GIORGIO ARMANI : ARMANI CODE for MEN

Posted by Dear Skin at 22:45


Kada bih mogla birati kako bi trebali muškarci mirisati, jedan od favorita je već kultni Armani Code for Men o kojem Vam danas pišem.

Ultra popularan Armani Code ugledao je svjetlost dana 2004-te godine i sjećam se kao jučer elegantne crne bočice koja je vrlo brzo postala omiljena muškarcima diljem svijeta .
Postoji li koji član muške populacije da nije probao ovaj miris? Ako da, to je velika šteta..u moru mirisa i trendova, Code je ostao dosljedan i ostavlja mnoge popularne parfeme daleko iza sebe.

Code pripada orijentalno-začinskoj grupi parfema. Otvara se svježim notama bergamota i limuna koje traju nekoliko minuta i potom se pretvara u slatkast miris koji u svojim središnjim, baznim notama ima  ono što daje toplinu i muževnost ovom parfemu: zvjezdani anis, tonka, list duhana koji daje slatkoću i svježe obrađena koža.




Slatkasti duhan i anis, potom suhe drvenaste note čine ovu kompoziciju elegantnom, ali citrusno otvaranje limuna i bergamota podižu cijelu priču i daju dozu svježine. 
Kontrast između otvaranja top, odnosno baznih nota je vrlo izražen. Otvaranje je na rubu citrusnog, svježeg, muževnog i oštrog, dok su bazne note prepune drvenih nota, baršunaste i tople

Kada sam prvi put pomirisala ovaj miris na bloteru,pomislila sam kako će ovo biti još jedan hedonistički parfem mnogih muškaraca, i nisam se prevarila!
Muški Code osvojio me svojom muževnošću i toplinom da sam poželjela taj miris njušiti u tišini svoga doma zamišljajući situacije u kojima bih ga željela osjetiti.


Code ne bih svrstala u elegantne parfeme, iako ni to nije pogrešna riječ. Zamišljam ga u svečanijim prilikama ali mislim da Giorgio Armani  nije to htio postići. Ovo nije neki brutalan ili vulgaran miris, ovo je parfem za fine i suzdržane momke ali istovremeno sexy i uzbudljiv. Code je parfem za modernog muškarca, onog koji je sad u teretani, sad u autu a onda na večeri sa svojom dragom.



 Giorgio Armani je potpisao mnoge mirise, a jedan od najboljih potpisa je upravo Code for Men. Meni osobno puno bolji od ženske verzije. Moram li posebno napisati da ga i sama rado nosim? Ne, ne miriši na meni kao tipični muški parfem, na mojoj koži se razvija u toplu kompoziciju kakve najviše volim s dozom puderastog štiha.

Što se same kvalitete tiče, Code nije splet slučajnih okolnosti, tvorac je itekako imao ideju i viziju. Spojevi određenih nota, specifični sastojci i sama ideja vodilja, turbo uspješno je pretočena u bočicu koja je s pravom zauzela opaku reputaciju.



Bezvremenski miris koji je pronašao svoje visoko mjesto u parfemskoj umjetnosti. I neka ga nosi svaki drugi muškarac, neka je popularan, ovo je esencija muževnosti pretvorena u kapljice.

Za kraj,fotka glumca Chris Pine koji je novo zaštitno lice jednog od najprodavanijih muških mirisa - ARMANI CODE.
O da, tako nekako zamišljam muškarca koji ga nosi:  snažna karizma, prirođena elegancija i neodoljivi šarm.
Tko bi odolio? :D






P.S. isprike na pomalo subjektivnoj recenziji, Code je za mene jedan od najvećih muških mirisa ovog doba kada su u pitanju mainstream parfemi.

33 komentari:

  1. Odgovori
    1. Meni je muški malo bolji od ženskog, nedavno sam probala Code Luna ženski i onako mi se dopao na prvu .

      Izbriši
  2. Volim slatkaste parfeme. Nisam naletio na ovaj parfem u mjesnim drogerijama. Ili se nalazi u specijaliziranim drogerijama? Neki dan sam naletio na toaletnu vodu Cuba Orange i njezin miris mi se jako sviđa, a cjenovno je prihvatljiv. Volim cvjetne i citrusne elemente, a lagane i ugodne nosnicama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče drogerija, mislim da sam ga vidjela u Kozmu i Bipi, ali najbolje da odeš u parfumeriju. Cuba Orange nisam probala ali nekako me asocira na duhan+citrus?? Ako je tako, mora da je zanimljiv :)

      Izbriši
    2. Da, tako nekako. I nekako vuče na naranču, a duhan produbljuje njezinu kiselu nijansu pa sveukupno dovodi do opuštenog žmirkanja od ugode. To je stanje u kojem sam se našao. :D Baš ću pogledati u Kozmu i Bipi ako ih ima tamo. :)

      Izbriši
    3. Uuuuu, zvuči jako zanimljivo, obožavam spoj citrusa i duhana, obavezno ću isprobati!

