Koliko nam je stvarno potrebno kozmetike?

Posted by Dear Skin at 22:09



Ako posjećujete kozmetičke i beauty blogove i portale, vjerojatno spadate u kategoriju u kojoj sam i sama odavno :"ovisnice i manijakalne sakupljačice kozmetike". Nadam se da ste puno discipliniranije od mene, a danas Vam donosim svoje savjete koliko nam je realno potrebno kozmetičkih proizvoda .

PREPARATIVA:


Ovisno koje proizvode preferirate, za čišćenje lica, potrebna nam svega tri proizvoda:

- ulje/balzam/micelarna/mlijeko za čišćenje makeup-a i nečistoća.

- gel/pjena/sindet za umivanje, ova skupina  nije nužna ukoliko su vam gore proizvodi  dovoljni samostalno. Ja osobno volim umivanje, posebno ujutro kada želim samo ukloniti ostatke noćne njege. 

-tonik za lice/hidrolat/termalna voda



Sredstva za uklanjanje makeup-a i nečistoća uvijek birajte ona koja su pogodna za oči i dermatološki testirana.



Proizvode za umivanje, također birajte one koji su pogodni za oči, obično je to naglašeno na njima ili imaju u nazivu "gentle".


Tonici se biraju prema potrebama i vrsti kože, birajte one koje nemaju alkohol ili barem nije na visokom mjestu u popisu sastojaka.

-

NJEGA KOŽE:

Za njegu kože potrebna su Vam šest proizvoda:


- dnevna krema za lice koja MORA sadržavati zaštitu od UV zraka.


-krema za područje oko očiju , većinom je dovoljna jedna koju će te koristiti za jutarnju i večernju njegu.

- noćna krema, ovisno o potrebama i vrsti kože, najbolje da je hidratantna s dodatkom antioksidanata.

-piling za lice

- maska za lice


Zapamtite, kreme s visokim SPF faktorom nisu "kreme za plažu" već dnevne kreme cijele godine.
Kupujte one koje su upakirane u tube ili airless bočice, izbjegavajte teglice.




Krema za područje oko očiju Vam je itekako potrebna, ne preskačite ujutro i prije spavanja.
Neke žene, kao na primjer, ja, vole imati dvije kreme za područje oko očiju-jednu laganu za dan i malo masniju za noć. U principu, ako pronađete onu koja Vam super odgovara, dovoljna je jedna.


Kod noćnih krema, birajte one koje su primijenjene Vašoj koži. Ja osobno volim malo "jače" u smislu hidratacije jer volim noću dobro nahraniti kožu.




Kod pilinga za lice pripazite,  za osjetljivu kožu birajte kemijski ili enzimski, za masnu-mehanički.
U slučaju mješovite kože kao moja, možete kombinirati obje vrste pilinga, mehanički na T-zonu, kemijski na ostatak lica i vrata.


Maske za lice su važan proizvod za tjednu njegu lica. Ovisno o potrebama, birajte one kojima želite postići određeni efekt: lifting, hidrataciju, čišćenje pora. I ne budite lijene koristiti ih redovito :))

NJEGA TIJELA:

Za pravilnu njegu tijela, potrebno Vam je šest proizvoda:

-gel/sapun za tuširanje, komada jedan, osim ako nemate fetiš na tuširalice pa odjednom koristite više proizvoda. Ja osobno koristim jedan dok ne potrošim pa onda kupujem idući.

- piling za tijelo

-mlijeko/losion/maslac za tijelo, obično je dovoljan jedan, osim u slučaju specifičnih potreba: suha i perutava koža na nogama/normalna koža na ostatku tijela.

- rukavica za masažu tijela,u tu svrhu može poslužiti frotirasti ručnik kojim potičete cirkulaciju. Koristi se na suhu kožu prije tuširanja.

-sredstvo za depilaciju,tu je izbor Vaš. Ja koristim gel za brijanje+britvice

-dezodorans


NJEGA KOSE:

Kosa je malo posebnija priča i obično pretjerujemo s mnogim proizvodima.

- šampon, realno su nam potrebna dva: jedan blagi za često pranje i jedan za dubinsko čišćenje naslaga s vlasišta

-balzam/maska/pakung za kosu, također su nam potrebna dva proizvoda: balzam za korištenje iza svakog pranja i maska za korištenje jednom tjedno kao dubinska njega kose.

- proizvodi za styling, osobno koristim samo malo laka pa ovim proizvodima ne trpam police.

- leave in proizvodi, odnosno njega za vrhove- razna ulja i slično čime tretiramo vrhove kose.


