Stav mijenja sve by Ana (bug_lady)

Posted by Ana (bug_lady) at 21:08




Otkrit ću toplu vodu kada kažem da sa određenom dozom samopouzdanja i stava možemo promijeniti način kako nas svijet doživljava, a pogotovo kako doživljavamo same sebe. Zašto to pišem?
Surfajući bespućima Interneta naišla sam na jednu fotografkinju i proučavala njen fascinantan projekt. Riječ je o Gracie Hagen koja je upravo odlučila fotodokumentirati prvu rečenicu iz ovog posta. Njen projekt se zove Iluzije tijela tj. Illusions of the Body i pokazuje transformaciju sexy/nezgrapno preko promijene stava tj.položaja tijela.

Pogledajte fotografije - sve je fotografirano iz istog kuta, sa istim osvijetljenjem, no razlike su toliko velike da sam neke morala pogledati dva puta da se uvjerim da je to ista žena. Mala promijena kuta, ispravljena leđa, zabačena kosa...zapanjujuće su razlike u dojmu i percepciji.






Koliko nam je pute rečeno da ljepota dolazi iznutra i sa mrvom drugačijeg stava i samopouzdanja možemo totalno izmjeniti dojam koji netko ima o nama. Mislim da je za nas žene taj stav posebno bitan i ključan.
Jer koliko puta smo pogledale tuđu fotografiju i rekle si ''joj, da bar ja imam takav/takvu...'' (nadopunite rečenicu), i onda upale u vrtlog zavidnih/predbacujućih osjećaja jer mi nismo takve i ne možemo biti...Jasno je da je nemoguće postati netko drugi. Svoje smo, sa svim savršenim nesavršenostima, sa problemima i postignućima. Krenimo sa tim stavom u svijet :D.

Sve mi imamo dana kada se ne osjećamo NAJ i nismo si baš nešto...ja tada nabacim svoju najdražu šminku, špricnem parfem, obučem štikle i idem hrabro naprijed jer sve je u stavu :D



Što mislite o fotografijama i projektu i kakav stav o sebi njegujete?

Ana (bug_lady)


26 komentari:

  1. Kako mi je drago da si pokrenula ovu temu. Ja nemam problema sa samopouzdanjem, ali sam imala jako nekada, Danas mi ne treba puno da si popravim one dane kada si nisam NAJ, ali definitivno jedna od stvari je društvo i smijeh. Na primjer, danas sam se osjećala jako loše. veliki podočnjaci za koje sam mislila da svi bulje u njih, napuhnuta, frizura užas...Nebi mi pomogla ni vojska vizažistaa da se osjećam dobro. Na kraju sam popila kavu sa dragom osobom, nasmijala se do suza i odmah si nekako ljepše izgledam :)
    Zato njegujem stav: ja sam ok,dok me drugi vole, to mi daje samopouzdanje i automatski dobar izgled :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema ništa bolje od nasmijati se sa dragom osobom, život odmah postane 100 puta bolji ;)

      Izbriši
  2. Sve mi se više dopadaju ovakvi postovi:).
    Nemam problem sa samopouzdanjem (ipak sam ja lav :D). Ali naravno u nekom određenom trenutku, prava reč može da me povredi, potpuno neočekivano.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooooj kakve fotografije! Posebno ove dve poslednje. Stav u zivotu mnogo znaci. Kao i uvek u svemu 50% bar je uvek u glavi. Jako je bitno truditi e da deca dok odrastaju imaju dobro misljenje o sebi i izgraditi im zdrav stav i veru u sebe. To se sve odrazi posle i na njih kada odrastu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, djecu treba učiti točno to što si rekla, samo paziti da to ne ode u drugu krajnost. Sve vučemo od djetinjstva a poslije je teško to ispraviti

      Izbriši
  4. Stav je sve. I stav donosi sve. A samopoudanje moramo vježbati i trenirati. Odličan post kao i svaki tvoj koji napišeš. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. divan post. ja sam s novom godinom odlučila da ću konstantno biti pozitivna, da neću dopustit da me išta spusti, i iz svega ću nešto naučiti i iskoristiti za dalje. dosad sam uvijek padala u bedove i sva sam si bila cmoljava, rekla sam samoj sebi da je dosta i da moram promjeniti stav jer samu sebe u biti spuštam. i naravno da sam puno sretnija osoba i privlačim time puno pozitivnih stvari, vjerujem, jer mi je sve krenulo nabolje. jer to naravno izvlačim iz svega. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, samosažaljenje je zaista jedan ružan osjećaj, ali priznajem da me često zahvati. Iako se trudim promijeniti to. Drago mi je da ti je sve krenulo na bolje!

      Izbriši
  6. Divan post Ana, zaista nema što drugo nadodati. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar je projekat :)
    Stvarno je sve u stavu, ja sam, recimo, objektivno bila zgodnija sa 18 nego što sam danas, ali sam bila sva smotana, previše stidljiva i nesigurna dok sam danas ok sama sa sobom pa me i drugi tako dožive.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. projekt je genijalan :) Draga, i kod mene ista stvar - dok sam bila 15 g mlađa, hodala sam sva nesigurna, smotana i pogrbljena :(

      Izbriši
  8. Divan post i prekrasan projekt i fotke!
    Ono što primjećujem kod sebe je da moje samopouzdanje raste s godinama, da oblačim sve vedrije boje, sve više eksperimentiram sa make upom, iako bi bilo za očekivati obrnuto. Gotovo svi oko mene pozitivno reagiraju na te moje eksperimente i promjene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja :)
      Da bar sa samopoudanjem možemo vratiti malo i mladosti, ali eto....Kod mene slično-sada puuuno više i slobodnije eksperimentiram

      Izbriši
  9. ...puno toga se vuče iz djetinjstva i iz odgoja...baš kako ste gore rekle, poslije je teško to mijenjati, ali nije nemoguće ako se stalno radi na tome da se kod sebe promjene te ustaljene slike i navike...i potpisujem Maju Memorysun da samopoudanje raste s godinama :) ...ti Ana uvijek napišeš nešto tako lijepo da nas malo podsjetiš na stvari koje su bitne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pišem o onome što se vrti u mojoj plavoj glavi, pa mi je drago čuti da pogađam u sridu :)

      Izbriši
  10. Ana, odličan post, kao i uvijek :)
    Mogu samo napisati: Martina, potpis!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Stav ne moze sakrit sve al da moze puno toga svakako moze :D

    OdgovoriIzbriši
  12. vidiš ti, pametna je naša Lendoxia ;)
    ja sam totalno iracionalna osoba, ima dana kad sam si zmaj, ima i onih kad sam manja od miša ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametna je :) A tako nam je svima ponekad, ima dobrih i loših dana.

      Izbriši
  13. Hvala ti što si me podsjetila na ovu temu. Ja se sa samopouzdanjem mučim svakodnevno, i to na fizičkoj i psihičkoj razini. Uvijek mislim da ću nekoga razočarati i iznevjeriti. A prava je istina da moram ispuniti samo svoja očekivanja, i ne iznevjeriti samu sebe. Idem sada spavati s ovom mišlju i unaprijed sam ti zahvalna što ću se sutra probuditi sa malo ružičastijim pogledom na stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro jutro i nadam se da si se danas probudila kako si i naumila , malo više pink :)

      Izbriši