Flop proizvodi - bez cenzure

Posted by Dear Skin at 21:23
Odavno nisam pisala o listi proizvoda koji me nisu oduševili, čak štoviše prilično su me razočarali. Vrlo sam kritična i trudim se biti objektivna, zato je slaganje  ovakvih lista jako nezahvalan posao, ali jednostavno, u moru kozmetike, ne može mi sve biti dobro. Naravno, ono što meni ne odgovara, ne znači da drugima nije savršeno, zato ću se potruditi dati kratko objašnjenje zašto je određeni proizvod završio na ovoj listi.
Sve fotke su preuzete s google, momentalno sam bez fotića ,pokvario se i čekam da stigne sa servisa.
Poklonjene proizvode (prijateljice, rodbina i slično) označit ću kraticom P, PR proizvode dobivene na recenziju označit ću sa PR, a ono kupljeno kraticom K.

Pa krenimo redom:
Biobaza anticelulitni noćni tretman 3u1 (PR)

Ovaj tretman sam potrošila u posljednjih mjesec dana. Nije problem što me nije riješio celulita, nije nijedna krema,nego je problem što sadrži jako malo aktivnih tvari koji bi pomogli u borbi protiv celulita. Aktivna tvar je cimet koji ne pomaže kod celulita, on se koristi kako bi potaknuo placebo efekt kod korisnika mirisom i zagrijavanjem kože. Za te novce ima puno boljih.

L'occitane koncetrirana uljepšavajuća maglica (P i PR)
Jedan primjerak sam dobila od prijateljice,drugi od brenda. U svakom slučaju, ovo mlijeko koje bi trebalo njegovati i učvršćivati kožu, moju nažalost isušuje. Prelagana njega i vrlo brz osjećaj zatezanja kože. Šteta, jer inače volim Badem liniju.

Andalou naturals pumpkin honey glycolic mask (P)

Vrlo hvaljena maska s glikolnom kiselinom, služi za sjaj, sužavanje pora, brisanje mrljica i tankih bora. Prvo, ne sviđa mi se ambalaža koja nije baš higijenska za ovakvu vrstu proizvoda, druga i najvažnija stvar: iritira, stvara neugodan osjećaj žarenja lica i nikako ne preporučam kod osjetljive kože. 

Lush drhtavac za tuširanje Sweetie Pie (P)
Baš sam se razveselila ovom proizvodu kada sam dobila, napokon neko zabavnije tuširanje. Međutim,  tuširanje ovim drhtavcem nije nimalo zabavno, čak bih rekla- opasno po život. Nekoliko puta sam ga lovila po kadi i skoro se poskliznula o njega. Kada uspijete i upotrijebiti na pravilan način, super miriši i pjeni se, ali do tada- oprez.

Chanel Hydra Beauty serum (PR)
Serum koji služi za hidrataciju kože. Iritira osjetljivu kožu, prepun parfema i alkohola. Osim divnog mirisa kojeg će te platiti 100 eur-a, od ovog proizvoda nikakve koristi.

L'oreal Miss Manga maskara (PR)
Osim što sam nezadovoljna oblikom i sistemom četkice, ova maskara se jako teško skida, čak i pomoću posebnih sredstava za uklanjanje maskare. Od mojih trepavica ne izvuče najbolje što se od njih da dobiti. Jedina pozitivna stvar je da se ne trusi.

Avon Aero Volume maskara (PR)
Čitam po drugim blogovima pozitivne recenzije o ovoj maskari stoga nisam sigurna da li je neka greška u mom primjerku. Uglavnom, presuha i moram ju 10 puta nanijeti po trepavicama da bi ostavila malo boje. Nema uvijanja niti volumena.

Afrodita Clean Phase micelarna i sredstvo za uklanjanje makeup-a oko očiju (K)
Volim Afroditu, no ova dva proizvoda nisu dovoljno učinkoviti za moj makeup. Posebno sredstvo za uklanjanje okoloočnog makeup-a koji loše uklanja maskaru i olovku. Prednost što ne iritira oči, ali i mana što ostavlja masni sloj što nije čudno obzirom da je uljni.  Uglavnom, ima boljih drogerijskih proizvoda.

Eto dame moje, toliko od mene ( za sada).

Koji su Vaši flops proizvodi u posljednje vrijeme?  Mislite li da je neki proizvod došao nepravedno na ovu listu?



34 komentari:

  1. I meni je Avon maskara suha i baš zato nisam ni pisala o njoj jer sam mislila da je nešto loše sa mojim primjerkom iako je uredno bio zapakiran. Ostalo nisam probala..

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je uzas garnier-ov "5 sec blur" ... lush-evi gelici su mi super interesantni - ali slazem se ... ne'do bog da ti ispadne iz ruke :O

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se za Chanel serum i Manga maskaru, maskara je bezveze (napravi mi tri velike jako slabo obojene trepavice) , a serum naglasi suha područja dodatno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je Miss Manga super maskara. :D Moj flop proizvod je Macadamia maska za kosu, kosa mi nakon uporabe bude suha i petlja se, čak se ni ne sjaji. :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram priznati da si me najvise zaintrigirala s onim dijelom da ima i boljih drogerijskih proizvoda u tom cjenovnom rangu! Osobito za celulit :-) da nije skup, da recimo umirim savjest s cinjenicom da ipak kao brinem o tome. Znam da je svojevremeno neki Eveline bio jako hvaljen po forumu.
    Od ovih sam samo Loccitane imala, srecom da je bio poklon, mene je vise smetala ta komedogenost jer bi mi pristice izazivao po ramenom pojasu i rukama. Na kraju sam ga miksala s nekim jeftinim puderom i mazala ljeti po nogama. Ali predivno mirisi, kao i sve ostalo :-) S tim da, kad sam vec tu, flopnula bih i onu novu laganu kremu od badema, neki dan sam se namazala i kad god bih prosla rukama po nogama ostajali su mi valjusci kreme u rukama. A nije da se nisam istusirala. A pod nit smrdi, nit mirisi proizvod bih pridijelila njihovo bademovo ulje za tusiranje: fantastican miris, ali ne opravdava bas cijenu. Ne isusuje, ali ni ne njeguje, a najvise me smeta sto je kao bademovo ulje, a baza mu je suncokretovo ili tako neko obicno jeftino ulje :-/ tako da kad sam to vidjela sam se nekako osjecala kao da rade budalu od mene. I da samo ne kudim, moje muske kolege obozavaju njihov balzam poslije brijanja, pastu i cetkicu za brijanje. Pa eto, mozda nekom i ovo pomogne ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. cimet je super za izmjenu stvari, ali puno bolji iznutra ;)
    nisam probala ništa od tvojih stvarčica ali zadnje što sam probala i što me rastužilo je biobazin gel za umivanje, lice mi je skoro ispucalo koliko se zateglo dok sam obrisala ostatak tijela :( doduše, to je bila prva proba, sve se nadam da će daljnje korištenje donijeti kakav pozitivan pomak, ubij me, trudim se barem biti optimist ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni je aero volume bila slaba i suha, i ja sam se isto pitala :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Super za L'Occitane Badem uljepšavajuću maglicu jer ju želim već neko vrijeme, a sad ju neću uzeti. Za Chanel Hydra serum se u potpunosti slažem, isto kao i za kremu iz te linije, a i ostale Chanel preparativne proizvode, meni nisu uopće koristili. Miss Manga mi je super! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. I mene je Afroditina micelarna malo razočarala nakon Bioderme i Loreala :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Od navedenih proizvoda probala sam jedino Miss Mangu, koja je po meni zasluženo na ovoj listi :D

    OdgovoriIzbriši
  11. L'occitane koncetrirana uljepšavajuća maglica je meni super, a za Lush drhtavce se skroz slazem. Ostalo nisam probala, ali volila bi isprobat svejedno ovu andalou masku. Inače baš super post :)

    OdgovoriIzbriši
  12. od navedenih proizvoda nisam ništa probala pa nemogu reć ni da ni ne

    OdgovoriIzbriši
  13. Osim Afrodita skidača za oči, dodala bih i piling za lice iz te linije. Grozno je neučinkovit :-(

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam ništa probala s popisa..već danima gruntam hoću li uzeti tu Manga maskaru ili ne, ali nekako mi se čini da su te inovacije koje imaju veliki odjek kao nešto wow često prosječne. Ima iznimaka ofc :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Aaaa meni je Biobaza noćni tretman super (mislim, koristila sam ga prošle godine)! :D Ja sam maglicu tek jednom probala i iako ima onaj klasičan njihov badem miris, dosta je lagana i ne ostavlja uopće neki njegujući filing. Mislim da je ona zapravo više neki ljetni i nemasni đir, još s onim sitnim šljokicama... Treba je probat po velikim vrućinama, možda onda bude to to.

