Kojična kiselina i Kojic acid soap

Posted by Dear Skin at 17:39

Svaka od nas, a posebno svjetlopute žene, teži posvjetljivanju nedostataka na licu.

U nedavnom postu s favoritima napisala sam da jako volim sapun s kojičnom kiselinom i izrazile ste želju da saznate malo više detalja o njemu.

Što je KOJIČNA KISELINA?

Kojična kiselina nusproizvod je destilacije rižina vina, a otkrivena je u Japanu (a gdje drugdje ima rižina vina :D) 1989. godine. Prilična novost u svijetu kozmetike, no ova kiselina ima sposobnost usporavanja proizvodnje melanina (pigment odgovoran za boju tena). Smatra se sigurnim i prirodnim načinom sprečavanja hiperpigmentacija i izbjeljivanja postojećih.



Kojičnu kiselinu pronaći ćete u mnogim proizvodima koji služe izbjeljivanju hiperpigmentacija u kombinaciji s ostalim sastojcima (C vitamin, hidrokinon, aha kiseline itd.), no na preporuku prijateljice kupila sam hvaljeni sapun s kojičnom kiselinom o kojem Vam danas pišem.



OPIS PROIZVODA:

Sapun koji vrši kemijski piling lica i tijela , čini kožu podatnom i mekom, pomaže u borbi protiv hiperpigmentacija, ožiljaka od akni, staračkih pjega, posvjetljuje kožu i djeluje u borbi protiv akni.

 PAKIRANJE:

Kutija s dva komada sapuna po 65 grama. Ukupno 140 grama proizvoda.





Savjet: prerežite sapun i tako ćete dobiti dva manja komada. Jedan možete koristiti za lice, drugi za tijelo, a istovremeno štedite proizvod i čuvate ga od nepotrebnog rastapanja.

NAČIN KORIŠTENJA:

- kojični sapun možete koristiti svaki dan, siguran je za svakodnevnu upotrebu i sve tipove kože
- umijte kožu toplom vodom kako bi se pore otvorile i koristite sapun kao svaki drugi, izbjegavajući oči. Nasapunajte lice i ostavite nekoliko sekundi do 2 minute da se upije i isperite toplom vodom.

1. tjedan: koristiti sapun samo jednom dnevno po 20 sekundi dok se koža ne privikne.
2. tjedan: koristiti sapun dva puta dnevno po 20 sekundi.
3. tjedan: koristiti sapun dva puta dnevno ostavljajući ga na licu 1-2 minute.

OPREZ I NUSPOJAVE:

Kao kod svakog proizvoda, tako i kod ovog sapuna morate biti oprezne i prvo isprobati na manjem dijelu lica ili nadlanici prije početka upotrebe. Iako siguran za korištenje, pronašla sam informacije da može:
-iritirati i izazvati preosjetljivost. U tom slučaju koristiti ga vrlo štedljivo i jednom dnevno.
-isušivati, što je normalno nakon korištenja kiselina. Dobro nahraniti kožu nakon upotrebe.
-obavezna upotreba krema sa visokim SPF jer koža može biti preosjetljiva na sunce.
- nakon korištenja, mogu se koristiti kreme za izbjeljivanje, ali preporučam obilnu hidrataciju. Preparate za njegu lica sa kiselinama koristite večer kada niste upotrijebile  ovaj sapun.



SASTOJCI:


DJELOVANJE I MOJ DOJAM:

Koristim ovaj sapun nešto više od mjesec dana dva puta dnevno, ujutro i navečer nakon uklanjanja makeupa. Svaku drugu večer ga koristim u kombinaciji s VisaPure. Osjećaj dok pjena stoji na licu je vrlo neobičan, kao da sam na lice stavila šumeću tabletu. Ne, ne šumi niti šušti, ali doslovno imam osjećaj kako pročišćuje pore i radi dubinski piling.
Nakon ispiranja lice je doista svjetlije i škripavo pod prstima, ali preporučujem da budete disciplinirane sa gore opisanom upotrebom iz razloga što dok utrljavate sapun na lice ne osjećate ništa, no može malo peckati ako pretjerate s dužinom držanja pjene na licu.
Na internetu ćete pročitati još puno recenzija ovog sapuna koje su podijeljene: od totalnog izbljeđivanja ožiljaka od akni do totalnih breakouta, ali moj je dojam više nego odličan. Pore su čiste, lice je iz dana u dan svjetlije i jasnije. 
Glede uklanjanja par ožiljaka od akni i hiperpigmentacijskih mrljica te sužavanja pora, nakon nekog vremena napravit ću update ovog posta s fotkama "prije" i "poslije".

