Efekti pudera i kako pravilno nanositi podlogu

Posted by Dear Skin at 21:13



Mislim da ne postoji veći izazov od odabira savršene podloge za lice. Gledanje swatcheva na netu, čitanje recenzija, obilazak parfumerija i drogerija, isprobavanje, isprobavanje...zvuči li Vam poznato?

Upravo radi takvih "muka" nadam se da će Vam današnji post koristiti.

Kada biramo podlogu za lice, prvo moramo znati nekoliko odgovora o vlastitoj koži:

1. Kakav efekt želim na licu?

2. Kakvog tona je moja koža odnosno nijanse?

3. Kakvo prekrivanje želim?

4. Koji je tip moje kože? (masna, suha, mješovita, normalna...)



EFEKT PODLOGE je jako bitan jer su neki efekti bolji za određeni tip kože od drugih.

Podloga sa sjajnim efektom 

- odličan izbor za suhu kožu jer hidratizira. Slobodno ju mogu koristiti i ostali tipovi kože osim masne,jer čini kožu još sjajnijom i ne prekriva nedostatke dobro.
Sjajna podloga nije baš dobar izbor za ljeto i tople mjesece ili u podnebljima sa vlažnim zrakom jer lice može djelovati masno umjesto sjajno.

Podloga sa satenskim efektom 

-dobar izbor za svaki tip kože, osim jako masne. Ovaj efekt je nešto između mat i sjajnog i najčešći je efekt kod podloga. Koži daje gladak i mekan izgled.

Podloga sa mat efektom

- odličan izbor za masnu, mješovitu i normalnu kožu. Također kod osoba sa pjaegama, ožiljcima ili hiperpigmentacijama. Prekrivanje je super, a kod masne kože najbolji izbor jer ne sadrži masnoće.
Vrlo je važno nanositi u malim količinama jer u suprotnom može ispasti neprirodno i kao maska.

Podloga sa luminirajućim efektom

-dobar izbor za svaki tip kože. Odbija svjetlost i skriva sitne linije i nedostatke






PRIBOR ZA NANOŠENJE PODLOGE:

Za najbolje nanošenje podloga, trebat će Vam tri osnovne stvari:

- spužvica- najhigijenskiji pribor jer nakon upotrebe jednostavno možete baciti ili oprati, a odlično služi za stapanje podloge s kožom


- nalaze se u skoro svakoj drogeriji, obično su u paketu i trokutastog oblika. Nisu skupe.

- četkica- također dobra za stapanje i jednoliko nanošenje podloge. Vrlo važno je pranje četkice nakon upotrebe jer što je pribor čistiji, nanošenje pudera je bolje.


Postoje razni kistovi i vjerujem da sve imate svog favorita. Ja sam momentalno zaljubljena u Face expert brush kojeg kupujem na iHerbu-link

- prsti- nanošenje prstima koje najčešće prakticiramo je također ok, samo je važno dobro oprati ruke prije pudera a nakon hidratantne kreme jer ostaci kreme mogu uzrokovati propadanje podloge na prstima.



POSTUPAK NANOŠENJA:

-Nanošenje podloge počinje uvijek od sredine lica razmazujući lagano prema obrzima i čelu, a potom napraviti stapanje pokretima prema van i dolje iz razloga kako bi dlačice na licu ostale ležati.

- nakon nanošenja, prislonite papirnatu maramicu preko cijelog lica kako bi se višak podloge koja se nije apsorbirala uklonio. Na taj način će Vam podloga puno duže trajati.

- završiti laganim slojem pudera u kamenu ili prahu, najbolje transparentnim puderom a potom nepravilnosti sakriti korektorom.
Često čitam kako se korektor nanosi prije podloge, međutim iz mogi skustva najbolje se pokazalo kada ga nanosim na kraju.

- ne zaboraviti nanijeti i na usne, tako će Vam poslužiti ko temelj za definiranje usana, a i ruž će duže potrajati.



Slijedeći post: kako izabrati nijansu podloge i oblikovanje lica

Koji je Vaš efekt podloge i kako ju nanosite?




44 komentari:

  1. ja sam prije koristila te spuzvice ali nikad to nije čisto i bijelo kao prije. koristtimi ja kistove ali mi je draze prstima jer toplina koze bolje razmaza i stopi sa kozom boju. i korektor nanosim prije,meni je tako bolje nego na samom kraju i završavam sa puderom u prahu. trenutno sam na bb kremi jer pudere slabo koristim a kako mi je tesko nać nijansu a pakovanja su velika onda ih i slabo trošim. bila bi najsretnija kad bi puderi bili u mini pakovanjima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja najčešće nanosim prstima što je ok, samo trebaju biti čisti. A korektor meni nikako ne odgovara prije pudera, kao da ga konačnim razmazivanjem potpuno obrišem i nije to to.

