John Masters Organics: Scalp šampon

Posted by Dear Skin at 01:39



Jesam li Vam ikada pisala koliko volim John Masters Organics šampone? Počela sam prije pet-šest godina sa isprobavanjem ove kozmetike i skoro sve što sam imala ili probala je sami vrh.
Međutim, šamponi i preparati za kosu su ono čemu sam najviše vjerna kad je JMO u pitanju.

Ne kupujem redovito, počastim se svakih toliko i najdraži šampon do sada je onaj od meda i hibiscusa koji je namijenjen svim tipovima kose, a posebno oštečenoj.

Prije dva mjeseca, u mojoj kupaonici se našao šampon iz linije Scalp koja je nedavno stigla na police.




John Masters Organics Scalp - šampon za stimulaciju vlasišta od metvice i siručice


Najnoviji proizvod premium organske kozmetike John Masters Organics. Ovaj puta metvici je pridodana suručica. Suručica (ili livadni aspirin) je jedna od tri biljke koje su se smatrale svetima u vrijeme starih druida, cvjetovi su okusa nalik medu, a biljka raste i do dva metra u visinu (baš kao i kosa). Ovaj šampon služi za pročišćavanje i stimulaciju vlasišta za zdravu i podatnu kosu.
Šest certificirano organskih sastojaka uklanjaju naslage i stimuliraju vlasište, dok proteini soje hidratiziraju kosu i zadržavaju vlagu. Šampon izvrsno djeluje na probleme nastale zbog masnog ili suhog vlasišta, nedostatka folikula, pretjerane proizvodnje sebuma ili tanke kose, te nedostatak  volumena. Dovoljno je nježan za obojenu kosu.
Opis:
·         Šampon za pročišćavanje i stimulaciju vlasišta za zdravu i podatnu kosu
·         Šest certificirano organskih sastojaka uklanjaju naslage i stimuliraju vlasište
·         Proteini soje hidratiziraju kosu i zadržavaju vlagu

Ljekoviti sastojci
• metvica i suručica – stimulira vlasište za bolji rast kose
• ekstrakt suručice (spiraea ulmaria) – prirodno učvršćuje korijen kose; sprječava ispadanje
• eukuliptus, eterično ulje – djeluje protuupalno i antibakterijski


• cink- sprječava iritacije i štiti vlasište



Pisala sam često o svojoj jadnoj, tankoj i ispadanju sklonoj kosi i zato sam sa nestrpljenjem čekala da krenem sa upotrebom ovog šampona koji je po opisu upravo ono što je potrebno mom vlasištu:

- metvica i suručica – stimulira vlasište za bolji rast kose- što bi značilo da normalizira izlučivanje prekomjernog sebuma što za posljedicu ima poticanje rasta kose.

Vjerujem da mnoge od Vas imaju sličan problem, vlasište masno ili se zamasti drugi dan, dok su vrhovi suhi za poluditi. Ovaj šampon zaista smanjuje maščenje vlasišta, ali ne na onu goru da isuši kožu pa onda ona svrbi za poluditi, već nakon druge, treće primjene osjetite kako se kosa manje masti uz nekakav prirodan ritam bez neugodnog isušivanja kože, iako je meni na vrhovima kose svakako trebao balzam ili maska. Naime, moji su vrhovi jako dehidrirani i suhi od silovanja bojama za kosu.
Ukoliko imate suho tjeme, ne morate se bojati dodatnog isušivanja, JMO naglašava da šampon djeluje na probleme i suhog i masnog vlasišta.

- ekstrakt suručice (spiraea ulmaria) – prirodno učvršćuje korijen kose; sprječava ispadanje - korijen kose je osjetno jači, folikule su nekako prodisale, ne znam kako bih drugačije opisala, ali zamislite da ste korijen kose dubinski oprale i ta čistoća i svježina traje nekoliko dana. U mom slučaju do slijedećeg pranja (dva-tri dana)

- eukuliptus, eterično ulje – djeluje protuupalno i antibakterijski- u djelotvornost eukaliptusa, mislim da je suvišno govoriti, redoviti sastojak raznih antibakterijskih proizvoda, od pastila za grlo na dalje.

