Kako se osjećati sexy na Valentinovo

Posted by Dear Skin at 01:39



Bliži nam se Valentinovo, praznik zaljubljenih.  Jedan od novijih praznika (ne mogu se sjetiti u mladosti da se taj dan ikada slavio). Muškarci i žene su taj dan pod posebnim raspoloženjem, da ne kažem stresom.
Kupuju se pokloni, ruže, rezerviraju se karte u kinu ili mjesto u restoranu, poznati scenario?

Današnji post neće govoriti o tome što obući, kako se našminkati ili koji dar izabrati. Vjerujem da imate više ideja od mene... u današnjem postu, savjetujem sve žene bez obzira imaju li partnera ili ne, kako da podignu samopouzdanje na taj dan i osjećaju se sexy, a samim time- lijepo.

1.Isprintajte ovu ili sličnu fotografiju te postavite na vidljivo mjesto (hladnjak, ogledalo, kompjuter...)
Napomena: samo za slobodne žene :D





2. Napravite ove dvije vježbe, najbolje tokom jutra. Za obje vježbe je potrebno 20-ak minuta, a nakon njih uživajte u ogledalu :))





3. Napravite barem 20 trbušnjaka i 20 čučnjeva. Naravno, može više, ali ovo je minimum da podignete serotonin i endorfin-hormoni sreće i dobrog raspoloženja.



4.Uredite nokte. Ukoliko ne lakirate nikada, taj dan napravite to obavezno. I ne zaboravite nokte na nogama. Vidjet ćete i same koliko pogled na nalakirane nokte budi osjećaj zadovoljstva.



5.Kućni wellness: sve mi jako volimo obitavati u našim kupaonicama, ovaj dan neka bude malo duže.

Napravite svoje rituale posebnim užitkom-napunite kadu, upalite mirisne svijeće, a nakon dobrog opuštanja, namažite svaki dio svoga tijela nekom mirisnom kremom.



Muškarci jako vole svilenkastu i glatku kožu, a još kad je mirisna posebno uživaju u dodirima.




Ukoliko nemate nikakvu mirisnu pomadu za tijelo, uzmite svoj uobičajeni losion i u dlanu ga pomiješajte sa par kapi parfema ili nekog finog eteričnog ulja kojeg imate kod kuće. Posebno se pale na miris vanilije, cimeta, čokolade, ruže i jasmina.

Negdje sam čitala da muškarci vole kada žena miriši puderasto,stoga ako nemate nikakvu takvu mazalicu, ukradite djetetu njegov losion ili baby puder i umiješajte u svoj losion za tijelo.

6. Obucite haltere ili mrežaste čarape. Bez obzira da li ćete ostatak večeri provesti u trenirci, pidžami ili nekoj extra odjeći, jedno od nabrojanog nikako ne zaboravite.
Vrijedi i za žene bez partnera!

Ova dva pomagala će Vam toliko podignuti sampouzdanje-osjećati ćete se cijeli dan najbolje na svijetu, kao kraljice!

7. Njega i makeup

Na ovaj dan, uz svoju uobičajenu rutinu ne zaboravite neku masku koja obećava "lifting", "radiance", "anti-age" i slično. Nanesite na lice, vrat, dekolte, te na ruke.

Nanesite ružičasto rumenilo! 
Ako ga nemate ili vam ne pristaje, posudite od prijeteljice i riskirajte ovaj dan sa roskastim obrazima. Garantirano podiže raspoloženje, osvježuje lice, izgledate mlađe, a muškarci više vole ružičaste obraze od "smeđih crta" kako kažu za bronzer ili neutalna rumenila :D 

8. Neka Vas cijeli dan prati dobra valentinovska muzika: u uredu, u stanu,u autu, na raznim gadgetima koje imate. Ništa tako ne podiže sampouzdanje i raspoloženje kao dobra muzika.
Neki od mojih prijedloga:

Mariah Carey - I Want To Know What Love Is

Bon Jovi - Thank You For Loving Me 


Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing (Armageddon)



I jedna za one bez partnera...meni jedna od najdržih pjesama ikada :)


Queen - I Want To Break Free.



