HUMANITARNO USKRSNO DARIVANJE

Posted by Dear Skin at 22:12


Drage moje čitateljice,

već tradicionalno blog Dear Skin organizira humanitarne akcije, tako i ovog Uskrsa želim darivati kozmetičke proizvode djevojkama i ženama kojima najviše treba.


Kao i zadnji put, i ovog puta se pridružila darovima draga osoba koja želi ostati anonimna i ovim putem joj se još jednom zahvaljujem u ime svih kojima je najviše potrebno <3


Tražim dakle isključivo osobe koje si ne mogu priuštiti kozmetiku, sigurna sam da znate takve žene: nezaposlene, studentice itd.

Želim da darovi dođu  u prave ruke - javite se  na moj mail eyedetoxx@gmail.com, s naznakom HUMANITARNO DARIVANJE, 

Svi zaslužujemo sretan Uskrs <3



P.S. i za Vas ostale moje drage čitateljice pripremam lijepo Uskrsno blogodarivanje <3 

7 komentari:

  1. Divna akcija, vjerujem da će se onima koje dobiju jako svidjeti jer nema te žene na svijetu koju kozmetika ne veseli! :) Ne poznam nikog koga bih predložila jer sve moje frendice si mogu priuštiti kozmetiku pa makar i maskaru za 20kn, stoga se nadam da će otići u prave ruke. Hvalevrijedna akcija!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast Martina, uvijek oduševljavaš svojim idejama! Vjerujem da ćeš razveseliti te djevojke i žene, barem im malo uljepšati tešku situaciju u kojoj se nalaze. Znam kako mene može razveseliti sitnica kada sam u nekom problemu ili u naizgled nerješivoj situaciji, uljepšati ćeš blagdane nekome i to znači puno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Martina&anonimna osoba! Naklon do poda

    OdgovoriIzbriši
  4. Martina da te nema, trebalo bi te izmisliti! Pusa i hvala tebi i anonimnoj. Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši