PROJEKT SMRŠAVIMO ZAJEDNO - uputstva

Posted by Ana (bug_lady) at 00:54



Drage naše čitateljice,

kako smo već javile u ovom postu - krećemo sa projektom Smršavimo zajedno. Ja bih rekla i utegnimo se :D.

Moramo nešto naglasiti - Martina, Tamara i Ana nisu fitness trenerice niti nutricionistkinje. Mi smo samo žene koje kroz svoja iskustva pokušavaju pomoći Vama. Ako i jedna od vas malo promijeni svoje navike što dovede do zdravijeg života, nitko sretniji od nas 3.
Nećemo vam dati magičnu formulu uspjeha, samo smjernice i savjete. Drage dame, ipak je sve u vašim rukama.

Projekt će trajati 6 mjeseci. Za to vrijeme smo tu, 100% spremne i voljne pooći savjetima i odgovoriti na sva pitanja.
Ponavljamo - na raspolaganju Vam je mail smrsavimo.zajedno@gmail.com gdje možete slati svoju priču, pitanja i sve što poželite. Ukoliko želite da Vam odgovara određena osoba od nas tri, naznačite u naslovu. Na primjer "Za Anu", "Za Tamaru", "Za Martinu".

Tijekom projekta ćemo pisati brojne postove na temu:
  • kako pratiti unos kalorija
  • kako početi vježbati
  • prijedlozi vježbi
  • što je motivacija i kako se motivirati
  • prijedlozi obroka / prehrane
  • emocionalne ''stupice''
  • ......ako želite da nešto posebno obradimo, samo pišite
Nemoguće je svakome dati individualni plan. Zato počnite DANAS. Napravite mali vlastiti i izvedivi plan. Za početak stavite par rečenica na papir sa svojim ciljem. I krenimo u avanturu skupa.

I molimo vas - ukoliko imate bilo kakvih zdravstvenih problema - npr. dijatebes, niski/visoki tlak, bolni zglobovi...nemojte raditi drastične promijene bez savjetovanja sa liječnikom ili drugom stručnom osobom.


Jeste li spremne? Imate li plan?

Ana (bug_lady)

O projektu

Zašto ne vjerujem u dijete

Reci mi kad je dosta

13 komentari:

  1. evo, ja se prijavljujem... skupa s svim svojim nedostatcima
    inače se trudim čim redovitije vježbati - uvijek upišem 3x tjedno program u teretani i to kako bih se barem 2x pojavila tamo. trenutno sam na kružnom treningu.
    sad mi se čini pravi trenutak za promjenu prehrane, s obzirom na novopristiglu dijagnoznu kandide, tako da sam se odlučila za LHCF prehranu. čim pojedem sve ostatke od nedjeljnog ručka, mičem sve mliječne proizvode, ugljikohidrate i krećem još s canestenom.
    slijedit ću ove slijednice http://istineilaziohrani.blogspot.com/2013/02/anticandida-program.html
    ono na čemu bih lako mogla pasti je ručak na poslu kojeg više manje ne mogu birati, tako da neću sigurno moći izbaciti sve ugljikohidrate iz prehrane. dodatno, nemam tu nesretnu vagu kako bih si mogla vagati hranu doma i znala točne kalorije, ali ću pokušati odokativno. ali znam da ću sigurno pasti na tom brojanju kalorija. meni konkretno nije želja izgubiti kilograme, jer ih imam samo 5-7 viška, već preoblikovati tijelo vježbanjem, učvrsiti se. za tri tjedna počet ću vježbati svaki dan - bilo nastaviti s kružnim treningom ili kominirati neki vid aerobika s pilatesom kojeg jako volim. mogla bih početi vježbaiti i u onim anticelulitnim hlačicama.
    trenutno doma u kupaoni imam krasan sexy kalendar u kojeg svaki dan kad vježbam upisujem prosječni i maksimalni puls tijekom vježbanja, te broj kalorija. iako se na broj kalorija toliko ne oslanjam, o čemu više možete pročitati ovdje https://www.fitness.com.hr/mrsavljenje/savjeti/Paradoks-mehanizma-topljenja-masti.aspx.
    i još si trebam osmisliti meni - s obzirom da moram doručkovati, a dosad su to bile zobene s mlijekom, malo tamne čokolade i bananom, sad to moram prebaciti na najvjerojatnije omlete ili slično. a za večere planiram kuhati na pari povrće i piletinu, i to samo zato jer mi je tako brže, lakše i ne zasmrdi mi se toliko stan od toga. imam ovo kuhalo na paru http://www.gorenje.hr/kucanski_aparati/mali_kucanski_aparati/kuhala_na_paru?c=405657
    i još planiram jedan posjet u bio&bio po kokosovo ulje za prženje, svinjske masti već imam.