MAKEUP:

-puderi, realno Vam su potrebna dva: jedan za dnevni makeup, laganije teksture i što prirodnijeg izgleda i jedan za posebne prilike i večernje izlaske koji ima jače prekrivanje.

-korektor, dva komada. Jedan osvjetljivač za dnevni makeup i jedan sa jačim prekrivanjem za posebne prilike.

- maskara, dovoljna je jedna, ja maskare ne gomilam, volim potrošiti i tek tada kupovati novu.

-rumenila, dovoljna su dva: jedno neutralno koje će Vam odgovarati na svaki look, tj. boju na očima, usnama ili odjevnu kombinaciju, i jedno intezivnije u nijansi koja odgovara Vašem podtonu.

-olovke za oči: dovoljne su dvije u nijansama koje najbolje odgovaraju vašem načinu šminkanja i boji očiju.

-olovke za usne: dva komada, jedna neutralna koja će odgovarati većini ruževa koje upotrebljavate i jedna burgundy crvena za večernje izlaske.

-sjenila za oči: jedna paleta u kojoj su zastupljene većina nijansi koje koristite. Nema potrebe za paletama od 120 nijansi od kojih će 90 ostati netaknute. Ja osobno volim mono ili duo sjenila jer su praktična za nošenje u torbici i popravke tijekom dana.

-ruževi/sjajila za usne: dva ruža, jedan za dan u nijansi koja najljepše ističe Vaš ten i usne i crveniiii, žena nikad ne smije biti bez crvenog ruža. Sjajilo jedan komad, najbolje u prozirnoj i transparentnoj nijansi.

-lakovi za nokte: dovoljna su tri komada: bijeli, prozirni i crveni.




Naravno, sve je ovo lijepo napisati, ali moja kozmetička glad doseže daleko više od realnog. Uskoro se spremam pokazati Vam svoju kolekciju kozmetike, a do tada, pište mi da li ste disciplinirane u količini kozmetike ili volite gomilati proizvode?

108 komentari:

  1. SVE i nikad dosta. Martina ovo je prvi post kojem ne vidim svrhu :p. Mi smo žene, nikada nemamo što za obući i nikad nemamo sve od šminke što nam treba.
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, kako nema svrhu? Spustimo se malo na zemlju mi hrčkice :P

      Izbriši
    2. I da, obožavam gomilati proizvode. Pa tako imam po 3 ne otvorena pudera, losiona i sl još u kutijici :D. A o otvorenim da ne pričam.
      Kupljeno otvaram kad vidim neku recenziju negdje i oduševim se njome :D
      Baš sam neki dan pobacala gro sisleya koji se usmrdio :D (GRIJEH)
      T.B

      Izbriši
    3. Čekaj da ja uvedem reda u svojoj kolekciji pa sve lijepo uslikam i objavim, mada moram priznati da sam postala puno discipliniranija otkako je pala kupovna moć :P Meni samo ne dajte kartice i pare, hahahaha.

      Izbriši
  2. Odličan post i baš sam htjela napisati da to sve ovako krasno zvuči, ali je u praksi, barem nama malo teže izvedivo :D (a onda vidim da si mi an kraju posta otela misao). Ipak mislim da sam ja u nekim normalnim granicama, osim tuširalica i ruževa (a možda malo i lakova), tu sam kriva ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga moja, nama ovisnicama nije lako, no dobro je s vremena na vrijeme pročitati što bi trebalo biti normalno :P

      Izbriši
  3. :D, ja sam probala uslikati, ali kad sam sve razvukla nisam znala gdje da se okrenem :/. Onda me prošla volja i za slikanjem i spremanjem natrag :D, nakon toga nikad mi više nije palo na pamet takva glupost. Što Tamara ne zna ... hehe nema me kaj bolit, ali i dalje trošim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz istog razloga,ja još nisam objavila takav post. Jednostavno sam natrpana kozmetikom i ne znam kako da to uslikam da ne izgleda kao nekakvo skladište :P

      Izbriši
  4. Sve se slazem sa prvim komentarom Anonimne xD
    Kakva crna 3 laka za nokte??? I prozirni se ne racuna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D
      Zato vas volim žene moje jer ste lude koliko i ja, hihihi, što je žena bez 40 lakova? :P

      Izbriši
    2. to nije žensko :p

      Izbriši
  5. Hahaha, skroz si me uplašila. ;-) Pogotovo s brojem rumenila :D
    Neke stvari imam stvarno kako navodiš ili čak i nemam npr masku za kosu ili serume, ali zato uvijek ima kod kuće boju za kosu i bademovo ili neko drugo ulje koristim kao serum.
    Mislim da bi ipak još bar jedan ruž i 2 do 3 laka bilo taman.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka od nas ima neki fetiš, kod tebe su očito rumenila, najgore je kad gomilaš sve vrste proizvoda a onda te uhvati panika kad ćeš sve to potrošit :P

      Ruževa i lakova btw nikad dovoljno :)

      Izbriši
  6. Odličan post :)
    Ovo je valjda prvi ovog tipa u kojima nije naveden serum kao obavezan prooizvod :) kili si ga zaboravila staviti pod onih šest obaveznih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, znala sam da će me netko pitati obzirom da sam dobila nadimak "Kraljica seruma", hahahaha.

      Namjerno sam ga izostavila jer on spada u posebne namjene.

      Izbriši
    2. I mislila sam da je tako :)

      Izbriši
  7. Ah, držao je i mene taj sindrom hrčka dosta dugo, no kad sam sortirala svu preparativu i dekorativu i shvatila da pola toga moram baciti jer nisam uspela iskoristiti do isteka roka trajanja- mislim da sam čula kako mi je prepuklo srce. A onda sam to sve stavila na papir i shvatila da sam bacila XY novca i da je vrag odneo šalu. Trudim se kupovati prema potrebi. Već dva meseca se savladavam i odolevam razno- raznim izazovima koji vrebaju na policama drogerija, parfimerija. I ide mi, nekako :)
    Pokušavam staviti sve na spisak i kupovati tek kada potrošim ovo što imam(kremu, maskaru i slično).
    Ne znam... teško mi je kad ne mogu kući poneti sve što je oku drago, ali samokontrola je majka mudrosti ( i kućnog budžeta :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, o tome vam pišem. Zaliharimo i gomilamo, a onda ili prođerok ili podijelimo. realno nam nije potrebno toliko stvari, ali kako odoliti svemu tome lijepome???
      Svaka čast na samokontroli :)

      Izbriši
  8. Posjedujem svaki navedeni komad, naravno pomnozen s nekoliko puta! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, dug je popis proizvoda. :) Meni bi trebala maska za lice, ali ne znam koju da uzmem. U zadnje vrijeme me maska sa prahom od neema iritirala u smislu jako crvene kože i užasne svrbeži poslije, što je znalo trajati i čak dva dana.. ali da je lice prekrasno čisto poslije, je. baš mi je žao jer mi smeta.
    Uglavnom, da li imaš neki prijedlog za masku za lice - moja koža je masna, i aknasta, miteseri i tak svašta...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da ti neem nije odgovarao, zaista je odličan za kožu poput tvoje. Jesi li probala maske s glinom i/ili propolisom? Također, meni je odlična ona Erdbere maske iz Mullera, stavila sam gore fotku u postu, potom Apivita i Green Girl s glinom i propiolsom. Biraj i kemijske pilinge koji će ti dubinski pročistiti pore.

      Izbriši
    2. Jesam, koristila sam i zelenu glinu, propolis ne. Kad mi je neem počeo smetati (a počeo mi je smetati kako sam počela koristiti kreme tipa Triacneal, Bioderma Serum i sl. - čini mi se da je zbog njih koža osjetljivija), onda sam ga miješala sa zelenom glinom, ili samu zelenu glinu bi stavila. Al nije kao neem :( još bi podnijela to crvenilo, ali ta svrbež je užasna! došlo bi mi da si strgam kožu...
      Budem vidjela onda za ove koje si spomenula.. Što se tiče kemijskog pilinga, koje proizvode bi preporučila? Trenutno koristim Bioderma Serum svaku večer.

      Izbriši
    3. Aaaa, ako koristiš Bioderma Sebium onda zaboravi na ostalo, on ima 14 posto kiselina i time već cini kemijski piling. Radi njega ti je koža osjetljiva i zaboravi sve spomenute maske. Orijentiraj se na ružičastu glinu koja je za osjetljivu kožu. Pisala sam o njoj na blogu pa baci pogled, i da, namaži neku cinkovu kremu malo deblje kao masku i drži što suže možeš.

      Izbriši
    4. To crvenilo od neema mi je počelo kad sam počela koristiti Triacneal, tak da mi je već tad postala osjetljiva.. B. Serum koristim sad već možda je 4 tjedna, a piše na njoj da se tada treba napravit pauza - a teško mi se sad odvojit od njega jer mislim da mi je puno pomogao!
      Cinkovu kremu imam (i Babylove i Sudocrem - to sam isto tu negdje pročitala pa kupila :)) ali nikad nisam mazala baš cijelo lice njome. Uglavnom, budem probala, i hvala ti na savjetima!

      Izbriši
  10. Sve je bilo dobro dok nisi došla do makeupa, onda je sve otišlo u prdec što bi se reklo :))) Od šminke ne gomilam maskare i pudere, sva ostala navedena pravila ne priznajem :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E samo sam čekala da se ti javiš, hajde...priznaj koliko imaš sjenila i olovaka? :D :D

      Izbriši
    2. Neću, ne možeš me natjerat! :)))

      Izbriši
  11. Nisu potrebni ni svi ovi proizvodi. Ja imam jedan šampon, jedan gel, nemam rukavicu, imam jednu maskaru, nemam piling za tijelo, a imam 103 laka za nokte :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i bez nekih nabrojanih stvari se može, ali lakovi su lakovi, kako živjet bez njih?? :P

      Izbriši
  12. Teorija i praksa..nikad na zelenu granu :)) Ja prestala da budem hrcak (dobro, malo lazem ali lakovi za nokte se ne racunaju) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to...teorijajedno, praksa sasvim nešto deseto :/

      Izbriši
  13. Nisam sigurna jel se zezaš u ovom postu ili ne :-) 2 rumenila? 2 ruža? Maaartina ;-) Priznajem da ja imam daleko više nešto što mi je potrebno, ali ako je to moje veselje koga briga ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne zezam se, pokušavam nas sve osvjestiti :D

      Izbriši
    2. Ja isto mislim da nas zezaš :D, ili je kriza pa se tješiš uz Iris -40% i dane ljepote :p
      T.B

      Izbriši
    3. Iris bojkotiram, a na Danima ljepote me sve strah što će biti, molim te, zaveži me tamo negdje u wc :P

      Izbriši
    4. Ma koji WC, zeno!! Guantanamo nas ne bi vise vratio na normalu sto se kupovanja tice! Moj nono je znao reci: tuc i ne dat plakat (i brk mu se smije :-D )

      Izbriši
    5. Nono je dobro govorio :) Nas bi ponekad zaista trebalo malo po guzi i prstima :P

      Izbriši
  14. ja imam od svega u normalnim granicama. napisala sam post sa neseserom a kremica imam trenutno 4, losiona 3 a ostalo sve po 1 proizvod. i ja planiram jedan takav post sa svim što posjedujem. e a di su na popisu parfemi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitala sam tvoj post, parfeme sam izostavila jer ne spadaju pod nužno neophodne stvari :)

      Izbriši
  15. Heheheh e bas me zanima kako izgleda tvoja kolekcija. Ja naravno posebno kad je sminka u pitanju imam dosta vise od nabrojanog. Ali isto tako uoopste nemam neke od proizvoda koje si nabrojala. Npr tu rukavicu, to uopste ne praktikujem. Nije mi ni palo na pamet. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo miti ništa ne govori, priznaj koliko imaš šminke:P
      Rukavica ti ne treba, istrljaj tijelo suhim frotirastim ručnikom jednom tjedno i da vidiš lijepe kože :))

      Izbriši
  16. Preparativu ne gomilam, jer koristim uglavnom ono što je provjereno, ili pročitam hiljade recenzija dok ne kupim nešto za njegu kože, i to je najčešće jedino što do kraja potrošim. Popis dekorative izgleda sjajno, i sve je to super, ali teško (nemoguće) izvedivo. Mi žene imamo dovoljno za života, a kupujemo k'o da šminke nismo u životu vidjele :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, tako bi trebalo biti kod preparative, ali što s nama koji kupujemo desetu kremu za lice, ili šesti gel za umivanje??? :D
      Kako si rekla, mi žene kupujemo kao da će se zaratiti :P

      Izbriši
  17. potrebno nam je puno manje nego što imamo i ja osobno koristim u svakodnevnom životu puno manje toga nego što imam, a pogotovo u njezi tijela, imam kremi za tijelo, ali mi ih se ne da koristiti redovito i ne vidim da mi je koža realno išta lošija zbog toga, isto tako smanjila sam u noćnoj njezi lica njegu na minimum, a to je samo serum, iako mi je koža, barem sam mislila bila dehidrirana i suha, ali tek kada sam skoro sve odbacila u preopterećivanju kože preko noći shvatila sam da mi lice postaje ljepša; na polici previše toga stoji, ali treba mi od toga tek 20-30 % zapravo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom,toliko proizvoda na polici, a na kraju ne koristim ni trećinu:P

      Realno pola toga ne treba, ali kako odoljeti svemu, posebno kad nastupe sniženja :/

      Izbriši
  18. Ja ipak ne volim da gomilam kozmetiku. Visak radije poklonim nego da mu istekne rok trajanja.

    Sto se tice preparative imam po jedan proizvod koji mi potpuno odgovara u odredjenom periodu i drzim se iskljucivo njega. Kada je dekorativa u pitanju, tu volim da eksperimentisem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, gomilanje kozmetike zaista ponekad može opterečivati i radije proslijediti nekome kome je potrebno.

      Izgleda da kod dekorative je malo koja od nas disciplinirana :P

      Izbriši
  19. Slazem se bas sa vecinom proizvoda sem - maska za lice - zaista ne cine neka cuda i moze se komotno bez njih, rukavica za telo nikad u zivotu nisam imala niti mi je palo na pamet da mi treba, za sminku samo puder korektor rumenilo/bronzer maskara i sjaj, olovke za oci senke itd su bas blago nepotrebne ako si na nekom minimumu,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E svaka ti čast, ti si stvarno disciplinirana:) Ja ne mogu bez maski i uvijek ih imam nekoliko komada .

      Izbriši
  20. Ja ne volim da gomilam. Preparativu posebno, iako imam neke proizvode "na zalihama" - oni stoje u svojim kutijama, neotvoreni i na mračnom mestu. Jedino što gomilam su senke i ruževi. Ali uvek mi treba (čitaj: želim) nova nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahh, što da ti kažem,nama uvijek treba neka nova nijansa ruža :D

      Izbriši
  21. Disciplina i nema gomilanja jer ionako racionalno uvidiš da ti za dnevni look koji nosiš na posao uopće ne treba puno proizvoda ,puder. maskara, rumenilo i sjajilo ili ruž bar meni i možda neko sjenilo u kremi i to je to...dakle razumno :-) jedino imam razna ulja za njegu pa mi to možda malo uzima više prostora...previše make upa ionako izgleda ružno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš previše make up-a na licu izgleda ružno? Slažem se, ne treba nam puno da bi bile lijepe i njegovane, samo, tako je teško biti racionalan :/

      Izbriši
  22. Ali naravno da od svake vrste moram imati nekoliko. To se podrazumijeva. Zezam se, evo za kreme za lice - treba mi i hidratantna, hranjiva i matirajuca. Zato uvijek imam bar 3 dnevne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, ja te apsolutno razumijem, isto toliko i za noć :D

      Izbriši
  23. EEEE, al dok ja nađem ta moja 3 savršena proizvoda za lice, nagomilam ih i nakupujem 15-ak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tebe nažalost potpuno razumijem, ne znam otkud mi je to poznato :P

      Izbriši
  24. Al' si ga srezala!!! Pa ko se toga pridržava , ko' normalan ko' čita blogove??Super post, sta se tiče gomilanja uhhh svašta gomilam uglavnom periodično , prošle godine sam nagomilala maske , šampione i razna ulja, sjenila, kistove. Ono sto uvijek gomilam su parfemi i kreme za tijelo, to mi je fetiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, onaj ko čita blogove,definitivno se ne pridržava "normale". I mene su prošle godine držali parfemi i mirisne kreme, to mi je bio najskuplji kozmetičko- fetišasti period :P

      Izbriši
  25. Otprilike toliko i imam. hahahahahah. :)
    Imam malo vise ruzeva, sjenila i lakova za nokte. Ali ne u nekim ekstremnim kolicinama. Sve korisitim i zivot bi mi bio tuzan da imam samo 3 laka za nokte i 2 ruza. hahahahaha. Ali zato nemam puder. :D Imam dva korektora i s njima rjesavam sve. I sretna sam zbog toga. Maskaru imam jednu i vec vise od 10 godina koliko se svaki dan sminkam nisam nikad imala u upotrebi istovremeno vise od 1 maskare.
    A sto se tice svih ostalih proizvoda za njegu lica, tijela i kose sam isto jako disciplinirana. Nikad nemam u upotrebi 2 proizvoda za istu namjenu. Prvo potrosi, onda otvaraj novo. Politika je koja kod mene pali i na taj nacin proizvode iskoristim do kraja i dobijem pravu sliku o njihovoj djelotvornosti. :)
    Danijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa zaista si sretnica koja ne treba puder, ja ih imam oko 15 komada :D

      Zaista si diciplinirana, svaka čast, ja sam u nekim stvarima kao npr maskara ili gel za tuširanje disciplinirana a u nekim kao npr serumi i kreme neumjerena :/

      Izbriši
  26. Uh,ja sam pravi hrcak,skupljam,gomilam,imam ratne zalihe!Cini se da smo sve mi zene iste,nikad nam nije dosta i uvijek jos nesto fali.Bilo bi super kad bi funkcionirale po ovom postu,ali to je ravno nemogucem:-)
    Jedva cekam tvoj post sa kozmetikom!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj draga moja, toliko mi je sve u neredu i nemam lijepi kozmetički kutak pa nikako da to sve lijepo uslikam. Jedan cijeli dan ću riskirati i sve dovesti u red :))

      Izbriši
  27. I ja sam hrčak veeeliki, al zadnje vrijeme sam jako ponosna na sebe odlučila sam izdvojiti proizvode koje moram potrošiti prije kupovine novih i ide mi odličnoooo! :) Baš, baš, baš se veselim postu sa tvojom kozmetikom! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skužila sam kod tebe na blogu,kažem ti ja da smo jako slične :))

      Izbriši
  28. Odličan post! Mi blogerice i ljubiteljice šminke znamo pretjerati, ali sve je dobro dok ne počnemo skladištiti šminku po paketima i kupovati dupliće :) Poprilično sam realna u kupovini preparative jer je ne volim nagomilavati i sporo je trošim, tako da mi je ovaj post došao kao naručen da vidim šta mi stvarno fali i od čega imam koristi. Dekorativa je druga priča... Tu nisam dosegla nivo kao prave zaljubljenice, ali da imam viška, imam. I taman kad pomislim odreći se polovice, zaustavi me iznenadna želja za rotiranjem svega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Istina, kada shvatim da imam jako puno istih ili sličnih nijansi, zapitam se što mi je to trebalo, a dokaz kako nam treba ama baš sve :D

      Izbriši
  29. Meni se jako sviđa post, nama ženama nikad dosta preparative i dekorative (bar menii), sve nam treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina:)

      Žene nikad nemaju dovoljno, hahaha, samo se mi tješimo:)

      Izbriši
  30. Ma nije normalno koliko si ti meni draga blogerica :D!! Rijetko kad komentiram, ali te baš volim čitati.
    Super post :)! Tvojim recenzijama najviše vjerujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tena :*

      Nemaš pojma kako si me svojim komentarom razveselila <3

      Izbriši
  31. Kad bi mene netko sad natjerao da ostanem na po dva rumenila, ruza i laka, pa ja bih pukla skroz :D meni je to uzasno premalo i treba mi jos najmanje deset puta vise :D olovke za oci i usne imam ali mi realno ne treba niti jedna. Ne koristim, ali ruzeve i rumenila ne diraj :D ne mogu ni bez sjenila i cetkice za obrve. Ostalo ok..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će te se uzbuditi oko ruževa i lakova :D

      Shvaćam jer sam gora od svih :P

      Izbriši
  32. hahahah :D 2 ruza-3 laka??..oooo :))
    Ja se zaista BORIM da ne gomilam i da budem racionalna i nekako mi to i ide :)) "Srecom" imam i drugih interesa koji mi uzimaju novac, ne samo kozmetika pa nekako balansiram. Mogu biti ponosna na sebe sto skoro uvijek imam samo jednu maskaru i tek kupim novu kad je stara spremna za kantu. Isto tako u vezi proizvoda za kosu, meni je samo bitno da imam odlican sampon, ostalo ili nemam ili koristim rijetko i u malim kolicinama. Na mjesecnoj bazi pravim malu 'intenturu' i vidim sto i kako dalje :D
    Cilj mi je smanjiti broj lakova tj. ne kupovati nijedan novi samo trositi 'stare' i doci do broja 10, maksimalno 15, isto tako ne kupovati ostalu dekorativu, rumenila, ruzeve, sjenila. Nije lako, nije lako :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam koliko pokušavaš biti racionalna i koliko si discipliniranija od mene, ipak, znam da i ti voliš imati zaloihe pojedinih stvarčica :)

      Izbriši
    2. Zaboravila sam jos nesto da dodam a to jeste, koji je razlog "gomilanja i skladistenja previse kozmetike" sa psiholoskog aspekta? Ne bih rekla da je u pitanju cista ljubav prema estetici i kozmetici vec da se tako neke 'praznine' u nama zele ispuniti. Mada, koliko god grubo to zvucalo, vjerovatno je to istinito. Ali isto tako trebamo biti svjesni sebe i da se lijepo, iskreno zapitamo zasto to radimo, kada nam to realno nije ni najmanje neophodno (ovdje govorim o ekstremnim ciframa kozmetike, 100 i vise lakova za nokte, ruzeva za usne, rumenila i slicno). Niti jedan kozmeticki proizvod ne moze nadomjestiti ono sto nam doista nedostaje. I umjesto da svu nasu energiju, ljubav, novac i ulozeno vrijeme i trud, fokusiramo na neke druge stvari, u cilju obogacivanja naseg drustvenog, ljubavnog i emotivnog zivota, svoje duse i ono sto zaista jesmo i mozemo biti, da se razvijamo i napredujemo u tom segmentu, da savladamo nove vjestine, vidimo i naucimo nove stvari (e to je ono sto cini zivot vrijednim i lijepim a ne neke lijepe ambalaze :) )...mi odemo do drogerije i parfumerije i kupimo neke lijepe sitnice i mislimo da je praznina zakrpljena. Mozda jeste kratkorocno ali vrlo brzo, osjecaj da nam nesto nedostaje, osjecaj nezadovoljstva se iznova i iznosa javlja. Nismo rijesili problem vec ga samo sakrili ispod tepiha :) Voljela bih kad bi mogao neko o tome da napise post. Koliko kod neka osoba imala pregrst prekrasne kozmetike, ipak u njenim ocima mozes osjetiti da li je istinski sretna i zadovoljna svojim zivotom ili ne. Namirise se to itekako :)))

      Izbriši
    3. Ja bih se jako složila s tobom govoreći iz mog iskustva. Iako je neminovno koliko volim kozmetiku, ipak, najviše sam ju kupovala bez ikakvog reda i namjere u trenucima kada sam bila jako zabrinuta, tužna i nekako isprazna. Još jedan dokaz da mi žene šopinzima liječimo depresiju, samo što sam se ja bacila na kozmetiku :P

      Izbriši
  33. Odlican post! Mislim da cu ga procitati jos najmanje par puta, da vidim da li bi ja mogla to sve svesti na jednu ladicu dekorative...
    A naravno da sam prava hoarder-ica kao i sve mi sto citamo!!! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :**

      Mislim da bi sve trebale imati ovaj post uglavi kada nas nekaviša sila povuce u parfumeriju :D

      Izbriši
  34. Odličan post baš sam se zabavila čitajući i razmišljajuću o kozmetici koju posjedujem. Potpisujem da svaka žena mora imati crveni ruž i lak za nokte i to u nekoliko nijansi. Slažem se s tobom vezano uz gelove za tuširanje i maskare, ni kod mene nema nagomilavanja ta dva proizvoda, nego drugi dolazi na red kad je prvi potrošen :) Što se tiče ostalog imam nekoliko puta više nego što mi zapravo treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :)

      Crveni lak i ruž su osnovno, kao četkica za zube :D

      Mislim da realno sve imamo više nego nam treba, ali ipak sve dođe na red :))

      Izbriši
  35. Postoji velika razlika kod trebati i zeljeti a kod mene se to dvoje ipak nekako pretapa jedno u drugo :D
    Da imam potrebu, znala bih efektno sve smanjiti na minimuma minimum ali sve dok sebi mogu dopustiti slobodu na tom polju, pustam sebe da uzivam :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebati i željeti, pa zar nije to isto? Hahaha, šalim se , dok nas veseli-uživajmo :)

      Izbriši
  36. Samo jedan komentar, dok nisam dosla na forum.hr imala sam dnevnu, nocnu i okoloocnu kremu, maskaru, korektor, rumenilo, dva sjenila i tus. Sve po jedan komad :-) A slazem se da je sad previse imati npr 7 pudera, ali cisto sa stajalista roka trajanja. Uvijek kupis nesto pa ne pase, pa mu dajes jos prilika, umjesto da proslijedis dalje. Osobno, meni kozmeticki fetisi dolaze u mahovima, jedno vrijeme sam gomilala tusiralice, pa peelinge (ovo nikad nije prestalo), rumenila, maskare, a sad sam na lakovima za nokte. Kinezi imaju godinu Zmaja, moja prosla je bila godina Laka za nokte :-)
    Recimo moj glavni problem nastupa kad vidim/cujem Saldi/sconto/sale/popust, najozbiljnije odmah pocnem smisljati kad poslije posla mi je najbolje otici u dm/bipa/kozmo i sto kupiti. Npr ova Douglasova akcija od 40%, na jedvite jade sam kupila samo rimmelovu maskaru kad sam nevino ideci u speceraj prosla kraj Irisa u Mercatoru na Vukovarskoj. A iskreno mi trenutno nista ne treba, ali manija u meni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, sve smo počele na forum.hr-u. Ja prije 7 godina,i Maja i Ana moje suradnice. Do tada sam imala neku Niveu , jedno mlijeko za čišćenje lica i jedan puder. A onda se probudila zvijer u meni i svaka forumašica koja je nešto pohvalila, ja trk po to :P
      Vremenom sam skužila čije preporuke mi odgovaraju pa nisam bjesomučno kupovala ali zvijer u meni još nije zaspala :D

