne znam kako bas objasniti :D, i nije bas bio 'u doticaju' sa svojom jelte zenskom stranom fizionomije u smislu da nisam tome pridavala previse paznje neeegooo... pa recimo 'uzimala stvari zdravo za gotovo' uptrebljavavsi je gotovo pa redovnicki, ne imajuci nekih vecih problema i nedoumica u svezi glede toga misleci da tako to mora biti i tako ce ostati (ono tinejdzersko doba kad smo se pocele upoznavati ne racunam :D) bila je prekoma ta masaza ali...ona druga opcija sakacanja iz africkih plemena se meni tada cinila ka najgora nocna mora! kao dalmatinka vulgaris (prevedeno: cesto iduci linijom manjeg otpora :D), shvativsi da radi trbuha koji je bio poprilicno velik (blowfish, sicate se) ta masaza i nije bas tako lako izvediva (muz nije bas dolazio u obzir s obzirom na traumaticno iscekivanje prisustva porodu i tecaje koje je morao proci XD ps: na kraju je bia 1003178616 smireniji od mene :/), nije trebalo veliko premisljanje da ja odustanem od toga i prepustim stvari u bozje ruke. ugl na kraju nije bilo epiziotomije, bia je jedan skroz drugi scenarij :). a lactogyn sada koristim za umetanje tampona i u tu svrhu mi je savrsen (!!!) jerbo ih mrzim i samim time mi je umetanje istih bilo jos teze ali me eto liti i nekad na putovanjima spase.
    vagina power :oni metallica koncert sa podignutim palcem, kaziprstom i malim prstom smajlic :D:!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha vidim i sebe u ovom opisu, ali nisan imala potribu za lubrikantima do sad. Nadan se da ni neću, al ko zna ako zatriba, dobro je znat šta valja. :D

      Izbriši
    2. Draga moja goldfinich, mnogi misle da su lubrikanti nešto za ostvarivanje scena iz filomova za odrasle sve dok se jednom ne susretnu s određenim problemima.
      Nažalost, moje druženje lubrikantima je već od 12-te godine, stanje je ponekad super, no vrlo često moram posezai za ovim ženskim pomagalima :/

      Izbriši
    3. Pa i meni bi možda nekad dobro dosao u mlađim danima ;). Jedino kao što je netko dolje napisao, malo ubija spontanost, a to je za moj ionako preanalizirajuci i preoptereceni mozak dovoljno... :/ inace je moj komentar zamisljen kao duhovit :). Shvaćam da i mene ceka cesca uporaba u menopauzi ;).

      Izbriši
    4. Hahahaha, znam. Odlično si to sročila, kako sam i sama Dalmatinka, ja potpuno razumijem pojam: linija manjeg otpora, hahahaha

      Izbriši
  9. Odličan post <3
    Moram svakako isprobati ove Yes lubrikante na bazi vode (pročitala sam da im uljni nisu kompatibilni s kondomima), dosad sam znala koristiti Mullerovu marku koja mi je draža od Durexa, ali isto je bazirana na min. uljima što me odbijalo da ih koristim često :/
    Volim te tvoje ''tabu'' teme, očekujem ih još mnogo :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka za Yes marku ukoliko si u prilici isprobati.
      Mineralna ulja pokušaj što više izbjeći, ne dozvoljavaju koži disati.

      Hvala :))

      Izbriši
  10. Svaka čast na izboru teme. Znam puno žena koje u menopauzi i nakon nje muku muče sa suhoćom i to im prestavlja strašan problem, a još uvijek je puno njih koje iz srama valjda nikad ne bi pitale o tome liječnika/ljekarnika ili pogledale same malo po policama.
    Ja sam iz navike kupovala Durex, ali od sad ću definitivno više pažnje obratiti na sastav.

    OdgovoriIzbriši
  11. I ovo je kao demistificiralo tabu temu? Pa više o tome zna napisat neka baba na placu... Članak je površan i bolje sam čitala na indexu... Majko mila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ne znam da li si očekivala da pokažem kako se koriste ili što?
      U svakom slučaju, pozvana si da nam izneseš svoj članak, vjerujem da imaš više toga za reci :))

      Izbriši
    2. hahahahahahahahaa Martina, luda li si!!! :D

      Izbriši
  12. Na ovakvim škakljivim temama se uvijek nađe zanimljivih komentara :D Kako god, ja imam jedan Durexov koji mi stoji već prilično dugo, nemam baš potrebu za njima i nadam se da će tako i ostati. Ali nisam znala za ove organske i veganske... u svakom slučaju je dobro znati i tu informaciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, kod ovakvih tema uvijek ima kontroverza i provokacija, no lubrikanti nisu samo pomagalo za što ugodniji sex, iz komentara možemo zaključiti da se još puno toga ne zna o njima, malo se piše i da je svaka pa i štura informacija korisna.

