NIVEA SHOWER CREME CARE GEL ZA TUŠIRANJE- recenzija

Posted by Dear Skin at 19:09




Nivea...ima li kuće, obitelji,žene ili muškarca da nije odrastao uz barem jedan Nivein proizvod??

Nedavno sam dobila novi kremasti gel za tuširanje na recenziju i kada sam ugledala znak na vrećici automatski me bacio u djetinjstvo i izmamio osmjeh na lice.
Sjećate se dugih školskih praznika i Niveine lopte za vodu? E na to me prisjetio ovaj plavi krug sa bijelim slovima koji dominira Niveinom vrećicom.


Ah ta sjećanja..no vratimo se mi Shower Care gelu.

OPIS PROIZVODA:

Njegujući gel za tuširanje s hidratantnim sastojcima za meku kožu.Lagani kremasti gel za tuširanje s pažljivo odabranim elementima originalne NIVEA kreme – provitaminom i njegujućim uljima –  ostavljajući pritom intenzivan osjećaj hidratacije i glatkoće.Uravnotežene pH-vrijednosti – dermatološki dokazana usklađenost s kožom.






PAKIRANJE, TEKSTURA, MIRIS:

-plastična boca od čvrste, ne prozirne plastike i praktičnim otvorom na podizanje.
- lagana, kremasta tekstura potpuno bijele boje, rekla bih da djeluje poput mlijeka za tuširanje.
-sigurna sam da ste barem jednom probale jedinstveni miris NIVEA kreme? E tako upravo miriši ovaj gel, niveovski, bogat i kremast miris koji asocira na čistoću, ali i senzualnost.



Osobno volim uljaste i kremaste tuširalice, i samo takve biram za svoje tijelo. S Niveinim gelovima sam jako dobro upoznata i družimo se dugo vremena. Novi Creme Care nije razočarao, bogata gusta pjena, poput šlaga za tortu, divan miris i osobito činjenica da je koža zaista njegovana nakon tuširanja.



SASTOJCI:



Vjerujem da će se ovaj proizvod pronaći na policama mnogih obitelji i da će u njemu uživati svi članovi obitelji. Sigurna sam da će se dopasti jednako muškarcima kao i ženama.
Usprkos činjenici da proizvod sadrži SLS, koža je nakon upotrebe glatka, mekana i hidratizirana. Ako imate suhu kožu tijela, iza tuširanja morate posegnuti  za svojom omiljenom mazalicom za tijelo, ali u danima kad Vam se baš ono ne da mazati, tijelo se neće perutati niti zatezati.

CIJENA: 18 kn (cca 2 eur) za 250 ml  

Volite li NIVEA miris? Koja je Vaša omiljena tuširalica?

PR UZORAK
Aqua
SD

44 komentari:

  1. Najdraže tuširalice su mi Dove, Nivea i Afrodita i namjeravam ovu svakako isprobati. Nego, ne mogu, a da ne primijetim, koji je to lak? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto što je oko :))

      Anny 290 Nude , moj najdraži nudač :)

      Izbriši
  2. Niveu obožava moja obitelj i imamo ovakvu loptu za more!!!Ja volim Niveu od kokosa dok moje djevojčice najviše vole voćne mirise

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lopta je zakon, ajme kad se samo sjetim djetinjstva i plutanja na Niveinoj lopti :D

      Izbriši
  3. Sad si malo razmišljam i ja nemam apsolutno ništa od Nivee doma :) Super miris, ali moja koža nikad nije dobro reagirala na te proizvode, ali imaš pravo - plava Nivea podsjeća na djetinjstvo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene doma uvijek plava kutija s kremom,moja baka i mama koriste milion godina , a ja eto jedino ovaj i još dva druga gela za tuširanje.

      Izbriši
  4. ajme kakva je ovo fora spužvica za tijelo? ja bi baš nešto takvo kupila... :) a jel ovaj gel "čisti" ili je više ko shower lotion... to mi se ne sviđa..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova spužvica izgleda kao ona za pranje autiju :D Ali je za tijelo, i volim takve spužve jer se temeljito operem sa njima. Gel čisti odlično, nije ako misliš na one regeneratore pod vodom.

      Izbriši
  5. Obožavam Nivea miris i totalno sam staromodna po tom pitanju! :D U kući uvijek imam u rezervi barem dvije klasične plave univerzalne kreme, mlijeko za tijelo i s vremena na vrijeme gelove za tuširanje. I muž mi koristi Niveu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene se Nivea udomaćila preko 30 godina :)

      Izbriši
  6. Imam ovu Nivea tuširalicu na zalihama :) Volim njihove tuširalice, in showere i roll-onove :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jedino ne volim roll-onove jer su mi izazvali neko crvenilo, mada dugo nisam testirala neki.

      Izbriši
  7. Najvise volim taj klasicni Nivein miris :)
    I tu tusiralicu kao da su napravili po mojoj zelji :D
    A inace koristim iskljucivo (kao i ti) kremaste i uljane cistilice. Dove, Nivea & Palmolive- nema greske sa njima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ćeš sigurno biti zadovoljna i sa ovom :)

      Izbriši
  8. meni je ovo užas, blago rečeno, otuširam se a filing isti kao kod tuširanja na plaži prepuna mazalica sa faktorom.
    bljak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, genijalno si dočarala filing, očito voliš škripavi osjećaj kože nakon tuširanja.

      Izbriši
    2. volim se osjećati čisto, i poslije ionako moram nanijeti kremu. Ne da me isuši ali čisto :)
      đabe mi da me njeguje sa pitaj boga čim a imam filing da se nisma oprala :D

      Izbriši
  9. Bas si dobro rekla,vraca u djetinjstvo!!!Iako kazu da ta Nivea nije bas dobra krema,ja je uvijek imam pored kreveta i u kupaonici,nekako je jednostavno uvijek moram imati u kuci.Obozavam taj gel,davno sam razmisljala zasto nema tusiralice sa tim mirisom,i ne mogu ti opisati iznenadenje kad sam je vidjela na policama u Kozmu.Predivna,gusta,kremasta tekstura,i tako fina mekana koza nakon...Cak mi je i dragi ponekad "ukrade"...A za ljeto mi je odlicna Nivea kokos!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, na tvoju preporuku sam uzela i Nivea kokos i guštam, znaš sama koliko volim miris kokosa:)

      Izbriši
    2. Ajd da i ja tebi bar nesto preporucim,nakon svih tvojih dobrih preporuka meni,a vjerujem i ostalim citateljicama!Znaci,obje lude za kokosom:-)

      Izbriši
  10. Volim Nivea i Dove gelove za tuširanje, posebno kremaste, jer mi zamenjuju mackanje kasnije koje baš ne volim. Ovaj mi se čini kao takav, moram da proverim jel stigao kod nas, Probaću ovaj gel/mleko za tuširanje sugurno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da je stigao, javi mi kakav ti je. Ako voliš kremaste, zasigurno ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  11. Niveu u mojoj obitelji više vole muškarci :D Makar si često namažem ili usne ili ruke kad su suhe. Morat ću probati nešto od njihovih tuširalica, možda čak i ovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moj brat i otac kadase namažu jednom godišnje, uvijek traže plavu Niveu, posebno nakon brijanja. Meni su Niveine tuširalice odlične, isplati se probati.

      Izbriši
  12. Moram isprobati ovu tuširalicu, Niveine su mi jedne od najdražih. Inače su mi njihove omiljene Cashmere Moments, Happy Time i Nivea ulje za tuširanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da te onda neće ni ova razočarati :)

      Izbriši
  13. Nivea...ima li kuće, obitelji,žene ili muškarca da nije odrastao uz barem jedan Nivein proizvod??

    Ima, u mojoj porodici svi smo bili preosetljivi na njihove formule :) Kasnije sam počela da kupujem gelove za tuširanje koje stvarno volim, probala sam šampone i sl., dakle proizvode koji se ispiru, sa ovim drugima i dalje se ne slažem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno super što ste otkrili ono što vam smeta i to izbjegavate.Mene Nivea podsjeća toliko na djetinjstvo i mladost, uvijek se neka njihova krema našla u kući makar ju ne koristili :)

      Izbriši
  14. Uzeh pre neki dan - prava Nivea <3

    Najviše volim i kupujem pored Nivee, Fa i Palmolive iz drogerijskog ranga :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Veliki sam ljubitelj Niveinih proizvoda i naravno da sam morala isprobati ovaj gel za tuširanje čim je izašao, predobar mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, i meni je predobar :)

      Izbriši
  16. Volim Nivea tuširalice jer su mirisne i pjenaste, a ovu moram probati, pogotovo jer mišriši kao plava Nivea koju obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu, ako je tako onda će ti se jako svidjeti, kremasta i miriši po Niveii :)

      Izbriši
  17. imam ga i ja i njime se trenutno tuširam :)
    takav je kako si ga i opisala, klasičan nivea miris, i ostavlja kožu mekanom,
    što se meni dopada :)) nije mi izazvao nikakve iritacije :)

    OdgovoriIzbriši
  18. super mi je, kremast i fino nahrani kozu, ali izbjegavam niveu zbog sastojaka iako obozavam miris :/
    ali moram primjetiti spuzvicu! :O najveci skupljac bakterija, iznenadih se da je koristis!
    marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, volim Niveine tuširalice i neka mlijeka i losione za tijelo i ruke. Što se tiče spužve, frendica mi je radila u firmi Aquamassage ili tako nešto i opskrbila me takvim i onim za lice spužvama za cijeli život :D Momentalno ih još imam 18-19 a mijenjam svaki tjedan.

      Izbriši
  19. hahaha ok, onda je oprosteno kad je tako cesto mijenjanje :D
    imam prijateljicu koja loccitaneovo ulje za tusiranje koristi sa spuzvicom isto-grijeh cisti! :P

    OdgovoriIzbriši
  20. Imam ovaj gel za tuširanje,predivan je.Mene odmah vrati u djetinjstvo.Kupila sam Bvlgari parfem samo radi toga jer me posjeća na niveu.Ah ta sjećanja:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, miris me toliko vraca u djetinjstvo da se sjetim svih druženja s plavom Niveom :)

      Izbriši