Moji najbizarniji beauty proizvodi i rituali

Posted by Dear Skin at 19:15

Čitajući razne članke na internetu i časopisima, vjerojatno ste često nailazile na čudne da ne kažem bizarne savjete raznih stručnjaka, celebritya i zvijezda. Žene piju vlastitu mokraću, stavljaju pijavice na tijelo, kupaju se u pivi, masiraju kaktusima, mažu puževima i zmijama ...Ah, koliko smo spremne daleko otići u želji za ljepšim izgledom?



Odmah na početku moram razjasniti da pojam bizarno ne znači NE djelotvorno, jer koliko se nama nešto činilo čudnim, nekome je svetinja i obrnuto.

Danas ću vam pokazati koliko sam ja bila spremna ići i na kojim proizvodima je popustio moj zdravi razum :D

Krema za hemeroide na podočnjake

Davno sam negdje čitala kako se bodybuilderi mažu kremom za hemeroide prije natjecanja kako bi splasnuli otečena tkiva, a nakon toga pomama za tim kremama u svrhu splašnjavanja vrećica oko očiju. Preparat navodno mora sadržavati sastojak fenilefrin HCL. Ne moram Vam ni pisati kako sam digla cijeli svijet na noge u potrazi za takvom kremom. Isprobala na desetke i znate što? Ne djeluje :P Možda Sandri Bullock i Nevenu Ciganoviću odlično djeluje kako kažu, ali nekako im baš i ne vjerujem :/

Opruga za depilaciju nausnica i dlačica na licu

Za ovom spravicom je nedavno vladala prava pomama, naravno da sam i ja naručila čak dva primjerka s Ebay-a. Btw, na Ebay-u se prodaju po nekih smiješnih dolar-dva dok će te naći kod nekih jako domišljatih domaćih trgovaca po cijeni od čak 10 dolara :D
Uglavnom, ovo boli neizdrživo, može prouzročiti urasle dlake i po meni je malo veća glupost ikad izmišljena.

Pranje kišnicom

Ovaj savjet sam dobila od jedne starice koja za svojih 70 godina izgleda više nego fantastično. Njena tajna je pranje kišnicom. I tako sam ja sakupljala kišu u bačve, umivala se i prala dok nisam shvatila kako ta teorija stoji možda prije 50 godina i u mjestima gdje nema gradskog onečišćenja.
U velegradu, pranje kišnicom znači samo jedno: unošenje otrova direktno na kožu :/

Pijenje zeolit praha u svrhu uklanjanja toksina iz krvi i podizanja imuniteta


Brijem na detox, pročišćivanja i slične čudotvorne proizvode. Kupila prah zeolita o kojem sam čula sve najbolje u svrhu da "pročistim krv" i podignem imunitet dok nisam shvatila da ovaj mineral dobiven iz vulkanskih stijena ne ulazi u moju krv već samo u crijeva i želudac.
Ne kažem da nije djelotvorno nekome, ali eto..moje iskustvo je mršavo,

Maska protiv bora s magnetima

Svojevremeno sam istraživala magnete i nakupovala raznih stvari: nakit, maske za spavanje,i između ostalog ovaj najčudniji beauty proizvod kojeg sam imala. Radi se o maski za lice koja s unutrašnje strane ima postavljene magnete ubačene u neudobnu plastiku. Maska bi trebala djelovati protiv bora i drži se dnevno sat vremena! Možete si zamisliti sat vremena dnevno s ovim čudom na licu? Onaj koji se sjetio ovoga trebao je smisliti otvor za usta jer ne možete pričati niti disati.
Koristila sam svega mjesec dana u kojem periodu nisam zaradila ništa osim sitnih prištića po cijelom licu, pretpostavljam od znoja jer se lice nenormalno znoji ispod ove maske. Da ne pričam o duševnim bolima mojih ukućana koji su morali gledati svaki dan ovakav prizor :P


Čokoladni tretman


Jednom sam završila na ovakvom tretmanu gdje me kozmetičarka premazala litrama čokolade u svrhu smanjenja depresije i opuštanja. Mislim, nije nužno loš osjećaj, ali meni u najmanju ruku čudan i bizaran. Čokolada je nešto što smatram jelom i nekako mi je nezamislivo držati hranu na tijelu.

Bijeli luk za bjelije zube



Ovaj savjet sam dobila od bake koja tvrdi da trljanjem bijelog luka mogu odlično izbijeliti zube i vratiti im stari sjaj. Ok, pokušala sam i to iako organski ne podnosim bijeli luk    ( da,možda sam vampir :D). Ova avantura je trajala pola sata nakon čega mi je bilo zlo od mirisa tri tjedna. Da ne pričam kako je okolina bježala od mene jer nisu pomagale ni kaugume ni bomboni suzbiti miris češnjaka :P

Krema za povećanje grudiju




Hahaha, i ja sam pokleknula kao i milioni Hrvatica nad ovim novitetom. Osim bolova u grudima i glatke kože, moja jedinica je ostala nepromjenjena :P

Najbizarniji beauty proizvodi koje sam imala


Da, dobro vidite. Ovo drugo je balzam s mirisom i okusom slanine XD

A sad da čujem Vas, koji su Vaši  najbizarniji beauty proizvodi i rituali? Vjerujete li svemu što preporučuju celebrity i razne face u medijima?
Dijelimo li koji proizvod i ritual?

86 komentari:

  1. Ahahaha :D Baš si me nasmijala s ovom maskom, a bome i s ovim balzamom od slanine :D Mislim da nisam nikad imala neke čudne i bizarne tretmane, jedino što mi pada na pamet je maska za kosu od žumanca i maslinovog ulja (ali to baš i ne spada u tu kategoriju) i nikad više ne bih stavila sirovo jaje na kosu da mi netko plati! Inače ne volim jaja i mučno mi je čim ih vidim, tako da sam taj žumanjak osjetila na kosi sljedećih nekoliko pranja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bizarno je relativan pojam, dok je nama nezamislivo i bizarno stavljati jaja, čokoladu i češnjak na tijelo, nekome je najnormalnija stvar. Isto kao kod žena koje se kupaju u pivi ili mlijeku ili puštaju puževe i pijavice na lice :D

      Izbriši
  2. hahaha ako ništa barem si nas razveselila svojim pokušajima :D Iako meni ovo s čoko-masažom i kišnicom (pod uvjetom da živiš negdje u gorskom kotaru, koji kilometar od prve prometnice... ako i tada obzirom na zagađenost atmosfere) čist OK zvuči :)

    ja nisam tako poduzetna, probam tu i tamo nešto, ali ništa ekstremno...

    p.s. maska je zaaakon!!! LOL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasno, kišnica je itekako dobra ali ne u Zagrebu :P
      Čoko masaža je zaista opuštujuća ali to je moj neki klik u glavi da je to hrana i da ne bi trebala biti na mojoj guzi :/

      Izbriši
  3. Uvijek se nešto možemo odlučiti probati no svatko ima svoj tip kože i nikad ne znamo kako ćemo reagirati. Što je nekom super, nekome katastrofa. Ja osobno isprobavam prirodne recepte za lice i uvijek su bili pozitivni rezultati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasno, kako sam napisala, ono što je nekome super drugome je čudno. Ja sve više koristim prirodnu kozmetiku i počela sam ju obožavati, ipak imam neki kliker u glavi da ne bih hranu stavljala na tijelo, šta ja znam...meni je to čudan osjećaj.

      Izbriši
  4. Ajajaj Martina, ova maska stvarno jezivo zgleda :))) Moram priznat da i nemam baš iskustva s bizarnim proizvodima za ljepotu, ne idem u ekstreme po tom pitanju, osim jaja i maslinovog ulja koje je već spomenula Petite, mislim da smo to svi stavljali na kosu :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaja smo valjda svi stavljali :D Uh, vjerojatno ima toga još samo ko će se svega sjetiti što sam htjela probat :)

      Izbriši
  5. Definitivno zanimljive metode, ali nisu za mene :D Ne volim baš da eksperimentišem, lice mi je dosta zanimljivog raspoloženja, tako da se držim iste rutine godinama, bez većih ispada i ovakvih čudesa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja ne znam šta me je više razveselilo, ova maska sa magnetima ili priča o kišnici :D
    Za masažu sa čokoladom se razmišljam već neko vreme i meni primamljivo deluje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si u prilici, probaj. Super je masaža, ali drugi put ću ipak na biljna i eterična ulja kao pomagalo za masažu .)

