Lierac Mesolift Toning Radiance serum

Posted by Dear Skin at 19:22



Lierac Mesolift serum je vrlo čest gost moje vojske seruma. Godinama ga koristim u intervalima od nekoliko mjeseci, paiako mnogo noviteta isprobavam, ovom serumu se uvijek rado vračam.
Mislim da ne postoji prava ljubiteljica preparative koja nije barem čula za ovaj serum i vrijeme je da dobije svoju poštenu recenziju.



OPIS PROIZVODA:

- Serum za umornu kožu, gubitak sjaja, tonusa,elastičnosti, borice i blaga dehidriranost
- Trenutačno vraća sjaj i blistav ten.
- Pojačava tonus kože.
- Revitalizira kožu.
- Bore i borice čini manje vidljivima.


PAKIRANJE:

- bočica od prozirnog stakla sa pipetom za doziranje u količini od 30 ml 
- pakiranje po meni nije baš najbolje osmišljeno. Ovo je koncetrat antioksidanata koji su nestabilni i u ovakvom pakiranju su izloženi oksidaciji. Puno bolje bi bilo da je pakiran u tamne bočice sa pumpicom.


TEKSTURA, MIRIS I UPIJANJE:

- lagana mliječna i gelasta tekstura nježno narančaste boje koja se jako brzo upija. Ponekad djeluje ljepljivo-znak da ste stavile previše i potrebno je pričekati par minuta da se u potpunosti upije.


- miris je bogat, kremasto-citrusan, iznimno ugodan, ali može zasmetati osobama posebno osjetljivim na mirise iako se ne zadržava predugo na licu i ne izaziva odbojnost.


SASTOJCI:



Aktivni sastojci + djelovanja:

• Mezoliftni koktel 15%: vitamini (C, E, A, B5, B6) 5%, minerali (željezo, kalcij, magnezij, bakar, cink i mangan) 5%, hijaluronska kiselina 5%. Mezoliftni koktel iznimno je blagotvoran za dermis i epidermis budući da osigurava koži hranjivi i revitalizirajući kompleks kako bi dubinski dinamizirao i energizirao stanice kože.

- serum sadrži ukupno 15% svih vitamina i minerala što treba imati na umu ukoliko tražite isključivo c-vitaminski serum
- visoka količina naranče koja zna biti agresivna zato osobe s osjetljivom kožom-oprez, isprobati tester na dijelu lica prije kupovine

-serum nije komedogen, alergen i ne iritira osim u slučaju jako osjetljive kože.


NAČIN KORIŠTENJA:



- koncetrat se koristi jednom do dva puta dnevno (ujutro i/ili navečer) na ČISTO i potpuno SUHO lice kao samostalni proizvod ili ispod kreme za lice.



Da li će Vam odgovarati sam ili ne, ovisi o vrsti kože. Ja imam mješovitu kožu i nikako mi nije dovoljan sam, obavezna je hidratantna krema preko, osim u ljetnim mjesecima kada se jako znojim i biram što laganije preparate.

Ponekad ga koristim dva puta dnevno, ali najčešće stavljam ujuto nakon umivanja. Budim se sva siva i nikakva.. i jutro je vrijeme kada mi najviše treba energije i revitalizacije licu.


- količina koju stavljam su dve pune pipete što je zapravo previše, ali ja se volim dobro "natopiti " s njim kako lice, tako vrat i početak dekoltea. Na taj način se prilično brzo troši, bočica potraje cca mjesec dana. Količina kod upotrebe je zapravo individualna, kada osjetite da je lice dobilo dovoljnu količinu proizvoda-to je to. Obično je to jedna pipeta.




DJELOVANJE:


- sve što ste pročitali o Mesoliftu do sada nije reklama, već je doista tako. Serum rapidno popravlja tonus kože,  nikad mi se nije dogodilo da mi je koža ljuskava ili beživotna, daje gustoću i tonus licu i taj efekt traje cijeli dan.

Proizvođač obećava blistavost što je točno, ja ga koristim ujutro ispod fluida i to mi se pokazalo kao dobitna kombinacija.

- ako ga do sada niste probale, neka Vas ne iznenadi efekt grijanja. Prilikom upijanja, imate osjećaj da lice malo žari i lagano se crveni što je normalno obzirom da je vitaminski koktel. Takav efekt traje minutu-dvije, nakon toga,l ice ne smije biti iritirano,crveno ili se nastaviti osjećaj žarenja.
Po meni je to znak da Vam je ili osjetljiva koža, ili da je serum prejak u početku pa prorijedite upotrebu dok se lice ne navikne.


ZAKLJUČAK:



- obožavam ovaj serum, osim ambalaže nisam mu pronašla ni jednu manu i često mu se vraćam. U ovoj liniji postoji i krema Mesolift koja u kombinaciji sa serumom daje bolje i brže rezultate, mada ja najčešće kupujem samo serum.



