Kozmetička crna rupa by Maja

Posted by Dear Skin at 02:00



Kada sam se odvojila od roditelja i počela svoj samostalan život (koji je paralelno odmah postao i obiteljski) nakon nekog vremena otkrila sam jednu neobičnu pojavu (ruku na srce primjetila sam ja to i kod staraca, ali sam za to pomalo krivila mamu :-x).
Otkrila sam da nam nestaju čarape! I to ne cijeli par, nego po jedna iz para.
Naravno djevica je proradila u meni i ja sam nacistički naredila muškoj polovici da mora stavljati čarape u paru spojene u pranje, čarape su vješane na sušenje u paru...sve u paru, jel'. Pregledala sam filter u perilici, budno pazila na štrikić (živjeli smo u prizemlju) da ih neko ne krade. Kupovala više parova potpuno istih čarapa Međutim, unatoč našem trudu, uvijek je postojao neki broj rasparenih čarapa. S vremenom sam zaključila da u stanu mora postajati crna rupa u kojoj nestaju čarape. :D

I to ne bilo kakva, nego jako zeznuta. Ta crna rupa (suprotno svojoj definiciji) ponekad i vrati čarapu. Ona se seli iz stana u stan s nama. Ima i neobičan smisao za humor. Pri zadnjem preseljenju prije 3 godine, kad smo se konačno preselili u svoj stan, ja sam revno spakirala baš sve iz podstanarskog stana, spojila sve rasparene čarape za koje sam našla par i preselila jednu vrečicu punu nesparenih čarapa, računajući kada ću raspakiravati stvari da možda još koja čarapa naiđe. Uselili smo se u prazan stan i ja sam čuvala vrečicu 3 mjeseca na balkonu u nadi da će se drugi par možda naći. Onda mi je pukao film i frknula sam ih u smeće. Kad gle ono čuda, kroz neko vrijeme opet rasparene čarape i to baš one (kladila bih se) čiji sam par već bacila. Kako nisam uspjela zapamtiti baš sve bačene, priča se opet zavrtila u krug. Rezultat je jedna divna pletena košara na vrhu ormara u kojoj leže čarape bez partnera, i koju svako toliko neko od oduševljenih ukućana mora prevrnuti i vidjeti ima li se što za spariti.

Prije nekih godinu – dvije počele su i nove neobične pojave u stanu. Ovaj put to nije bilo nestajanje, nego premještanje stvari s naslona na kauču u druge dijelove stana: ispod stola, radijatora, ormara... I to ne bilo kakvih stvari i bilo čijih. Radilo se o mojim maramama i jednom grudnjaka na cvjetiće. Pomislila sam, o Bože nije mi dosta crna rupa sad imam i trola koji vuče moje stvari po podu. Još i bezobraznog, jer mi je na jednoj marami malo po malo jede resice!

No tu je na sreću otkriven krivac. Moja Pipi , moja strujiČka (jer revno glođe kablove po kući), mamunica (jer voli banane) moja zečica je trolica! Znala sam ja da voli trčati sa stvarima na glavi i prije, obično su to papiri ili vrečice, ali nisam znala da pati na te ženskaste komadiće. Uhvatila sam ju kako bježi sa grudnjakom, ali nisam stigla vidjeti kako joj stoji.



Od tada takve stvari odlažem na malo višoj poziciji za svaki slučaj.

Paralelno sa rastom moje ljubavi prema kozmetici, primjetila sam postojanje još jedne, malo manje crne rupe. Kozmetičke crne rupe. Uglavnom i većinom to je bila jedna sasvim benigna crna rupa, u kojoj su nestajali popisi za kozmetičke kupovine, što bi rezultiralo mojim povratkom iz dućana sa viškom stvari. Zatim nestajale su tu i neke moje odluke, kao npr. da nema ispobavanja novih proizvoda jer su HG proizvodi već nađeni ili da nema novih rumenila jer već imam sve nijanse ili da mi ne treba još jedna krema jer ih vrtim paralelno već tri.... Sve ono što se može pripisati mojoj kozmetičkoj ovisnosti, ali ja zasigurno znam da tome nisam kriva, nego kozmetička crna rupa!
U zadnje vrijeme ta crna rupa mi je počela zadavati veće muke. Počelo je s tim da mi je nestalo Illamasqua Hussy rumenilo. Bila sam jako ljuta. Pa čovječe, mogla je uzeti bilo koju kremu ili losion za tijelo koji stoji otvoren i ne znam kud bi s njim! I tko će izdvojiti novce za podosta skupo rumenilo. SVE SAM PREVRNULA. Ne dam ja maj prešs. Ništa. Ajd nisam htjela raditi paniku, jer eto možda se pojavi. I je hvala bogu, na komodi na sasvim vidljivom mjestu, eto njega jednog dana, taman pred kupovinu catrice rumenila da je na vrijeme za usporedbu na ovom blogu. Uf, kako mi je laknulo.
No da, tek nakon par dana primjetih, da sad fali Art deco rumenilo br 20 LE Dita kolekcija. Opet PANIKA! To se više ne može ni naći! Grrrrrrr. No ajde i ono se vratilo nakon nekog vremena.
 Onda odjednom primjetih da nedostaje Ecotools kist za obrve. Ok, hodala sam neko vrijeme sa iscrtanim obrvama olovkom, što mrzim jer baš ne radim to spretno, ali mislila sam: eto preživjeti ću. Kako se par tjedana nije vračao, mislim si ja, nije beg cicija i kupih si novi. No nije prošlo tjedan dana nema ni tog! E je joj baš neki smisao za humor. I eto mene opet hodam sa nacrtanim obrvama.