      Izbriši
  7. Žumanjak sam stavljala prvi i zadnji put na kosu u srednjoj školi. Ispirala sam poslije kosu pretoplom vodom pa se jaje zgrušalo. Danima sam čistila kosu. Ali imam nešto bizarnije. Prije 18 godina sam dobila virusne bradavice na licu. Tjedan dana sam mazala lice jutarnjim urinom i sve otpalo. Zaključala se ujutro u kupaonu, namazala i cekala pola sata pa isprala. Bizarno, ali učinkovito

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E hvala ti što si podijelila s nama, dugo me muči da li je to s urinom istina ili ne, mada sam čitala na puno mjesta kako žene piju, đizs krajst.
      Bitno da je pomoglo, i ja bih da moram.

      Izbriši
  8. Isuse ovi puževi i zmije !!! Najbizarnije što sam ja koristila je kupka od mlijeka koju mi je priuštio suprug.
    Umrla sam od smijeha na ovu masku, gdje si kupila labelo od slanine???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I? Kakav je osjećaj kupati se u mlijeku Kleopatro ? :D

      Labelo od slanine mi je donjela tetka iz USA, u Teksasu je svaki proizvod u obliku ili okusu slanine , hahaha

      Izbriši
  9. Mazanje jedne bradavice lukom. Bilo je djelotvorno, u roku 12 sati više je nije bilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U samo 12 sati? E pa ovo treba zapisati, hvala :))

      Izbriši
  10. Zene..:vrtiglavomlevodesno: Maska je ..prekrasna :)))
    Kupanje u pivu dozivim kad god mi neki klipan u guzvi gurne kriglu dok pijem..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, carice ! To je umivanje a ne kupanje :D

      Izbriši
  11. Hahah, predobro mi je što maska sa magnetima nema otvoz za usta :-D
    Osobno nisam isprobala neke bizarne tretmane, ali od proizvoda bih izdvojila Lancome olovku za pjegice :-D i neki Pupin gel za trepavice koji kad se osši na njima izgleda kao kapljice. I naravno, ne funkcionira uopće. :-P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olovka za pjege? Što bi ona trebala raditi? Sad si me sjetila jednog Pupinog gela za povećanje grudiju :D

      Izbriši
    2. Olovka za crtanje pjegica?? LOOOL

      Ti si prva koja ih želiš nacrtati, svi ostali bi ih se željeli riješiti :D

      Izbriši
  12. nasmijala si me s ovom maskom, pravi Hanibal :D
    nisam neka od bizarnosti, pa čak nisam ni za ove homemade gluposti (prelijena sam), pa se ne mogu pohvaliti ovakvim biserima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihih, maska je scary moovie, užas kak sam glupa :D bolje da sam za te pare nešto korisnije kupila :/

      I ja sam lijena za puno toga al eto, moram ja svašta probati :)

      Izbriši
  13. Meni je bizaran onaj dermaroller :D
    I da, citala sam da jagode izbjeljuju zube, samo ti fino trljati :D budem svakako isprobala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, i meni. Iako moram priznati da nisam skroz odustala od njega.

      I ja sam čula to za jagode, valjalo bi probati bar neće biti smrada :D

      Izbriši
  14. Hahaha, baš sam se nasmijala, ovo je definitivno jedan od najsmješnijih postova koji sam pročitala :D A ovu masku s magnetima je sigurno izmislio muškarac jer nema otvor za usta, u prevedenom da žena ne može pričati :D Čula sam da je mokraća dobra za njegu ispucalih ruku, ali naravno nisam nikada isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je bilo zabavno :D Jooj ova maska, sat vremena nema pričanja, jedenja, pijenja, užas. Da bar vrijedi te muke :/

      Izgleda da je mokrača hit za sve :D

      Izbriši
  15. Hahahahahaha hannibal lecter maska!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. ja sam pod dojmom. ne mogu vjerovati da si sve ovo probala. kišnica u Zagrebu, ozbiljno? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima toga još, ko bi se svega sjetio :D

