MUŠKARCI POKLANJAJU: OSVOJI RARITETNI PARFEM

Posted by Dear Skin at 20:13



"Žena mora uvijek imati kap parfema", kaže anonimni čitatelj bloga Dear Skin.

Ne čudi me jer prema statistici, 84 posto muškaraca priznaje kako ih parfem zavede puno brže od haljine, kose ili sexy donjeg rublja.



Anonimni čitatelj daruje jednoj čitateljici raritetni parfem Valentino Valentino za žene (75 ml), a uvjet je sljedeći:

- u komentaru napišite što Vama predstavlja parfem. Budite kreativne, pišite što Vam srce poželi-mogu biti stihovi, poslovice,opisi...

-ne komentirajte anonimno, ne morate napisati svoja imena, već nick ili nadimak.

- ne ostavljajte svoje podatke u komentaru (mail, adresu i slično), dovoljno je nadimak ili neko ime

- nagradna igra je otvorena do 12.05.2014. 00.01 sati kada će moj čitatelj izabrati najbolji komentar

- nagradna igra, otvorena je internacionalno

46 komentari:

  1. Meni parfem predstavlja secanja......cuvam bocice potrosenih,ponekad zatvorim oci,pomirisem i sa osmehom se setim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ponekad mi kap parfema može podići samopouzdanje,ulepšati mi kišni dan,probuditi neke maštarije,volim letnje mirise najviše koji podsećaju na neku vanilicu laganu zamišljam odma ja ispod neke palme na vrelom pesku osluškujem talase,zaista mi lep parfem budi razna čula :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ujutro nakon redovnog uredjivanja,bez obzira da li izlazim ili ne staviti parfem na sebe,osjecam se ljepse,bolje,veselije,jednosatvno volim ga osjecati na sebi,vrlo mi je bitan miris i na meni i na drugima,kao sto mi je vazno kad muskarac lijepo mirisi,.
    i jedan meni lijep stih :)

    Pijan sam od tebe ko od vina
    opija me parfem i blizina
    opija me,a nisam popio
    ni kapi tvoga tijela nesreco... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dajte mi dobar parfem i osvojiću svet. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Parfem za mene predstavlja dio osobnosti. Osobe pamtim po parfemu, određeni miris me može vratiti u trenutak iz prošlosti. Također dovoljna je samo kap omiljenog parfema da se osjećam moćno i poželjno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaki moj stari parfem (čuvam bocice) me podsjeti na neko razdoblje moga života, bilo sretno ili tužno uvijek je lijepo izvaditi bočicu iz ladice, udahnuti i prisjetiti se nekih dana i osoba koje je upravo taj parfem obilježio. Uvijek osjetim nešto toplo oko srca bila sjećanja lijepa ili ne. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Parfem je zavrsni dio rituala mog dotjerivanja, takoreci tockica na i. To mi dodje po osjecaju kao neki plast koji prebacim preko sebe i koji djeluje tako da se osjecam lijepom, pozeljnom i zavodljivom. Joline

    OdgovoriIzbriši
  8. Obozavam ih! <3 Volim da osetim dobar parfem na sebi, kao i na drugima. Divan osecaj kada mi kazu da predivno mirisem. :) Samopouzdanje mi je tada vece, zaista. Bez njega ne mogu, uvek ga imam u torbici :) Budi mi jako lepe uspomene... Iii mnogo bih volela da dobijem ovaj :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Slazem se sa izjavom tvog anonimnog citatelja, svaka zena bi trebala imati barem kap parfema :) a posebnost svake zene je u tome sto parfem drugacije reagira na drugaciji tip koze tako da je u biti svaki miris vise manje jedinstven. Dakle, omiljeni parfem svake zene je kao njena, po mjeri sasivena, haljina. I mene kao i mnoge druge miris podsjeca na neka minula vremena, a bocice cuvam kao ukras ili cisto kao podsjetnik na sve sto je bilo :)

