Novi izgled bloga

Posted by Dear Skin at 23:42

Drage,
Novi dizajn bloga je napokon tu. Nadam se da vam se sviđa i da će vam čitanje DearSkin-a biti još ugodnije. Misao vodilja je bio jednostavan, nenapadan i nadasve pregledan blog.

Da ne propustite koji članak, na naslovnoj stranici je kratki prikaz zadnjih aktivnih postova.
Na desnoj strani smještena je lista najčitanijih postova, ključnih riječi i arhiva posta.
Manja promjena je navigacijska traka s novim kategorijama, konktima na društvenim mrežama i tražilica bloga. Mala novost su Flips i Flops kategorije u sklopu Preparative i Dekorative, znači recenzije proizvoda koji su se pokazali ponajboljima (flips) i onima ne tako dobrima, da ne kažem totalnim promašajima (flops). Stoga se nadam da će vam te rubrike pomoći pri učinkovitijem odabiru dobrih i kvalitetnih proizvoda. Dobro pročitajte recenzije i procijenite hoće li odgovarati vašim potrebama i preferencama.

Za kraj bih čitateljicama za optimalan pregled i dojam bloga, ali i većine modernih web stranica, preporučila korištenje najnovijih internet preglednika, pri čemu moja preporuka ide za Google Chrome, zatim Safari i Firefox. Ukratko, internet preglednici još uvijek ne prikazuju zadani sadržaj na standardiziran način, ne podržavaju svi iste animacijske i druge efekte i što je najbitnije nisu svi jednako brzi.

Ukoliko primijetite pogreške u radu bloga, molim obratite se mail-om ili jednostavno ostavite komentar uz post, te po mogućnosti, uz opis problema, navedite i verziju preglednika kojeg koristite.


Ugodno čitanje!




9 komentari:

  1. Novi dizajn je predivan i pregledan. Stari je postao malo prenatrpan, ovaj mi se jako sviđa :) A tko je zaslužan za novi izgled?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja te pratim preko moba pa mi je sve kao i prije....meni super!

    OdgovoriIzbriši
  3. 'Nažalost, stranica koju ste tražili u blogu ne postoji.'-kad god nekaj probam otvoriti s gornje 'trake' (početna/info/suradnice/...)

    daniela

    OdgovoriIzbriši
  4. @Valentina: Mobilni pregled je defaultni koji Blogger platforma pruža pa zato ne vidiš nove promjene. Novi dizajn se za sad odnosi samo na desktop verziju. Prednost defaultnog mobilnog pregleda jest brzina učitavanja stranice - blogger ti naime isporučuje sam minificiranu, tj. ogoljenu verziju html dokumenta.
    Da ova stranica ima tzv. responsive web design, odnosno izgled prilagođen svim dimenzijama preglednika, nužno bi se duže učitavala jer je količina sadržaja koja dolazi sa servera jednostavno veća, a i takav razvoj nužno zahtijeva više vremena.

    OdgovoriIzbriši
  5. IZgled bloga mi je super! Pregledno, lijepo....malo su mi komentari zbrčkani. na svakom postu prvo vidim komentare, a skroz ispod su samo odgovori, samo se ne zna koji je odgovor na što.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se novi izgled, mada je meni i stari bio super :)

    OdgovoriIzbriši
  7. U chromu izgleda savršeno! Jako mi se sviđa. :-*

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene bi uistinu zanimalo kako namjestis navigacijsku traku da radi haha :) Inace, ovo mi je prvo komentiranje na tvom blogu i zelim reci da mi je ovaj dizajn zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i pohvalama :)) Što se tiče dizajna, tu je zaslužna moja prijateljica informatičarka tako da ću nju zamoliti da ti odgovori :)

      Izbriši