      Izbriši
  3. Moj najdraži parfem! Osim njega volim jako i muški Bvlgari BLV, dok mi je ženska verzija previše puderasta i ne sviđa mi se baš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i oko Blvgarija, mene nijedan ženski nije privukao dok su muški odlični!

      Izbriši
  4. Ja sam imala žensku verziju Armani Black Code koja mi je u bočici ostavljala neki super miris, ali kad sam parfem stavila na sebe, momentalno mi je pozlilo. To mi se nikad nije dogodilo s niti jednim parfemom! I mislila sam da sam ili u pms-u ili da je velika vrućina i sl., pa sam ga stavila sa strane i pričekala neko vrijeme za ponovno nanošenje - i opet isto - došlo mi slabo! Proslijedila ga materi, njoj je bio odličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala nekoliko testera ženskog, nije mi pozlilo ali me nije ni oduševio, radije kradem ovaj muški genijalac :))

      Izbriši
  5. Odličan parfem, totalno razumijem tvoje oduševljenje njime. A ni macan na kraju posta nije nimalo loš :D
    P.S. ni meni se ženska verzija istoga ne dopada baš... ali zato muška rules!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti i ja smo odavno shvatile da smo kao klonirane glede mirisa :D

      Macan je pravo zaštitno lice parfema, hihihihi, ogotovo s plavim očima koje volim :D

      Izbriši
  6. Slazem se sa svime sto si rekla. I moje misljenje je vrlo subjektivno.Meni taj parfem mirise na mog dragog :). Pre par godina sam mu kupila ovaj parfem i godinama ga je koristio. I jos uvek mu je to omiljeni pafrem.A i meni je najdrazi muski parfem. Kad se uvece iz cista mira stavi,znam da hoce nesto da mi kaze :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, genijalan komentar :D Sročila si u dvije riječi ono što sam ja pokušala cijelim postom :D

      Sexy, zavodljiv i teško mu je odoljeti :))

      Izbriši
  7. Ja sam prvi put osjetila ovaj parfem na kolegi u uredu. Danima sam skupljala hrabrost pitati ga za naziv dok jednom nisam ugledala bočicu na njegovom stolu. Moram li ti šapnuti koliko sam uživala za vrijeme radnog vremena?

    Nada

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastican. Code ultimate mi se svidja jos vise.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ultimate još nisam probala, vjerujem da je odličan !

      Izbriši
  9. Imala sam zenski edp i obozavala kad je tek izisa. Dok jednog dana nisam upoznala i neko vrime morala boravit s jednom jeftinom ofucanom drocom i tu je bia kraj jerbo se nenormalno zalivala s njim. Ne mogu koristit nesto sto mene cini uzvisenom, a dostupno je nekom priprostom i ogranicenom :D.
    Muski je odlican. Zacudo ga nisam nikako muzu kupila. Zalivam ga fahrenheitom :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gospode, kakvo izražavanje i opis druge osobe?
      Goldfinch, sad si sebi skočila u usta i pokazala da si priprosta i ograničena.

      Izbriši
    2. A joj, zao mi je ako je tako ispalo. Odnosilo se na ponasanje druge osobe na jednom putovanju. Ispricavam se na odabiru rijecnika ;).

      Izbriši
  10. Predivno opisan parfem!!! Verovali ili ne ja ga nisam pomirisala i planiram da to ispravim u roku od odmah! Zvuci mi kao miris kakav volim. Meni je za sad muski miris koji zelim svuda da osecam Chanel Egoiste. A posto mi se moze kupila sam ga muzu pa da ga i mirisem stalno. A realno ceto ga i ja nosim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Chanel Egoiste je predobar parfem, njega sam također svaki puta njuškala kada bih došla u parfumeriju.Probaj Code, baš me zanima kako će ti se dopasti :)

      Izbriši
  11. Žensku verziju obožavam, a prema ovome što si napisala, čini mi se da ni muška ne zaostaje :D Moram ga poškofkati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno probaj, baš me zanima kakv će ti biti :)

      Izbriši
  12. Muški Armani mirisi su zaista sjajni pa tako i ovaj. Odličan odabir. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo da, slažem se sa svim napisanim, divan je ovo parfem!

    OdgovoriIzbriši
  14. PR Ultraviolet i Armani Code su za mene najlepši muški parfemi.Međutim,jako čudno utiču na mene :).Da li zahvaljujući nekim feromonima ili čemu drugom što sadrže,čim ih nanjušim na mužu nešto me "spopadne" pa ja počnem da "spopadam" njega :)). Vesna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Feromoni su jako čudni sastojci, itekako utječu na naše raspoloženje i zaista ima u njima nešto što nas privlači. Koliko znam, to je poslovna tajna ali Code ih definitivno sadrži jer je pravo čudo kako privlači ženski spol :)

      Izbriši