- cink- sprječava iritacije i štiti vlasište- volim cink, često koristim kreme sa cinkom kako bih sanirala neke rane i iritacije, stoga u njegovu djelotvornost uvelike vjerujem.

PAKIRANJE:

Elegantna bočica od 236 ml u kvalitetnoj tamnoj plastici sa praktičnim otvorom za lakše doziranje.


TEKSTURA I MIRIS:

- šampon je prozirne, poluguste teksture, biljne malo tamnije žućkaste nijanse. Sama teksturanije posebna u odnosu na ostale JMO šampone, ali ono što me iznenadilo kada sam ga prvi puta isprobala je miris.




-miriše na metvicu, meni osobno božanstveno jer jako volim metvicu. Asocira me na osvježenje, čistoću i umirenje, vjerojatno radi čaja kojeg volim. Miris se zadržava dok ne obavite pranje, tj. ne isperete šampon.
-prilikom pranja, lagano hladi što je za očekivati obzirom na sastojke (eukaliptus i metvica), ali ništa strašno da bi ga ostavljale za ljeto :D

- druga stvar koja me iznenadila je pjenjenje proizvoda. Očekivala sam da će se premalo pjeniti za moj ukus, ali šampon se pjeni taman, niti prebogato niti preoskudno.
Koristim ga dva puta prilikom pranja kose,tako sam navikla, i na obrisanu kosu nanesem balzam na vrhove.

SASTOJCI:



aqua (water), aloe barbadensis leaf juice*, sodium cocoamphodiacetate, decyl glucoside,
babassuamidopropyl betaine, panthenol, hydrolyzed soy protein, sorbitol, peppermint oil, mentha viridis
(spearmint) leaf oil, guar hydroxpropyl trimonium chloride, spiraea ulmaria extract, sodium pca, sodium
benzoate, potassium sorbate, eucalyptus globulus leaf oil, smithsonite extract, hyaluronic acid, linum
usitatissimum (linseed) seed oil*, borago officinalis seed oil*, helianthus anuus (sunflower) seed oil*,
simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, oenothera biennis (evening primrose) oil*, tocopherols
* Certified Organic

DJELOVANJE:

- ne znam da li sam previše subjektivna, ali i ovaj put JMO je napravio odličan posao. Šampon iz linije Scalp  odličan je izbor za svakoga tko se želi riješiti problema vlasišta. Ukoliko Vam je kosa tanka kao moja, bez volumena, vlasište suho ili masno i stvara Vam problem, toplo preporučam ovaj proizvod.
Moja kosa je dodatno tretirana bojama, dehidrirana i oštećena i za dodatnu njegu moram koristiti maske ili balzame, u suprotnom se previše petlja od suhoće.
Najviše me dojmio učinak na vlasištu koje je nježno a temeljito pročišćeno, korijen kose oslobođen tvrdokornih naslaga stoga i sama kosa izgleda sjajnije i zdravije kada je napokon podignut volumen na samom vlasištu.

CIJENA I DOSTUPNOST:

- za 236 ml šampona cijena iznosi 169 kn (22,50 eur), a dobavljivo u trgovinama Bio&Bio ili preko web shopa-link.

Inače, ne znam da li znate, ali JMO provodi akciju 'Reciklaza'. Vi njima posaljete tri prazne bočice, a oni Vama jednu punu koju izaberete. Ako ih niste skupljali do sada, svakako ih skupljajte jer ovu akciju su imali prije pa mozda opet ponove.