      Izbriši
  2. Danas je izbor zaista neograničen u svakom smislu što zapravo olakšava izbor ;-) .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, čak ima malo i previše izbora :)

      Izbriši
  3. Odlican post,svasta sam naucila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja koristim kistove, to mi je najdraže i dobijem bolji efekat kad nanosim Face expertom ili buffing kistom. Inače, uvijek biram srednje do jako prekrivanje, nadogradivo, mat i toplog podtona. Toliko sam žuta da mi ni neutralno ne odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, najviše volim Face experti prste. Najčešće mat efekt ali volim zimi i ovaj sjajni kada izgledam baš sivo i umorno :P

      Izbriši
  5. meni je zaista teško naći odgovarajući ,jer ili se sjajim, ili ne pokrije, ili izgledam suho , a najveći problem, ja sam prozirno bijela kao čovječja ribica :) i kod nas nema baš tako svijetlih nijansi,a svi posvjetljivaći mi stvore nered ili mi maste kožu užasno.
    :/
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pronalazak najbolje podloge je najzahtjevniji zadatak, slično kao kod najbolje kreme za lice i stvarno potraga vječito traje.

      Posebno je problem kod svjetlih nijansi, moja sestrična ima takav ten i znam koliko se bori po parfumerijama ./

      Izbriši
    2. ja sam kod nas odustala, uzimam preko neta shiseido sp20 ,čak 10 po zimi, i to mi je pretamno nekada :).
      ali sam zato otkrila savršem primer, čisto slučajno <3 .
      T.B

      Izbriši
    3. Shiseido je i moj HG puder i baš sam neki dan ostrugala zadnje ostatke i baš sam tužna :/ Doduše, ja koristim SP40, a imala sam i SP20, naručenu preko jagode.

      A savršeni primer je??

      Izbriši
    4. http://www.beccacosmetics.com/us/store/complexion/makeup-primers/resurfacing-primer-line-and-pore-minimizing-formula/
      hidratizira i zaglađuje čitav dan, prošao test u stresnim situacijama, stavljen u 8 sati i skinuti oko 23 , lice mi je bilo meko ko bebina guza, nije mi napravio sranje i puder mi se držao perfektno bez ulaženja u porice (plus ja imam trenutno ožiljaka po obrazu od tretmana, i nisam bila ko aligator što mi se inače uredno desi) . sad malo istražujem uzela bi njihov stik i probala puder u kamenu :) maju i ok nijanse pa da vidim.
      Naručila sam skupa sa korresom i moram priznat da plačem što ih nema kod nas da sve pokupujem.

      Izbriši
    5. Beca je genijalna firma, imala sam par stvari, uh sad si me baš zainteresirala za tu bazu a inaće ih nepreferiram :P

      Idem proguglati gdje se naručuje, hvala još jednom :*

      Izbriši
    6. ja sam preoduševljea a dosad ih ni ja nisam voljela baš.
      :) :*

      Izbriši
    7. Tvojim preporukama vjerujem, prodano :)

      Izbriši
  6. Ja ne koristim kistove i spuzvice za tecni, samo prste. Nekako mi se cini najvise higijenski, jer imam fobiju od bakterija koje se mogu taloziti po kistovima, ma koliko ih cesto prale. Inace i ne stavljam cesto puder, iako uzivam u pronalazenju najpodesnijih za sebe. Vise volim BB kreme. Od pudera preferiram one sa dewy efektom, nikako mat jer mi ne odgovaraju tipu kože. I slazem se sa tobom za korektor, obavezno tek preko podloge, a ne prije. Ne shvatam poentu prije kad se sve obrise pri nanosenju pudera. Inace njega ipak nanosim cetkicom da bude preciznije i da se bolje izblenda u kozu. Svaki dan je perem, i tim tempom se raspadnu vrlo brzo ma kako dobre bile. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se dugo opirala svemu osim prstima koji su i danas u najčešćoj upotrebi, no ipak je efekt bolji kada se koristi dobar pribor.
      Također imam fobiju od bakterija pa svaki dan perem kistove, zato sam ovaj face expert kupila čak tri komada da mogu stalno prati :D

      Ne, ne treba brisati nego samo prisloniš maramicu nalice, kao kad to napraviš s ružem na usnama. Lagano se prisloni da se višak upije, to ne oštečuje podlogu već upija onaj višak koji ne treba.

      Izbriši
  7. Ja sve kistovima ili u zadnje vrijeme sa beuty blenderom tekući puder nanosim..a korektor nanosim poslije pudera i fiksiram transparentnim! :) doduše u zadnje vrijeme najčešće koristim mineralnu kozmetiku, al opet za sve koristim kistove! ::) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrlo slično kao ja. Imam i beauty blender i super je, kod mineralne kozmetike posebno je važan dobar pribor, najčešće kabuki.

      Izbriši
  8. Jako lep post!! Ja puder nanosim skoro uvek ravno secenom ili oblom cetkicom. I ponekad prstima. Sunjere bilo kog tipa nisam nikad ni probala :))) a ni onu pljosnatu cetkicu. Najvise volim mat pudere koji srednje prekrivaju. Mogu i blade dewy da nosim. Sve preko toga je previse za moju masniju T zonu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno, i ja jako volim oble kistove mada u velikoj većini nanosim prstima, posebno kada se žurim ujutro.

