Green Girl – Polish me blue piling by Ksenija

Posted by Dear Skin at 21:09




Prirodnu kozmetiku Green Girl na ovom blogu nije potrebno dodatno predstavljati jer već i vrapci na grani znaju da je riječ o izuzetno kvalitetnoj i učinkovitoj prirodnoj kozmetici iza koje stoji divna Greta koja zaista zna što radi  koja je spremna pomoći svakoj koži da zablista u najboljem svjetlu. 

                U današnjem postu predstavljam Green girl piling – Polish me blue
Prije nego krenemo na samu recenziju, par riječi o mojoj koži i dosadašnjim piling-iskustvima.

                Moja koža je masna, proširenih pora, sklona nepravilnostima i pretjeranom mašćenju. U zadnjih par mjeseci, napokon sam pronašla prave proizvode za njegu takve kože i moja napokon izgleda lijepo, njegovano, bez prištića i bez mrskog mašćenja (ako želite iscrpan post o njezi masne kože koja je dovela do tog stanja koji se ne narušava ni za vrijeme PMS-a (da, dobro ste pročitali), ostavite komentar ispod posta). Jedan od proizvoda koji je doveo do toga jest i već spomenuti piling – Polish me blue. Dosad sam koristila svoj omiljeni Balea piling s Aloe verom i jako mi se sviđao njegov sastav kao i gusta tekstura s puno sitnih čestica koje propisno “izribaju” lice”. Mana tog pilinga je bio osjećaj nedovoljno čiste kože, a i ponešto masnjikav osjećaj, što definitivno dugoročno nije odgovarao mojoj masnoj koži. Bilo je vrijeme za potragu za novim HG pilingom.

                Piling Polish me blue kupila sam kao dio božićnog seta Green Girl kozmetike u kojem je piling došao u pakiranju od 50 gr, u čvrstoj i mekanoj plastičnoj bočici s čepom koji se pritisne i direktno koristi proizvod. Budući dag a koristim oko dva mjeseca, smtram da je to sasvim realan rok za realnu recenziju i ocjenu proizvoda. Sami piling je bijele boje sa sitnim plavim točkicama za koje sam kasnije saznala da su zrnca jojobe. Izgleda jako zabavno i zapravo totalno neobično jer je plave boje (uvijek mislim da imamo premalo plavih kozmetičkih proizvoda i hrane :)  ) Piling se koristi nanošenjem odokativne količine na suho lice i uz lagano masiranje lica. Miris pilinga je naprosto božanstven i često se uhvatim kako duže masiram lice kako bih mogla što duže uživati u tom divnom mirisu. Nakon masaže lica, piling se jednostavno ispere, a lice kasnije posuši ručnikom. Nakon upotrebe pilinga koža je izuzetno nježna i mekana, a za razliku od ostalih pilinga, osjećaj njegovane, nahranjene i hidratizirane kože traje dugo i ne treba joj dodatno toniziranje i/ili hidratacija. Također nema ni onog mrskog masnjikavog osjećaja, što je velika prednost za moj tip kože. Piling koristim jednom do dva puta tjedno i moram priznati da se relativno sporo troši. Dosad sam potrošila oko pola pakiranja od 50 g, što znači da je cijela količina dovoljna za 3-4 mjeseca, ovisno o učestalosti korištenja.


                Sastav: pročišćena voda, biljno ulje marelice, biljno ulje suncokret, glicerol, emulgator, alantoin, piling zrnca jojobe, rižno brašno, vitamin E, ekstrakt i prirodni konzervans.
                U redovnoj ponudi, piling dolazi u pakiranju od  100 ml i cijena mu je 80 kuna, a možete ga diretkno naručiti putem FB stranice Green Girl (link).

                Dugoročna posljedica korištenja pilinga u kombinaciji s ostalim proizvodima za njegu je mekana, zdrava koža, bez pretjeranog sjaja, a istovremeno nahranjena i dubinski hidratizirana, zbog čega ga preporučujem svim tipovima kože jer je dovoljno nježan za osjetljivu i suhu kožu, a učinkovit i za zahtjevnije tipove kože. 


