PROJEKT: Smršavimo zajedno

Posted by Dear Skin at 17:51



Drage moje, došloje vrijeme da se udružimo i pokrenemo jednu od najvažnijih životnih odluka: 

USVOJITI ZDRAVE ŽIVOTNE NAVIKE što za posljedicu ima zdravo skidanje kila i uspješno održavanje postignute težine.

Ovaj projekt nisam zamislila kao nekakvo natjecanje, tipa tko skine više kila ili slično. Zamisao je da se udružimo, pomognemo jedne drugima i na kraju šest mjeseci pokažemo cijelom svijetu svoj uspjeh i dijelimo ga s ostalim ženama.

U ovom projektu, savjetovat će Vas Ana bug_lady i Tamara, žene koje imaju veliko znanje u postizanju idealne težine i zdravim prehrambenim navikama.
Također, tu je i moja malenkost koja je tokom života ukupno skinula preko 50 kilograma i mislim da mogu dati puno savjeta.

U kategorijama na vrhu stranice bloga, večeras će osvanuti nova kategorija pod nazivom : smršavimo zajedno gdje će biti dostupni svi postovi koje ću objavljivati narednih dana.

Projekt traje šest mjeseci i na raspolaganju Vam je mail smrsavimo.zajedno@gmail.com gdje možete slati svoju priču, pitanja i sve što poželite. Ukoliko želite da Vam odgovara određena osoba od nas tri, molim naznačite u naslovu. Na primjer "Za Anu", "Za Tamaru", "Za Martinu".
Također, sve ste pozvane da svojim savjetima pomognete u komentarima ispod postova.

Prijava nije obavezna, ja sam zamislila kao neku vrstu podrške, da vidimo prehrambene i ostale navike kako bi naši savjeti bili što usklađeniji.
Posebno, fotke nisu uvjet. Poanta je da se pokrenemo i naučimo što više kroz postove i međusobnu podršku.

Nagrada? Osim novog, zdravog, punog energije organizma i izgleda, pripremila sam Vam predivne  nagrada sponzora o čemu ću pisati tijekom trajanja projekta. Ne bih voljela da netko krivo shvati i počne gladovati radi nagrade.

O svojoj priči s kilama, pisala sam u ovom postu, a Vaše priče, fotografije, pitanja i prijave očekujemo na mail smrsavimo.zajedno@gmail.com.

Ovaj projekt namijenjen je svima koji žele usvojiti zdrave navike, bez obzira na višak ili manjak kilograma.

Spremne promijeniti život?

65 komentari:

  1. Ja sam u procesu gubitka kila, vec sam samoinicijativno krenula. Ali nemam se cime fotkati, mogu li se prijaviti?
    Jer mi je ostao jos prilican broj kila za skinuti, cca 30-ak. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, fotografije nisu uvjet a do kraja, kada skineš sav višak, sigurna sam da ćeš imati puno divnih fotki :)

      Izbriši
  2. A ima li ono kao konkretna pomoć - osmišljen jelovnik ili količina vježbanja koja je potrebna i takve stvari?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, cure su sve osmislile.Uskoro kreče serija postova gdje će se pronaći sve važne i korisne informacije.

      Izbriši
    2. jelovnici se na veliko slazu, ali trebaju nam jos neke info za sto bolju organizaciju :).

      Izbriši
    3. Poslana prijava. Iako sam rekla ukratko, bome sam vam ispričala priču :)

      Izbriši
  3. Posto od srednje skole nisam promenil kilazu, ja cu samo navijati iz prikrajka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam od osnovne na 55, i poslje trudnoce se kilaza opet vratila. Na prehranu pazim zbog zdravlja i boljeg fizickog osjecaja :)

      Izbriši
    2. ja sam nesto mrsavija :D, a sad kvarim drustvo iz prikrajka :p

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. nadamo se onda da je motivacija jakaaa , da zajedno rezultate izmamimo :)

      Izbriši
  5. radujem se narednim postovima,nemam potrebu za mršavljenjem,ali zdrave navike nikada nije kasno za usvojiti,također se radujem postovima s vježbama!!uglavnom,svaka pohvala za ideju!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Uvijek se može malo zdravije živjeti :)
      Naravno, postovi sa vježbama se spremaju

      Izbriši
  6. ja sam vec krenula u malo zdraviji zivot. ne zelim smrsavjeti nego dobiti misicnu masu i lijepo se oblikovati, tj. promijeniti omjer masno tkivo-misici. citati cu redovito kao izvor motivacije. ;)

    nastojim izbaciti slatkise u potpunosti. a konzumaciju kruha svesti na minimum. ne ide mi bas :/ ostale namirnice: raznovrsno.

    trenutno sam u 6om tjednu treniranja ;)

    ajmoooooooo! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dani, odlično si krenula! Šta vježbaš i primjećuješ li rezultate?

      Izbriši
    2. trenutno sam na full body treningu. opisat cu cijeli trening: plank na jednoj nozi (lijeva, pa desna), db squat&press s 5kg (lijeva, pa desna), visoki skip. 5 rundi, rad/odmor: 30/20sec, odmor izmedju rundi 75 sec. povecavat cu rad tokom vremena.

      kombinacija mi je ssuuuper. nasla na sajtu fitnessangels.net.

      prije ovoga sam radila u tri dana: noge i guza, ruke, trbuh...

      jedva cekam vasa iskustva i da si razmjenimo dojmove! :))

      Izbriši
    3. Super zvuči tvoja kombinacija ;)

      Izbriši
  7. Jedva cekam da krenemo :) Lakse je u drustvu.Bravo za ideju devojke i hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Spremna sam Dear Skin, hvala ti na ovome baš to mi je trebalo. Biću deo projekta i jako se radujem tome. Zanima me jel u prijavi bi trebalo da napisemo nesto uopsteno o sebi o nasim prehrambenim navikama i slike? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, prijava je po tvojoj želji, ali ako nam daš što višeinformacija o svojim prehrambenim i životnim navikama, olakšat ćeš puno :))

      Hvala tebi što ćeš biti dio projekta u kojem ćemo svi izaći kao pobjednici.

      Izbriši
  9. Da li vazi i za Srbiju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Važi za cijeli svijet, za sve koji žele promijeniti život :)

      Izbriši
  10. Ja sam za :) Moram skinut lijepih 40tak kg :) Mislim da ce ovo bit dobar poticaj ;) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se draga da hoće :) Ja sam skinula tokom života 50 kila i znam da se može, bitno je usvojiti neke osnovne navike i imati poticaj i motiv, dalje sve ide kaood šale ;)

      Izbriši
  11. Bravo cure!!! Ja ću vas pratiti pa se možda i ja s vama naučim zdravo hraniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako si mršava draga moja, prati nas, naućit ćemo puno o vježbanju, zdravoj prehrani i oblikovanju mišića :)

      Izbriši
  12. Zdravija prehrana mi ne bi škodila, a ni više tjelovježbe :) pratit ću sa zanimanjem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mikkice odlično izgledaš ali nikom nije na odmet više tjelovježbe i zdrave prehrane ;)

      Izbriši
  13. odlicno! ja sam dokaz da se moze. nikad do prije tri mjeseca nisam vjezbala;a sada se veselim treninzima. nekako sam polako pocela i zdravije jesti; jer kad vidim cokoladu i sjetim se koliko bi morala trcati da to izgorim, izgubim zelju!
    ugl. najteze je pokrenuti se! kike

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to. Iz iskustva znam da je najteže krenuti, a kada se počnu vidjeti rezultati motiv i volja je toliko velika da ti više ne padne na pamet vratiti se straim navikama.

      Izbriši
  14. odlično... taman sam ovaj tjedan krenula na skidanje kila putem zdrave prehrane i vježbanja (moram priznati da mi ne ide baš kako treba - problem je uvijek čokolada, ali nedam se...)... baš se veselim ovom projektu... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo za odluku, mislim da će ti naše preporuke i savjeti puno pomoći u daljnjoj borbi :)

      Čokolada nije bauk, vidjet ćeš koliko ima alternativa i mogućnosti :)

      Izbriši
    2. i čoksa se može uklopiti bez beda :)
      a i biti će puno čokoladnih recepata na zdrav način :)

      Izbriši
  15. Odlična ideja! Ja ću vas isto pratiti, dobro će mi doći neki novi jelovnici te savjeti, jer bi htjela još neke 3-4 kg skinuti, ali mi najviše treba motivacije za vježbanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će nam svima dobro doći :))

      Izbriši
  16. Dajte i neke anticelulit preporuke. Koja hrana i koje kreme se preporučuju? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja, bravo! Obavezno post o tome :)

      Izbriši
  17. Nisam sigurna bih li se prijavila ili ne. Vjerujem da ću mnogo informacija dobiti i ako vas samo pratim, iako bi vjerojatno bilo korisno imati i dodatnu podršku. Zašto nisam sigurna trebam li se prijaviti? Glup je razlog, ali sramežljiva sam. Sama ideja da bi moje fotografije ili ime bile na nekom blogu ili bilo gdje osim na super zaštićenom facebook profilu mi je užasna. Naravno da je to potpuno iracionalno, svjesna sam toga :D U svakom slučaju odlična ideja i sretno svima koji odluče sudjelovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prijava nije obavezna, ja sam zamislila kao neku vrstu podrške, da vidimo prehrambene i ostale navike kako bi naši savjeti bili što usklađeniji.
      Posebno, fotke nisu uvjet, ali idem ovo editirati u post da ne bi mislili da je to obavezno. Poanta je da se pokrenemo i naučimo što više kroz postove i međusobnu podršku.

      Izbriši
    2. Bilo bi nam jako drago da se pridružiš projektu, slike zaista nisu uvjet, no radi sebe se pofotkaj. Da vidiš razliku, i to će te dodatno motivirati.