      Izbriši
  9. totalno temeljito :) Priznajem da mi je trebalo poduže da saznam kakva je moja koža - koji tekući joj paše i kojeg je podtona. I još uvijek fulam u kupnji....imam dosta prilično tekućih podloga i tu volim prstima nanjeti s tim da završim sa RT bockalicom. Spužvicu nisam imala nikad.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, otkriti kakva nam je koža pa prema tome pronaći najbolju podlogu zaista je dugačak i težak posao.
      Ja itekako fulavam i zato u zadnje vrijeme samo naganjam testere jer mi je dosta fulanih kupovina podloga ./

      Izbriši
  10. meni su najdrazi prsti za nanosenje :D doduse nisam puno kistova isprobala. s nijansama se jos uvijek mucim, ali nasla sam neke koje funkcioniraju pa me to jako veseli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imaš svoju provjerenu tehnuku i pudere koji ti odgovaraju :)

      Izbriši
  11. I dan danas se zaletim pa kupim nešto neprimjereno mojoj koži, ponese me naziv ii nešto drugo, ali znam da makar pomognem masnokožcima poput mene koji me čitaju i barem znaju šta ne kupiti :-) Nanosim sve kistovima, nikad nisam imala problema po licu, a baš imam kožu slonu raznim gadostima zbog viška sebuma :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujući tvojim neprimjerenim kupovinama pomažeš mnogima, i sama sam nakon mnogo tvojih recenzija nešto kupila ili preskočila :)

      Izbriši
  12. Odličan post! Mislim da imam podloge za svim navedenim efektima, volim da eksperimentišem, a volim i različite efekte u skladu sa različitim prigodama. Nanosim najčešće nekom četkom pa onda imitacijom Beuty Blendera, a ponekad i prstima ako jako žurim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja :D

      Kod mene se mogu naći svi efekti podloga, ali razlog je što je moja koža promijenjiva kao i godišnja doba pa mi treba svašta :D

      Izbriši
  13. Super post!
    Iako bi najviše odgovarale mojoj koži ja mat podloge izbjegavam, jer stvarno loše djeluju na zreloj koži. Ističu nepravilnosti i oduzimaju sjaj koži, kojeg zrela koža ima ionako malo. Zrela koža bolje izgleda kad je malo masna -nego da je isušena, puder se nakuplja u boricama....
    Nanosim prstima, a čekam da mi stigne blender sa ebaya.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, na zreloj koži mat efekt djeluje često puta loše. Iako i njih često koristim, ali tada popravljam dojam highliterima i rumenilima

      Izbriši
  14. ...super post! spremam ako ikad počnem nositi tekući puder :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Pudere svakodnevno ne koristim, izbjegavam tu " tezinu" na licu. Njih koristim u posebnim prilikama. Vise mi odgovaraju bb kreme ili matirajuci puderi u prahu cisto da mi lice nije "golo" :)).. Nije lako pronaci svoj idealan puder tu se slazem, metoda pokusaja i pogresaka jedino nam preostaje... A sto se alata tice najcesce koristim prstice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je jako dugo držala BB manija, sad sam se opet vratila na pudere a i s obzirom na moj "divan"ten, uvijek ima što za prekriti. Mislim da je za BB krema najbolji izbor

      Izbriši
  16. Mislila sam kako će ovaj post biti dugačak, a ti si sve to objasnila kratko i jasno, nema šta dodati :D Ja najčešće nanosim puder s RT Buffering Brush, a neke lahke podloge ponekad i prstima. Mada mi nije to baš najdraže. Ne volim prljati ruke dok se šminkam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja često posegnem za prstima ali kad mi se jako žuri, najviše volim svoju RT expert brush ili beauty blender, puno ljepše nanesem a ni ne zapraljam prste :)

      Izbriši
  17. Ne mogu ja zamisliti šminkanje bez kistova :D a-a!
    Mat puder za moju mješovitu kožu s dobrim prekrivanjem da sakrije crvenilo! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da,kistovi su zakon, a mat puder najbolje prekriva:)

      Izbriši
  18. Super post! Kod mene dolaze u obzir samo tekući puderi s dewy finišom, eventualno mogu proći sa satenskim (kada mi lice nije ekstra suho)...nanosim ga kistom, premda sam u zadnje vrijeme počela isprobavati BB kreme i njih mi je najzgodnije nanositi prstima.

    OdgovoriIzbriši
  19. S prstima nanosim onako za svaki dan, ali za ekstra prilike kist.

    OdgovoriIzbriši
  20. slažem se s izborom kista, i ja ga trenutno obožavam <3
    nekad davno sam se mazala prstima, pa sam prešla na beauty blender pa sad na kistove, i s njima sam najzadovoljnija... i šta ono još, eh da, previše je izbora, kad mi dođe da promjenim podlogu izludim se od pustih ponuda ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Od kad sam otkrila Ebelin tvor nikad mi lice nije lepše izgledalo. I za BB kremu i za puder, idealno :)
    Face expert brush mi je dugo na WL, pvom prilikom ću ga poručiti sa iherba :)

    OdgovoriIzbriši