      Izbriši
  17. Ja ne verujem da si skupljala kišnicu! :D hahaha, a ova maska mislim da otvora namerno nema - kako bi žena ćutala. A to što je maska sliči onoj iz filma ,,Kada jaganjci utihnu'', mi je posebno zaprepašćujuće i saosećam sa traumama ukućana. Ja nisam zalazila u svet bizarnog i čudnog, pogotovo ne kada je u pitanju nešto što ću staviti na kožu. :/ No, ja volim da grickam led, a to je mnogima čudno i verujem da je od mene dovoljan doprinos svetu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skupljala u bačve ispod kuće, možeš misliti kako su me susjedi gledali :D Jadni moji ukućani, kad sesamo sjetim njihovih lica, dobro da nemamo neko dijete u kući jer bi imalo traume cijeli život :D

      Izbriši
  18. Ne verujem ni u sta o cemu oni pricaju jer znam da samo nekome/necemu prave reklamu... ali sam uzivala citajuci ovaj post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tim bolje za tebe, sve su to fore i trikovi a žene poput mene vjeruju svemu :D

      Izbriši
  19. Treba biti skeptičan prema svemu, ali hej, ne možemo znati dok ne probamo, jel tako? Vrh mi je ovaj balzam s okusom slanine hahaha. Inače, kao mlađa sam se par puta oprala kišnicom, ali na selu. I moram priznati da su koža i kosa stvarno mekše, kaj je, je ;) Iskustva u bizarnim ritualima još nemam (barem se sad ne mogu sjetiti nijednog), no za sve ima vremena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vremenom i iskustvom sam postala vrlo skeptična, smijem se sama sebi kada se sjetim što sam sve htjela isprobati :D

      Izbriši
  20. vrećice čaja na oči protiv podočnjaka - meni ništa ne pomaže, a i bizarno je vidjeti nekoga s tim na očima :D najbizarnije što sam probala, iako nevezano za ljepotu je dal se od sirovog krumpira dobije stvarno temperatura hahah i odgovor je ne! haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrećice čaja sam isprobala milion puta i vrsta, također, ni meni ne djeluje :(
      sirovi krumpir sam jela u srednjoj školi i ne sjećam se tempertaure, samo mi je bilo zlo u želucu :D

      Izbriši
  21. Krema za povećanje grudiju je najveća glupost i dizanje para jadnim ženama

    OdgovoriIzbriši
  22. Jedan od zanimljivijih postova :-)
    Zamisli ti u kuci sa tom Hanibala Lector maskom cekas neki paket, i otvoris vrata sirotom postaru :-D Kako bi mucenik ciknuo i poskocio od iznenadjenja :-))
    Ja se nesto ne mogu sjetiti svojih eksperimenata, osim standardnog poluskuhanog jajeta na kosi od tople vode, i visesatnih pokusaja da ga onda iscackam sa glave.
    Ali jednom sam se navrzla na neki fol izvor jako zdrave vode koji je izvirao u jednom seoskom naselju. Tako bih ti se ja kao koza pela sa kanisterom uz brdo nakon sto parkiram auto i cekala sto godina da se nakapa mali kanister jer taj izvor tako sporo curi da kida zivce. I onda kad krenem nazad samo sto se ne skotrljam niz to isto brdo. Jednom sam bjezala i od pasa koji su me ganjali dok sam cekala da se kante napune. Umivala sam se tom vodom i pila je dok mi nije dozlogrdilo ici po nju. Ali barem je zbilja bila kao mineralna. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, zamisli da sam nekome otvorila vrata :D Taj bi do danas imao psihičke traume XD
      Hehehe, baš si bila volja odlazitiu nemogućim uvjetima po tu vodu,mislim da bih ja odustala na prvu i počela kupovati mineralnu u bocama i njom se prati :D

      Izbriši
  23. Jao koji hit od posta! Ne mogu da se setim nicega cudnog sada sto sam ja probala....Inace sam stalno gledala te kreme za rast grudi i uvek mi je to bilo sumnjivo da ce da uspe a nekako sam se bojala da ce nesto lose da uradi pa se nikad ne osmelih da probam. Ona cupalica dlaka i izgleda kao nesto sto bas cupa bolno dlake pa nekako nemam zelju to da probam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma mani se federa za dlake i kreme za grudi inace ćeš imati materijala za ovakav post :P