Na mojoj listi želja, nalaze se i ostali proizvodi iz ove linije: Scalp Leave-in regenerator od zelenog čaja i nevena i Scalp Serum od metvice, mente i zimzelena za masažu, čišćenje i učvršćivanje vlasišta, a do tadaa, pišite mi koji su Vam najdraži JMO proizvodi?

43 komentari:

  1. Vec dugo zelim probari JMO ali zbilja su mu malo preskupi!
    Sad kad sam ovo procitala jos me vise privlaci jer mi se cini da bi ovaj sampon za mene bio pravi pogodak - imam dugu gustu kosu koja nikada nije farbana, vrhovi su mi suhi (ali to rijesim maskom, uljem ili sisanjem), a vlasiste sklono mascenju i jako jako cesto moram prati kosu (uglavnon svaki drugi dan). U potrazi sam za samponom koji bi mi pomogao oko tog problema i cini mi se da bi ovaj mogao funkcionirati - stavljam ga na WL, pa tko zna, mozda jednog dana i dode na red. :)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, cijena je takva kakva je, ali zaista kada pomislim da sam slično placala šampone koji imaju jeftine sastojke, vjeruj, ovaj šampon kao i mnogi od JMO vrijede svaku lipu. Ima testera, trebaš probati prije odluke:)

      Izbriši
    2. Vjerujem da vrijedi svaku lipu i upravo zbog toga ide na moju WL! :D
      Martina

      Izbriši
  2. Nemoj ovo da mi radiš, već imam Vichy Neogenic zahvaljujući tvojoj recenziji, gde sad i ovaj da kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy je bašprotiv opadanja i koristim ga u periodima jakog ispadanja, ovo je nešto za uspostavljanje ravnoteže vlasišta, sasvim drugačiji efekt ali dolazi do rezultata da je kosa puno zdravija i jača.

      Izbriši
  3. Regenerator koji spominješ imam i kobiniram ga s ovim šamponom. Iskreno, i mnei je skupo dati 400 kn za ta dva proizvoda, ali vlasište koje kaže hvala i vlasi kose koje te slušaju imaju pravo na kvalitetnu njegu. Vlasište i kosa su jednako vrijedni kao i naša koža lica ili tijela.
    Vidjeti sastav kakav je gore je praznik za moju duša koja se grozi "omiljenih" supstancija standarnih šampona pa i onih koji se furaju na "osjetljivost" a za koje znamo da nam štete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Loredana, apsolutno se slažem s tobom. Kad pomislim da sam 400 kn davala za renomirane proizvođače u čijem sastavu su jeftini sastojci a plaćala ime i brend, ovo zaista vrijedi. Jedna je koža, tj vlasište izaista se isplati uložiti. Naravno, uvijek ima nekih povoljnijih akcija ili slično.

      Izbriši
  4. Probala sam JMO za rekonstrukciju kose ,sampon i balzam.
    U pocetku sam bila odusevljena samponom. Balzamom ne bas.
    Kasnije je poceo da mi susi kosu.
    Mozda sam pogresila u odabiru preparata ,ko zna..
    Ali definitivno ne mogu sebi priustiti jos jedan promasaj jer nisu jeftini.
    Pozdrav od Danijelee!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, niti jedan JMO balzam nisam probala, imala sam samo pakung, onaj kao ulje pa ne mogu komentirati. Šamponima sam stvarno zadovoljna, Scalp sam eto koristila mjesec dana, nisam primjetila isušivanja, iako je balzam ili maska kod mene obavezni

      Izbriši
  5. Sjajna im je ta akcija, da posaljes 3 prazne bocice za jednu punu. Imam zelju da ih probam i nadam se da cu jednom imati tu mogucnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemaš pojma koliko bih htjela čitati tvoje recenzije o JMO !!
      A akcija je genijalna, zaista pohvalno :))

      Izbriši
  6. Hey there! I'm at work surfing around your blog from
    my new apple iphone! Just wanted to say I love reading through your
    blog and look forward to all your posts! Carry
    on the great work!

    Here is my homepage :: free best web hosting website

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization?

