GREEN GIRL: WET THE SKIN TONIK ZA HIDRATACIJU

Posted by Dear Skin at 02:16


Tonici za lice su jedan od važnih koraka u svakodnevnoj njezi iako ih mnoge žene preskaču i smatraju nevažnim proizvodom.

Prilikom blagdana, Green Girl je ponudila odlične pakete po promotivnim cijenama i počastila sam se paketom u kojem se našao današnji proizvod o kojem Vam pišem.




Wet the skin nije moj prvi tonik ove već svima poznate aromakozmetike. Točnije, treći po redu, mada se svaki od njih razlikuje sastavom radi moje promjenjive kože koja ima puno zahtjeva.



U čemu je tajna? Sastav tonika se prilagođava Vašem tipu kože, obzirom da sam kukala: "dehidrirana sam, nedostaje mi vlage, elastičnosti, lice me peče, zateže itd itd" nastao je tonik nad tonicima koje sam ikada imala prilike probati.




SASTAV:





Hidrolat bušina, hidrolat različak, urea, hidrolat hamamelis, aloe vera gel, glicerol, dekspantenol, hijaluronska kiselina, ekstrakt krastavca, ekstrakt cvijeta višnje, biljni ceramidi, ekstrakt borovnice, ekstrakt brusnice,mliječna kiselina



KORIŠTENJE:



Korištenje je vrlo jednostavno: nanosi se na očišćenu kožu ujutro i navečer te na još vlažno lice nanosi daljnja njega.

Također  se može nanositi tokom dana za dodatno osvježenje kao termalna voda.


PAKIRANJE:



Plastična bočica od 200 ml sa sprej pumpicom. Green Girl ima u ponudi i pakiranja u staklenim bočicama od 100 ml praktično ako želite isprobati manju količinu.



Sprej pumpica je kao i kod svih proizvoda kvalitetna, ne rasprušuje previše proizvoda što je super jer lako mogu dozirati količinu koju nanosim. U fazama jake dehidriranosti, obilno sam se sprejala po 3-4 pritiska, kasnije su mi bila dovoljna  dva.



TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE:



Miriši voćno, ne prenapadno, pomalo mirisom podsjeća na girly kozmetiku za djevojčice što mi je super, baca me odmah u kupaonicu mojih nećakinja koje imaju puno kozmetike sa mirisom voća i sve je tako rozo, girly i dječje :)



Tonik je vrlo konkretan, što znači da nije u obliku "obične vodice" koja se brzo upije i od kakvih tonika najčešće ne vidite nikakvu korist. Tekstura je bogata-kada nanesete na lice, to nije definitivno osjećaj toniziranja već prave hrane za kožu. 

Na licu ostaje glatki sloj koji se upije kod mene za nekih 5 minuta ostavljajući kožu potpuno glatkom i toliko hidratiziranom da je mekana kao "bebina guza".
Da se mene pita, ovaj tonik bi se zvao : TONIK-SERUM 2 u 1, mislim da je sad puno jasnije: posjeduje oba svojstva: osvježava i tonizira kao tonik-hrani i oporavlja lice kao serum.

Na mojoj mješovitoj i dehidriranoj koži dakako nije dovoljan sam, potrebna je krema nakon. 

Primjetila sam da mi je potrebno i manje kreme nakon Wet the skin jer je lice već dobilo puno korisnih sastojaka koji su napravili da se rožnati sloj kože potpuno zagladi.

ZAKLJUČAK:


Kada sam prvi put isprobala ovaj tonik, bila je to ljubav na prvi "špric". Dobro sam upoznata sa moćima hidrolata a kada su u njih dodani ovako vrijedni sastojci, posebno ceramidi koji na mojoj koži rade čuda, urea i hijaluronska kiselina jednostavno nema šanse da proizvod nije pun pogodak za moju kožu.

CIJENA:
200 ml - 160 kn (21 eur)
100 ml-100kn (13 eur)
narudžbom kod Green Girl-klik

Green Girl proizvodi dostupni su svima: Srbija, Crna Gora, BiH i dostava je vrlo povoljna.

Koristite li tonike za lice? Koji su Vaši omiljeni sastojci u tonicima?