- neka Vas ne zbuni riječ "anti-aging" u nazivu, ovaj serum ima sve potrebno za svaku dob i vrstu kože. Masnoj koži će pretpostavljam biti dovoljan samostalno dok će normalnoj, mješovitoj i suhoj svakako trebati hidratantna krema iznad.


- ja ga koristim kao kuru dva puta godišnje, posebno u proljeće kada je posebno potrebna doza vitamina, minerala i hijaluronske kiseline za revitalizaciju nakon zimskih mjeseci.

CIJENA I DOSTUPNOST:

390 kn (52 eur) = 30 ml

Lierac Mesolift serum možete kupiti u ljekarnama, u Formasana web shopu koja često organizira popuste, u ljekarničkom dijelu Dm-a pa ukoliko sakupljate bodove, možete proći povoljnije, ali preporučujem i online shopove poput BestPharmacy, Feelunique i Strawberry gdje možete svoj primjerak kupiti po nekoliko puta nižoj cijeni.

Kojim proizvodima za revitalizaciju se uvijek vračate? Probale Mesolift ?






40 komentari:

  1. Koristila sam prošle godine serum+kremu, potrošila 2 pakiranja, i stvarno koristila redovito u jutarnjoj njezi. Jako su mi se sviđali miris i tekstura, a i koža mi je fino reagirala, bila kako kažeš, dobrog tonusa :) Samo što mi puser na to nikako nije sjedao - imala sam osjećaj da mi krema samo sjedne na kožu, bez upijanja (koliko god malo stavila) a na to puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, kremu nisam probala. Uvijek radije kupim serum nego kremu pa ne znam kakva je podloga za puder.
      Baš mi je drago da si i ti vidjela super učinke :) a kako imaš suhu kožu, dokaz da super funkcionira i na takvom tipu kože.

      Izbriši
    2. Funkcionira :) Nedostatak kreme je rok trajanja od 3 mjeseca i to da mi puder nije dobro sjedao. Serum je odličan.

      Izbriši
  2. E da, ako ikako imate prilike, kupite serum u ljekarnama u Njemačkoj ili Austriji, koštat će vas oko 30 eura.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahhh, svuda je jeftiniji nego kod nas :P

      Izbriši
  3. Nisam probala ali planiram ... tj, sada više nisam za njega a i imam veliku zalihu ali za iduću je zimu samo moj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam potrošila jedan i super mi je.Samo kod mene je kutija isto bila narančasta i na bočici nije pisalo concetrate.To me malo zbunilo.Jeli postoje dva različita mesolift seruma?
    Sad koristim,po tvojoj preporuci,Kiehls sa vitaminom c i ne mogu se odlučiti koji mi je bolji:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoje samo različite verzije, ovisno o tržištu, concetrate ili serum, narančasta ili ovakva ambalaža, to je isto.
      Ovaj primjerak iz posta je stigao sa Strawberrya.

      Izbriši
  5. Bojim se da bi mojoj koži to možda bila prevelika koncentracija, i na ovoj Novexpert vitamin C serum mi se zna zacrveniti...definitivno bi pokušala naći tester jer uistinu zvuči sjajno, možda dogodine na zimu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto poput tebe suha (i dehidrirana) i ok sam reagirala...zacrvenim se, ali prođe u roku od par minuta :) Svakako probaj teser.

      Izbriši
    2. Kako sam napisala, lagano crvenilo i žarenje je normalno, ipak je to koktel antioksidanata, a kako kaže Ana, prođe za par minuta . Vrlo je važno nanositi ga na SUHU kožu.

      Izbriši
    3. Mislim da je upravo u tom zadnjem stvar, uvijek sam prenestrpljiva čekati da koža skroz osuši, moram se disciplinirat pod hitno :)))

      Izbriši
    4. Kada se umiješ i obrišeš, prođi 30-60 sekundi s fenom po licu, samo stavi na hladno puhanje :)

      Izbriši
  6. Mrzim njegovu cijenu iz dna duse, inace bih ga stalno koristila... Moj suhoj, sivoj kozi je savrseno odgovarao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom potpuno, zato trk na online shopove i vrebaj akcije.

      Izbriši
  7. Probala sam tester. I nisam nešto bila oduševljena. Možda jer na temelju testera ne možeš dobiti realno mišljenje. Onda se sjetim testera Apivite i skontam da mogu jer sam zaključila da su mi grozni njihovi serumi. Ne znam, možda da je još koji tester. Hm? Probam pronaći..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da za sada na tvojem licu nema neke potrebe za vitaminskim serumima, stoga i ne primjećuješ neke rezultate. Za tebe je još uvijek dobra hidratacija ali to znaši sama :)

      Izbriši
  8. Zvuči primamljivo i mislim da bi mi odgovarao.Taman mi je pri kraju moj Collistar ACE serum, idem već danas provjeriti koliko tu košta , ja živim u Italiji i u mojoj ljekarni imaju stalno neke popuste na Lierac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako javi ako ga probaš, zanima me baš cijena u Italiji, i kakav ti je taj Collistar?

      Izbriši
    2. Collistar mi je ok, dosta hidratantan meni a ja imam masnu T zonu i suhe obraze. Lierac bez popusta dođe 47€, a nadam se da će ubrzo i popust:-))

      Izbriši
  9. taj efekt grijanja me odmah odbije, imam ispucale i proširene kapilare i ne volim ih dodatno grijati :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije to sad tako strašno, ne moraš se bojati, neki ne osjete grijanje a kod nekih je slabašno. Moje lice je prepuno kapilara i dapače, ovaj koktel im jako godi:)

      Izbriši
  10. Navukla si me na Lierac, sada ću čekati popust u lokalnoj apoteci da nabavim ovaj serum! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi kad isprobaš, zanima me tvoje mišljenje :)

      Izbriši
  11. Stavljam ga na listu čekanja :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
  12. Taman sam u potrazi za novim C serumom.imam zaliha svog jos negdje za 2tjedna.Dvoumim se izmedu ovog i JMO? kOJI bi mi preporucila? 30g.normalna do mjesovita koža,nije osjetljiva i nemam bora.hvala i pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. JMO nisam nažalost još probala, ali svakako planiram vrlo skoro. Gledajući po sastavu i čitajući recenzije za JMO, on bi bio bolji izbor jer osim vitamina C sadrži biljne sastojke koji su vrijedni za kožu, ali morašznati da je uljast pa ne znam kako bi se ponašao na mješovitoj koži. JMO bih ipak preporučila malo zrelijoj koži od tvoje.U svakom slučaju, bilo bi super kad bih mogla nabaviti testere oba i isprobati sama.

      Izbriši
    2. Hvala ti na pomoci:* Odlucila sam,probat cu Lierac,a JMO ce pricekati.

      Izbriši
  13. Mnogo bih volela probati ovaj serum, samo ne znam kako bi mi koža reagovala na ovakvu vitaminsku bombu s obzirom da je bas osetljiva. Jel si narucivala sa BestPharmacy, stizu li proizvodi? :) I znam da si pomenula da ovaj serum ima sve sto je potrebno za svaku starosnu dob, ali sta mislis koja je neka donja granica za godine da se recimo krene koristiti ovaj proizvod? Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako nije iritativan, ja bih ipak preporučila da osjetljiva koža proba tester,ili u početku koristi svaki drugi dan. S BestPharmacy sam mnogo puta naručila i stigne za 7 do 10 dana, odličan shop.
      Što se tice donje granice, po meni nema jer to ovisi o stanju kože. Kod mladih djevojaka je lice ionako lijepo i blistavo pa im ovakvi serumi ne trebaju,ipak, sivo,umorno i bez tonusa lice se može vidjeti i kod 20-gidišnjakinje kao i kod 40-godišnjakinje, stoga godine nisu bitne već stanje i potrebe kože.

      Izbriši
  14. Baš si ga mislim uzeti na proljeće, čitam same hvalospjeve o njemu. :-)
    Prošlo ljeto sam zapela i za njihov Sunific serum, ali ga nije bilo kod nas :-( Nadam se da će ga biti ove godine

    OdgovoriIzbriši
  15. Kad sam kupila ovaj serum da se nisam savjetovala sa tobom sigurno bi ga bila bacila....osiječala sam peckanje kože, crvenilo i pomislila sam da sam alergična na vitamin C,a onda još i ljepljiv osiječaj....
    Tako da veeelike pohvale. odličan post i upravo si sve dobro napisala...
    Obavezno na suhu kožu, tako nema peckanja i crvenila...a i u umjerenoj količini,tako neče biti ljepljiv a i potrajat če duže
    I da.. trenutne rezultate baš i ne daje...ali nakon nekog vremena korištenja , mogu slobodno reći odličan serum!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti,ali komentar ti je prepun pravopisnih gresaka. Toliko, da jednostavno nisam mogla ne reagirati. Molim te,prije objavljivanja provjeri na internetu kako se sto pise. Ali,samo ako ti je bitno da te se smatra pismenom. LP!

      Izbriši
  16. Isricavam se svima koji su morali vidjeti moj komentar ovako nepismene i kao takva usudila sam se ostaviti svoj komentar .Hvala na razumjevanju

    OdgovoriIzbriši
  17. Posle citanja tvog posta razmisljala sam o serumu ,a onda videla da postoji i krema.
    Da li znas za kakav je tip koze krema,da li je mogu koristiti osobe sa mesovitom kozom?
    Pozdrav od Danijele !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoji i krema iz te linije, ali nju nisam nikada kupila niti probala, dok serum jesam dosta puta. razlog je što više volim serume jer su koncetriraniji pa preko stavim bilo koju kremu koju koristim. Vjerujem da su rezultati bolji kada se koristi oboje, ali nikako da uložim istovremeno u oboje.
      Da, znam puno žena s mješovitom kožom koje koriste oboje isuper im odgovara, mada je uvijek najbolje isprobati testere.

      Izbriši
    2. Hvala. Pokusacu prvo sa testerima,ali to je nemoguca misija ovde.
      Danijela

      Izbriši