    Marina

    OdgovoriIzbriši
  10. Ljubio me kao nikad, dugo, opojno i strasno,
    upijao je miris mog parfema, ponavljajući "krasno, krasno"...
    Ljubio me cijele noći, puštao me nikako nije,
    taj opijum na mojoj koži nikad nije osjetio prije.
    Samo kapljica očarala ga, samo kapljica mog parfema,
    baš tog parfema koji je ovog darivanja tema ;) ;) ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Majka mi je govorila da se muškima slijepo ne vjeruje,
    sada kad sam odrasla vidim da stvarno ne pretjeruje,
    svi oni na početku visoke zvijezde skidaju,
    dobro da na takve nebu još i sijaju.
    Ali da mi pruži Valentino na dlanu,
    mamine savjete bih bacila negdje na stranu,
    mirisne kapljice bi rasula po golom vratu,
    rekla bih zbogom svom dosadašnjem inatu.
    Mama je možda i bila u pravu,
    ali ja za ovim parfemom doslovno gubim glavu,
    zato trebam na njemu dečku pristojno zahvaliti,
    i njegov savršeni njuh i ukus dostojno pohvaliti.
    Bacam mu se u zagrljaj i sočnu pusu utisnem,
    hvatam Valentino u ruku i ponovno pritisnem,
    ove kapljice su za mene savršenstvo čisto,
    bez njegove nazočnosti sve cure mirišu isto.

    OdgovoriIzbriši
  12. Parfem je ženstvenost i stil.
    Zagrljaj muškarca o kojem sanjaš
    Poklon nekog nepoznatog tko te poželio obradovati

    OdgovoriIzbriši
  13. Pomirisao sam njen vrat i ostao u čudu,
    od tog čarobnog mirisa izgubio sam glavu ludu,
    mirisala je na svježi breskvin cvijet,
    u tom trenu stao je sav moj svijet.
    U glavi sam imao razne misli,
    isti miris kao kada smo kraj rijeke kisli,
    kada je svojim usnama milovala moje,
    a ja sam čekao da se pod kapljicama kiše zauvijek spoje.
    S ovim novim parfemom bila bi najsretnija na svijetu,
    i dalje bi mirisala po breskvinom cvijetu,
    tim notama vraćala bi nas u prošle dane,
    na vratu bi ga imala sve dok čarobno jutro ne svane.

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobar parfem je isto kao i dobar sex! Opušta , uveseljava, strastven, razigran, nježan, snažan, zavodljiv, čaroban , nevjerojatan, senzualan ,opojan i hipnotičan, zadivljujuć i famozan , sladak , živahan , osnažujuć ........ samo puno duže traje :P

    OdgovoriIzbriši
  15. Svaku zenu parfem, cini je zenstvenijom i zavodivljom

    OdgovoriIzbriši
  16. parfemi su za mene miris svakog godišnjeg doba, svakog ženskog raspoloženja. Ono što ženu čini ženstveno a u svakom muškarci stvara požudu.

    OdgovoriIzbriši
  17. Gordana


    Parfem govori puno o samoj osobi, njenoj osobnosti..... Neverbalnu poruku ljudima oko sebe..... Odaje senzibilnost, ženstvenost, tajnovitost, sexipilnost, stil, način života.....

    OdgovoriIzbriši
  18. Želim da Valentino parfem dođe na moje tijelo ,
    i da me riješite te uvijek teške muke,
    kako odabrati savršeni parfem za van,
    s kojim si uljepšati tmuran dan.
    Volim mirise koji su nježni i laki,
    jer glava me boli od onih koji su jaki,
    za ovakvim parfemom svaka žena žudi,
    da i najtvrđi kamen od muškarca za njom poludi.
    Želim da se i za mnom okreću svi,
    Valentino omogući mi to ti!

    OdgovoriIzbriši
  19. parfem je za mene miris koji djelim na godisnja doba ali i na lijepe trenutke u kojima sam ga dobila. samim mirisanjem parfema podsjeća me na ono što on ima u sebi: cvjeće me asocira na proljeće, tpoliji i tezi na zimu i jesen, laganiji na ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Svaka žena na nešto pada neke na torbe,neke na cipele,a ja na parfeme...rijetko za koji miris mogu reći da mi baš ne valja ,samo mogu reći ovaj miris bi mi bio za dan ,noć ,ljeto,zimu,posao,izlazak....

    OdgovoriIzbriši
  21. Mirisi u meni pobuđuju lijepe osjećaje, lijepa sjećanja, određeni mirisi vraćaju me u neke divne trenutke. Kad se odlučim za neki parfem, jedno ga duže razdoblje koristim i kad odlučim da je došlo vrijeme za promjenu, uglavnom sačuvam onu, za tada, zadnju bočicu. Kad s vremena na vrijeme otvorim kutiju u kojoj su stare bočice i pomirišem čep, tada počinje priča koju život piše… Neki mirisi djeluju tako privlačno, nježno,,, obožavam kad moja bolja polovica izabere neki odličan miris, nanjušim ga na metre :-) i vuče me k njemu. Mirisi čine čuda.