    I'm trying to get my blog to rank for some targeted
    keywords but I'm not seeing very good results.
    If you know of any please share. Cheers!

    Take a look at my web-site :: cheap reliable web hosting reviews

    OdgovoriIzbriši
  8. Cekala sam baš ovu recenziju jer sam imala osjecaj da je sampon super i baš ono što mi treba, samo se nadam da će i meni biti jednako dobar. nisam nikada ništa jmo imala jer mi je skupo, a nikad testera vidila. ginem odavno za gelom za tusiranje i losionom od narance i vanilije, miris je predobar, zelim takav parfem. moji su se vrhovi malo popravili otkada ih trackam uljima ali mi je isto draze stavit nesto kupovno i parfimirano :). Razmisljam o kerastase elixir ultime ljubicastom, privlaci me ruza u nazivu...pa mozda tvoj savjet za i protiv :D?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon je genijalan, ali se pripremi i na daljnju njegu vrhova. On balansira vlkasište ali vrhove i dalje treba njegovati.
      Taj gel o kojem pišeš je divan, dala mi je prijateljica da probam, zaista genijalan <3

      Imam taj ljubičasti Kerastase, miris je zaista jak i kosa miriši kao da si ju pošpricala parfemom, što se tice njege, dosta je lagan i vodenast, baš za nekoga sa masnom i tankom kosom pa možda da razmisliš o toj činjenici.

      Izbriši
    2. Pa samponi i djeluju uglavnom na vlasiste, regeneratori i ostalo su mi za vrhove. njegovat ću ja svoju sad vec ne vise tako naturalisticku frizuru i dalje :D. a taj kerastase me privlači nenormalno, a znam sa nije za mene, a miris mi je napet iako ga nisam nikad probala. pa ja sam slucaj bogu za plakat :).

      Izbriši
    3. Hahahaha, nisi, nisi. I ja sam ga kupila na neviđeno :D Koliko sam shvatila, ti imaš gustu kosu, imaš još dve vrste tih elixira koji također jako miriše ali su "jači", tj hranjiviji. Ljubičasti je jako vodenast što meni na tankoj i rijetkoj kosi odgovara.

      Trebala bi probati u nekom slaonu koji drži Kerastase

      Izbriši
    4. Znam za ta dva, ali ja zudim za ljubicastim, a moja koša je gusta i teska, malo manje opada sad nakon vichyja, inače je prije bila još gusca. a i vrhovi nisu toliko koma jer se ne piturajem cesto. nema ti testera u nas, zar se ne sicas koliko sam puta to konstatirala :/.

      Izbriši
    5. Nećeš puno fulati, miriše prekrasno, ne masti akao dodatak njege dodaj još nešto ako ti bude preslabo. Btw, ja sam naručila s neta malo pakiranje od 50 ml što mi je ispalo povoljno za probu

      Izbriši
    6. To je super, hvala na savjetu. još ako je i povoljno... pa ako ja to (ili bilo šta opcenito XD) zaista narucim s neta, mislim da će npr...hrvatska izic iz recesije ili će se dogodit nesto jednako mocno.

      Izbriši
    7. Ahahahaha, pakiranje je puno manje alii 50 ml je ful dovoljno za puno upotreba, a cijen aje smiješna u odnodu na ovdje. Ne mogu se sjetiti tocno. A Hrvatskoj neće pomoć ni sve kozmetoholičarke ovog svita :P

      Izbriši
  9. Good post. I will be experiencing a few of these
    issues as well..

    Have a look at my webpage: smokeless cigarettes without nicotine lungs

    OdgovoriIzbriši
  10. Kupujem! Prvom prilikom. Ja imam problem da mi se odmah drugi dan masti kosa i nikako pogoditi pravi šampon. Možda ovaj pomogne. Mada sam jako bila zadovoljna onom linijom Bare. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da znam koliko tražiš volumen i dobar šampn, biti ćeš prezadovoljna!