Na kraju, ukoliko izađete sa partnerom, vjerujem da ćete se dalje snaći. Pustite njega neka diktira večer, nemojte ovog puta biti dominantne i uživajte.)

Sve ostale koje nemaju partnera, preporučam provesti večer sa nekom dragom osobom, prijateljicom, prijateljem... Proslavite i Vi Dan zaljubljenih, makar se zaljubite u samu sebe nakon ovakvih rituala :))

Želim Vam svima sretno Valentinovo, sjajite od zadovoljstva i sreće i budite lijepe <3


P.S. pišite mi kako ste se provele :)



41 komentari:

  1. U pravu si,valentinovo se nikad nije slavilo, ali baš je dobar taj dan, Fotografiju sam isprintala mada me partner čeka u krevetu :-)

    Sutra kupujem mrežaste čarape:-) Nekad sam ih često nosila i obožavam te što si me podsjetila da postoje.Uz dvoje male djece i supruga- ponekad zaboravim da sam žena XD
    Usput, MM obožava kada mirišim po bebama,puderasto-poludi naprosto :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, draga Nataša, ova fotka je samo za one bez partnera :D

      Mrežaste čarape koliko god izgledale banalne, vrlo često podižu raspoloženje bez obzira na društveni život, ja sam ih nekada nosila po kući ispod trenirke :D

      Izbriši
  2. Mogu li ja da odstampam tu sliku sa golim likovima i da je okacim na frizider iako imam muza?! :)))))))) Salim se nisu oni meni nesto lepi, ne volim te modelcice. Ja bih ranije odstampala neke malo starije persone koje mnogo bolje izgledaju od tih pilica :P A sto da stavmo rumenilo koje se njima svidja? :D Ja volim ono koje se meni svidja, koralno :P Ma ionako necemo muz i ja nigde ni ici, a svakak ome gleda svaki dan nasminkanu. Mrzi nalakirane nokte i gusi ga miris laka, pa se trudim da ih lakiram kad on nije tu. A ako je taman lak tripuje kako je ispod nokta prljavstina koja se ne vidi zbog laka hahahaha. :D A ako jako mirisem isto kaze da ga gusi. On je vise nemoj da imas lak i ne moras da mirises nikako osim na sebe :) Ali za sminku se ne buni. Srecom, znam da se sminkam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, možeš :D Mada, ova fotografija je samo okvirna :D
      Ti znaš kako se srediti sa svojim dragim, i naravno, ako me nešto smeta, to nećeš koristiti. Muškarci najviše vole svoje polovice bez šminke, mirisa, ovoga-onoga i najviše nas vole bez ičega, no s dzuge strane primjećuju kada je nešto drugačije :P

      Izbriši
  3. Meni je postalo jako smešno koliko se ljudi usiljeno trude oko tog dana :) I svašta bih možda još napisala ali ne bih želela da neko nešto pogrešno protumači :D

    U svakom slučaju, meni su tvoji predlozi divni, posebno podrška slobodnim devojkama! Ono što bi trebalo da negujemo jeste da smo svaki dan doterane i mirisne i sexy prvo zbog sebe a onda ćemo i okolini a pre svega partneru goditi. Svaki dan po malo, nije teško :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, Valentinovo je postalo jako usiljeno. Poanta svega što sam napisala je da se žena osjeća lijepoi poželjno svaki dan a ne samo na dan zaljubljenih. Zaista je jako malo potrebno :)

      Izbriši
    2. I meni je Valentinovo bezveze i uopste nista posebno ne radim na taj dan. Ali postujem eto da mnogi vole taj praznik, imam i darovanje tim povodom, pa eto, ko voli, nek se veseli. :-)
      Iskreno receno, meni je to jako iskomercijalizovan praznik i sve mi je nekako cheesy. Volim da je svaki dan prema meni fin, a ne da se nesto osjeca pod obaveznim da mi taj dan kupuje neki poklon, il ja njemu, vise sam za spontanu romantiku.
      Prijedlozi u svakom slucaju ok, posebno za mladje parove ili one starije sto su duze vremena u braku, pa cisto da se malo podgrije situacija. :-)

      Izbriši
    3. Dakako nego je iskomercijaliziran, samo neka se kupuje i troši. Primjetila sam da se mnogi osjećaju loše, upravo zato sam imala potrebu napisati ovaj post, kako je zapravo malo potrebno da bi se osjećalo poželjno i sexy :) I ne samo taj dan .9

