Avon Beauty Blog Day Croatia 2014.

Posted by Dear Skin at 21:23




Subota 15.03.2014. zvoni budilica u 7.30, čeka me sat i pol vremena za spremanje i odlazak na vlak u 9.00 koji vozi prema centru grada.
Odredište: restoran Maksimir, domaćin drugog Beauty Blog Day-a.


Prvo, ujutro sam dobila slom živaca pogledavši se u ogledalo i odlučila oprati kosu koja je stršala na sve strane. Pranje kose, jutarnja rutina njege, feniranje..stiže SMS moje kolegice Ivane  koja me čekala na Glavnom kolodvoru :"Poooožuriiiii :P šminkaj se na kavi".

Eto, tako sam ja organizirana ujutro :D

 Beauty Blog Day je okupljanje hrvatskih beauty blogera, u organizaciji Portala Ogledalo, na čelu sa glavnom urednicom Anom Popović-Kišur i timom Ogledala: Ines, Melitom i Mirelom.

Ovo su žene koje su mjesecima organizirale ovaj dan koji će  nama ostati u najljepšem sjećanju, kako bi se sve lijepo upoznale, družile, a prije svega naučile o svom hobiju.

Ogledalo su podržali mnogi beauty partneri: Avon kao generalni pokrovitelj, potom Vichy, BiobazaKérastase ParisL'Oréal Paris, Nivea, Essie, L'Oréal Professionnel, i Vogue Eyewear ,Press Clipping, Volvo MOTO-Ris, Ivan Alduk, NaturHouse, Häagen-Dazs, SORTIS Komunikacije, Hewlett-Packard, Manifest Design Intelligence, Clippin Press, HP Hrvatska, Mak na konac.
 Događaj su medijski pratili Femina.hr, Budi.In, Ljepota i zdravlje te Netokracija.

Nakon što smo se udobno smjestile, Ana i Mirela su održale uvodnu riječ, otkrile nam rezultate anketa koje ste Vi, čitateljice ispunjavale i dale svoje mišljenje o blogericama.
Ono što je mene iznenadilo je podatak da čitateljice žele čitati PR objave i tekstove za što sam smatrala da nije dovoljno zanimljivo, no ako je tako, razmislit ću o toj kategoriji.

Drugi podatak koji me i nije toliko iznenadio je činjenica da nas je svega 4 posto blogerica iznad 36 godina, ali da je porast u odnosu na prethodno. Nadam se da će iduće godine broj blogerica moje generacije biti u još većem porastu.


Potom izuzetno korisne edukacije Mia Biberović, izvršna urednica Netokracije koja nas je educirala kako povecati čitanost, Martina Lovrić, s Manifest hr./Moj Posao na temu "Promocija bloga".
Beauty partner Vichy i lijepa Vedrana koja nam je prezentirala Vichyev novi projekt "100 DANA  100 ŽENA":  u 100 dana 100 će žena u Hrvatskoj putem personalizirane rutine staviti Vichy proizvode na test svoje idealne kože i dugoročno preoblikovati njenu kvalitetu i zdravlje.Vichy poziva sve žene da posjete www.vichy.hr/100dana100zena ili najbližu Vichy partner ljekarnu kako bi putem nove Vichy dijagnoze idealne kože otkrile svoju personaliziranu rutinu proizvoda za idealnu kožu .


I na kraju jutarnjeg dijela programa Lucija Josipović iz Avona, prezentacija Avonove suradnje sa blogericama. Gospođa Lucija je izuzetno otvorena dama što mi se jako dopalo i imala sam dojam da možemo bez zadrške razgovarati o svemu bez ikakvih tabua.

Aaaaa onda..šlag nakraju :PANEL


Lucija Josipović-Avon i Petra Mlakar-Vichy kao predstavnice beauty brendova, te Maruša Plenković kao predstavnica beauty blogerica VS beauty blogerice.
Moram priznati da je meni ovaj dio bio najzanimljiviji. Raspravljalo se o mnogim pitanjima o suradnjama, recenzijama i čitateljicama. Voljela bih da je ovakvih "okruglih" stolova puno češće i više.

Između službenog i edukativnog djela, mogle smo uživati na štandovima beauty partnera koji su pripremili zanimljive novosti i testove:

Avon

Vichy

 L'Oréal Paris

Biobaza


Kérastase Paris

Nivea

Essie

HP Hrvatska


A i fino smo papale...