CIJENA I DOSTUPNOST:

Kojic acid soap, nažalost, možete nabaviti samo na E-bayu – link, gdje cijene variraju, otprilike košta oko 125 kn (16,50 eur).
Sapun se jako sporo troši i zapravo ova količina je skoro nepotrošiva. Slobodno možete naručiti u kombinaciji s još jednom-dvije osobama i podijeliti troškove i sapun.

Jeste li probale kojični sapun ili tek namjeravate?





63 komentari:

  1. ja ovo hitno želim :D, obožavam umivanje sapunima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja već dugo preferiram umivanje sapunima, samo pripazi: ovo nije običan sapun za umivanje :)

      Izbriši
    2. da, skužila sam; ali hvala na dodatnome upozorenju :)

      Izbriši
  2. Mislim da mi ešto takvo nije još potrebno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj sapun je za specifične probleme i sve koji žele prirodni, kemijski piling. Ako si zadovoljna postojećim stanjem i preparatima, slobodno preskoči :)

      Izbriši
  3. Vidjela sam oglas na fejsu, ali se nisam pozabavila njime. Sve što ima kiseline u sebi još uvijek ne stavljam na lice. Kao i sa onom glikolnom maskom, od nekih stvari jednostavno još zazirem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osobama sa suhom kožom bez nepravilnosti kao što je tvoja, kiseline nisu potrebne. Iako mnogo žena koristi kiseline kako bi se riješile dehidracije jer kož bolje upija hranjive sastojke.

      Izbriši
  4. Prvi put cujem za ovaj sapun i hvala na pronalasku i preporuci istoga! Definitivno ide na WL!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, ovo bi meni trebalo za leđa da mi izbijedi flekice od akni, šmrc :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žene koje ga koriste u tu svrhu, jako su zadovoljne. Meni bi jedini problem bio sama sebi nasapunati leđa :D

      Izbriši
  6. Kupujem odmah! Odličan post, ovaj sapun je potpuni novitet za mene, nisam čula za njega, ali savršen je za moje potrebe. Volim čistiti kožu sapunima i volim da ten bude svjetliji i ujednačeniji. Jedva čekam isprobati. :) Jesi li možda koristila i na tijelu, ima li tu kakvih rezultata?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da voliš i u stalnoj si potrazi za proizvodima koji izbjeljuju, izjednačuju i čiste pore. Mislim da bi bila jako zadovoljna, ja sam prezadovoljna i rezultati se već vide nakon samo mjesec dana.
      Na tijelu nisam još koristila, nemam nekih nepravilnosti osim celulita i strija a tu neće pomoći :D Znam da ga jako hvale žene koje ga koriste kod akni, ožiljaka i flekova na tijelu.

      Izbriši
  7. ovo mi bas treba! upravo sam danas plakala kako su mi hiperpigmentacijske mrlje podivljale opet odkad je ovo sunce pojacalo iako koristim spf 50 :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vječiti problem: sunce grane i pojačavaju se hiperpigmentacije. Na neke stvari možemo utjecati a na neke ne, na primjer:pigment i samu boju kože određuju geni. Zato sobe svjetlije puti imaju više crvenkastih pigmenata , dok osobe tamnije puti imaju više crno smeđeg Ovaj zadnji pigment je neuništiv i upija svjetlost svih valnih dužina kao i slobodne radikale.
      Mislim da bi ti sapun pomogao ali i izbjegavanje sunca maksimalno.