    OdgovoriIzbriši
  22. Za mene je savršeni parfem onaj miris koji kod suprotnog spola pojačava seksualnu žudnju za mnom,

    OdgovoriIzbriši
  23. Miris valova, soli i vjetra u tvojoj kosi,
    dok plovimo jedrilicom bosi,
    vjetar razapeto jedro na jarbolu nosi,
    dok pitam se ti, tko si,
    što držiš moje srce kao na dlanu,
    ne nalazim ti ni jednu manu.
    Naginješ se nježno prema meni,
    svojoj voljenoj ženi,
    oh, ti mirisi predivni ;
    u tvojoj kosi i poljupcu, kao najfiniji parfemi,
    šapćeš nježno mi :
    VOLIM TE,
    te riječi dvje,
    ne zaboravi me...

    Uvijek ću pamtiti taj miris,
    u mojoj glavi nikad neće nastati praznina ili rupa,
    tog jutra koje smo proveli u zagrljaju, skupa...

    Tog jutra ispunio mi se najljepši san,
    nikad bolje proveden dan,
    iz mojeg srca nikad nećeš izići van!

    Da bi taj predivni dan
    ostao uvijek sačuvan,
    na njega me podsjeća parfem jedan,
    miris srcu znatno vrijedan!

    OdgovoriIzbriši
  24. Što je parfem za mene? ulazak u društvo odraslih. sjećam se kad sam dobila svoj prvi parfem na poklon. Jil Sander Sun, poklonila mi ga je kuma. Iz Njemačke, naravno. Bila sam u šestom razredu osnovne škole, jako mala, nisam ni znala što je šminka, al sam znala što su parfemi.
    Ta prva bočica mislim da mi je trajala preko tri godine. Upitno je to koliko je to unutar nekog roka trajanja, al parfem se koristi SAMO u posebnim prigodama. koliko je posebnih prigoda u osnovnoj školi, pojma nemam :D
    Kuma mi i dan danas jednom godišnje donese taj isti parfem. Osjećaji su dvojaki. Odrasla sam žena, njuh mi se mijenja. Ali s druge strane svaki put kad osjetim taj parfem, vrati mi se onaj isti prvi osjećaj vezan za nj. Nostalgija i Proustova šalica lipova čaja.

    OdgovoriIzbriši
  25. kad su parfemi u pitanju, ja ne da sam podvojena ličnost neko ''nas'' nas ima 100.... nikada ne stavljam isti parfem na sebe, to zavisi od raspoloženja. Isto kao i šminka , stanem ispred odgledala i čekam inspiraciju. Nekad je to jaki parfem, nekada blagi ....a nekada jednostavno stavim muški ... bitno je da ja nosim parfem a ne parfem mene ...

    OdgovoriIzbriši
  26. Osjet mirisa je za mene prepoznavanje... Poznat miris vraća me u djetinjstvo, sjećanje na lijep događaj, na posebnu ženu, posebnog muškarca... Zato je parfem za mene znak sjećanja...

    OdgovoriIzbriši
  27. Obožavam parfeme, totalno sam luda za njima, niti jedan dan nemože proć da ga nestavim bar ispod uha, obučena u trenerku ili nešto elegantnije uvijek ću ga imati na sebi :D podize mi samopouzdanje, i sama se okrećem za ljudima koji ostavljaju miris nakon prolaska pored mene .. jedan parfem mi traje manje od mjesec dana , znam luda sam :) Nikolina

    OdgovoriIzbriši
  28. Parfem je moj omiljeni partner u dobru i zlu znam da je vuijek tu i nikad me nije iznevjerio. Čim sam tužna ili loše volje, kap mog omiljenog parfema i spremna sam osvojiti svijet :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Svaka žena ima nešto posebno što voli i čuva samo za sebe. Za mene je to parfem. Ne, za mene su to parfemi. Imam ih dosta ( i previše ako pitate mog muža) ali nikad dovoljno. Pogotovo kad otkrijem neki novi. Ili pronađem neki stari.
    Svaki od njih ima svoje posebno mjesto u mom životu jer me mirisi asociraju na neka vremena koja su prošla...bude mi maštu, izmame mi osmijeh na lice...odlutaju zajedno s mojim mislima...
    Parfem je moja potpunost. On mi daje onu ženstvenost i posebnost...

    OdgovoriIzbriši
  30. Zadovoljstvo, lijepi i ugodni mirisi popravljaju mi raspoloženje

    OdgovoriIzbriši
  31. Parfem je za mene dio moje osobnosti, stavljam ga da se osjećam ženstveno i zavodljivo... Matea

    OdgovoriIzbriši
  32. Parfem je prvo što ujutro stavljam i jedino što u krevetu ne skidam.

