Sve o serumima PART 2 + darivanje

Posted by Dear Skin at 23:45



Serumi,magične kapljice, mali ženski pomagači i saveznici...pisala sam o njima puno na blogu i nekako mi se čini da njih najčešće recenziram.
Danas Vam neću ništa posebno pisati, već vas pozivam da pročitate izuzetno koristan članak na portalu BUDI.IN-----link, dr.Sanja Petek Modrić i  Gordana Turk uz moju malenkost objašnjavaju sve najvažnije o serumima za lice.


Povodom Dana žena, drage moje, darujem Vam jedan serum za lice !

Radi se o Lancome Genefique serumu 


-Aktivator mladosti Génifique proizvod je za njegu kože koji postiže sjajan uspjeh: već je osvojio preko sto međunarodnih nagrada, a nedavno je prešao prag od sedam milijuna prodanih primjeraka. Planetarni uspjeh ovog proizvoda proporcionalan je njegovoj iznimnoj učinkovitosti.

Da li je to tako, prišapnut će mi sretna dobitnica, a pravila su slijedeća:

- poslati  mail s naznakom LANCOME DARIVANJE na eyedetoxx@gmail.com

- u mailu navesti : kakve kozmetičke probleme serumi mogu sanirati plus naziv Vašeg omiljenog seruma ukoliko ga koristite


- navesti ime i prezime, adresu te ime pod kojim pratite  blog Dear Skin

- svoje odgovore šaljite do subote 22.03.2014. do ponoći. 

- nasumičnim odabirom preko random.org    izabrat ću jednu čitateljicu.

- darivanje je organizirano za sve čitateljice.


Sretan nam Dan žena drage moje, nadam se da ćemo dobiti puno, puno čokolade i cvijeća :)

P.S. pište mi, koristite li serume?




15 komentari:

  1. Ti si nedodirljiva kraljica seruma, koristan članak koji ide na printanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvijek koristim serum, bez njega mi to nije to.

    OdgovoriIzbriši
  3. Od kad tebe čitam i družim se redovito s tvojim blogom otvaras mi redovito oči kako sto bolje njegovati lice. Uglavnom znam prečitati i tvoje stare postove i onda kažem, ajme već dugo nisam.... Npr dubinsko čišćenje. Sta se tiče proizvoda ja uglavnom koristim sve od majke prirode i zadovoljna sam, sta se tiče tvojih preporuka dragocjene su:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj omiljeni je Este Lauder ANR, koristim ga već duže vrijeme i jako sam zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Martina, i tebi sretan Dan žena :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicno darivanje "kraljice seruma" :D
    Tebi i svim kojim citateljicama zelim sretan 8 mart! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja ću ti samo čestitati dan žena,redovito te pratim ali rijetko/nikad ne komentiram ali danas je ipak drugačiji dan ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga moja sretan ti 8.Mart i hvala ti što si me uvela u svijet seruma :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam serume, baš sam postala luda za njima ali za sada sam na onima za dodatnu hidrataciju!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne koristim serum...bas sam razmisljala koji bi mi odgovarao

    OdgovoriIzbriši
  11. kad ce biti objavljen dobitnik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobitnika ću izvući čim uhvatim vremena, uskoro!

      Izbriši