LANCÔME BLUSH SUBTlL PECHE INTENSE RUMENILO

Posted by Dear Skin at 21:35



Što je proljeće bez pastelnih, breskvastih i nježnih nijansi ? Danas Vam predstavljam svoje najdraže proljetno rumenilo, neizostavno već dva proljeća.



Lancome Blush Subtil u nijansi peche intense je vrlo suptilna breskvasto- koraljna, nježna i prirodna nijansa koju mnogi još nazivaju ružičastom, ali po meni tu nema ružičaste ili je ima u tragovima.

Rumenilo dolazi u klasičnom Lancome crnom pakiranju od kvalitetne plastike s naglaskom na ružu kao simbol brenda. Cijelom veličinom pakiranja prevladava ogledalo, a tu je  i pripadajuća četkica koju iskreno nisam probala. Koristim svoje kistove za nanošenje rumenila: kosi kist by Make up Factory i Blush brush by Real Tehniques kojima najlakše i najljepše nanosim sva svoja rumenila.



Peche Intense sam prvi put primjetila na obrazima moje kolegice prije dvije godine i istog dana odjurila u parfumeriju po svoj primjerak, bila je to ljubav na prvi pogled koja traje i traje.Sa Lancome Blush Subtil  sam upoznata davnih dana i to su moja prva high end rumenila. Našminkana sam dnevno najmanje 12 sati tijekom kojih moram nekoliko puta popravljati proizvode na licu. Međutim, kod Lancome Blush Subtil rumenila, popravaka nema, osim u slučaju da se jako znojim ili mi neka viša sila pokvari make up u toku dana (kiša, suze, vlaga..).

Tekstura je svilenkasta i prozračna, formula je bez ulja i neće začepiti pore ili stvarati nerede na obrazima. Efekt na licu je prirodan, nema shimmera i sjajnih čestica već prirodan, zdravi sjaj.



Nijansa je stvarno odlično pigmentirana  i može se super dozirati i blendati. Ja obično pretjerujem s rumenilom i uvijek ga imam previše na obrazima, ali što mogu kad ih tako volim:D Svakako preporučujem oprez kod nanošenja da ne završi previše na obrazima.
Da ne duljim, topla preporuka za osobe s toplim tonom bez obzira imate li masnu ili suhu kožu.
Posebno je divan na svijetloj i srednje tamnoj koži, dok kod tamnoputih žena savršeno izgleda u kombinaciji s bronzerom.

Evo kako izgleda na meni: lijevo unutrašnja svjetlost, desno danja svjetlost:




CIJENA : 339 kn (45 eur) za 6 grama, dobra stvar je što se može na Ebay-u pronaći mala pakiranja prilično povoljno ili u kombinaciji u paletama s ostalim nijansama.


Ovo je rumenilo za koje će Vas svi pitati što imate na obrazima, i ako ste još u potrazi za savršenom breskvastom nijansom, bacite pogled na peche intense.

Koje je Vaše najdraže proljetno rumenilo?

55 komentari:

  1. Diivno..imam nesto slicno Klinikovo ali nisambas zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Clinique ima jednu sličnu nijansu, sjećam se da mi je bilo dobro. Zašto nisi zadovoljna?

      Izbriši
  2. Predivno je i super ti stoji!!!Ja imam nekoliko rumenila koja rotiram,nemam neko omiljeno,ali sam proslu zimu otkrila Flormar kozmetiku i odusevila su me niihova rumenila,tako da trenutno koristim njihovo u boji breskve i drugo rozo.Bas su ful pigmentirana a jeftina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Flormar svi kažu da su super, a eto sad i ti hvališ. Morat ćeš mi izdiktirati točne nijanse mada Flormar više nigdje ne vidim u Zg-u :/

      Izbriši
    2. Flormar se nedavno otvorio u Avenue Mallu, prekoputa Mullera na prvom katu.
      Prilicno jeftina dekorativa a kvalitetna! Vise nego zadovoljavajuci omjer cijene i kvalitete! Tople preporuke
      Mirna

      Izbriši
    3. Ima flormar dućan u avenue mallu u zg-u...u prizemlju prek puta mullera!! ;)

      Izbriši
    4. Hvala na informacijama, nisam znala da su u AM :)

      Izbriši
  3. Prelepo je, i mnogo lepo ti stoji. Meni je mnogo da dam 45e za rumenilo, nije zato sto mislim da je skupo, vec zato sto ga vrlo retko koristim i nemam naviku da ga stavljam. Vredi li 45e? I da li su bolja chanelova ili lancomova ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:) Svakako ako nešto ne koristiš redovito, nema smisla trošiti novac. Lancome VS Chanel: divote i jedne i druge s tim da Chanel ima veći izbor nijansi, i stalno izlaze neke kultne nijanse.D Chanelova su pečena odnosno tvrda i to mi se nesviđa jer ne volim 100 puta prelaziti kistom za malo boje, rijetko koje je mat ili polumat, sva sadrže neke sitnesjajne čestice i jako ih volim ali nešto mi smeta u sastavu i običnodobijem akne na obrazima. Zato se držim Lancome i ostale ekipe )