Napokon, vrhunac dana i našeg druženja: proglašenje najbolje beauty blogerice za 2013-tu godinu.

Hm, tako je nezahvalno pisati o samoj sebi, no ove godine su kolegice blogerice odlučile da sam ja najbolja što se poklopilo sa identičnim izborom Vas čitateljica <3


Šok i nevjerica kada sam čula svoje ime, suza je morala krenuti...začas sam se našla ispred prekrasne torte by Mak na konac i šampanjcem.



Uslijedile su  nagrade:

Od Avon Hrvatska sam dobila poklon bon u vrijednosti 2000,00 kn kojeg je uručila Lucija Josipović


HP Hrvatska darovao je tablet računalo, kojeg je uručila Janja Borić


Prekrasan dar by Vouge Eyewear, sunčane naočale sa swarovski kristalima, koje je u ime Vouge uručila Ana Popović Kišur


Nagrade su prelijepe, hvala još jednom od srca sponzorima! 





Iskreno, kada sam otvarala ovaj blog, nisam ni u snu sanjala da ću za ovako kratko vrijeme postati najbolja hrvatska blogerica, niti sam imala ambicije prema tome. Bloganje je jedna velika ljubav, ljubav prema cijelom svijetu i želja da tvoje slovo dopre do mnogih osoba koje se pronalaze u njemu.



Na kraju, ono što imam potrebu svima napisati je da moja nagrada nisu titule i materijalne stvari, moja nagrada ste Vi drage čitateljice. Za mene nema veće nagrade od činjenice da ste prepoznale moj rad i trud, misiju pomaganja u današnjem vrtlogu kozmetičke industrije, zdravlja pa i ostalih ženskih problema kojima se suočavamo svakodnevno.

Moram priznati da sam se ja puno promijenila otkako imam ovaj blog, puno sam naučila od Vas, kroz komentare, mailove, poruke..pomogle ste mi tisuće puta savjetom, odabirom, sugestijom, kritikom, kako u beauty sferama, ponajviše u onim životnim.
Pomogle ste mi da puno toga shvatim i budem bolja osoba.
HVALA Vam na svemu <3 





Zahvaljujem Ogledalu na još jednom uspješnom događaju za našu blogosferu, hvala Vam što ste nas okupile, nahranile i naučile puno korisnih stvari koje će nam puno pomoći u daljnjem radu.

Zahvaljujem kolegici Mikki na posuđenim fotografijama kao i Beauty blog day službenim fotografijama koje sam upotrijebila za potrebe ovog posta. Više fotki sa ovog događaja možete vidjeti ovdje.


83 komentari:

  1. Cestitam!!!! Martina jako sam sretna zbog tebe... Samo nastavo tako .. zasluzila si sve te nagrade :srce:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanja, ti si jedna od čitateljica koja me prati od početka, hvala ti na tome :*

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala draga, obzirom na šminkanje u vlaku, još je dobro ispalo :D

      Izbriši
  3. Čestitam, jako mi je drago. Zasluženo! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke još jednom :) !
    Marija K.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene je ovaj post baš onako raznežio,inače te pratim i i tačno se primeti da pišeš iz ljubavi plus ti to tako dobro ide,tako da si skroz zaslužila i pohvale i nagrade i na to gledaj samo kao na motiv da ostaneš tako dobra ili još bolja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tijana, mene je sve ovo toliko dirnulo da mi je eto tri dana trebalo da napišem ovaj post. Jednostavno sam pod dojmom, emocije prevladavaju i još ne mogu vjerovati kako imam divne čitateljice koje me svakodnevno usmjeravaju i čine boljom osobom :)

      Izbriši
  6. Moram priznati da je mene štrecnula statistika koja se odnosi na postotak blogerica starijih od 36 godina, jer sam razmišljala nisam li ja prestara čitateljica blogova koje pišu uglavnom mlađe cure. No, sjetila sam se tebe i Mikke, pa mi je bilo lakše.Daj Bože da dogodine statistika ne bude bolja samo zato što će blogerice ostariti, nego da se pojavi još koji blog s blogericom starijom od magične brojke.
    Mislim da je glavni razlog što je ta grupa slabo zastupljena taj da te generacije o kozmetici ipak ne razmišljaju uz pomoć alata moderne informatičke
    tehnologije.Mlade cure su odrasle u svijetu informatizacije svega, pa tako i informacija o kozmetici, dok mi starije,iako koristimo moderne tehnologije,imamo u sebi usađene obrasce tradicionalnijeg pristupa ljepoti i kozmetici.