      Izbriši
  8. Nikad cula za ovo, hvala sto si podijelila s nama. Ja kotistim apivitu I clinique sapun za lice. Imam dermslogica exfoliating kremu na WL. Citam da je jako blaga. Bas cu mali potraziti ovo na internetu I vidjeti gdje se moze nabaviti. Bas me zanima kako bi mi pasala, koza mi je jako dehidrirana, pa mislim da mi je deep moisturising I hranjiva maska hitnija. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, za tebe su definitivno hidratantni boosteri i slično. Ovo slobodno preskoči :)

      Izbriši
  9. Ovo zvuci predobro :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako sam zadovoljna za sada. Vidjet ćemo nakon nekog vremena :)

      Izbriši
  10. Meni je nazalost nedostupan :( Da li si mozda probala ovu Baleinu kremu za izbeljivanje? http://www.dm-drogeriemarkt.hr/linkableblob/hr_homepage/285816/data/-147045-data.png?v=1369986096000

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još. Negdje sam čitala da je ok. Probat ću kada se malo riješim zaliha :)

      Izbriši
  11. Koliko je ovaj sapun siguran za koristenje na bikini zoni(oziljci od uraslih dlacica)? Imam ih par koje mi smetaju iz razloga sto su vidljive i vec lagano stvaraju nesigurnost i nelagodu pri skidanju u kupace kostime.
    Mirna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam čitala na netu, potpuno je siguran i bezopasan čak iza intimne i osjetljive dijelove tijela poput pazuha. Jedino pazi da baš ne dođe u doticaj sa sluznicama iz razloga da nebi peckalo.

      Izbriši
    2. Hvala puno na odgovoru! Zasigurno cu ga naruciti i probati.. nadam se da ce pomoci
      hvala jos jednom!

      Izbriši
    3. Nema na čemu, nadam se da će pomoći, iskustva su odlična :)

      Izbriši
  12. Moram priznati,nikad cula za ovaj sapun,ni opcenito za tu kiselinu,eto svasta ja naucim kod tebe.Zvuci zanimljivo i jedva cekam vidjeti slike prije-poslije!Ali nekako mislim da mi bas i ne treba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo tebi draga definitivno ne treba :*

      Izbriši
  13. Ja ga obožavam i isprobala sam sve kombinacije. Držim ga 5 minuta. I lice i tijelo. Probala sam ga koristiti dva puta dnevno, ali me malo isušuje. Jednom dnevno mi je bio dobar, ali pošto se ne želim odreći bioderminog glikolnog seruma, sada ga koristim svaki drugu dan a isto tako i serum. Lice mi je baš svijetlo i svježe, a pore su uvijek stisnute i sav make up izgleda bolje. Voljela bih isprobati i ostale vrste ovih sapuna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači niti ti ne preporučaš istovremeno korištenje sapuna i drugih preparata s kiselinama?

      Hvala ti na preporuci, jako sam zadovoljna :))

      Izbriši
    2. U toku dana da, ali kad se umiješ sa sapunom i odmah nešto od kiselina staviti na lice, to ne bih preporučila. Ali svatko sebi treba odrediti što mu i kako paše. Ja sam došla do zaključka da mi najbolje pašu kombincije i to 4 stvari. Niacinamid, koji mi je u kremi, mlječna kiselina u losionu, glikolni serum i kojični sapun. I bb krema. I to mi je sva momentalna preparativa i još jedna malo bogatija okoloočna.

      Izbriši
    3. Čitala sam da žene svakako kombiniraju, ali to su one poput tebe i mene koje su navikle na razne kiseline. Bojim se da netko tko se prvi puta sureće s ovim sapunom i kiselinama ne napravi nepotrebnu iritaciju, zato bih ja svjetovala u početku, baem prvih tjedan dana dase iza njega ne koristi ništa osim hidratacije, a kasnije postupno kako kome odgovara.
      Niacimid u kremi je neki tvoj izum ili kupovni proizvod?

      Izbriši
    4. Kupila sapun :). Sad me zanima smijem li ga početi koristiti odmah ili da čekam kraj 9. mjeseca, da sunce postane slabije?
      Također me zanima smijem li se npr oko 17:00 umiti sa sapunom i nakon što se lice osuši staviti hidratantnu kremu a navečer Neostrata kremu protiv hiperpigmentacija?
      I zadnje pitanje :), smije li se ovaj sapun koristiti u kombinaciji s 2% BHA od Paole?
      Hvala unaprijed.

      Izbriši
    5. Možeš odmah ali navečer. Iza njega možeš bilo koju kremu koju koristiš. Ako stavljaš Neostartu ili Paula Choice, pripazi da koža bude potpuno suha.

      Izbriši
  14. Ovo čudo mi deluje super, baš bih da ga isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da budeš u skorijoj budućnosti.

      Izbriši
  15. Dakle, ovo mi je apsolutni hit :)
    Prvi put sad čujem tj čitam.