      Izbriši
  4. meni je to valentinovo bezveze. ne "slavimo" ga , ne kupujemo si poklone i ne silimo se taj dan voljeti više od svih dana u godini :). cilj je da nam je svaki dan super, sex odličan i da me voli bez šminke, samostojećih i 4 sata provedenih u kupaoni, jer onda voli mene a ne ono što je na meni ;), a to mi je bitnije.
    a što se tiče darivanja, više volim kad zamjeni rolu papira i sjeti se kupiti mi žitarice i nekaj kaj zna da volim a bez da mu to kažem :).
    Cilj je da ne zaboravite biti žene, lijepe i uredne kroz cijelu godinu, a ne samo taj jedan dan. ;)
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je valentinovo odavno bez veze, mi obično odemo na večeru ili tako nešto.U stabilnim vezama i brakovima, svaki dan je valentinovo, barem bi trebalo biti :D

      Hihihi, baš si me nasmijala sovim mijenjanjem rola, slažem se, nekada sitnice znače više od svega :)

      Izbriši
  5. Ja sam ti valentinovski grinch i jako mi ide na živce uopće zamisao nekakvog jednog dana u kojem se slavi ljubav i to prvenstveno na način da kupiš ženi parfem :/ ...moja razmišljanja na stranu, jako mi se sviđaju tvoji prijedlozi :) s obzirom da mi je muž službeno odsutan, s potpunom slobodom ću zalijepiti ove muškiće negdje blizu i slušati lijepe ljubavne pjese, ali samo pjevača koji usput i dobro izgledaju :))) Sretno ti Valentinovo draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaa, onda ćemo identično provesti taj dan :D

      Ja nisam od Valentinova kao takvoga, ali super mi dođe da se malo sjetim zavodljivog veša i ljubavnih pjesama :))

      Izbriši
  6. Skroz je super post, nasmejala sam se na par mesta i zaključila kako bih stvarno mogla da izvučem mrežaste čarape iz naftalina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvuci, izvuci :D

      Drago mi je da ti je bilo zabavno :))

      Izbriši
  7. Ja Valentinovo slavim drukčije (naučile me baka i mama)....dižem se ujutro u 4 i pečem "fitčekove kolačiće" .....to su mali kolalčići od slatkog dizanog tjesta u obliku ptičjeg gnjezda, nakon toga sve te kolačiće postavim svugdje po dvorištu/prozorskim daskama/ ogradi/itd...i onda idem klince probuditi, a oni idu u potragu za kolačićima....kod nas se na Valentinovo "ftičeki ženiju" (u prijevodu ptičice žene).....najljepše mi je vidjeti klince kako se čude tim kolačićima i s koliko radosti ih traže....tako sam tražila i ja i moja mama i njena.....i mislim da je to puno ljepše nego sva ostala strka zbrka oko tog dana donjeta iz USA....ali naravno nokti su crveni, usne također, itd....;-) (nek se nađe)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne postoji lipsi odgovor od ovoga, prekrasno!
      A da kažem da mi je svaki dan valentinovo otkad sam upoznala supruga, ne bih puno bila daleko od istine tako da sva ona cheesie americka romantika koja je presla na na, yuk. inače volim 'proslavit' ovaj dan sa svima koje volim, od roditelja, rodbine pa i prijatelja provodeci vrime s njima ako nam to obaveze dopustaju.
      glupa amerika sa svojim filmovima, casopisima i knjigama je trajno unistila sanse za ljubav nekim samcima pricajuci im bajke i znanstvenu fantastiku time im usadujuci nerealna ocekivanja. takve stvari uglavnom nemaju nikakve vezesa stvarnim zivotom ili vezama i brakovima :).

      Izbriši
    2. Obzirom da smo nas tri generacija, i davno prošle faze "djeda mraza", mislim da je suvišno išta dodati,sve napisano kako je jedino ispravno-voljeti svaki dan :)

      Izbriši
  8. imaš pravo, Valentinovo se u davna vremena kad sam ja bila mlada nije slavilo (iako su već tijekom srednje postojale neke naznake :D )
    Mi ga nikad ne slavimo, ali muž i ja smo ionako totalno neromantična bića :D
    Ali samostojeće čarape bi baš i mogla stavit u upotrebu LOL

    (a fotkicu si ne bum lijepila na fridž, budem došla još koji put škicnut u tvoj članak ;) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo imali osmi marti i to je bilo sve .D

      Mrežaste čarape kako godmladima zvučalo, ali jedan od ženinih oružja na svim poljima ;9

      Izbriši
  9. Meni je Valentinovo dan kao dan, istina, kupim dečku fini parfem jer sam nikada ne bi, citiram, "nisam lud da bih davao toliko novaca na parfeme kad postoje pametnije stvari, npr. trebam hladnjak za komp", ali osjećam se jednako neovisno o danu i nemam posebne rituale. I ne volim mrežaste čarape :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoj dragi je kao većina, hahaha. No, lijepo se darivati iako ti darovi mogu biti čisto simbolični :)

      A što se tice mrezastih carapa, nisam ih ni ja voljela u tvojim godinama :D

      Izbriši
  10. Ni ja nisam nešto posebno oduševljena tim tzv "danom zaljubljenih" veselio me prvu godinu kako sam bila s dečkom, a dalje mi je ono, dan ko i svaki drugi. :)
    Super su savjeti i mislim da bi to žene trebale češće si priuštiti i osjećati se sexy, ako ne svaki dan, onda barem 5 dana u tjednu ;) I ja obožavam Queenovce, odličan izbor. ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekjut post <3
    Uzivala sam u muzickim numerama ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je <3 Imam još divnih pjesama u favoritima, ali ove su mi najdraže:))

      Izbriši
    2. Evo jedna od mene :D
      http://www.youtube.com/watch?v=nADTbWQof7Y

      Izbriši
    3. Genijalno! Ne znam da li mi je pjesma ili Josh boli <3

      Izbriši
  12. Super post, nasmijala si me i zabavila :) Ja sam kad je u pitanju Valentinovo ne pola puta, niti ga volim, niti ne volim. Nisam za neka posebna slavlja, skupe večere i tako to, ali volim kad me dragi iznenadi nekom sitnicom ili se ponudi napraviti večeru. Želim ti također sretno Valentinovo i lijepu zabavu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :) Meni također najviše znače sitnice, makar samo sitnica, i ne samo na taj dan :))

      Izbriši
  13. Ne radim nista special za valentinovo, vise cijenim neke bezimene dane, ali eto jedina stvar s popisa koju sam nesvjesno napravila je ruzicasto rumenilo ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ružičasto rumenilo na tebi izgleda prelijepo :)

      Izbriši
  14. ovo je bila moja omiljena dok sam bila sama za valentinovo XD XD XD
    http://www.youtube.com/watch?v=2iSYAcTJMOY

    a sada kad nisam vise jadna i sama XD, ja i muz si redovno pjevamo ovu pjesmu ( i jos mnoge druge XD):
    http://www.youtube.com/watch?v=VJdBaAE_E4c
    iako ja izgledom vise pasem renatu nego renee XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahahaha, moram priznati da mi je ova druga pjesma ljepša :)))

      Izbriši
  15. zaboravila sam dodati da ovo slusamo dok izrađujemo glinene lonce vikendom
    http://www.youtube.com/watch?v=qiiyq2xrSI0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glinene lonce? Kakve glinene lonce? XD

      Btw, i ja kad nešto konstruktivno radim, imam pjesmu za svaku vrstu posla XD

      Izbriši
  16. Očito si losa sa malo starijim ljubavno/romanticnim filmovima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Priznajem, jesam., Nikad nisam bila tip za romantiku i zapravo sam izbjegavala takve filmove jer bi se uredno rascmoljila i bila u bedu cili dan .D

      Izbriši
    2. http://www.youtube.com/watch?v=HvyCMgAajqk

      Izbriši
    3. Ajme! Di me nađe s ovim?? Ovaj film sam pogledala 8 puta i još bih mogla toliko,i svaki puta se rasplačem, izmocljim i tak...XD

      Izbriši
  17. Draga, nadam se da si lijepo provela Valentinovo. :)

    OdgovoriIzbriši