      Izbriši
  4. Divno je rumenilo, čak bi i meni pristajalo (u samo mrvicu blažem izdanju)! Volim ove nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno biti stajalo, vrlo je blago, zanemari to što ja uvijek stavim previše pa izgleda jako :D

      Izbriši
  5. Predivno izgleda. Ja obozavam chanel bas iz tog razloga sto imaju 'glow from within' shimmer. Inace mi je lancome zakon blush subtil shimmer. A naj peach nijansa koju posjedujem je estee peach nuance i ne bih ostala na tome XD. Voljela bih da je malice na meni kao i na vecini cura i na swatchu ali ne islo na narancasto :( i zato sam ga se rijesila i sad mi je zaj jer mislim da je to bilo do pudera, a ne do mene ; (.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj Chanel, koliko sam ih se samo nakupovala, ajme, imaju zaista must have nijanse. Živcira me kod pojedinih nijasi što su pretvrda i moram ih tuči kabukijem do iznemoglosti, a i primjetila sam da mi začepljuju pore. Malice sam imala, ni na meni nije bio naranđast??
      Možda si ipak falila puder?

      Izbriši
    2. Pa eto to mi je teska misterija i mislim da je do pudera jer nisam bas nailazila na komentare da je narancast (iako mi je u magli neki sporadicni rivju tipa na mua ili sl...). Bas mi je puno zaj i volila bi ga ponovo probati, a nema ga vise :(. Puder je bio blago zutog podtona iako na licu nije bia ni zut ni narancast... :/ inace ti podtonovi me polagano ubijaju jer sam ja u godini 3 razlicita podtona izgleda.

      Izbriši
    3. Sjećam se kada si mi pričala da ti je naranđast što me već tada čudilo. Šteta da mu nisi dala još koju šansu, ali sigurna sam kako to bude da će chanel izbaciti nešto slično. Dosta ponavljaju boje. Tako sam ti ja ne znajući koji sam podton stalno govorila da sam neutralna i tako kupovala šminku, dobra taktika,najmanja vjerojatnost da ćeš puno pogriješiti.

      Izbriši
    4. A ti di jedina od koje sam culacda id jc dobiva akne, to je bia prvi tvoj post koji sam procitala i pomislila 'wtf??? ma nece ova daleko' XD. Znaju oni priblizno slicne nijanse izbacit, ali ne bas iste...zadnji takvi huge comeback je bia tumulte aka ultra rose (kojeg sam se isto rijesila jer mi ne stoje roze plavog podtona iako sam to prije furala).

      Izbriši
    5. Ahahaha, do tog posta sam ih imala valjda 10 i to sam plakala kada sam pisala i rješavala se rumenila :P Kasnije sam otkrila da je kriv neki parfem koji se stavlja u njihova rumenila i zato imaju tako specifičan miris. Istina, izbace vrlo slično, tako će sigurno i Malice dobiti brata mada vidim da im je sad glavna fora kremasta rumenila. Jesi probala? Za tvoju utjehu, i ja sam imala Malice i poslala ga u dobre ruke :D

      Izbriši
    6. Jesam, ima lipih nijansi ali nekako mislim da nisu za moj tip koze iako su cream to powder.

      Izbriši
  6. Lancome ima predivna rumenila i ovo je definitivno jedno od njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, imam još dve nijanse i samo čekam vrijeme kada će pasti u moju kolekciju još koje :D

      Izbriši
  7. Jao kako volim breskvasta rumenila <3 A ovo je odlično :) Samo si ga nažalost zasad ne mogu priuštiti, a ima jeftinijih alternativa među drogerijskim brandovima pa se držim njih. Btw, ruž ti je super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, ima povoljnijih alternativa, pliz, nabroji nam neke breskvaste drogerijske favorite :)

      Izbriši
  8. Nije bas moja nijansa, ali se jos sjecam jednog lancome rumenila kojeg sam imala i imaju bas super rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da smo totalno kontra, ti si više tip za roza i ružičasta i ponekad ti zavidim što meni rijetko koje pristaje :)

      Izbriši
  9. Prekrasna boja! Ja sam se nekako odlucila za ovu novu liniju Ballerine...jesi ju vidjela? Jel' uopce stigla kod nas? Odlicna ti je ova druga fotografija..jedna od ljepsih koje si nam pokazala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Baš si me obradovala s komentarom jer sam se slikala na poslu u 7 ujutro onako ne naspavana i naotečena:P
      Vidjela sam Ballerinu, došla je kod nas, međutim, rumenilo koliko god je divno na mom licu koje nije jako tamno se uopće ne vidi:/
      Isprobaj ga prvo svakako, jako je nježno.