    Kad sam u anketi glasala za tebe, doživjela sam svojevrsni priključak na kolektivnu svijest osoba koje prate blogove i u tom trenu sam znala da će tebe izabrati čitateljice. Malo su me mučile blogerice,jer znam da postoje blogeri i klanovi, no došavši na BBDay i ugledavši sve te predivne,lijepe djevojke koje pišu blogove,a koje ja uopće ne poznajem, jer sam ispoprosječna čitateljica koja prati tek 3-4 bloga a zna za njih 20ak, uvjerila sam se da su i one tebe izabrale!
    P.S. Pita moja bolja polovica za tablet jel' valja, al' kad je ugledao Voguice na tebi, zaboravio je na tablet.;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S.S. Nek se Mikka ne uvrijedi ako još nema 36, ups! :) Ja sam ovu 2014. već proglasila godinom na izdisaju pa su mi svi stariji godinu dana iako im možda još nije rođendan. :)

      Izbriši
    2. Eh draga moja, ja sam znala da nas nema puno blogerica >36 , i potpuno si u pravu kod zaključka da je glavni razlog informatička tehnologija. Ja sam pravi primjer, osim što slabo baratam tehnologijama, apsolutno se ne razumijem u razne aplikacije i ine internet čudesa.
      Tablet je prekrasan, samo da ga još skužim, ja nemam ni touch mobitel a kamoli tako nešto a i zaboravila sam lozinku za wireless :D
      Što se tice klanova, nažalost, svugdje ih ima pa tako i u blogosvjetu, srećom da nisam ni uj ednom. Volim sve svoje kolegice, sve su redom predivne djevojke i žene i još ljepše uživo. Smatram ih svojom djecom koliko god to smješno zvučalo i jako me žalosti kada čujem za te klanove, jer tada obično bude i raznih spletki. Tako je to valjda svuda u životu, no zato smo ovdje sve koje težimo boljim i ljepšim vrijednostima u cilju da budemo što bolje a i ljepše ;)
      p.s. hahahha, naočale su pre pre <3 <3

      Izbriši
    3. Mikka puni 37 za malo više od dva mjeseca i nikad se ne vrijeđa na godine već ih s ponosom ističe :) Mislim da nije samo problem u informatičkim tehnologijama već i u nekom općenitom stavu nas "starijih" žena što ćemo mi s našim godinama tu među tim mladih djevojkama, što je po meni potpuno krivo. Kao da si za nekakav otpis nakon 30-te. Itekako imamo svojih tema za rasparvu, a imamo i zajedničkih tema s mlađim curama koje nemaju nikakve veze s godinama, uvijek se može naći neki zajednički interes. Drago mi je vidjeti da na Youtubeu ima dosta žena od naše dobne skupine pa naviše koje snimaju videe i uživaju u tome pa se nadam da će se i među hrvatskim blogovima broj "zrelih i mudrih" blogerica s vremenom povećati :)

      Izbriši
  7. Nisam do sada jos nikad komentirala, ali sada moram. :) Pratim nekoliko divnih blogova, ali ovaj je poseban. Zraci nekom posebnom toplinom, pozitivnom energijom i preko ekrana svog telefona mogu osjetit koliko je blogerica divna osoba. Iskrene cestitke od srca. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovom predivnom komentaru, iznimno sam ponosna što je ovaj blog okupljalište svih iskrenih i pozitivnih osoba <3

      Izbriši
  8. Martina, čestitam ti još jednom i divim ti se na svom trudu i žtrvovanju svog vremena, da pomogneš i prosvjetliš mnoge žene i nagrada ti je potpuno zaslužena. Želim ti da se još dugo družiš s nama i da se veselimo budućnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna moja Estee, puno, puno toga sam naučila od tebe, tvojih preporuka i savjeta. Iskreno se nadam da ćeš i ti jednom otvoriti blog kojeg ćemo obožavati <3

      Izbriši
    2. I ja se nadam da će ga otvoriti.Čitala sam dosta njenih savjeta na forumu:-)

      Izbriši
    3. Hvala što tako razmišljate, u tome i jest ono što dižem kapu Martini, a to je njeno vrijeme koje je darovala nama. Nepoznate me pa ne znate moju glavnu ljubav i profesiju, a to je moda i sve vezano uz nju i ona mi oduzima većinu vremena i kod mene je to apsolutno nemoguće. A otvarati blog kojemu neću biti redovna i dosljedna nema smisla. Bitno je da smo sve tu i da se čitamo.