      Izbriši
  24. pranje kišnicom je moja frendica radila mjeseca dana na jednom HR otoku, dosta udaljnje od kopna i rekla da joj kože nikad nije bila glađa...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam i ja čula, međutim na otoku da, ali u gradu ne bih preporučila :/

      Izbriši
  25. Ahahahaha, umrla sam od smijeha! :D Poslala sam dečku sliku ovog balzama s okusom slanine, mislim da će me preklinjati da ga nabavim :D

    OdgovoriIzbriši
  26. Haha, baš si me nasmijala! Priznajem da ni meni ne bi bilo svejedno da mi ukućani počnu nositi ovakve maske. Stvarno smo mi žene spremne svašta učiniti za ljepotu! Ja do sada nisam imala takvih pothvata, najdalje što sam ja išla da sam se ribala kavom i šećerom kao piling i spravljala maske za lice i kosu od voća, meda, aspirina, općenito kuhinjskih artikala ali to i nisu neki pothvati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žene su zaista hrabre i svašta bi napravile za ljepotu :D

      Kuhinjski artikli u službi ljepote su super, samo sam prelijena da se ozbiljno time pozabavim, lakše mi je kupiti neku glupost :D

      Izbriši
  27. I vidis ti cega sve ima!!! Bas sam se nasmijala. Obozavam tu masku, ali sam jos u potrazi za sjekirom koja bi ti najbolje isla uz to ;-)

    Ja sam vidjela ovaj eye gel (od 'puzeva') i nesto se premisljala, a na kraju ga nisam uzela. http://www.hollandandbarrett.com/pages/product_detail.asp?pid=5150
    http://www.femalefirst.co.uk/lifestyle-fashion/stylebeauty/beauty-trend-banish-wrinkles-with-snail-gel-390919.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, stvarno mi nedostaje još samo sjekira :D

      Nisam vidjela taj gel, mada je neka moda s tom kozmetikom i puževima, šta ja znam, ne znam za nijedno wow iskustvo.

      Izbriši
  28. Hahahahaha, bravo za post. Ja bi se u pivi rado kupala, hihi. :) inače, imala sam avanturu sa omekšivačem za veš na kosu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih u pivu :D

      Ma daj? Kako je završila ta avantura?

      Izbriši
  29. Kreme protiv hemeroida sadrže vazokonstriktore tj. stežu krvne žile i djeluju na podočnjacima :) Meni to nije ništa strašno. Ali pijenje vlastite mokraće, WTF??!
    Al zato sam mazala te kreme za sise :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, ali možda na hemeroidima, na mojim podočnjacima ne djeluje ama baš ništa .P
      Joj Ana,pa milijuni žena piju vlastitu mokraću, trebala bih probati pa ću ti reći jel djeluje , hahahaha

      Izbriši
  30. Ha ha, kreme za povećanje grudi, ja nemam potrebu za tim. Gledaj na to na drugi način - ti možeš miru nositi košulju, ja nemam u ormaru niti jednu jer od grudi mi gumbi skoro pucaju, pa nije baš lijepo vidjeti rublje ispod košulje a i ne osjećam se dobro kad mi svi mogu viriti u grudi. Tako da, eto manje grudi imaju prednost. Ili spavanje na trbuhu, ne ide to kod mene bez bolova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, mi žene nikad zadovoljne :P Nije da sam nezadovoljna svojim jedinicama, ali ponekad bih i ja malo popunjeniju šulju. Niš, držim se dobrog starog push up-a :D

      Izbriši
  31. Hahhahahahahahahhahaha, Martinaaaaaaaa!!! Ima nešto što nisi povjerovala!? Da moram birati ne znam što bi odabrala i čemu se više namsmijala. Ja sam ziheraš. Nemam ovakve metode za ljepotu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem kako ti je bilo smiješno, ah, znaš mene, probala bih sve što postoji na svijetu :P

      Izbriši
  32. Hahahaha predobar post :) nisam isprobala ništa od toga,no nekako nemam ni želju, to se posebno odnosi na piti mokraću.Maska mi je vrh :D