    OdgovoriIzbriši
  33. Ništa ne pobuđuje uspomene tako kao mirisi...pravi parfem osvježava ,opušta ,veseli ,hipnotizira i zavodi !!
    Zato bez kapi parfema smatram da nikada nisam u potpunosti obučena. :-)

    OdgovoriIzbriši
  34. Prirodni miris žene je najljepši miris, a parfem samo dodatak prirodnom mirisu. Kratko i jasno. :)

    OdgovoriIzbriši
  35. “Miris je uvjerljiviji od riječi, izgleda, osjećaja i volje. Od uvjerljive snage mirisa ne možemo se odbraniti, ona ulazi u nas poput zraka u naša pluća, ispunjava nas, prožima, protiv nje ne postoji sredstvo.”

    Patrick Süskind

    OdgovoriIzbriši
  36. "Ali mirisu se ne mogu oduprijeti, jer miris je brat duha. S njim ulazi u ljude, i oni se ne mogu braniti od njega ako žele živjeti. I miris ulazi u njih, prodire u samo srce, gdje jasno razdvaja naklonost od prezira, gađenje od slasti, ljubav od mržnje. Ko vlada mirisima, vlada i ljudskim srcima."

    Patrick Süskind

    OdgovoriIzbriši
  37. Parfem za mene predstavlja nešto što ovaj svijet zaista uljepšava! Pa ima li išta ljepše od toga kad pored nas prođe neki zgodan dečko/cura, a parfem na njemu još bolji, dovodi do ludila. A onda miris tog parfema danima osjećamo. :)) Neke ljude, događaje, pamtimo po određenim parfemima koje su imali na sebi. Tako uvijek kada osjetim neki parfem, a meni je jako drag, sjetim se neke osobe i trenutka kada ga je imala na sebi. Parfrem je praavi afrodizijak. :))
    Tajči

    OdgovoriIzbriši
  38. Ono što parfem znači za mene, sadržano je u citatu J. C. Ellena: "Miris je riječ, parfem je književnost."

    OdgovoriIzbriši
  39. Jedna i samo jedna mala kapljica dovoljna je da vrati predivne uspomene i učini dan veselijim i radosnijim. U jednoj kapi krije se čarolija koja budi u nama ljepotu i osjećaj voljenosti.

    OdgovoriIzbriši
  40. Meni parfem predstavlja zenstvenost, zavodenje, ljubav, onaj osijecas dok pozitivom zracis i dok si pun samopouzdanja.Tako se bar ja osijecam..Imam i par citata koji su mi posebno dragi za parfeme a oni glase: "Ženin parfem govori o njoj više od njenog rukopisa. "
    "Bez parfema nikad niste u potpunosti obučeni. "
    I za kraj cu reci- Žena koja ne nosi parfem je žena bez budućnosti ;)

    OdgovoriIzbriši
  41. Parfem mi predstavlja boćicu sjećanja na prvu ljubav, jednu boćicu sjećanja na ljeto strasti, jednu sjećanja na beskrajni smijeh s izgubljenim prijateljima, putovanje s rukom u ruci, jednu tajnu koju znamo samo mi, čak i jednu tugu bez kraja, jednu ljubav što me odnosi potpuno kao droga, otkucaje srca u tami, jedan uzvik sreće, jedno tvrdoglavo ne svakom tmurnom danu, ne tuzi teškog dana, ne svim onima koji žele moje suze, slavlje ja sam žena uvijek ponosna, nježna i snažna, parfem je dio mene, onaj slatki, nježni, cvjetni, lepršavi, spreman za igru i ljepotu....

    OdgovoriIzbriši
  42. Eto, juče napunih 18 godina i niko mi nije kupio parfem, a to mi je bila žarka želja ...

    OdgovoriIzbriši
  43. Svaka žena ima parfem, tj. svaka žena bi trebala imati parfem. Miris po kojem je prepoznatljiva, koji svojim notama nadopunjuje njene osobne karakteristike i modni izričaj.Parfem za mene predstavlja posvetu modernoj ženstvenosti, jer je neodoljiva kombinacija gracioznosti, snage i neovisnog duha. Za svaku ženu parfem je stvar osobnosti, stila i dojma koji želi ostaviti. Dovoljno je samo nekoliko kapljica da pokaže svoju osvajačku moć. Stoga je jako bitno da svaka žena individualno nosi parfem koji u potpunosti odgovara njenom stilu, jer miris parfema uvjerljiviji je i od najmoćnijih riječi!

    OdgovoriIzbriši