      Izbriši
  13. Odlična tema! Ja koristim Durex Play Feel, muči me suhoća radi pilula koje godinama koristim. Dosad, nasreću, nisam imala problema s gljivicama. Baš ću probati Yes na bazi ulja, sastav se čini odličan.

    OdgovoriIzbriši
  14. Nikad cula za ove lubrikante! Jao bas cu da se sad malo informisem o njima. Ja sam uglavnom samo Durex imala i to nekoliko, ali posto sam ceo zivor bas retko imala potrebu za njima jedno pakovanje mi uvek traje sto pedeset godina. I nikad mi nece biti jasno zasto su ovo koa kontroverzne teme. Prosto ne kontam zasto se zene sramote nekih delova svojih zivota. Nikada mi to nece biti jasno.

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlicna tema. Ja koristim Multi gyn i osim sto me malo pecka prvih 10-15 sekundi vrlo sam zadovoljna njegovim ucinkom.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zapravo je super što si se odvažila na ovu temu jer mislim da će mnogima pomoći tvoj prijedlog za Yes lubrikante. Na svu sreću, meni ne trebaju, ali tko zna što će biti jednog dana :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Do pre dve godine koristila sam pilule koje su mi izazivale razne probleme. Prestala sam da ih pijem i sad je sve u redu :) Imam srecu da nemam potrebu za lubrikantima, tako da ih nisam nikada do sad ni koristila ;)
    Super post, kao i uvek. Iskreno, toplo i otvoreno. Bravo, Martina <3

    OdgovoriIzbriši
  18. Koristim lubrikante redovito jer imam veliki problem sa suhoćom što je uzrokovano pilulama i pretpostavljam stresom.

    Majka je u menopauzi pa ima identičan problem, od suhoće je toliko svrbi vagina i koža oko nje da zna napraviti žive rane.
    Jako dobro joj pomaže biljna mast koja se kupuje u ljekarnama.

    Svaka ti čast da pišeš i o ovom problemu koji je raširaniji nego što se misli.

    OdgovoriIzbriši
  19. Nazalost u jednom kracem periodu sam imala potrebe sa njima jer sam pila kontracepcijske pilule koje su mi izazivale pojacanu suhocu. To je bilo grozno za mene jer sam se osjecala kao da ja nisam ja, da ne mogu da se ponasam prirodno i sl. I momak mi je bio zbunjen tom promjenom, mozda je i pomislio da me vise ne privlaci dok nisam objasnila da je do pilula. :-) Probali smo lubrikante, ali meni su oni ubice spontanosti. Srecom brzo sam se konsultovala sa ginekologom da promijenim pilule i predjem na drugu vrstu i sa njima sam se vratila u normalnu. Lubrikanti baj baj, ne zelim vise ikad da ih vidim. :-))
    I svaka cast za post. :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Kada sam probala lubrikant, shvatila sam da mi nije potreban :D Tako da, ne koristim ih. Ali, ne bežim od tabuaa i obožavam ovakve tekstove, dođu mi kao osveženje najozbiljnije :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Nemam problema sa suhoćom, ali volim ih koristiti. Muškarčina je isto zadovoljan.

    OdgovoriIzbriši
  22. Nemam potrebe za lubrikantima,ali ću kao svaka žena vjerojatno jednom imati. I zato mi je drago što si napisala ovaj post jer mi vjerojatno ne bi palo na pamet paziti na sastav lubrikanta.

    OdgovoriIzbriši
  23. Odličan post, iskren post. Nisam koristila lubrikante jer nemam potrebe za njima, ali nije na odmet pročitati takav post, jer ko zna kada će mi zatrebati.

    OdgovoriIzbriši
  24. Svaka čast, malo ko se odluči da piše ovu vrstu postova :D Lično nisam imala potrebe, ali vjerujem ako mi ikada bude zatrebalo, idem pravac tvoj blog :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja imam uzasnih problema sa suhocom rodnice od kada sam prije 5 godina pocela pilule uzimat. Do sada nisam posezala za lubrikantima, ali razmisljam jer mi je postao problem. :/
    T.B

    OdgovoriIzbriši
  26. ma pametna si ti žena, svašta od tebe naučimo... meni eto nikad nije palo na pamet da postoje i organski čisti lubrikanti, a pravo da ti kažem, nisam nešto previše ni razmišljala o njima ;)
    ali sviđa mi se komentar dalmatinke koja ide linijom manjeg otpora lol odlična je

    OdgovoriIzbriši
  27. Nemam potrebu za lubrikantima mada jesam probala neke Durexove, ali mi je svakako bilo jako interesantno da pročitam tekst i komentare :) Bravo za post!

    OdgovoriIzbriši
  28. Martina, da li lubrikanti mogu da se koriste radi lakseg stavljanja tampona?

    OdgovoriIzbriši