Ksenija

26 komentari:

  1. Zelim! Nekako cu jednog dana probati nesto od Green Girl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti da probaš što prije :) Ja bih ti preporučila ili ovaj piling ili ulje za čišćenje My own gentleman, nećeš se razočarati ;)

      Izbriši
  2. Obožavam ovaj piling i bez njega ne smijem biti :) Koristim ga negdje od proljeća i nemam namjeru da ga mijenjam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvuči odlično i jako primamljivo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Imam isti tip kože kao ti i baš sam tražila neki učinkovit piling! :D
    Baš bi bilo super da napišeš o njezi kože za vrijeme PMS-a.
    Ja se stalno vrtim u krug. Taman kad ju dovedem u normalno stanje, PMS ju pokvari. Postalo je stvarno iscrpljujuće.
    A tvoji savjeti su uvijek odlični, pa me baš zanima kako ju njeguješ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa recenzija. Svakako ću napisati jedan takav post. Možda ćeš se iznenaditi kad spomenem ulja, ali zaista djeluju. :) Hvala na povjerenju ;)

      Izbriši
  5. Šta GG nije Gabrijela ili sam ja nešto fulala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, sve je to ista osoba; Greta joj je internetsko ime ;)

      Izbriši
    2. Pa na forumu je Starleta, AFAIK. Ali vidim da ju je i Beauty&sweets nazvala Gretom.
      Ma nebitno uostalom, i da se zove Brunhilda, dobri su joj proizvodi ;)

      Izbriši
    3. Hahaha, moram se ubaciti jer si me nasmijala od srca. Greta je internetsko ime, Starleta nick na forumu, u svakom slučaju, Green Girl je jedna i neponovoljiva da se ne znam kako zove :))

      Izbriši
  6. Imam i koristim kao dnevnu umivalicu odnosno za jutarnje umivanje i pripremu kože za šminku. Jedino ga ja stavljam na mokro lice. Sve ostalo potpisujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, toliko je blag da se može koristiti svakodnevno, naravno kod manje osjetljive kože ;) Ja sam ga prvi put i stavila na mokru kožu,ali mi nije imao nekog učinka; tek na suhu kožu pa ispiranje pokaže svoj pravi učinak :) Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  7. Želim post o nezi masne kože pošto nam je potpuno isti tip kože :) Nisam još ništa koristila od GG kozmetike, mislim da ću i uskoro prelomiti i naručiti nešto, videla sam dosta pozitivnih recenzija i kod Vas i kod ostalih blogerki.

    OdgovoriIzbriši
  8. zelim post o njezi koze jerbo je zivot s mojom kozom 'beskrajni dan' :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će post, nadam se da će moje iskustvo pomoći ;)

      Izbriši
  9. obožavam pilinge, trebaju svakom licu :D
    nikako da nešto probam od gg, malo me umorio online shopping

    OdgovoriIzbriši
  10. taman kad zaključim da ga ne trebam, možda ga ipak trebam :)
    i da, ja sam za post o njezi masne kože :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je, naravno moje iskustvo, i iako postoje određeni osnovni tipovi kože, ne sumnjam da se unutar tih podjela nalazi još mnoštvo podvrsta kože. Ono što odgovara jednom masnokošcu, ne mora nužno i drugome. I ovaj piling je dio moje rutine njege zadnjih mjeseci, i sigurno pridonosi bolje stanju kože, ali sigurno nije samo on zaslužan za to ;)

      Izbriši
  11. Odlična recenzija draga Ksenija. Moram ti priznati da me jako iznenadilo kada sam ju pročitala jer sam i sama imala ovaj divan piling i nekako sam ga zamišljala da ne bi odgovarao masnoj koži. Dobro da nisam ja pisala recenziju jer bih mogla navesti masnokošce na krivi trag :/

    Jako mi je drago da si zadovoljna, piling je divan i moram ga ponoviti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni odgovara kao dio već postojeće njege kože, uz ostale proizvode koje koristim ;) Drago mi je da ti se sviđa recenzija, kad budeš mogla/htjela, probaj pilingu dati još jednu šansu ;)

      Izbriši
  12. Zrnca jojobe :D kul, totalno mi fora izgleda piling

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam ovaj piling i jako mi se sviđa. Zanima me koje jos proizvode koristis a da su zasluzni za poboljsanje masne koze sklone nepravilnostima. Ima li negdje objavljen taj post? :)

    OdgovoriIzbriši