    OdgovoriIzbriši
  16. u japanu je svaki drugi proizvod za izbjeljivanje koze, nisam se usudila probati jer su ama bas sve deklaracije samo na japanskom (cak i stranih proizvoda) i ne mozete znati sto uzimate pogotovo sto oni imaju kozmeticka sredstva za koje mi nikad nismo culi, pokusat cu naci ovaj sapun.. sto sam ja njihovo probala je peeling sapun od zobenih pahuljica i noni-a, proizvodi za kosu koji su savrseni i vjerovali ili ne svaki dan PIJEM shiseido collagen hahahahah napitci s kolagenom su ode super popularni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti vjerujem, Japanke i azijke jako briju na to izbjeljivanje i čuvaju svoj porculanski ten. Mi europljanke sve kupimo od njih :D

      Jel djeluje taj collagen? Koji proizvodi za kosu su ok? Naručila bih nešto ako mi bude dostupno?

      Izbriši
    2. a za collagen ja ne znam jesam li ja luda, ali meni se cini da mi se par ovih kraterskih oziljaka od akni koje imam malo popunilo. Uglavnom meni se cilo lice ode prominilo, sad je li zbog retinola ili cega stvarno ne znan.. a za kosu, ode su i proizvodi koje mi imamo drugaciji od nasih, npr i pantene i dove stvari koje sam probala je skroz drugacija struktura, boja, miris, za kosu sam probala 2 linije i super su mi, obe su LUXsuper rich shine i damage repair, i koristim cijelu liniju, super rich shine ulje mi je najbolje, to stvarno preporucam, kosa mi stvarno bude lipa i sjajna od svega ovoga, a miris je savrsen i intenzivan (isto tako dok sam bila u hrv sam imala samo ulje i opet sam imala isti rezultat sa lipom sjajnom i mirisnom kosom iako sam koristila druge sampone). P.S. moja kosa je jako suha. Dolazim u hrvatsku za malo vise od mjesec dana pa cu vam ponijeti kao malo putno pakiranje ove linije da probate :)

      Izbriši
    3. Naravno da je bolje,kod nas je uvijek žnj klasa svega :P
      Zato i naručujemo s interneta.I moja je kosa za poluditi suha, nikad nisam imala ništa direktno iz Japana, to bi bilo extra i super. naravno, javi mi cijenu i sve na mail. Jako se veselim:) Japan u mom domu :))))

      Izbriši
    4. ma nema sanse :) mali pokloncic za meni najdrazu bloggericu :) btw jel itko primjetio da su cesto puta testeri bolji nego cijeli proizvodi? ja i sestra smo bas isle za tim i cini nam se da je stvarno tako..

      Izbriši
    5. E pa draga Jelena, hvala ti puno. Jako si me razveselila, ne zbog poklona i slilčno već komplimentom.

      Što se tiče toga da su testeri bolji od proizvoda,o da, uvjerila sam se u to, pisala sam u ovom postu otom problemu i mnogi su se složili s istim
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/08/teorija-zavjereili.html

      Izbriši
  17. Odlican post a i cena nije strashna. A jedva cekam te pre i posle slike!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je stvarno ok za nešto što traje milion godina.

      Izbriši
  18. Nisam čula za kojičin kiselinu, ali sapun djeluje zanimljivo. Kako nemam ožiljaka od akni i hiperpigmentacijskih mrljica, nego samo proširene pore mislim da on nije za mene, a i prirodno sam jako svjetle puti i ne bih htjela da mi koža još posvjetli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sapun ne može posvjetliti pigment kože, ali ti imaš lijepo lice i tebi zaista nije potreban.

      Izbriši
  19. kako se ovaj sapun moze kombinovati sa retinom, bojim se da je previse.. ja sapun vec oko 7 dana koristim zbog prosirenih pora a cula sam da je i anti age...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U kombinaciji s retinom, preporučila bih tiupotrebu sapuna samo ujutro i/ili u večerima kada ne koristiš retin. Nemoj stavljati retin iza sapuna.

      Izbriši
  20. Ovo mi je potpuna novost i zvuči super... :) Imam nešto flekica po licu od akni kojih bi se voljela riješiti, međutim sam i izrazito tamnog tena, pa nisam sigurna kako bi na to djelovao ovaj sapun ?
    Da li on djeluje na način da izbljeđuje samo ožiljke, ili i boju kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sapun ne može izblijediti pigmente kože, on izbljeđuje u smislu sivila i neujednačene boje kože, flekica i ožiljaka.