      Izbriši
  10. Koliko je drugačije u kutijici i na licu! Jako ti lepo stoji, prava topla boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, na licu je sasvim druga priča iako sam nanijela malo previše hihihi

      Izbriši
  11. Uh, ti i ja smo isti tonovi kod šminkanja - oduševljena sam <3 moram da ga nabavim, baš volim te boje a polako praznim svoje zalihe iste.
    Koji je to ruž na slici, baš mi se dopada :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će ti se dopasti, divno je i topla preporuka ako voliš takve nijanse.
      Ruž je P2 Copacabana

      Izbriši
  12. Joj kakovolim ove nijanse rumenila! Tebi baš divno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ti stoji, a i ruž je bome dobar! :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepo rumenilo, stavljam ga na listu. Skoro sam kupila svoje prvo HE rumenilo Chanel narandžasto u nijansi 82 i oduševljena sam kako mi narandžasti tonovi stoje. Rumenila intenzivno koristim tek godinu dana hehe, da sramota. Tako da sam sad u fazi eksperimentisanja i isprobavanja. Uvek sam ja imala neke kuglice za lice, ali tu bi se cela priča završavala. Bila sam ubeđena da mi roze bolje stoji, ali sam se prevarila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kod mene kontra, ja uvijek breskva, naranđasto i jednom sam probala neko rozo i oduševila se kako i ja mogu nositi takve nijanse. Samo treba pronaći pravu .)

      Izbriši
  15. Rumenilo je predivno:)A ovaj ruž copacabana imam zahvaljuci tebi,predivna nijansa...ma najlipsa koju sam vidila.i savrseno stoji.moram nagovorit rodicu iz Njemacke da mi posalje još koji jer ne želim ostat vise bez njega.NIKAKO!!!! Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marina na komplimentu. Jel da koji krasan ruž? Ja sam luda za takvim nijansama i imam ih zaista puno, no ovome nisam našla dostojnu zamjenu i svakako moram imati još jedan u zalihi :)

      Izbriši
  16. Lijepo je! Ja svaki put kažem da mi treba peachy rumenilo pa na kraju kupim pravo rozo, sva rumenila su mi roza haha :D I ja često pretjeram s rumenilom, ali nek se vidi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi super stoje ta roza, uh, ja ne znam staviti malo :D

      Izbriši
  17. vidi ti Martine šta pozira ;)
    sviđa mi se rumenilo, baš fino izgleda :D
    i da znaš, ta copacabana na meni sasvim drugačije izgleda, baš sam se iznenadila kad sam vidila da je to taj ruž... koliko boja tena utječe na konačni izgled proizvoda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, hvala ti Žanice:) Istina, svaki proizvod na drugome stoji srugačije, ovisno o prirodnom pigmetu, ali nada se da si oduševljena njime koliko i ja :)

      Izbriši
  18. Rumenilo je predivno i jako lijepo ti stoji. I da, ruž mi je genijalan, pravi proljetni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, to je moja proljetna kombinacija :)

      Izbriši
  19. Krasno rumenilo!
    Ja trenutno najcesce nosim Deborah Rosa Pesca i MAC Dainty...ljeti cu furati Artdeco 11

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rosa Pesca <3 Divno rumenilo, sad si me sjetila na njega, idem ga pripremiti za sutra :)

      Izbriši
  20. Rumenilo je prelepo i super ti stoji!
    Moram priznati da mnogo vise volim ovakve postove od onih koje
    si objavljivala u poslednje vreme!
    Inace obozavam te, slicnih smo godina i volim sminku i kremice....
    Dijete, mrsavljenje, pusenje idr- to bih citala na drugim mestima!
    Poz od Tanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanja:))

      Uh, volim jako šminku no moja ljubav su kremice i zdravlje pa možda ima malo previše takvih postova. Popravit ću to i malo više pisati o uljepšavanju.
      Veliki pozdrav tebi draga .)

      Izbriši
  21. I meni je drago pročitati kod tebe nešto vezano za dekorativu iako sam i ja slabija na preparativu. Ja ne volim breskvaste nijanse. Više sam bronzer-tip, ali tebi odlično stoji. Baš lijepo osviježi. Taman za ove proljetne dane. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  22. Jednom na Lancome smikanju su to rumenilo koristili na meni. Svidilo mi se i mislila sam ga kupiti, ali eto nisam nikad. A lijepo ti stoji. Imam nesto slicno od Catrice.

    OdgovoriIzbriši
  23. Divno je i divno ti stoji. Nisam isprobala nikad ništa od Lancome. Kod mene su tako neki brendovi totalno zapostavljeni. Nemam pojma zašto.

    OdgovoriIzbriši
  24. Baš lijepo rumenilo i predivno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši