O Maji kao suradnici Dear Skin beauty bloga

Posted by Dear Skin at 12:34



Drage moje čitateljice, vrijeme je da Vam predstavim svoje suradnice, žene koje pišu na blogu Dear Skin i koje nas uveseljavaju svojim postovima.

Kada sam napisala da tražim suradnice, javilo se mnogo žena, čije ću postove objavljivati u rubrici "Iskustva i savjeti čitateljica" jer su dragocjeni i korisni svima nama.  Žene koje redovito pišu i odvajaju svoje slobodno vrijeme i trud, čije postove volimo i kojima se rado se vraćamo su žene blizu mojih godina, sa puno iskustva kako kozmetičkog, tako onog životnog.

Danas upoznajte Maju koju poznajem godinama sa forum hr-a gdje je pod nickom Memorysun, i gdje smo godinama s ostalim forumašicama tražile najbolje riješenje za naše kozmetičke probleme.



Maja ima 40 godina, udana i ponosna mama momka  od 16.
- visoka 163cm i kila hm recimo to tako da sam u vječitoj borbi sa viškom i da na vagu stajem uz jako visoki mito.

-Pušač :( i dezerter dear skin akcije prestanimo pušiti zajedno

KOŽA LICA

-mješovita dehidrirana, sklona  lučenju sebuma no nemam akni, mitesera, tek pokoji prištić dobijem u pms-u. Stalno se borim da koži dam dovoljno vlage, a u borbi protiv sjaja sam jednostavno priznala poraz i guram dalje. Imam izrazito proširene pore (ili ih bar ja takvim vidim), te imam pomalo problema s tonusom kože od zuba vremena (spuštaju se kapci polako, obrazi već duže). Boru imam jednu na čelu malo dublju, ostale su sitne. Imam svijetli ten i rozi podton kože. Obrve su mi rijetke i prepočupane iz mladih dana. Podočnjaci su mi malo tamniji i udubljeni. Imam tanke usne. 

KOŽA TIJELA:
- izrazito suha i dehidrirana, zimi baš jako problematična. Nisam pretjerano dlakava pa depiliram samo potkoljenice, bikini zonu ipazuhe. Na potkoljenicama imam ono što u narodu zovu pureća koža što se kada malo pocrnim ne vidi.Sklona sam znojenju no ne obilnom, ali zato se osjeti hmm smrad jelte. Teško mi je bilo naći dobar deodorant, a deodorant koji će izdržati radni dan u vrijeme mjesečnice još nisam pronašla. Ali za to imam jedan drugi trik ;)

Sklona sam gljivičnim infekcijama, te imam ozbiljnih problema sa urastanjem dlaka u području prepona (ne sitni prištići, nego u stresnim periodima baš kvrgama koje narastu u roku par sati, što liječim antibiotskom mašću)
Pokušavam se razgibati svaki dan i dosta hodam.

KOSA:

 -tanka, rijetka u području šiški i zalizaka oduvijek, prirodno valovita. Sklona maščenju.  Kosu bojim jako dugo (prirodno je smeđa) jer je prije bila moda, s 25 sam dobila prvu sijedu, a sad već imam 30% sijedih (npr kraj uha je gotovo 70% sijedih, dok iza imam puno manje). Promijenila sam gotovo sve boje kose. Frizura mi je uglavnom kratka, maksimalna dužina koju sam imala je do ramena.

Nokte imam izuzetno čvrste.


Najveći kompleks imam vezano uz svoje zube koji su prirodno žute boje (pri čemu pušenje jako odmaže), krivi su, te su prirodno dosta dugi i veliki, te imam problem sa povlačenjem zubnog mesa pa izgledaju još duže.Ima tu još problema pa ću samo reći da sam idealan kandidat za kompletni make over zubi. Baš sam nezadovoljna njima i sramim ih se. Sanjam lijep osmijeh. Nedavno sam zaključila da što je - tu je  i odlučila sam nositruževe.

Što najviše volim na sebi... pa sve. Navikla sam se da sam takva kakva jesam i iako možda kroz tekst zvuči drugačije, ja sebe volim sa svojim vrlinama i manama.

Postovi koje je napisala Maja:





Ukoliko imate kakvih pitanja, pitajte Maju u komentarima.

44 komentari:

  1. Draga Majo, pretjeruješ oko svojih zubiju, nisam primjetila sve što si navela i obavezno nosi ruževejer imaš lijepe usne. Ruž je najvažniji ženin saveznik i ne smijemo ga se odricati. Obožavam tvoje postove, i puno toga sam naučila i saznala kroz njih, te se zabavila :))

    Hvala ti :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Martina! A zubi...vjerovatno se meni samoj čine najgori. :*

      Izbriši
  2. jao, gdje me nadje! ja sam dugo nosila samo labela. bas zbog zubi. cak i nisu toliko zuti nego mi se uvijek cini da ih ruz cini zutijima :\

    a koza, same here. masnokozac :\

    ali mogu reci isto: volim se i sretna sam :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji su žuti, potvrdili zubari :) Da, ljepota zrelih godina je u prihvačanju samog sebe.

      Izbriši
  3. Nice to meet you Majo :) Jaaaako mi je drago što Martina okuplja „našu” generaciju na svojem blogu, nek su i 30-te i 40-te malo zastupljenije u ovoj našoj blogosferi :) Nego jesi to ti na fotki? Zgodan komad nema šta ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bilo jako drago kad je Martina otvorila blog i još k tome pozvala na suradnju!
      hahaha da baš sam zgodna. To je Patricia Arquette koju jako volim jer je jedna od rijetkih glumica koja njeguje svoj prirodan izgled te nije pokleknula trendu ispravljanju svega krivog na sebi i peglanju svake bore koja se pojavi. To je učinilo da u toj industriji bogatih i slavnih većina što su stariji izgledaju sve više kao klonovi jedan drugom, a ona mi djeluje prirodno i samim time lijepo i blisko.

      Izbriši
    2. A što se tiče moje slike, spremam se i skupljam hrabrost. Ne bojim se kritika na moj izgled, tu sam hrabra. Više se ne usudim zato što mi odgovara anonimnost ljubiteljice kozmetike kod ljudi koji me poznaju u svakodnevnom životu. Već sam najavila Martini da ću morati pokazati svoje drečave ruževe.

      Izbriši
    3. Joj vidi stvarno, nisam uopće skužila da je to ona, a jesam blesava :)) Hoćemo vidit ruževe! ;)

      Izbriši
  4. Drago mi je Majo i hvala Martini na blogu na kojem se možemo okupiti mi žene iznad tridesete jer je većina blogova za mlade djevojke. Volim tvoje članke piši nam opet i ako može neki članak o borbi s gljivičnim infekcijama?
    Hvala i lijep pozdrav svima....Nada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Martina je u ovom postu pisala i o tom problemu http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/07/mali-zenski-problemi.html , a svakako ću se potruditi napisati nešto i ja. Pozdrav!

      Izbriši
  5. Ajme pa ja imam sestru blizanku :shock: jedina nam je razlika dlakavost (u tvoju korist) i boja kose :D )

    Volim čitati tvoje postove Majo i baš sam, ko i Mikka, sretna što se ovdje okuplja naša zrelija generacija <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonka, seka, drago mi je da smo se upoznale!

      Izbriši
  6. Bok, Majo :) Zanima me konkretno kojom antibiotskom mašću mažeš kvrge nastale urastanjem dlaka? I ja se nosim s tim problemom još od srednje škole, a od onda je prošlo punooo godina i ništa mi ne pomaže. Ostaju samo ružni ožiljci.
    I ja imam užasno krive zube, ali rekla sam kvragu i sve, život je samo jedan i sada stalno nosim ruževe (doduše, ne usudim se jarke nijanse koje privlače pažnju). Super su ti postovi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok Katarina! Javim ti točno ime masti večeras!
      Za ruževe eto tako nekako, jedino što sam ja morala kupiti baš jarke nijanse, takve volim, a idem za onim: kad ga već imam, neka se vidi ;D

      Izbriši
    2. Evo ova mast. http://www.ljekarnasdz.hr/Galenskilab/Galenskipripravci/tabid/76/agentType/View/PropertyID/92/Mast-amonijevog-sulfogirodalata.aspx Ustvari i nije antibiotska nego za čireve i prištiće. Mi smo dobili i uopće nisam čitala, sad sam ugodno iznenađena. Stvarno pomaže. Nanese se u debljem sloju ( ja samo navečer) i za 3 dana se vidi znatno poboljšanje, kroz 5 je riješeno.

      Izbriši
    3. Puno ti hvala na odgovoru. Koliko otprilike košta?

      Izbriši
  7. Jao, ovaj problem sa groznim urastanjem dlaka mi je itekako poznat, posebno na preponama :( Baš kao što si rekla, nisu to točkice-prištići, to su prave kvrge :( Koju mast koristiš, jel to na recept ili? I koje metode depilacije koristiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takodjer!
      Ja ne znam vise sto da radim, bas mi se zagnoji i to su jako bolni pristevi i vecinu ih ne mogu istisnuti, a prilicno sam dlakava i moram depilirati prepone. :/
      Radim piling, mazem kremama s cinkom ili cajevcem, aline pomaze mi bas. :(

      Izbriši
    2. I ja glasam za post o uraslim dlakama.... Pretty please. S tim da meni urastaju svugdje, od potkoljenica do bikinija. Osim manje kopanja po njima i Collistar Thalasso scruba nisam primijetila da mi je išta puno pomoglo. Zato bi bilo super kad bi napokon osvanuo jedan takav post.
      Meni se recimo nakon depilacije voskom uvijek bikini upali, mali bijeli prištići pa recimo sumnjam na to. A kako šećernu pastu nisam dovoljno dugo isprobavala, ne znam bi li to dugoročno pomoglo.

      Zato, post o uraslim dlakama :-) I nastavci o borbi protiv dlaka!

      Izbriši
  8. bok Majo :D
    drago mi je da broj ozbiljnijih teta u blogosferi raste, tako i treba, ali još uvijek vas sve mogu poslat po šibice lol
    veselim se tvojim postovima i ubuduće :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, nail samo ti nas šalji po šibice i veseli svojim noktićima!

      Izbriši
  9. Isto sam za post o uraslim dlakama :). Iako za mene nema pomoci osim trajne depilacije koja i nije u biti trajna...ha ha :/

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello Majo!Odlicno da se okupljamo mi u skupini 30+,posto su vecina blogerica ipak jako mlade.
    Veselim se iducim postovima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok Renchi! Da, baš je lijepo da nas ima ozbiljnijih.

      Izbriši
  11. Majo, generacijo! Imamo dosta slicnih problemcica, osim zuba i tanke kose. Pozzz, postovi su ti super

    Marijana

    OdgovoriIzbriši
  12. Očito nas ima dosta iz te generacije......super. I očito imamo i slične probleme. Mene također muče zubi/zubnomeso koje se povlači(a nisam ni pušač, koža također uvijek dehidrirana, itd.... uz dodatak nekih autimunih prijatelja koje nosim sa sobom ;-) .
    Mene konkretno zanima retinol ulje koje si spominjala u svom postu.....kad će recenzija? Ja sam na Ariolu sad već cca 1 god....ali još uvijek muku mučim sa odgovarajućim kremama/serumima i sl...(koža slična kako tvoja, god.-40) i naravno više mi odgovara ona kozmetika "za svačiji đep" (2 kom kikića koje treba nahraniti+rad kod privatnika)....thx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Retinol ulje sam prestala korisititi, ako zelis mogu ti poslati nenacetu bocicu da probas. To je oblik retina koji djeluje slabije, sto sam primjetila i primjenom. Dehidracija je manja ali i djelovanje. Moja preporuka je da koristis airol jednom tjedno, ako si zadovoljna rezultatima koje si postigla. Dehidriranost ce biti samo drugi dan nakon nanosenja, a ostatak tjedna ce ti koza biti ok. Takodjer tako ces odrzati trenutne rezultate. Moj mail je majamemorysun@gmail.com

      Izbriši
  13. Aaaaa, bas je i meni drago da smo generacija, sad ce ispast da se ovdje okupljaju samo ove zrelije gospodje:). Al stvarno, velika je razlika u kozi s 20 i sa 40 godina, bez obzira koliko se mi mladima osjecale. Tako da hvala Martini i svim njenim suradnicama na sarolikim temama gdje ce i ovi mladi pronaci nesto korisno i za sebe. A mene uhvati nostalgija i vrate mi se lijepa sjecanja kad procitam njihov post o polozenim ispitima i bezbriznim slobodnim vikendima.
    I btw, za glivicne infekcije nema lijeka osim promjene prehrane, sto manje secera, ugljikohidrata, a sto vise probiotika. Lp i veselim se sljedecem postu,.Nina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nas, ima sve više. Moramo imati i mi svoje mjesto jer imamo različite probleme i interese od mladih djevojaka.

      Slažem se za gljivice,i ja se borim često sa njima:/

      Izbriši
  14. Lijepo te upopznati Majo :)
    Već sam hvalila Martini kako ima super suradnicu koja piše odlične postove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti. Prekrasno je upoznati ovdje toliko dobrih i dragih djevojaka i žena.

      Izbriši
  15. Imam 24 godine i čini mi se da sam pročitala post napisan o meni, osim par detalja koji dolaze s godinama. Majo, čitam te!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Za detalje imaš još puno vremena, pogotovo kad već sad brineš o koži.

      Izbriši
  16. bravo Majo za odluku o ruževima, nema te što to sprječavati da ih nosiš :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Majo, lijepo je upoznati se ovako malo vise, putem bloga :) Dugo te citam i pratim na forum.hr :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti coco i ja tebe pratim! Maja memorysun

      Izbriši
  18. Drago mi je Majo sto si saradnica na ovom divnom blogu. Generacija smo ,pa cu pokupiti neke trikove od tebe :) .Divno piseses .
    Pozdrav od Danijele

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na potpori! Maja memorysun

      Izbriši
  19. Welcome Majo!! Drago mi je da smo blize u godinama (ja ih imam 37!) :-) Volim citati tvoje postove i raqdujem se novima! :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako bi mogla da mi kazes sta koristis za purecu kozu i koji trik imas u vezi sa znojenjem :)

      Izbriši