L'OCCITANE DRUŽENJE

Posted by Dear Skin at 01:42



Prije desetak dana, L'Occitane Hrvatska pozvao je beauty blogerice na opuštajući mini-tretman i savjetovanje o njezi kože u trgovini smještenoj u  zagrebačkom shopping centru Avene Mall.
Jako sam se razveselila jer je L'Occitane jedno vrijeme bio moj drugi dom. Naime, kada bi krenula u shopping nužno potrebnih traperica, cipela i slično, uredno bih provodila vrijeme u l'Occitane trgovinama umjesto u potrazi za stvarima koje moram kupiti.
Tako sam imala prilike zaista sve probati i jako dobro sam upoznata s asortimanom.
Nažalost, u mini-tretmanu nisam mogla uživati radi tehničkih smetnji na mojem licu o kojem ću Vam pisati u narednim postovima, no zato sam svoj termin prepustila kolegici Petri s bloga Makeup Ninja.
Simpatične estetske savjetnice dočekale su nas jako ljubazno, a ja sam pomno pratila izvođenje tretmana na Petri.
Tretman je započeo mjerenjem razine hidratacije kože pomoću posebnog uređaja.
Iako meni Petrino lice izgleda savršeno lijepo, napeto i zdravo, aparatić je pokazao laganu dehidriranost na kojoj treba poraditi. Pitam se, postoji li itko da nije dehidriran? Očito nam je dehidriranost broj jedan bez obzira na dob i vrstu kože. Vise o tom problemu, pisala sam u ovom postu. 
Za Petrinu dob i vrstu kože (masna i mješovita dehidrirana) preporučena linija za njegu Anđelika koja služi za vraćanje vitalnosti i brz oporavak lica.


l'Occitane-ov mini-tretman dakle, uključuje individualno savjetovanje o pravilnoj njezi.

Dok je Petra uživala u tretmanu u kojem je simpatična Ana očistila i tonizirala Petrino lice,  te nanijela adekvatnu njegu, ja sam kružila trgovinom kao luđak i isprobala neke novitete.

Ima li i Vaša krema za ruke SPF? Ako nema, bacite oko na Zaštitnu kremu sa SPF 20 koja sadrži sastojke za izbjeljivanje ružnih mrlja i njegu. Momentalno je na popustu 30 % i mislim da je odličan deal. 

Kad smo kod SPF-a, L'Occitane je ove godine izbacio liniju pod simpatičnim nazivom "AU BRESIL JENIPAPO"


Radi se o liniji proizvoda za sunčanje koja uključuje zaštitno mlijeko za tijelo spf 20, zaštitno ulje za tijelo spf 15, zaštitni fluid za lice spf 30, mlijeko za tijelo i ulje za tuširanje, te zaštitni balzam za usne spf 20. Ova linija je meni momentalno najintersantnija jer dolazi vrijeme zaštite, i upravo je u tijeku akcija: ukoliko kupite dva proizvoda, dobijete i ovu veselu torbu za plažu.

Kada je l'Occitane u pitanju, moje najdraže linije su BADEM za tijelo čije proizvode koristim dugo godina i KARITE za lice, točnije iznimni serum za kojeg sam saznala da se povlači, stoga ako ste njegov fan kao ja, trk po zalihe. Dolazi njegov zamjenik koji bi trebao navodno biti još bolji.
Također, obožavam Piling za trenutno blistavu put iz linije Immortele.

Za kraj ovog mirisnog i opuštajućeg druženja, dobile smo i divan dar:


Koncetrirana uljepšavajuća maglica koja učvršćuje i uljepšava sa bademovim uljem i sitnim svjetlucavim mikro perlama i Uljepšavajuća BB krema .
Oba proizvoda već imam stoga očekujte recenzije uskoro.

Sviđa Vam se ovaj mini-tretman? I Vi možete uživati u njemu! Dovoljno je prilikom posjeta trgovinama upisati se u l'Occitane bazu kupaca čime ostvarujete razne pogodnosti kao vjerni kupci.

Hvala l'Occitane na pozivu i divnom druženju, a Vi drage moje, pišite mi koji su Vaši favoriti ovog brenda?

15 komentari:

  1. Čitala sam o ovom događaju na mnogim blogovima a jedino sam kod tebe saznala da se iznimni serum povlači??!! Ja ga obožavam i ne mogu zamisliti dan bez njega, znaš li u kojim dućanima ga ima?
    Imala sam ovo svjetlucavo mlijeko i brzo ga se riješila jer sam šljastila kao cajka! Srećom sam dobila na poklon. Draže mi je mlijeko s nerolijem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Povlači se ovakav kakav je sad, ali dolazi drugi s drugačijom formulacijom. Trebao bi biti još bolji. Meni maglica nije presvjetlucava, onako mi je dosta suptilna, nema krupne čestice već više kao neku svjetlucavu prašinu.

      Izbriši
  2. Povlači se iznimni??? Meni su u L'occitane prije 2 mjeseca rekli da se mijenja formulacija. Ali zaliha više nema....barem koliko sam ja obilazila. Ako netko sazna još za neki preostali primjerak, VIČITE!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana dobro su ti rekli, ne povlači se nego se mijenja formulacija :)

      Izbriši
    2. Meni su djevojke rekle da se povlači se ovakav kakav je sad, mijenjat će ga. U Avene Mallu sam ih vidjela taj dan još dva komada.

      Izbriši
  3. I meni su rekli da se mjenja formulacija i da ce biti jos bolji.Puno toga sam koristila od Loccitanea,ali najdraze linije su mi badem i immortelle.Voljela sam i liniju badem jabuka,dugo sam imala njihovu kremu i ulje za,lice i onda ukinu cjelu liniju,i to mi kod njih ide na zivce,taman se naviknes na nesto i onda prestanu proizvoditi:-(
    Tonik za lice ,pjena za lice Imortelle i badem ulje za tusiranje su proizvodi koje uvjek imam u zalihama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živi bili pa vidjeli, ako se ne varam, već su ga mijenjali. I meni je užasno žao linije badem-jabuka jer je i meni bila najdraža. Badem ulje za tuširanje je moj HG i nema mu premca, a Immortele pjenu sam imala kao i tonik u bijelom pakiranju, odlični!

      Izbriši
  4. :) meni najdraži proizvod sapun od badema, i drugi sapuni, onda gelovi za tuširanje, regenerator s rozom naljepnicom za kosu, ma sve.. Loccitane mi je br.1 brend koji ima proizvode za higijenu i njegu tijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sapun od badema čudno ali nisam probala, inače jesam sve iz te linije. Regenerator sam imala zeleni, za volumen i bio mi je ok, sad planiram u dogledno vrijeme masku za kosu kupiti.

      Izbriši
  5. Znači nisam bila jedina s "tehničkim problemima" :)) Al dobro, ipak smo se snašle, sat vremena u l'Occitaneu prođe za čas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi, meni je žao da sam propustila,a li nadoknadit ću uskoro :))

      Izbriši
  6. Baš lipo šta si svoj termin ustupila kolegici! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato sam ja uživala u neometanom isprobavanju i mirišanju svega :))

      Izbriši
  7. Anđelika je meni pretanka hidratacija. Imam mješovitu kožu i nije mi dovoljno. Najdraža linija mi je Immortele, posebno maske plava i bijela

    OdgovoriIzbriši
  8. Ima li sta ljepse od Esencije za besprijekornu put- Andjelika-Iris?
    Ah taj miriiiiiiis... <3 <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši