Batiste Dry Shampoo VS Girlz Only Dry Shampoo for dark & deep brown hair

Posted by Dear Skin at 16:57

Šampon za suho pranje kose je jedan od proizvoda kojeg mrzite ili ne možete bez njega. Ja sam već 10 godina u ovoj drugoj skupini. Šampon za suho pranje kose je moj spas kada ne stignem oprati kosu, kada je bez volumena i masna. Isprobala sam mnoge na našem tržištu i šire, ali otkako se pojavio Batiste u Hrvatskoj, nemam potrebe mijenjati. Imale ste priliku Batiste šampone vidjeti u mnogim mojim postovima o favoritima. 
Prije nekoliko mjeseci, dobila sam  Girlz Only šampon za suho pranje koji je dostupan jedino u susjednoj Bosni i Hercegovini i čitajući mnoge pohvale, sa zanimanjem sam isprobala svoj primjerak.
Danas, moj dojam i usporedba s Batiste VS Girlz Only, oba namijenjena tamnoj kosi.

KOLIČINA I PAKIRANJE:

Oba proizvoda dolaze u obliku spreja kojim se raspršuje proizvod po kosi.
Batiste sadrži 200 ml, dok Girlz 150 ml.

BOJA I MIRIS:

Batiste ima intezivan puderast miris, puno suptilniji u odnosu na ostale vrste Batiste šampona koji se prilično zadržava na kosi što meni osobno ne smeta.
Girlz Only također miriši puderasto, u odnosu na Batiste puno manjeg inteziteta, osjeti se i alkohol prilikom nanošenja. Miris se kratko zadržava na kosi.
Oba proizvoda su tamne, smeđe boje jer su namijenjeni tamnoj kosi. Međutim, ovdje se itekako vidi kvaliteta.
Girlz Only šampon ima vrlo malo pigmentiranih smeđih čestica i time ostavlja bjeličast trag na kosi.


Batiste je odlično pigmentiran i ne ostavlja bijele tragove na kosi.


NAČIN KORIŠTENJA I UČINAK:

Sprejevi za suho pranje se koriste na način da se pospreja mala količina na tjeme, te ostavi par minuta kako bi puder iz proizvoda upio masnoću. Potom se protrlja prstima i dobro iščetka kosa četkom ili češljem.

Otprilike za vrijeme postupka izgledate ovako ...


...a onda od masne i slijepljene kose trebate dobiti čistu i lepršavu frizuru koja traje barem 6-8 sati...


....s Girzly Only šamponom taj efekt traje svega dva sata dok s Batiste šamponom punih osam sati.

CIJENA: 

Girlz Only košta 5 KM što bi iznosilo cca 20 kn, Batiste košta cca 40 kn u DM-u.

ZAKLJUČAK:
 Za moju kosu koja je tanka, bez volumena i brzo se masti, Batiste i dalje ostaje moj favorit kada su u pitanju proizvodi ove namjene. Volim i očekujem da mi upotrebom kosa izgleda doista čista i da taj efekt traje. Nažalost, Girlz Only šampon me prilično razočarao barem u ovoj smeđoj varijanti (ostale nisam isprobala). 

Koristite li šampone za suho pranje? Koji su Vaši favoriti?

32 komentari:

  1. Koristim običan batiste, s time da sam oduševljena jer jednim sprejanjem ujutro, ja sam mirna sljedeća tri dana, ne zamatira mi kosu i najbitnije ako imam izrast , nije mi potrebno hitno farbanje jer na mojoj plavoj kosi ubije žutilo na izrastu, divota :) i kosa izgleda kao da je friško obojena. Postao mi jednako bitan kao i puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Običan Batiste koristim jako dugo godina, kada su se pojavile i ostale verzije sve sam probala, ali za moju tamnu kosu ipak je ovaj najbolji izbor.

      Izbriši
  2. Koristi obučan batiste i onaj za volumen, s oboje sam zadovoljna, također sam slijedeća 3 dana mirna. Ovaj za volumen posebno preporučujem tankoj kosi jer stvarno odradi sve šta treba, najrađe bi ga odmah na čistu kosu stavila. Isprobala sam ih još par i ni jedan se ne može mjeriti s batiste :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na onaj Volume XXL? I ja ga volim i brutalno drži kosu čistom 2-3 dana!
      Slažem se, probala sam milion suhih šampona, Batiste mi je i dalje broj 1

      Izbriši
  3. Super post, baš sam se pitala kakav je ovaj pigmentirani Batiste :)
    Od skoro sam poštovalac ovog proizvoda, iako sam ranije bila u fazonu- nema šanse.
    Čim potrošim Floral Flirt, kupujem ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Misha :)

      Vjerujem da ćeš biti zadovoljna, javi :)

      Izbriši
  4. Batiste mi je genijalan i to onaj univerzalni i ne znam kako bih živjela bez njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ja ne mogu bez suhih šampona.