    OdgovoriIzbriši
  33. Plačeeeeeeem!!! :D
    Moram priznat da ja te selebove i njihove navodne alatke za uljepšavanjem stvarno ne doživljavam ni pola posto, mislim da se to piše bezveze po žutoj štampi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, selebovi svašta trkeljaju, no ima nas koji hoćemo svašta probat :D

      Izbriši
  34. Inace, nakon luka/cesnjaka ti je najbolje prozvakati kardamom (u zrnu) i nestaje neugodan mirisi okus! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To nisam znala, hvala ti na savjetu, svakako je dobro znati :)

      Izbriši
  35. A dermaroller?:-P On bar djeluje, no izgleda bizarno. Maska je pun pogodak! Stvarno se ne vide ni bore ni pore. Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, dermaroller je definitivno bizaran, kako sam ga samo zaboravila?

      Izbriši
  36. Jao XD nisam probala nista od navedenog, a bome ni nista bizarno, nisam zainteresirana za takve stvari, ja se drzim kremica vulgaris :D

    OdgovoriIzbriši
  37. Ti mene iznova i iznova ponovo oduševljavaš :D Nasmejala sam se slatko postu, genijalnosti da ga napišeš uopšte. Polovina se ne bi ni setila ovako nešto da napise, ja prva. Zato i jesi posebna i najbolja Martina! A sad, moram malo da sednem i porazmislim o svojim bizarnim beauty ritualima :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, drago mi je da sam te nasmijala. Eto da vidiš do kuda moja glupost može ići :D

      Izbriši
  38. lol ženo iskidat ću se od smija :D
    maska je zakon, ali nema te sile koja bi me natirala da to čudo iti stavim a kamoli držim na faci ;)
    najbizarnije što sam stavila na sebe... hmmm, majoneza na kosu :D
    i danas bih, jajca i ulje, sve je to zdravo za kosu, i sigurno djeluje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je suuuper :P Posudit ću ti :P

      Majoneza na kosu? Bolje zvuči od jaja :D

      Izbriši
  39. Kaaaako dobar post, pukla sam od smeha, naročito na masku sa magnetima i češnjak :D I meni je nekako grehota da se čokolada maže na telu, ma koliko ugodna bila, to se jede i gotovo :D Razmišljala sam da li sma imala neke bizarne rituale i proizvode i ništa mi ne pada na pamet osim možda onog groznog pakovanja sa kosu sa maslinovim uljem i žumanjcem posle koga bi mi kosa smrdela.

    OdgovoriIzbriši
  40. Ahahahaha :)
    Ovo mi je uljepšao ovu pustu, jutarnju subotnju smjenu :)))
    Moram priznati da nisam isprobala ništa od navedenog i da iskreno svim tim preparatima ne vjerujem ni koliko je crno pod noktom (a moji nokti su prilično čisti!!!) :))))

    OdgovoriIzbriši
  41. Hahaha, ajde vjerovala sam i ja nečemu od ovoga ;)

    OdgovoriIzbriši
  42. Nemoj se ljutiti ali s ovom maskom si me podsjetila na hanibala, ali onak simpa hanibala haha ... A čuj, vrijedi svašta probati, ja sam čula svašta ali ne usudim se isprobavati jer imam podosta osjetljivu kožu, ali eto meni je krema za hemiće pomogla inače nemam podočnjake ali mjesec dana pred upis na 2. godinu faksa sam spavala po par sati na dan i ganjala ispite možeš misliti na što sam ličila i pomogla mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  43. Hehehe, dobro sam se nasmijala čitajući ovaj post, žene stvarno rade svakakve beauty rituale za bolji izgled

    OdgovoriIzbriši
  44. HA,HA,HA....Baš si me nasmijala.Hvala ti što si me podsjetila na ovaj post.Sad sam ga pročitala prvi put.Priznajem i ja sam došla u napast da probam kremu za rast sisa ali nisam samo od straha da ne zeznem nešto po pitanju zdravlja.Moja najveća bizarnost je bila maska od otopljenog parafina na licu!To je kao da mažeš vreli,rastopljeni vosak.Boli i peče strašno.Kao mlada cura sam pročitala u nekim novinama da ta maska čisti pore i da nakon nje se više ne mastiš i imaš super ten.Ma moš mislit.Dobro nisam dobila opekline trećeg stupnja.

    OdgovoriIzbriši