La Roche-Posay - EFFACLAR DUO [+]

Posted by Dear Skin at 20:29


Drage moje, jučer sam prisustvovala stručnom predavanju i predstavljanju La-Roche Posay noviteta Effaclar DUO+ u hotelu Esplanade.


Događanje je okupilo farmaceute i ljekarnike, eminentne stručnjake iz područja dermatovenerologije te predstavnike medija i blogerske zajednice koji su imali priliku dobiti primjenjivo znanje i podsjetiti se što pacijentima  sklonim jačim nepravilnostima ugrožava  zdravlje i kvalitetu života. Predavanje je moderirala Tanja Vučković, edukator za farmaceute u diviziji aktivne kozmetike, L'oreal Adrie te pozvala dr. Jelenu Jakić, dermatovenerologinju da održi stručno predavanje o mogućnostima pravovremene intervencije u liječenju akni kao i korake koje svaki pacijent treba poduzeti kako bi unaprijedio zdravlje kože.





Novog prvaka  u njezi problematične kože: EFFACLAR DUO [+] predstavila je Tamara Tuđek, brand direktorica La Roche-Posay. Radi se o korektivnoj njezi koja sadrži pojačano djelovanje protiv nepravilnosti, spriječava nastanak tragova te ujednačuje teksturu kože lica. Tuđek je istaknula kako jače nepravilnosti predstavljaju opasnost od trajnog oštećenja kože: razvojni ciklus nepravilnosti može završiti dugotrajnim tragovima na koži lica u obliku crvenih ili smeđih pigmentacijskih mrlja.  Upravo je stoga 2014. godine La Roche Posay stvorio novu formula koja  sadrži patentiran ceramid Procerad™ koji aktivno djeluje protiv nepravilnosti te štiti od pojave crvenih ili smeđih mrlja. Ako se nastali tragovi na koži ne počnu liječiti na vrijeme mogu postati uzrokom anksioznosti, niskog samopoštovanja i frustracije, što može ometati uobičajene dnevne aktivnosti osobe s problematičnom kožom bio je zaključak stručnog predstavljanja





Za mene je ovo predavanje bilo izuzetno zanimljivo, naučila sam puno činjenica koje nisam znala o aknama i nakon ovoga, ako ikada kažem da imam akne ili problematičnu kožu slobodno me izgrdite !

Naime, na prezentaciji doktorice Jakić, koja nam je pokazala između ostalog vrste akni:

-Acne comedonicanajblaži oblik bolesti, kod kojeg se promjene javljaju uglavnom na licu. Prevladavaju otvoreni i zatvoreni komedoni, iako se povremeno zna javiti i poneka papula.




-Acne papulopustulosagdje uz komedone pronalazimo bolne crvene papule veličine graška, od kojih neke prelaze u pustule (upalne čvoriće sa gnojnim sadržajem) Osim lica, promjene se znaju javiti na leđima te oko prsne kosti.





-Acne conglobata- najteži su oblik bolesti. Upalni proces zahvaća dublje dijelove folikula i tkiva oko folikula te nastaju kruti i bolni gnojni čvorovi koji mogu dosegnuti veličinu lješnjaka. Nakon cijeljenja često zaostaju vrlo ružni ožiljci, a uz lice može biti zahvaćeno gotovo čitavo tijelo.



Vrlo potresne slike:( I sama imam člana obitelji koji se bori sa aknama i jako dobro znam kako ova bolest može utjecati na društveni život, frustracije i samopoštovanje.

La Roche-Posay nam je nakon dugogodišnjeg istraživanja i ekspertize izbacio ovaj novitet, i obzirom da znam mnoge zadovoljne korisnice Effeclar DUO kreme, vjerujem da će DUO + biti još bolji jer napokon imamo proizvod koji osim na akne, djeluje na ožiljke i hiperpigmentacije.


tekstura




I za kraj, pozivam Vas da pogledate izrazito emocionalan film hrabre mlade autorice Ivane Pek o vlastitoj borbi s nepravilnostima kože, na mene je ostavio dubok dojam.