Znam sad si svi mislite ovo je neka zmotani i neorganizirani babac, koji se najeo ludih gljiva, što je pomalo i istina, no protiv neoborivih dokaza koje sam navela jednostavno ne možete.

Što mislite jesu li to crne rupe, ili neki trol s divno uređenim obrvama i 100 nogu ukrašenih različitim čarapama?
Imate li vi crne rupe, trolove ili neka druga čudesna bića u svojim domovima? Jeste li možda našli način kako im stati na kraj?



***Važna napomena
Ukoliko sretnete babca s ružno iscrtanim obrvama i prekrasnim rumenilom to nisam ja. 
I ne pokušavajte to kod kuće. Sva prava zadržana.

Maja

46 komentari:

  1. Hahaha, baš si me uvesila u rano jutro :) Ja sam sama sebi crna rupa jer sam nespretna i često pogubim stvari koje su mi zapravo pred nosom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :) tako i ti mene sa samomotivirajućim postovima. Ja pogubim i ono što mi je na nosu (tražim naočale a već su na nosu). Mislim da nam je to od puno obaveza.

      Izbriši
    2. Moj dragi ne možedoći k sebi kako doma mogu biti tako smotana i nespretna a na poslu uspješna i organizirana. To je valja ono - preopteretiš se s jedne strane i onda nešto mora popustiti :)

      Izbriši
  2. naocale, svako vecer ih ostavim na istom mjestu i ujutro zbunjeno hodam okolo i nemrem ih nac, svaki put su drugdje :D. i vodilica od cucka, zato imam 4 iste :D. kozmetika na srecu ne, jer moja majka voli gledat kaj imam , zapamti raspored i uvijek preslozi kak je bilo :D. ali zato parfemi :/ u torbi nosim jedan, na kraju tjedna imam 7 komada po 100 ml i rame mi otpada jer nikad nemrem nac prethodno ubaceni
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha i ja ratujem s naočalama. Ovo za torbu i parfeme mi je Baš smješno, ali i razumljivo. Moj muž kaže da mi stavi ciglu u torbu, da bi ju ja nosila do izmjene torbe i ne bi primjetila :)

      Izbriši
  3. Kod mene nestaju carape, kozmetika i odjeca. Za carape uvijek mislim ok pa naci ce se druga vec, dok za sminkom zalim jer mi uvijek znaju nestat dobri komadi koji se vise ne pojave, a za odjecu da ne pricam, prije neke dvije godine nestala mi je crna vestica i bijela kosulja koje nema ni dan danas. Ormare redovno ispraznim i sve slozim ali tih komada nema nigdje, ni posudivala ih nisam nikome, cak je i ostatak kuce preuredivan tako da je svaka stvar iznesena, pregledana i vracena i nista izgubljeno nije pronadeno :/ uvijek govorin da nesto imamo u kuci sto nam krade stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad pročitam sve ove komentare onda mi je lakše jer stvarno nisam jedina, meni stalno nešto nestaje, od šminke , nakita, cipela, omiljenih komada odjeće , kreme i parfeme budno pazim ali i one se neki put zagube. Kako stalno spremam kufer i stalno sam na putu između Hr i It, uvijek mislim kako mi je to nešto ostalo ili kod mame ili obratno a kad ne nađem onda tugujem i pitam se jeli to moguće da stvari jednostavno nestaju???usput super ti je post😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, da sad je i meni lakše, moram priznati bilo mi je malo teško pisati post, sve sam si mislila što će sad ljudi misliti o meni.