    OdgovoriIzbriši
  16. E to mi se sviđa kod tebe - vrlo si korektna i realna. Čak i kad je PR, uvijek dosljedna. Miss Manga maskara i Andalou naturals pumpkin honey glycolic mask mi stoje doma neotvoreni :(

    OdgovoriIzbriši
  17. Haha, baš si me nasmijala za Lush :D Slažem se da treba biti pažljiv jer taj drhtavac samo iskače iz ruke! Meni najbolje funkcionira kad ga uspijem protrljati na spužvicu, ali u tom slučaju slabo miriši :/ Isto nisam oduševljena s Nive in shower gelom, još jedan proizvod opasan po život, posebno kad uzmeš u obzir da se u kupaoni događa najviše nesreća :D Miss Manga maskaru prvo nisam baš voljela, sada mi je čak dobra, ali moj minus je išao slabom volumenu, onaj pomični zglob mi ne smeta, a nisam niti primijetila da ju teže skidam s očiju (koristim GG balzam i baš mi lijepo sve siđe dolje bez iritiranja očiju).

    OdgovoriIzbriši
  18. Zao mi je da ti proizvodi nisu odgovarali, ali volim sto znam sto cu preskociti.
    Bas ovih dana pisem post o placebu, nadam se da cu ga uspjeti ovaj vikend zavrsiti.
    Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
  19. E bas sam nedavno kupila tu Avonovu maskaru. Nisam je ni jednom jos koristila. Sad me bas zanima hoce li mi se svideti!

    OdgovoriIzbriši
  20. Ne mogu prezaliti sto je Lush drhtavac zavrsio u smecu,meni je ooodlican,samo ga treba znati koristiti!Ni ja nisam nesto odusevljena Loccitane maglicom,ipak ulje za tusiranje ostaje broj 1.Svidja mi se ovakva vrsta postova,ustedila si mi novce za ovaj Afroditin skidac sminke,ipak najvise vjerujem tvojim recenzijama.

    OdgovoriIzbriši
  21. Mislila sam kupiti ovu Loreal maskaru ali sad neću, imam i ja svojih flop proizvoda koje sam kupila i nisu bili bas jeftini, to mi je najgore od svega skupo a ne valja...

    OdgovoriIzbriši
  22. ja bih na listu dodala avonovu super shock maskaru u boji. Kupila sam plavu i ljubičastu, a od boje, osim na cetkici, ni traga, cak i kada 3-4 puta nanesem. Cetkica mi je ok, ali boje nema nigde.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ništa od navedenog nisam probala, a dodala bih žutu Maybelline colossal volume maskaru. Jeste da ne slepljuje trepavice, ali ni od volumena nema ništa.

    OdgovoriIzbriši
  24. A taman sam mislila isprobati Afroditinu micelarnu :D Mislim da ću ju ipak preskočiti i vratiti se već isprobanoj Biodermi. Kupila sam Miss manga i nije nešto. Čak mi ni pokretni zglob više ne smeta, koliko ona ne daje volumena, no kako i sama kažeš bar se ne trusi :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Samo da dodam LorealRevitalift 10Repair BB

    OdgovoriIzbriši
  26. Ja sam se baš pitala kakva je Manga, savitljiva četkica mi se nije dopala od starta. Sada ću je definitivno preskočiti! :)

    OdgovoriIzbriši
  27. I mene je avonova maskara skroz razocarala, ono vidi se nes da sam stavila na trepavice al nakon 3sloja, koristim je kao svakodnevnu maskaru za posao al mislim da je bum uskoro bacila...Mislim da se bum dalje drzala svoje maxfactor s 2000kalorija :p

    OdgovoriIzbriši
  28. Mangu neki hvale neki je grde, tako da preskačem. Generalno volim ove postove sa blagom hejt notom. :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Bademova maglica mi je isto li-la. Žao mi je jer uopće nije njegujuća, ali volim miris badema i tu liniju pa koristim ljeti. Chanel serum je koma, ništa ne radi. Ostalo nisam isprobala, ali vjerujem ti pa ni neću.

    OdgovoriIzbriši
  30. volim tvoje flop postove :) miss manga lose, ja ocito ne znam koristiti tu cetkicu. occitane generalno precijenjei promasaj osim bademovog ulja za tusiranje. chanel serum probala I osula se, nije za osjetljivu kozu. lush vec godinama isprobavam razne proizvode, uglavnom dobivene na poklon jer "to moram probati"-uzas zivi. puno umjetnih boja, iritansa

    OdgovoriIzbriši
  31. Šteta za L'Occitane :-( Ja sam je nekoilko puta isprobavala u dućanu i svidjele su mi se svjetlucave čestice koje ostavlja jer nisu prenapadne. Sad se mislim da li da je uopće uzimam.

    OdgovoriIzbriši
  32. pa nisam bas nesto nezadovoljna u zadnje vrijeme dosta toga mi je jako lijepo odgovaralo, a sto se miss manga tice, nadam se da ce meni bit bolja bas sam je uzela sa sobom da mogu konacno isprobat kad dokrajcim maskare koje trenutno koristim

    OdgovoriIzbriši