27 komentari:

  1. Divan događaj. Pogledala sam gomilu videa na sličnu temu i baš danas pričam s prijateljicom koliko sam zahvalna prirodi i genetici na koži koja nije problematična. Svaka čast svima koji su svoje, pa mogu napisati- traumatično iskustvo, podelili sa ostatkom sveta.
    Kroz određeno vreme planiram i ED+ dodati svojoj kolekciji preparative, ali bih sačekala dojmove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja,itekako sam sretna što nisam imala takvih problema. Jako sam tužna radi svih koji se borei želim im svuu sreću da pobijede :))

      Izbriši
  2. Ja sam se borila sa aknama u srednjoj školi, ali mogu reći, kada vidim ove slikice da je to bio najblaži oblik. Uz redovitu njegu nisu mi pravile pretjeranih problema. Uglavnom sam ih imala na bradi i na čelu. No nekako sa cca 18,19 godina jednostavno su nestale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoje lice je sad tako lijepo da mi je nevjerojatno da si imala takvih problema :/

      Izbriši
  3. sviđa mi se Ivanin filmić, krasan je. jednostavan i s porukom. pozdrav Ivani! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam vidjela što su prave akne i problemi i čime se ljudi nose, zaista svaki moj "problem" je pao u drugi plan. Za mene je film bio izuzetno emotivan jer imam sestru koja se bori sa teškim oblikom akni i nekako, kao da sam vidjela nju u tom filmiću sa sretnim završetkom koji će nadam se biti uskoro i kod nje

      Izbriši
  4. Na sreću, akne su me zaobišle, no lijepo je znati da postoji nešto što bi osobama koji se s njima muče moglo olakšati život ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista smo sretnice, iako imam primjer u obitelji, na ovom eventu sam itekako shvatila koliko je to dugotrajan i iscrpljujuć proces izlječenja.

      Izbriši
  5. Ovo moram isprobati obzirom da sam njegovim prethodnikom bila jako zadovoljna! :D Jedva čekam! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan event :) Imam sreće jer nikada nisam imala problema s aknama jer znam koliko je to težak problem pogotovo u teenagerskim danima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Strahovito težak problem koji se povlači do odrasle dobi :/

      Izbriši
  7. Izabrana sam za testiranje novog Effaclar Duo+, bila sam zadovoljna sam prethodnim Effaclar Duo-om, videćemo kako će se pokazati ovaj novi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, strašno, morala sam preskočiti fotografije. Meni treba da stigne Duo+ i jedva čekam da probam. nadam se da će biti dobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je ništa kakve sam fotografije gledala na predavanju :/

      Čekam tvoje dojmove o kremici:)

      Izbriši
  9. Pa ja te stalno grdim i govorim ti da pretjerujes sa 'negativnim opisom' svog tena! :@
    Ali te ipak razumijem jer mi, zenske, koje smo estete, smeta nam i najmanja stvar i tako od muhe napravimo slona.
    Cesto se spustim na zemlju kada svakodnevno na ulicama vidim izuzetno losih stanja sa tenom i onda shvatim kako je moj dosta dobar i da trebam biti zahvalna na tome :)
    Sto se tice poboljsane verzije Dua-a, sta reci osim: jedva cekam da ga isprobam i uporedim sa prvom verzijom :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vjerujem da je predavanje bilo poučno i da ste se lijepo provele. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. a ja pošizim kad imam jednu aknu :(
    dobra stvar je što ovo baš djeluje, pa svemu ipak dođe kraj :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Bas su nam nabili ocekivanja za ovaj duo, jedva cekam isprobat kako funkcionira, a stvarno ocekujem puno :D

    OdgovoriIzbriši
  13. A joj, jadni ljudi sa aknama kao sa poslednje slike :(((
    LRP ima proizvode koji su na glasu kao jedni od naboljih kod ovakvih problema, nadam se da će i novi proizvod biti na visini zadatka.

    OdgovoriIzbriši
  14. Koje bi proizvode preporucila za njegu problematicne, masne koze sklone aknama i prosirenim porama ljeti?
    Ps. Oooodlicaaaan blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preko dana lagani fluid za masnu kožu sa visokim SPF-om, temeljito čišćenje najmanje dva puta dnevno i navečer fluid ili serum za hidrataciju. Ljeti nekako ne preferiram agresivne kreme i kiseline.

      Hvala :)

      Izbriši
  15. Opet ja Dear Skin :)

    Procitao post, i dok sam trazio gde da nabavim i slicno,jer kod nas nema La Roche Posay,barem ja koliko sam proverio,naishao sam na Effaclar K varijanta...Mogu njega koristiti za minimiziranje proshirenih pori,imam i na kozu nepravilnosti sto se tiche mazna i ramna koza, i dali ostaje mat (bjeli) finish na kozu ili ima bash prirodna boja? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo, Effeclar K je krema koja matira i vlaži istovremeno, nije baš učinkovita kod proširenih pora ali ih može lijepo držati čistima. Bolja opcija je ovaj Effeclar Duo jer je jači.Nisu bijele ni masne niti jedna.

      Izbriši