      Izbriši
  18. ovo mi se čini kao odlična stvar. mislim da ću redovito čitati i probati neke zdrave navike usvojiti. a što se tiče kilaže, ne bi bilo loše da koja kila ode dole (recimo 4 :))

    navijam za vans/nas cure!!!
    sve pohvale za inicijativu.
    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i da jedna osoba usvoji jednu zdravu naviku, mi sretne ;)

      Izbriši
  19. Sretno svim ženama!
    I ja sam se u životu naskidala kila, koje su bile posljedica što bolesti što ljubavi prema čokoladi.
    Rekla bih da sam ukupno skinula 60 do 70 kila (po principu jo jo efekta nažalost).
    Sad sam zadovoljna, ali bavim se sportom kao nespašena, bez toga ništa, jer sam i dalje veliki gurman.
    S tim da sport nudi daleko više koristi od samog mršavljenja/održavanja kila: psihički ste bolje, družite se (pa makar samo mahnuli ostalim trkačima npr.), leđa manje ili uopće ne bole itd...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dala si mi ideju o posto o yo yo efektu, hvala ti!
      Ako izbalansiraš unos i potrošnju, samo ti papaj.

      Izbriši
  20. nakon dva poroda, ostalo mi je cca 10 kg viška koje silno želim skinuti ali jednostavno ne ide... a zašto? Ja sam valjda najveći mrzitelj vježbanja. Nema sporta, rekreacije, dvd-a i ne znam čega da nisam probala, ali odustanem u maximalno mjesec dana. Znam da bih se trebala motivirati sama, ali jednostavno izgubim volju. Sad sam drastičnije promijenila prehranu ali znam opet da bez tjelovježbe neće biti ništa... I tako sam opet na početku :uzdah:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Elly, znaš i sama da se moraš pokrenuti, jer inače tih zadnjih 10 otići neće. Otići će nešto, ali sve ne. Vjeruj mi, 1.korak je najteži, a rezultati će te motivirati za dalje. Kreni s nama :)

      Izbriši
  21. Prijavila se :) Radujem se zajednickoj borbi :) Pozdrav svima :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Voljela bih i kada biste pisale o tome kako odrzati motivaciju na nivou? I kako ne pokleknuti...
    NN

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja, tako nešto sam planirala no nisam znala kako nazvati taj segment. Tnx <3

      Izbriši
    2. Može :) Vrlo bitna stvar, slažem se. Napiat ću post na tu temu.

      Izbriši
  23. I ja ću naravno poslati prijavu! Baš se veselim projektu. Osim što mi je želja skinuti 10kg, najveći cilj mi je to i zadržati jer kao što su neke tu cure spomenule i ja sam sklona skidanju pa jojo efektu. Martina hvala ti što slušaš želje čitateljica. :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Martina točno zna što žene trebaju i žele ;) Bez brige, pričat ćemo o skidanju kila i zadržavanju željene težine.

      Izbriši
  24. Pozdrav svima!
    Mene interesira da li imaju kakvog utjecaja one pet minutne vjezbe,ja naime svakog jutra napravim 50 cucnjeva i 30tak trbusnjaka,Ja u principu zelim skinuti 3 kg ali vise ucvrsnuti guzu i trbusnjake i pokusavam regulirati prehranu ali mi ponestaje ideja tako da ce mi ovo dobro doci.Imam i obitelj pa mi je vazno da se to uklopi .Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trbušnjaci se rade u kuhinji! :)
      5 min svaki dan je ok za rastezanje i održavanje navike tijela da vježba, ali ne za neke veće rezultate. Za trbuh su bitni ne toliko trbušnjaci već vježba za trup tj.core poput sklekova.

      Izbriši
  25. Ja bih voljela kada bi bili postovi na temu sto jesti za "ljepotu" i kako voljeti svoje tijelo tijekom procesa mrsavljenja. Osobno, to mi je cesto najgori dio, do tada sam si bila ok s vlastitim tijelom, ali cim krenem mrsaviti svaka sitnica me nervira i ne volim se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako si zadovoljna svojim tijelom, zašto počineš bilo kakav proces koji te dovodi do stanja da više nisi sretna?

      Izbriši
    2. Sorry, nisam se najbolje izrazila. :P Ja nisam zadovoljna svojim tijelom nego sam to uvijek "fejkala" i bila sam zacudo samopouzdana i to se vidjelo i ljudi su me gledali na taj nacin. Ali u sustini, ja nikada nisam bila sretna zbog brojnih razloga. Stvar u tome, kada se ne uhvatis u kostac s problemom, pravis da neke stvari nisu tu i da to nije tako strasno. Sada tek vidim sve realisticno i smeta me sve sto nije dotada.

      Izbriši
  26. odlično, nadam se što većem broju skupljenih kila na kraju (odnosno, ukupno izgubljenih od svih kandidatkinja) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobra ideja, mogle bi sakupljati izgubljene kile i objaviti na kraju :)

      Izbriši
  27. Super ideja,odličan projekt :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Pozdrav! Super projekat :-) Ja sam također imala nekoliko kilograma viška... Nije bilo lako ali sam uspjela skinuti 9 kg! ;-)
    Djevojke vjerujte u sebe, to je temelj svega!
    Ja sam dosta vježbala, promijenila sam način ishrane, pomogle mu mi malo također CGA800 kapsule.
    Ipak mislim da je najbitnije vjerovat u uspjeh!

    OdgovoriIzbriši