43 komentari:

  1. Ja vise ne smijem citati o GG proizvodima neeesmiiijeeeem :)) drago mi je da si pronasla tonik koji ti odgovara jer i sama znam kako je to tesko, ja ga jos uvijek nisam pronasla. A ovo zvuci toliko dobro da cu morati probati, hvala na jos jednoj divnoj recenziji draga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem, i samoj mi je tako..imam mnogo tonika i ne znam koliko sam ih probala.Ili je alkohol, ili ne rade ništa, uvijek nešto ne štima. S obzirom da se sve više prebacujem na hidrolate i aromakozmetiku, odlično mi je što GG napravi po mojoj mjeri odnosno po stanju u kojem mi se nalazi lice. Topla preporuka :)

      Izbriši
  2. Djeluje jako cool!
    Ja tonike koristim povremeno, kad ih se sjetim kupiti XD
    Ne volim one koje ostavljaju ljepljiv sloj na licu.
    A od sastojaka, bilo sto za hidrataciju a i za efikasno ciscenje pora, sto kada npr. cistac nije uspio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na što misliš, neki ostavljaju takav osjećaj i teško je pronaći onaj pravi. Probala sam ih i sama ne znam kolikoi momentalno mi odgovaraju razni hidrolati i njihove kombinacije :)

      Izbriši
  3. Divan proizvod :) I to mi treba :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuci nevjerovatno na prvu, ali s obzirom da sam probala nekoliko proizvoda od Green Girl, znam da je bas tako kako pise. :)
    Inspirisana tvojim postom, maloprije kupih Hidrolat od smilja, vidjecemo kako ce koza odreagovati.
    Samo znam da divno mirise, ali ne traje predugo.
    A Wet the skin tonik ide ma moju listu zelja :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidrolat smilja je super, ja ga koristim za obloge za podočnjake a ima još puno korisnih svojstava.

      Koje proizvode si koristila od GG? Preporuke?

      Izbriši
    2. Hidrolat smilja nasprejam poslije ciscenja lica, a prije nanosenja dnevne kreme ili seruma. Nadam se da je to OK nacim upotrebe.
      Mislim da si probala sve sto sam koristila (zapravo, sigurna sam da jesi) od Green Girl - Simply the best serum, Gone with a wind krema za podrucje oko ociju i My own gentleman ulje - ovaj miris me obara s nogu i mislim da cu morati nabaviti Ellie Saab parfem :). Svim ovim proizvodima sam izuzetno zadovoljna. :) I hvala ti puno sto si nam je otkrila.

      Izbriši
  5. Ja imam dva tonika od Green Girl jedan sa kiselinama za dnevnu eksfolijaciju, a drugi za hidrataciju i iskreno ne mogu odabrati favorita među njima, bolji su mi od mnogih tonika skupih brendova. Mislim da ovaj tvoj ide na wish listu za ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam jedan sa sumporom koji mi je za problematične dijelove, mada sam ga već i potrošila. Odmah idem pitati za taj tvoj za dnevnu eksfoliaciju :OO

      Izbriši
  6. Joj ovo zvuči fenomenalno :D morat ću i ja zamoliti GG da mi napravi ovako bombastičan tonik :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan tonik, pravo blaženstvo za umornu i dehidriranu kožu :)

      Izbriši
  7. Od svih pustih pohvala za GG proizvode, ne znam odkud bi krenula da idem naručivat! :)) Zvuči sjajno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, kada probaš jedno, postaneš ovisan i želiš sve više i više:D

      Izbriši
  8. Zvuči fantastično! Drago mi je što vrše dostavu i izvan Hr.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično da je GG kozmetika dostupna i šire :)

      Izbriši
  9. Isprobala sam Wet Me tonik, te ga i dalje koristim zapravo :) Kod mene je nešto drugačiji miris, podsjeća me na lavandu. Volim ga našpricati odmah nakon tuširanja po licu, i često kad mi treba lice osvježenje tijekom dana. Također, nakon čišćenja lica ujutro i navečer mi je super, prije seruma :) Taman mi je gotovo prazan, i dobro si me podsjetila da mi treba nova doza :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris ovisi o sastojcima, a sastojci se kreiraju individualno, tako da je moguće u tvome nešto s lavandom. Drago mi je da dijelimo isto mišljenje :9

      Izbriši
  10. Zvuči super! Još kada kažeš da ima i svojstva seruma, tada mi je još primamljiviji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj moj primjerak definitivno ima ta svojstva, zato je neprocjenjiv .9

      Izbriši
  11. Čim je potpis GG mora biti dobar. Ja sam oduševljena. Malo je reći oduševljena! Sa svime.

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo savršeno zvuči :)
    ja volim kad u tonicima ima biljaka koje su jaki antioksidansi,
    a isto tako volim i kad sadrži materije koje mogu umiriti i dodatno
    hidrirati kožu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, tonik je odličan, sa predobrim sastojcima :)

      Izbriši
  13. Ovo zaista zvuči kao idealan proizvod za mene. Definitivno ide na wish listu. :-D

    OdgovoriIzbriši
  14. obožavam tonike, meni svako jutro započinje s njima, i na isti način dan završavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem s tobom, ja ne mogu zamisliti rutinu bez tonika

      Izbriši
  15. ja sam jedna od onih koji ne mare puno za tonike, mozda jos nisam nasla neki koji radi cudesa, al nisam primjetila da mi je neka razlika u kozi kad koristim tonik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonici imaju svoju svrhu ali nisu nužni. Nekome odgovaraju, nekome ne, bitno je prepoznati potrebe kože.

      Izbriši