Vichy Normaderm Night Detox

Posted by Dear Skin at 02:07

Kako se proljećem budi uspavano tijelo i priroda, tako i naša koža izmučena zimom, tamom i umjetnom toplinom treba buđenje. Svako proljeće koristim detox tretmane za lice kako bih "izvukla" iz kože nakupljene nečistoće, poradila na cirkulaciji i oslobodila pore da bolje dišu .


Ovo proljeće, Vichy je poslao novitet iz Normaderm linije pod nazivom Night Detox na dvotjedno testiranje i danas Vam donosim svoje dojmove.


OPIS PROIZVODA:


Night detox je prva pročišćujuća noćna njega koja ciljano djeluje na prekomjernu sebuma i toksina noću. Formula sadrži inovativne sastojke: 1. (Perlit + apsorbirajuće čestice) koje upijaju višak proizvedenog sebuma tokom noći. 2. (Eperuline +LHA + Hepes + Salicilna kiselina), smanjuju nečistoće, te odstranjuju izled nepravilnosti. 

- koža je manje masna
- koža je glađa
- pore su manje vidljive
- blistav ten
- osjećaj čiste kože


TEKSTURA, MIRIS I UPIJANJE:



Night Detox je lagana fluidna krema koja se brzo upija neutralnog mirisa, posebno kod moje mješovite kože. Prvih nekoliko večeri sam mislila da neće biti dovoljno hidratantna obzirom da se brzo upija , no ujutro nakon buđenja, koža je bila elastična i bez osjećaja isušenosti.

DJELOVANJE:

Moram primjetiti kako sam se ujutro budila nekako masnija nego što bih krenula na spavanje dok nisam shvatila da je zapravo to proces "čišćenja" kože. 
Krema djeluje tako da "izvlači" naoko nevidljive nečistoće, primjerice mitesere i one sitne komedone koje većinom svi imamo. Ja ih zovem "sitne napasti". Ujutro doslovno prstom mogu osjetiti glatku kožu kako nema punih pora. Sličan efekt kao nakon korištenja onih flastera za čišćenje mitesera.
Jako sam se bojala, kako mi se obično događa sličnim tretmanima, da ne "izvuče" akne većih razmjera, ali srećom to se nije dogodilo, pretpostavljam zbog salicalne kiseline i LHA koji smanjuju nečistoće.

REZULTAT:

Moje lice prije korištenja Vichy Night Detox-a




14 večeri nakon:


Osobno sam jako zadovoljna rezultatima i odlučila sam ovakav šok tretman ponavljati svakih mjesec dana. Pore se nisu posebno suzile, ali su čiste i koža je puno glađa i pravilnija.
Preporuka ide masnom i mješovitom tipu kože osim onim sretnicama koje nemaju ovako "divan" ten.
Mali savjet: ukoliko Vam nedostaje vlage, slobodno nakon sat vremena nanesite hidratantnu njegu preko ovog tretmana.
Također, ako imate samo neke  problematične dijelove lica, proizvod možete nanositi samo ciljano na te zone.



SASTOJCI:


Vichy Night Detox biti će lansiran krajem ožujka/početkom travnja u ljekarnama.

Kako Vi detoksicirate kožu za nadolazeće proljeće?

PR uzorak


40 komentari:

  1. Iznimno čisti lice, ja sam jako zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima tvoja konačna ocjena, ja sam jako privržena Normaderm liniji dugo kao i moja sestra, ovaj proizvod nije razočarao.

      Izbriši
  2. E pa sad zelim ovo! A Mrs Fox ima najcistiju kozu ikad njoj ovo svakak one treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da i ti imaš divnu kožu stoga ne trabunjaj :D :D

      Izbriši
  3. Super izgleda, pore baš djeluju sužene!
    Sad koristim nešto drugo za isti problem, ali ovo ide na popis. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šta koristiš??? Otkrij mi tajnu :))

      Izbriši
    2. Pogledaj moj post sutra! :)) Paula's Choice CLEAR Anti-Redness Exfoliating Solution with 2% Salicylic Acid i vidim već male rezultate, a tek nekoliko dana koristim, tako da sam jako optimistična u vezi ovog proizvoda. :)

      Izbriši
  4. Zvuči kao nešto šta bi i meni odgovaralo, i moje lice izbliza izgleda poput tvoga, a razlika je kod tebe stvarno primetna.