      Izbriši
  5. Kako si me dobro nasmijala!!! Nemam crnu rupu u stanu već imam crnu rupu u glavi :))) Obožavam multitasking, ali on često završava tako da krenem po jedno, prebacim se na drugo, pređem na treće i onda više nemam pojma što sam trebala...za sve ostalo postoje popisi...mada zna ti i tamo zalutat koja čarapica, ali obično se samo sakrije na dnu košare pa mora čekat do iduće ture pranja...i moram priznat da me pomalo uveseljava ideja da mi se neki čudesni mali gremlini šminkaju po kući cijelu noć i onda pospreme sve ujutro kao da ništa nije bilo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja rupu u glavi i s godinama se širi :D. Gremlini, da to je baš dobar naziv! Prisvojit ću ga :)

      Izbriši
  6. Kozmetika ne toliko koliko nakiiit..izgubila sam vec 10ak prstena..nekoliko nausnica(uglavnom samo jedan par) i pokoju narukvicu.. Vecinom nosim bizuteriju pa donekle podnesem gubitak ali jos uvijek zalim za jednim prstenom bijelo zlato koje mi je jako drag poklon..nadam se jos da ce se odnekut pojaviti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam za prsten! Nakit je kod mene u nešto u boljoj situaciji, osim leptirića za naušnice. Čim ih skinem gotovo sigurno je da će bar jedan faliti.

      Izbriši
  7. Ne znam, meni se isto čini da imam nekog trola u stanu jer mi evo nestalo Burjois rumenilo, ali sve mi se čini da sam ja sama sebi trolica, jer spremim stvari i zaboravim da sam ih tamo spremila!!! Ja nemam crnu rupu za čarape, ali imam nekog zločestog patuljka koji mi radi rupe na čarapama! Pa nekad znam i nekoliko parova isprobati dok ne nađem neke bez rupe - a one s rupama redovito vratim nazad u ladicu tako da me opet lijepo iznenade hahahha :D
    Odličan post, jako humorističan i zabavan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisi ti kriva! ;-) Sto posto su trolovi.

      Izbriši
  8. Hahahaha bas si me nasmejala! Falilo mi je da procitam jedan ovako ozbiljno-neozbiljan-opustajuc post! Izljubi zecicu! Preslatka je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Pipi je već izljubljena u tvoje ime!

      Izbriši
  9. Istina za čarape! Ajde da nisam jedina.. i ja imam jednu vrećicu u kojoj držim orasparane i svako malo pregledamo i nađemo poneki par :) Isto sam probala s pokušajima (pa i isprintima po zidovima kao "ovako se stavljaju čarape u pranje + slikica sparenih čarapa :) ali da, kad je tu crna rupa očito u svakom stanu :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači i isprinti ne pomažu? :( Onda neću ni pokušavati

      Izbriši
  10. moja crna rupa privlači nakit, po jednu čarapu iz para, kemijske, i gumice za kosu.
    moj trol voli sakrivati nakit i raditi rupice po majicama.
    kako se ne desi da trol upadne u crnu rupu?!!

    OdgovoriIzbriši
  11. od ovoga je moja crna rupa jedino za carape i to nije oduvijek bila, ali u zadnje vrijeme eto ih ponesto rasparenih a ja pojma nemam kako, valjda ce se pojavit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoće, ako nikad onda sigurno kad baciš ove koje čekaju :))

      Izbriši
  12. Isto za carape, zatim ukosnice, gumice za kosu i sve te sitne stvarcice za kosu. Labella, korektora u stiku, lakovi za nokte...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, hvala bogu nisam jedina, jedino što kod mene labella od svukud napadaju, neko je dao dragom iza prošlogodišnjih izbora cijelu kutiju reklamnih.

      Izbriši
  13. Bas sam se nasmijala! Crna rupa i trolanje! :)))) Muz ima carapice- jako puno crnih, a ja se iznervirala vec daaaaaavno da to sve sparim, pa ih sad suhe bacim na krevet a onda on sparuje svoje. I kad mu se poderu, onda ga nagovorim da kupi neke koje se puno lakse nadju. A moje se odmah nadju.
    A tek kad stavim stvari po dzepovima, pa ih onda nalazim naredne zime jer sam spremila jaknu u ormar i uzviknem da se trese kuca, a muz se pita sta mi je :D ! A ono ja nasla moje prodigal-ne stvarcice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, džepovi i sezonske torbe znaju puno toga lijepog izbaciti.

      Izbriši
  14. OOO DA! i trol i crna rupa u jednom kod mene nestaju samo muževe čarape zato sam u zadnjem šopingu na sniženju kupila 30 pari istih čarapa pa koju god da uzmem,vidi čuda,par!!
    Ali ključevi za to još nisam našla rješenje....uredno ih objesim na vješalicu za ključeve a do jutra ih nema....
    Super post,malo da razbije monotoniju i sivilo ovog dana !