      Izbriši
  11. moj najdraži proizvod je JMO serum s vitaminom C, nešto božanstveno:) prvo je jedan forumaš farmaceut napisao da mu je odličan sastav i kad sam vidjela akciju na jagodici, kupila sam ga i nakon avalona i homemade seruma, ovaj mi se čini da stvarno daje neku posebnu blistavost mojoj koži :) a drugi je naravno losion od naranče, mislim da će sljedeći biti ovaj šampon, idem tražiti gdje je najpovoljniji za kupiti;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam preporuke Mr Pharma, ali ja dugo ginem da isprobam taj serum. Naganjala sam testere ali ih nije bilo. Definitivno kada potrošim zalihe, kupujem.
      Losion od naranče nisam probala, hvala ti na preporuci, ne sumnjam da je loš jer sam probala gel za tuširanje, čisti sex :))

      Izbriši
  12. Obožavam John Masters, iako su prošle sigurno 4 godine od kada sam zadnji put nešto kupila :-( Uvijek zaboravim na njih, a daju mi odlične rezultate. Evo kratkko dojmovi za neke koje sam koristila:

    Šampon od lavande i ružmarina - odlično čisti kosu i vlasište, ima dosta intenzivan miris, ali se ne zadrži u kosi. Sjaj koji postignem s njim nisam uspila postići sa nijednim drugim šamponom.

    Regenerator od agruma i gorke naranče - dobro hrani, ali mislim da nije za jako isušenu kosu. U kombinaciji sa šamponom daje super rezultate, kosa je jako sjajna

    Serum od zelenog čaja i ruže - osobno mi najbolji serum za njegu mješovite kože. Na dodir se osjeti kako je mekana, elastična i nahranjema. Super stvarčica!

    Mlijeko za tijelo od crvene naranče i vanilije - divno miriše i lijepo nahrani kožu, po meni više za proljeće/ljeto

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovom pregledu, ovo mlijeko za tijelo zaista moram probati, svi ga hvalite:))
      Jako si me zainteresirala za šampon od lavande, sjaja nikad dovoljno, jel hladi kao Scalp?

      Izbriši
    2. Super, hvala ti :) Scalp malo hladi ali ništa strašno :)

      Izbriši
  13. Treeeeeba mi , po opisu mi zaista treba!

    OdgovoriIzbriši
  14. iako mi vrhovi nisu suhi, suši su od tjemena, pa uvijek tražim dobar šampon koji će biti dobar za sve te potrebe, ovaj po tvom opisu zvuči kao nešto što bi mi moglo trebati <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da imaš osjetljivo vlasište, eto, dobra preporuka za tebe :))

      Izbriši
  15. Trenutno koristim baš ovaj šampon i super mi je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje:)) Genijalan je :)

      Izbriši
  16. mjerkam mjerkam... ali nikako da se odlučim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, tako i ja mjerkam razne tvoje stvarčice :)

      Izbriši
  17. Nisam probala nista iz JM asortimana, ali sve mi se cini jako zanimljivo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da znam kakvu kozmetiku voliš, tebi bi bili itekako zanimljivi proizvodi :)

      Izbriši
  18. I am regular reader, how are you everybody? This paragraph posted at this site is really pleasant.


    Take a look at my web page: albergo

    OdgovoriIzbriši
  19. An outstanding share! I've just forwarded this onto
    a colleague who had been conducting a little homework on this.
    And he actually bought me breakfast simply because
    I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this....
    Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending
    time to talk about this subject here on your blog.

    Also visit my web blog ... web hosting reviews 2012

    OdgovoriIzbriši
  20. Imamo slične probleme :D pa mislim da bi mi ovaj šampon mogao odgovarati iako je Paul Mitchell Awapuhi moj HG šampon još uvijek, koliko god pokušavala isprobati nešto novo. :D

    OdgovoriIzbriši