      Izbriši
  9. hehe. tako i ja-znala sam da ces biti bas ti odabrana. inace ne komentiram cesto i ne glasam, ali sam sad morala. cak ni ne koristim puno tvoje recenzije jer imam ne bas puno proizvoda koje koristim, slabo isprobavam novo, pogotovo viseg cjenovnog ranga...ali mi se jako svidja nacin na koji pises i bas se vidi da je s plemenitim ciljem pomaganja i educiranja nas koji citamo! :) volim procitati sve tvoje postove, bez obzira koja je tema...

    cestitke! zasluzeno! :)

    pokloni su suuuper!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga dani, hvala ti na čitanju i pohvalama. Naravno, mi blogerice puno toga isprobavamo kako bi olakšale izbor drugim ženama. U konačnici mislim da je uvijek najbolje držati se provjerenog, i izuzetna mi je čast da su ti moji postovi zanimljivi.

      Izbriši
  10. jooj, baš mi je drago! čestitam!
    baš ti je dobar početak godine ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. puno sam naucila od tebe i od komentara citateljica, a kao neocekivani i omrazeni kozmeticki hit u mojoj njezi nasao se i ogavni spf kojeg sam se napokon prislilila redovno stavljat nakon tvojih pilanja ;). cestitam jos jednom! cvike su mi naj :cool:.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhehe, ako sam uspjela utjecati na tebe, tvrdokornog protivnika svih masnih i smrdljivih krema, moja misija je ispunjena :D
      Hvala ti draga moja goldfinich <3

      Izbriši
  12. pa ženo, ovi kao da su po tebi radili cvike, savršeno ti pristaju :D
    nemoj nikom reći, ja sam totalno znala da ćeš ti bit ta :D
    samo nastavi dalje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja. Iznimno sam sretna što smo se napokon upoznale, hvala ti na divnom maslinovom ulju i što si predivna osoba što znam već odavno.

      Izbriši
  13. Čestitam Martina i ovdje na tvom blogu. Zaslužila si ovu titulu i već sam negdje i napisala da nisam sumnjala da ćeš ti biti izabrana. Drago mi je da smo se upoznale i imale priliku malo porazgovarati :* !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Znala sam da si lijepa, ali toliko...očarala si me. Iznad svega, predivna osoba i super blogerica!

      Izbriši
  14. stvorena za ovako :). meni je divno sto sam kroz kozmetiku, moju ogromnu ljubav usput saznala za divan blog i upoznala divnu prijateljicu.
    Hvala ti na tome :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veliko zadovoljstvo i čast mi je poznavati tebe, veliku zaljubljenicu u kozmetiku, prelijepu djevojku, iznad svega vrlo realnu i objektivnu.
      Puno sam naučila od tebe i hvala ti na svemu <3

      Izbriši
    2. i jos ce biti puno puno svega :).
      uzivaj u svemu, ne daj da te ljute :)

      Izbriši
  15. Čestitam !! Ako je itko zaslužio onda si to ti ! Pratim te od nedugo i potpuno sam ovisna o ovom mjestu.

    Nena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Nena na povjerenju i čitanju <3,

      Izbriši
  16. Ljubim puno! I sve je zasluženo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ti si cijelo vrijeme moj glas razuma, jedna si od rijrtkih koja me zna smiriti obzirom da znaš koliko sam temperamentna i emotivna.

      Jako si mi falila u subotu :/

      Izbriši
  17. Nisam uopste iznenadjena tvojom pobjedom :) Oduvijek sam znala da si THE BEST i da ti je uspjeh sudjen :**
    Izvjestaj sa BBD napisan u tvom stilu: emotivno, iskreno i toplo- kakva si i sama ❤
    Sve su nagrade prekrasne ali cvikare su mrak B)
    P.S. imamo istu koznu jaknu :O :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja divna coco, poznajemo se jako dugo, ne znam da li ću ti ikada dovoljno izreči koliko ti se divim, da tako mlada osoba poput tebe može biti toliko zrela,iskrena, objektivna i poštena. Pravo je blago kada upoznaš osobu kao ti, puno sam naučila, shvatila od tebe a najviše o ljudskim osobinama.
      <3

      Izbriši
    2. Sve sam ja to naucila od tebe, moje zivotne mentorice ❤
      Tako da svi tvoji komplimenti upucenoj meni- su zapravo tvoje osobine :***

      Izbriši
  18. ČEEESTITAM!!!
    Apsolutno i neusporedivo najbolja!
    Dobvro da si ipak oprala kosu ;))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa, divna moja, vjernai plemenita lj.g. <3

      Uh, ja i moje spremanje, užas kako sam neorganizirana i uvijek sve radim u žurbi :D

      Izbriši
  19. Čestitam i ovim putem! :D
    P.S. Naočale ti stoje ludilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lipa moja, drago mi je da smo se vidjele i družile :)

      Izbriši
  20. Ne znam što ti još reći, a da već nisam u nekoliko navrata. Jako sam sretna zbog tebe i ponosna na tvoj uspjeh, kao da je riječ o mom vlastitom. Rekla sam ti još i prije da će biti tako i drago mi je da sam bila u pravu.
    Napisala si jako lijep izvještaj i vrijedilo ga je čekati. Mogu samo zamisliti kako se osjećaš i koliko ti znači ovakvo jedno priznanje. Definitivno zasluženo jer si u jako malo vremena postigla jako puno, u relativno kratko vrijeme bloganja stekla toliko odanih čitateljica, postala svojevrsni beauty guru i kozmetički savjetnik kojeg svi cijene, prva si krenula sa suradnicama (vidim da su i druge blogerice krenule s time), organizirala humaniratno darivanje, što se tiče jezičnih zavrzlama, u jako kratko vrijeme usvojila toliko toga, na što sam posebno ponosna <3
    Želim ti svaku godinu bloganja sve uspješniju, još više odanih čitateljica i sve ono što si i sama želiš za ovaj blog. Uz tvoj predani rad i trud, uopće ne sumnjam da će uspjeh izostati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja Ksenija. Iznimna mi je čast upoznati te, što mi je omogućio ovaj blog. Nisi svjesna koliko si mi pomogla svojim savjetima, posebno kod pravopisa koji mi je grozan, a eto, u anketi smo saznale da je to jako bitno kod čitateljica. Ne sramim se reći da sam zakržljala što se tiče toga, ali zato si ti bila tu noći i noći, učila me i ispravljala. Hvala ti, hvala ti što si me podržavala cijelo vrijeme, pratila i bodrila.
      Ne znam da li ću se ikada moći dovoljno zahvaliti tebi i svim ostalim divnim ženama koje sam upoznala na ovom malom mjestu <3

      Izbriši
  21. Čestitam!! Zaslužila si :)
    A beauty day vam je presuper. :*

    OdgovoriIzbriši
  22. Ti i tvoj blog ste mi obogatili zivot :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nela, predivan komentar koji mi je eto, izmamio suze. Zapravo si me ostavila bez teksta, jer upravo je ovo prava riječ-moj život je obogaćen.
      Hvala ti :*

      Izbriši
  23. Draga moja,evo da ti i ovdje jos jednom cestitam!!Totalno zasluzena pobjeda!Zelim ti jos puno,puno godina bloganja i da ostanes ovako dobra i lijepa.
    Ljubim te:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja, velika čast mi je "poznavati" te, imam osjećaj da smo vrlo slične i iznimno mi je zadovoljstvo što se naše poznavanje pretvorilo u pravo prijateljstvo :)

      Izbriši
  24. Čestitam draga Martina. Želim ti još puno, puno ovakvih postova. Jako si se lijepu u ovom postu obratila svojim čitateljicama i one koje zaista i jesu prave čitateljice, u ovome će se i prepoznati. One koje to nisu isto tako će i dalje čitati sve tvoje postove i objave pa ustraj i radi njih ;) p.s. Naočale ti super stoje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Miss, pod čitateljice mislim zaista na sve i svima sam se obratila koje vole ovo mjesto i koje su glasale za ovaj blog.l

      Naočale su predivne, obožavam ih <3

      Izbriši
  25. Malo sam zasuzila dok sam čitala kraj posta, baš si to sve lijepo napisala, i od srca. Pobjeda je mogla biti samo tvoja :)
    Naočale ti genijalno stoje;)