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala ti Valentina! Imala sam veliku tremu oko ovog posta.
    Izgleda da mi ne preostaje drugo nego napraviti kao ti. Pogotovo sada kad i muž i sin nose isti broj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čemu trema???
      Već neko vrijeme lutam po "blogosferi" i stekla sam dojam da ovdje jedni druge cjenimo,potičemo,volimo, činimo boljima...svaki post je dočekan s pozitivom i zato većina nas volimo ovdje zalutati....samo tako cure nastavite i dalje ima nas mlađih i starijih i svi imamo neko svoje iskustvo i zato možemo najbolje pomoći jedni drugima
      :-*

      Izbriši
    2. Hvala ti na podrsci! :-* maja

      Izbriši
  16. Jooj ja imam puno trolova u kući. i to najčešće kada se peru čapape, mislim da je vrijeme da promijenim bubanj u perilici za veš, jer ja stavim čarape u parovima a uvijek izađe neparan broj :D
    Drugo, mislim da su mi počeli nestajati lakovi za nokte,-kad god naumim neki,nalakirati ne mogu ga naći :/

    Bravo Majo, tako ne tvoj post opustio i nasmijao .))

    OdgovoriIzbriši
  17. Veoma veseo i opusten post.. bas si nas sve nasmejala.

    Kod mene je pre godinu dana nestala kutija puna zlata, sve smo prevrnuli nigde je nema... sad da li je u pitanju crna rupa ili lopov...

    Kod mene stvari obicno nestanu kada mi trebaju I pojave se kada mi vise nisu potrebne.

    Kao tinejdzerka sam skupljala kupone iz brojeva jednog teen casopisa, kada je dosao red da zalepim na semu poslednji kupon, posaljem ih i osvojim paketic pun kozmetike nisam mogla da pronadjem papir sa kuponima. Tog dana kada se zavrsila nagradna igra, kada je objavljen spisak osoba koje su dostavile kupone i osvojile paket, ja sam pronasla moje kupone. Marfi na delu!

    OdgovoriIzbriši
  18. Treci put danas citam tekst jer je toliko duhovito i zanimljivo napisan, a moram priznati i vrrrrlo vrlo istinit- meni crne rupe redovno gutaju sminku i garderobu, ali mi makar ne rasparuju carape, za to je zaduzena sestra. Sve pohvale autorki.:) Maja

    OdgovoriIzbriši
  19. Mobitel mi odbija odgovoriti pojedinacno.
    Dear Skin drago mi je da ti se svidja post, bas sam imala tremu. Zeznuto je to s lakovima!
    Dragana, za kutiju mi je bas zao i iskreno se nadam da je trol. A gospodin Marfi me jako cesto posjecuje.
    Maja drago mi je da ti se svidja post. Malo sam se olaksala, a i lijepo je znati da nisi jedini kome se takve stvari dogadjaju.
    Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
  20. Prepredobar post, mislim da smo se svi u njemu nasli i da nam je svima lakse jer valjda nismo ludi?! Kozmeticka rupa mi se stvorila od kad imam djecu, njima je super zabavno raditi reda u mojoj sminci, i naravno redovito mi uniste najskuplje stvari. A za carape sam fakat mislila da sam poludila, al vidim desava se i drugima, kao i kod Martine, uvjerena sam da u perilicu stavim par, a izadje solo???
    Maja veliki pozdrav i iznenadi nas jos s ovako dobrim postom, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj te carape. Stvarno vode svoj zivot.
      Hvala ti! Kad me opet lupi inspiracija, sigurno cu pisati. Pogotovo nakon ovolike podrske. Maja memorysun

      Izbriši
  21. Jao tako sam se slatko ismejala sada :-D:-D:-D
    Moj izgovor (za sve) u poslednje 2 godine je pregnancy brain ili momnesia, tako da mi se oprašta i jedna čarapa i kupovina više stvari nego na spisku i slično... :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicna taktika! Maja memorysun

      Izbriši
  22. ja nemam jednog već tri :D

    OdgovoriIzbriši
  23. hehehe, koji dobar post :)))
    ja zapravo i nemam ovakvih problema, nemam nikakvu crnu rupu, ni trola, ni gremlina... znam gdje mi je što i sve nađem gdje sam ostavila :bogu hvala: jedina stvar koja je misteriozno nestala je chanelova maskara koje nema još od 9og-10og mjeseca, kao da je u zemlju propala. ili u crnu rupu :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Vjerovatno ti je netko doveo svoju rupu u goste ;-) Morati ćeš neku edukaciju organizirat za nas smotane :D

      Btw. Vidjela sam te prošlu nedjelju u gardenmallu (nisam se stigla javiti). Nadam se da nisam pomješala nickove, ako nisam onda ti moram reći da ti frizura i ta crvena boja odlično stoje!!! Baš izgledaš još mlađe.

      Izbriši
  24. Moja crna rupa je moja torba - lacosta - ona sto ju ima 99% zena u gradu. Ajme koliko stvari u nju stane, natrpam ju kao da idem na put. Ali vikendom izbacim sve iz nje i nakraju skoro sve vratim jer bi mi ipak moglo zatrebati. :-)

    OdgovoriIzbriši