      Izbriši
  5. e taj proizvod nikad nisam probala :) kosu mogu slobodno ne prati 5,6 dana i ona se ne masti. Iako ju perem svaki 2,3 zbog trenina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, ako je tako barem ne moraš misliti o ovim proizvodima :D

      Izbriši
  6. Kod nas nema ovaj za tamnu kosu...šteta. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će stići uskoro, mada sam i ja dugo godina koristila obične.

      Izbriši
  7. Imam ovaj Girlz Only šampon, meni ne ostavlja tragove, a imam crnu kosu. Mene miris podsjeća nekako na čokoladu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li je stvar u mom primjerku, međutim moj ne miriši na čokoladu i ostavlja bijelo :/

      Izbriši
  8. Koristim spomenuti Batiste, ali samo kad moram. Možda jednom, dvaput mjesečno. Imam masnu kosu, ali ništa ne može zamijeniti pranje <3 I meni ostavlja bijeli trag, ne kao ovi za plavuše, ali ostavlja:s Možda preblizu tjemena špricam:|

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, pranje ništa ne može zamijeniti ali moja kosa se prebrzo masti i znojim se po noći pa se probudim s rezancima.

      Probaj ga što bolje promučkati i sa malo veće udaljenosti nanijet.

      Izbriši
  9. Nikada nisam koristio suho pranje iako me zanima kako bi moja kosa reagirala na to. Doduše, sada nemam potrebu s time budući da sam nedavno otišao na šišanje te sam skratio kosu do 1,5 cm. Upravo iz razloga da se ne vidi toliko da mi je kosa masna svaki treći dan. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na tako kratku kosu zaista nema potrebe. Blago tebi :))

      Izbriši
    2. ma joj Subrino, ne triba tebi za kratku kosu to! :D

      Izbriši
  10. Ja sam ih otkrila prošle godine na BBD-u. Kako ima suhu kosu, nije mi palo napamet koristit ove sprejiće, ali spasili su me u prvom tromjesečju trudnoće kada od užasnih migrena nisam mogla oprati kosu, a znaš kolika je moja kosa. Baš su me spasili i to onaj najobičniji! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti zaista imaš brdo kose i tip kojoj ovakav proizvod nije potreban, ali ipak je dobro došao:)

      Izbriši
  11. Kako od puberteta patim od masne kose, mogu reći da su me šamponi za suho pranje jednostavno preporodili. I htjela bih svoju ljubav prenijeti svim curama :-P Iako, kao što si rekla, barem čitajući po forumu, cure ih ili vole ili mrze :-/
    Još davno sam shvatila da nema tog šampona za masnu kosu koji će mi dati barem dan extra svježe kose. Tako da sam se u zadnje dvije godine bacila na suho pranje i probala sam ih skoro sve iz drogerijske ponude. Prije toga sam, ovisno o frizuri - prala svako jutro samo šiške ili skalp ako nisam imala šiške.

    Pa krenimo redom, srednje smeđa kosa, srednje dužine, šiške koje se zamaste do kraja radnog dana.

    1. Ono što nisi komentirala za smeđi Batiste jest da ta smeđa boja ostavlja smeđe pod noktima kad se tijekom dana počeškam.
    2. Neobojani suhi šamponi su uglavnom bijeli, tj. ostavljaju bijeli trag ako ih se jako dobro ne iščetka.

    Također, skoro svi - osobito Batiste (floral i xxl) posvjetljuju malo kosu. Na mojoj boji kose i meni osobno se taj dojam jako sviđa.
    Kad sam prvi put dala obični Batiste da ga proba, ona ga je krenula sprejati kao da je lak za kosu, znači full, a kad se okrenula izgledala je kao da je u sekundi osijedila. Da malo bolje prepričavam, skužile bi ste da sam se raspala od smijeha nakon čega je uslijedila akcija bjesomučnog trljanja kose da se riješi sive boje na tjemenu.

    Imam dva načina korištenja suhih šampona - posprejam po tjemenu, sa svake strane razdjeljka i malo iza po vrhu glave (kako bi dobila i iza volumena). Ne koristim ni četkanje češljem ni ručnik za utrljavanje šampona (čitaj da ti ne bi ja prala svaki put ručnik).
    3. Prvo, ako hoću više volumena, nagnem se nad kadu i tako trljam prstima po kosi, a kad sam gotova s češljem širokih zubaca samo lagano počešljam i zagladim kako bi zadržala volumen.
    4. Drugi način je isto posprejam, a zatim uspravne glave, gledajući se u ogledalo, samo prstima utrljavam proizvod u kosu.Tako dobijem znatno manje volumena, znači izgled upravo sam oprala kosu izgled. I također, manje proizvoda mi završi na vrhovima.
    5. Ne pazim na udaljenost s koje špricam, ali samo pazim da ga dobro utrljam da boja izblijedi.