    OdgovoriIzbriši
  26. Ja sam znala da ces pobijediti ;) zato sto si iskrena, nije te strah napisati negativnu recenziju cak i ako je proizvod dobiven za recenziranje. I to mi se svidja. Napisat ces onako kako je. Honesty is the best policy :)
    zelim ti svu srecu i jos puno dobrih recenzija i puno puno citateljica! Cestitam!
    Bruna

    OdgovoriIzbriši
  27. Čeatitam draga Martina.Potpuno zasluženo!Samo tako nastavi!:-*

    OdgovoriIzbriši
  28. Prekrasan događaj, čestitam još jednom, zaista si maksimalno zaslužila nagradu! :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Tako mi je drago kao da sam ja osvojila nagradu :) čestitam draga moja ovo je zaslužno 100 % jer nema boljeg bloga od tvoga definitivno na prostoru bivše Juge :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Ja sam ti već čestitala pet puta pa neću i šesti, da mi se ne umisliš :))), ali zato ti ove cvike stoje ko saliveno! Vidi se ko će biti glavna mačka u gradu ovo ljeto!!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Još jednom da ti čestitam od srca <3 Potpuno zasluženo si najbolja hrvatska blogerica!!!

    OdgovoriIzbriši
  32. Draga Martina, iskrene cestitke od srca! Sasvim zasluzeno i sasvim opravdano.
    U kratko vrijeme si uspjela podici kriterije i napraviti ne samo kvalitetan blog, nego jednu posebnu zensku zajednicu.
    Najbitnije od svega, dala si blogu dusu, ljudski faktor, koji je neprocjenjiv zaista.
    Bome, to je nesto oko cega bi se blogerice mogle/morale/trebale zamisliti.
    Hvala ti za sve sto sam naucila na tvom blogu!
    gaby

    OdgovoriIzbriši
  33. Čestitke od srca, sve si to zaslužila :*

    OdgovoriIzbriši
  34. Draga, čestitam ti i na ovaj način :D A naočale ti stoje odlično ;)

    OdgovoriIzbriši
  35. drago mi je sto sam te imala priliku upoznati :) nakon proglašenja sam te trazila i uspjela naći da ti osobno čestitam na pobjedi. sliku nažalost nemam,bit ce još prilika za to :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Čestitam draga, zaslužila si, a naočale su mrak !! :D

    OdgovoriIzbriši
  37. Čestitam,samo tako nastavi!

    OdgovoriIzbriši
  38. Draga Martina, čestitam ti od srca!!
    Zaslužila si tu titulu, nema diskusije ;)
    I možeš komotno biti Vouge model, naočale ti stoje k'o salivene :*

    OdgovoriIzbriši
  39. Cestitam od srca posve zasluzeno, ovaj blog prava je mala oaza znanja i ljubavi prema kozmetici.. I kad ne pisem tako cesto komentare znaj da je ovaj blog moja prva stanica uz jutarnju kafu :)) klik open dear skin :))) jer ne mogu iscekati da vidim sto si nam to novog pripremila.. svaka cast na upornosti, temeljitom i iskrenom radu i nadam se da se jos duuuuuugo duuuugo citamo ;))

    OdgovoriIzbriši
  40. Martina, sve sam ti već rekla :))
    iskrene čestitke još jednom <3

    OdgovoriIzbriši
  41. Ja mislim da je blog kvalitetniji i općenito bolji što je osoba koja ga piše starija.
    Sa godinama dolazi iskustvo koje najbolje može reći o čitavoj paleti proizvoda koje je osoba godinama isprobavala koji su joj najbolji.
    Što se mene tiče s vremenom sam u vezi svega sve izbirljivija, a na kupovinu mi ne utječe više toliko novac tako da gledam na drugačiji način proizvode i kozmetiku. To će uvijek biti moja ljubav i s vremenom se nadam da ću biti sve bolja kao i vi :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Nisam ni u jednom trenu sumnjala. vjeruj sve je i više nego zasluženo, samo nastavi biti naša enciklopedija! :) Vidim da vam je bilo divno i baš mi je žao što nisam mogla doći..Veselim sedrugoj prilici da te napokon osobno upoznam! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  43. Bome je bilo kratko i slatko, pogotovo za mene :)

    OdgovoriIzbriši