      Izbriši
  37. Eh..dok nisan dosla na forum imala sam dnevnu i nocnu kremu. Puder nisam koristila,maskaru,ruz i kreon.
    Moram priznati da sam uvek kupovala dosta preparata za kosu ,uvek. A sad sve!
    Pozdeav od Danijele

    OdgovoriIzbriši
  38. Prošli tjedan sam posložila svu dekorativu , preparativu i sada kada je uredno posloženo uopće nije kritično stanje :)
    Dosta stvari s tvog popisa nemam jer ih ne koristim, ali ne mogu imati jednu napr. jednu tuširalicu pa razmišljati kad je ona pri kraju
    da kupim drugu to me opterećuje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, kod mene posloženo/neposloženo izgleda zastrašujuće :P

      Tuširalice mi srećom nisu fetiš mada uvijek imam zalihe :D

      Izbriši
  39. moram priznati da se sve što imam od preparative i dekorative koristim,a sve ostalo odmah prosljeđujem i tako nema efekta hrčka ili bolje rečeno svrake :D Naravno imam ja toga dosta,ali dok god se to i koristi sam zadovoljna...
    Moram ti zahvaliti za kartu koju sam osvojila-bilo mi je baš odlično jučer na sajmu i svašta sam kupila (naravno sve neophodno :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si se lijepo provela, i ja sam danas bila i bilo mi je super :)

      Izbriši
  40. Pa doooobro sad, negdje se slazem a negdje ne, ali kada bismo gledali sta kome treba a ne sta neko kupuje zbog ciste zelje za proizvodima, ne bi se mogao pisati ovaj post :D

    OdgovoriIzbriši
  41. tri laka? e sad si me totalno razočarala :P
    pa šta je žena koja ih nema barem 50 ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahahaha, samo sam čekala da ti pročitaš moju preporuku za lakove :D :D

      To nije žena ako nema 50 komada :D

      Izbriši
  42. hahahaha, svima su zasmetala ta tri laka za nokte :D :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da sam pretjerala s količinom u preporuci :D

      Izbriši
  43. Izvukla si se na kraju jer sam bila zaprepaštena prijedlozima ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, naravno da sam se izvukla jer se nikako ne držim onog što bi trebalo biti realno :D

      Izbriši
  44. Obozavam tvoj blog i nadam se da ces jos dugo pisati zanimljive postove. Zanima me samo mogu li kombinirati i kemijski i mehanicki piling ako imam masnu kozu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnom komplimentu :)
      Da, dapače...na najmasnije djelove mehanički, a na ostatak lica enzimski, ili kombiniraj na cijelo lice dva puta tjedno svaki.

      Izbriši
    2. Puno hvala na odgovoru :-))

      Izbriši
    3. Nema na čemu, možda sam nerazumljivo napisala, ali htjela sam reci, jednom tjedno mehanički pa za 5 dana enzimski, ili ako ti se da u jednom danu istrljaj T zonu mehanički a potom nanesi enzimski na ostatak lica i vrata.
      Super je rješenje pilinzi koji imaju svojstva i jednog i drugog i tako si bez brige.

      Izbriši
  45. Na sve bih pristala ali na dva rumenila no no no ni u ludilu...inače odličan post koji mi je na trenutak prouzročio grižnju savjesti...ali samo na trenutak....

    OdgovoriIzbriši
  46. Slažem se sa svime ali kako ostati disciplinovan :D Mada ja sam tu u dekorativi neracionalna ali polako i to dovodim u red :)

    OdgovoriIzbriši
  47. grijeh je napisat da nekome trebaju samo tri laka za nokte, bez baze i top coata nista, a od ovih obojanih osim bijelog crvenog i nude su po meni obavezni crni, neki glitter u preferiranoj boji, neka zivahna boja po izboru i neka tamna boja po izboru, al to je ono minimum minimuma i da ide uz sve

    OdgovoriIzbriši