    6. Ono što mi je općenito, barem na mojoj dužini kose do ramena, glavni nedostatak kod suhih šampona je što mi nekako ružno sjedaju na vrhove - čine ih suhima i strše. Tako da iako sam se prvi dan pranja kose uredno ispeglala, drugi dan kad šamponiram, vrhovi mi izgledaju užasno neuredno.

    7. Uredno nadograđujem slojeve, dan za danom. Znam da zvučim kao prljavica, uglavnom 2x tjedno perem kosu, ali zna mi se dogoditi da od obaveza jednostavno čitav radni tjedan ne operem kosu, tako da svako jutro nadograđujem s još šampona. Batiste uglavnom ne zahtijeva nadogradnju svaki dan, dok drugi slabiji da,

    OdgovoriIzbriši
  12. I nastavak s mini recenzijama:
    Batiste obični - specifičan miris, osjeti se skoro cijeli dan, posvjetljuje kosu i daje prilično dobar volumen - nekih 4/5. S ovim sam pokupila najviše komplimenata kako taj dan imam dobru frizuru :-P Lagan efekt slame na kosi.
    Batiste XXL - prvi koji sam kupila imao je klasičan miris, a drugi mi smrdio po smrdljivim čarapama. Bez zaj*, cijeli dan sam u glavi osječala te smrdljive čarape. Stvarno daje dobar volumen - 5/5, ali ima gadan nedostatak što mi tako poslama kosu izamrsti ju. Znači love-hate odnos.
    Batiste Smeđi - kupila sam ga samo jednom, isti kao i obični, ali me živciralo smeđe pod noktima svaki put kad bih prošla kroz kosu. Zbog toga i činjenice da je 10kn skuplji ga više ne kupujem.

    Syoss - upravo potrošila plavi Volume Lift. Ima osvježavajući citrusni miris i osjeti se i zapuhuje cijeli dan. Batise-ovi su mi prenapadno parfumirani, dok je ovaj ipak nekako suptilniji i meni ugodniji. Ne očekujte previše volumena jer ostavlja prirodan dojam, znači 2,7/5, pa si te dane brijem da izgledam kao da sam stvarno oprala kosu (ja samo bolja i te šeme). Mora se nadograđivati svaki dan i ovisno o tome koliko mi je masna kosa, učinak se zna izgubiti tijekom dana.
    Davno sam imala i zeleni Syoss i nisam bila posebno impresionirana.

    Shauma - oko ovoga sam čitala puno oprečnih kritika na forumu. Uglavnom, mora se jako dobro protresti bočica prije uporabe, a zatim i kosa radi bijele boje. Inače, sasvim solidan po pitanju trajnosti učinka i samom učinku. Volumen 3.2/5.

    Balea Trend it up - davno sam ga koristila, samo se sjećam da je pošteno služio.

    Uf, što sam se raspisala... Zvučim si kao luđakinja s suhim šamponima :-P
    Zaključak - Batiste puno volumena, dugotrajan učinak ,s pecifičan napadan miris i efekt slame ako se pretjera. Syoss malo volumena, kraći učinak i decentniji miris. Meni su se svi na svoj način pokazali dobrima, tako da kupim onaj koji je na akciji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa svaka čast, ovakve mini recenzije nisam pročitala ni na blogovima ni na forumima, slobodnos e javi na moj mail, zaslužila si jedan proizvod kao poklon.
      Što se tiče smeđih ostataka ispod noktiju, nisam taj dio primjetila jer se češkam kemijskom, hahaha

      Izbriši
  13. Kod mene je obrnuta situacija. Loš početak sa Batiste. Obožavam Girlz Only. Doduše, isprobala sam samo onaj xxl za volumen. Nisam se našla sa Batiste. Dajem mu drugu šansu. A ti daj Girlz Only-u. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ako ikada nabavim drugu vrstu Girlz, svakako ću sa zadovoljstvom isprobati.

      Izbriši
  14. Meni je Batiste isto odličan - i u normalnoj i obojanoj verziji. Super kada kosa još nije dovoljno prljava, nego joj treba samo malo osvježenje. Isprobala sam još Balein za super mali buđet - mislim da sam platila 8 kn za mali tester, tako nešto. Grozno! Udavila sam se u smradu i kosa je na nekim mjestima bila i mokra. Zaobići u širokom luku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da je Balein gozan pa nisam imala volje ni probati.

      Izbriši
  15. Nikad ćula za drugi brend, ali do sada Batiste je meni najviše odgovarao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dostupan samo u BiH, što se mene tiče, Batiste i dalje ostaje favorit.

      Izbriši
  16. Batiste šamponi su zaista izvrsni, a Girlz Only nisam koristila.

    OdgovoriIzbriši
  17. Batiste za smeđu kosu nikako ne volim jer imam naviku prstima prolazit kroz kosu pa mi ostanu obojani i onda zamuljam odjeću jer zaboravim da sam taj dan koristila suhi šampon. :P Isprobati ću neku drugu verziju, možda mi se oni više svide. :)

    OdgovoriIzbriši