    OdgovoriIzbriši
  5. DIMETHICONE ima puno nezeljenih efekata, tako da ipak, ne hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je silikonsko ulje.

      Izbriši
    2. Ovaj sastojak mu je definitivno mana, srećom, nije pokazalo neželjene efekte u ovih 14 dana,

      Izbriši
  6. Uuuuuu, definitivno nešto za mene!!!
    Morat ću probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, čini mi se da imaš super lice, puno bolje od moga.

      Izbriši
  7. Cool. Da li je to nova, poboljsana verzija onog Normaderm Nuit-a?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li je službeno tako, ali u usporedbi s Nuitom puno bolje :)

      Izbriši
    2. E pa super jer meni Nuit i nije bio cemu, cak me je na pocetku znao da pecka i da osjecam blago przenje koze :/

      Izbriši
  8. Ovo cu definitivno kupiti.imam mjesovitu kožu,dosta mitesera na podrucju oko nosa.koliko je rok trajanja ovog proizvoda?Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od otvaranja 12 mjeseci. Ako koristiš kao tretman po potrebi, može potrajati svih 12 mjeseci :)

      Izbriši
  9. Fenomenalno ti je ocistila lice :) Jako mi je drago da ti odgovara ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Znala sam da ce mi ovo bit napeto i sad kad vidim tvoje rezultate, mislim da cu ga kupit kad potrosim novexpert. Bit ce to nakon sto godina nesto konkretno od vichyja za lice u mojoj njezi, nadam se da se necu razocarati. Znas li mozda cijenu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za cijenu nisam sigurna jer još nije u prodaji,javimj ju naknadno, a Vichy srecom ima testera pa ne bi bilo loše prvo isprobati.

      Izbriši
  11. Razlika je stvarno primetna. Zvuci kao odlican proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, drago mi je da sam uspjela prenijeti učinak 14-dnevnog testiranja :)

      Izbriši
  12. Volim kad se nakon korištenja nekog tretmana stvarno vidi pomak. Jako si me zainteresirala ovom kremicom i mislim da ću ju nabaviti kad stigne u ljekarne i koristiti prema potrebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam uspjela prenijeti rezultat, zadovoljna sam. Nije čudo što i nisam očekivala posebno ne u 14 dana, ali rezultat me zadovoljio. Svakako potraži testere i isprobaj sama.

      Izbriši
  13. Ova se krema čini kao pravi odabir za masnu kožu. Drago mi je da si zadovoljna rezultatima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, svakako za masnu i mješovitu. Uh,i ja sam zadovoljna :)

      Izbriši
  14. Vide se rezultati, to je najbitnije :) Da bar se možemo pomladit/poboljšat kožu/svaštanešto u roku keks, al kad za sve treba vremena, nekad i previše :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, eh..kad tako nešto izmisle, ja odoh u mirovinu :D

      Izbriši
  15. Moram pogledati ima li nešto slično tome za suhu kožu. Znaš li možda išta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za detox suhe kože Sisley Botanicla D-tox mada mu je cijena.... Mislim da ovaj tretman može koristiti i suha koža, samo je potrebno nakon sat vremana nanijeti uobičajenu kremu. I koristiti na problematičnim zonama, pretpostavljam da je kod tebe to T- zona?

      Izbriši
  16. morat ću probati ovo, čini mi se da bi za moju kožu puno napravio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svkako potraži testere, za nekoliko večeri ćeš vidjeti koliko ti odgovara.

      Izbriši
  17. Cini se odlicno. E sad, da li je bolje od La Roche Posay??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za jače nepravilnosti po meni bolji je LRP, dok je ova kremica za kožu koja ima problematične dijelove, ali u principu ne prejake nepravilnosti.

      Izbriši
  18. Postovani,prije nekoliko dana sam pocela koristiti night detox,i danas sam primjetila kao da mi je izbacilo neke mitisere i male crvene flekice,da li je to normalno ili? hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i meni bilo u početku, prvih 7-10 dana, kao da je sve izlazilo iz kože. Kasnije se smirilo.

      Izbriši
    2. Hvala vam puno na odgovoru

      Izbriši