    ako netko vidi nedostatke u ovom prijedlogu, neka mi se javi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kokosovo ulje za prženje ? :O zašto pobogu?
      Kokosovog imaš i u ljekarnama, ali rađe nemoj ništa pržiti, pogotovo ne na kokosovom.

      Izbriši
    2. Tamara, ja sam isto čitala o kokosovom ulju, da je zapravo najbolje za prženje. jer je termostabilno i ne mijenja svojstva kao ''obična'' ulja. I ima srednjelančane masne kiseline koje su lako probavljive.

      Dijancek to kuhalo na paru mjerkam već jako dugo, čini se kao odlična stvar. A kružni trening obožava. Samo kreni....

      Izbriši
    3. ja sam mislila čisto cijenovno gledano , ono 100 kn dat za nešto na čemu ćeš pržiti. Prženo nije dobro na čemu god da bilo. Bolje bez prženja, to je bilo sve što sam htjela reći :)

      Izbriši
  2. Ne vidim nedostatke, dapace, cini se kao odlican plan. Na LCHF-u ne moras brojati kalorije jer ti s vremenom treba sve manje hrane dok organizam ne dodje do neke optimalne kolicine koja mu treba. A sto se tice rucka na poslu - mjesec, dva nosi svoje od doma, ipak imas bolest za izlijeciti, mislim da bi svi trebali biti tolerantni po tom pitanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovdje se ne bih složila. bez brojanja kalorija (barem u početku) neće biti nekog prevelikoga pomaka , osim ako netko ima u planu gladovati. Kod gladovanja je drugi problem a to je unos proteina. Tijelo "traži" koliko mu dajemo. Često se ljudi varaju sa hranom, pa misle da su unijeli nešto što je super, a zapravo su toliko nabrali kcal, da su prešli održavanje, tu se i javljaju ono "tijelo je tražilo" pa sam dobila kile. Krivi pristup po meni. A i Dijana govori o skidanju i preoblikovanju na temelju 6-7 kila., za što joj je itekako potreban strogi režim i unos kcal, jer inače nema špeka dolje.

      Izbriši
  3. Pratiti cu vas koliko mogu ...nadam se da cu ostati trudna u narednih 6 mjeseci...pa bi vas tada napustila ipak :-) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti svu sreću i da nas uskoro obavijestiš s predivnom viješću <3

      Izbriši
    2. onda se čuvaj, a poslije trudnoće ako ostane viška sjeti se projekta :)
      sretno!

      Izbriši
  4. Evo ja sam nedavno rodila, i naravo ostalo je viska 6 kg, plus od prethodne trudnoce 10kg. Bas me veseli ovaj vas projekt.
    Da li se moram negdje posebno prijavljivati ili???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije potrebno. Prati blog, ako ti nešto može pomoći :). Ukoliko imaš pitanja, prijedloga ili bilo što drugo, obrati se na smrsavimo.zajedno@gmail.com gdje će ti netko od cura odgovoriti.

      Tamara

      Izbriši
  5. Pozdrav
    Evo ...i ja bih rado se pridruzila ovom projektu...inace imam 28godina,.PCOS..borba s sterilitetom i trenutno...skoro 100kg :(:(:(:....

    OdgovoriIzbriši