      Izbriši
  21. Čula jesam, probala nisam. Zvuči mi jako zanimljivo, volim kad proizvod baš očisti lice, da se to pod prstima osjeti. Nadam se da nije previše dva puta dvevno umivati lice s njim.

    OdgovoriIzbriši
  22. prvi put čujem, ali voljela bih probati :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Pozdav,redovito citam tvoj blog a najvise postove o hiperpigmentaciji jer se i sama vec 2 god. borim sa mrljom nasred cela:-( eto narucila sam i pocela koristiti kojic acid soap.. Posto sam do sada navecer koristila kremu kojau sebi sadrzi hydroquinone (http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Brown-Spot-Skin-Lightening-Night-Cream-1-5-oz-42-g/5034) zanima me mogu li je i dalje koristiti nakon upotrebe ovog sapuna? Lani sam tokom zime koristila http://www.iherb.com/Reviva-Labs-10-Glycolic-Acid-Cream-1-5-oz-42-g/5033 i cini mi se da je mrlja bila nesto svjetljija ali je u ljetnim mjesecima ponovno potamila.. iako sam koristia faktor 50 i nisam izlagala lice suncu..
    hvala na odgovoru i zelim ti jos puno puno prekrasnih postova :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iza kojičnog sapuna, ja koristim sredstva za izbjeljivanje (aha kiseline ili retinol) i sve je ok, ali nije svaka koža jedenaka pa probaj na malom djeliću kože da ne bi bilo neke reakcije. Hidrokinon je učinkovit sastojak ali i opasan za zdravlje. Ima ružne nuspojave --crvenilo, peckanje i svrab. Sumnja se da hidrokinon izaziva tumore.
      Hvala ti na čitanju i lijepim željama :*

      Izbriši
    2. hvala ti na brzom odgovoru:-) bit ce da je ova moja krema sa malom dozom hidrokinina jer ju ja odlicno podnosim,bolje od ove druge sta sam navela sa 10%aha kiselinom nakon koje sam osjetila peckanje lica i ponekad svrab..sta se tice stetnosti hidrokinina citala sam o tome pa sam se dvoumila kod kupnje al nekako mislim jedna krema ne moze toliko stetit.. nadam se da ce ovaj sapun pomoci kod izbjeljivanja i moram priznati da je bas onakav kako si opisala..koza je nakon njega glatka,cista i kao da škripi prilikom ispiranja..koristim ga tek par dana pa nisam jos primjetila da djeluje na hiperpigmentaciju..jedva cekam tvoje slike prije/poslije koristenja sapuna:)
      pozz

      Izbriši
  24. Pomoć! Pomoć! Nakon par dana korištenja ovog sapuna, dogodio mi se totalni breakout! Užas! Znam da je u recenzijama bilo i opisanih ovakvih nuspojava, zanima me je li ovo znak da djeluje i da nastavim ili da odmah stanem s korištenjem! Hvala i veliki pozdrav, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno prorijediti upotrebu na jednom-dva puta tjedno. Brakeouts je normalno ali sada obavezno smanjiti upotrebu.

      Izbriši
    2. ok, hvala puno!

      Izbriši
  25. Kupila sam taj sapun ali nisam ga počela još koristiti ali zanima me dali mogu prije njega raditi peeling lica od neutogena pink grapefruit daily scrub i dali mogu nakon sapuna staviti hidrantnu kremu od istoimenog proizvoda nrutrogena ali sadrži neke kiseline.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš ali nemoj piling prije sapuna raditi već u razmaku od jednog dana.

      Izbriši
  26. Martina,mucim se sa hiperpigmentacijama,od jeseni planiram ih poceti tretirati sa sapunom ili sa neostarata kremom plus apivitinim c serumom. Jel se podnose sapun i c serum ? LP

    OdgovoriIzbriši
  27. Martina, možeš li nam staviti neki link za kupovinu tog sapuna, a da je provjeren seller? Ne usudim se sama naći sellera :) ili samo u članku promijeni link jer tog više nema :)
    hvala ti puno i dalje nam ostani najbolja :*

    OdgovoriIzbriši